Gelukkig hoef ik het deze keer niet te doen!quote:
Misschien haalt ie de uitzending wel en wordt ie legendarische dan de koekoek klokquote:Op dinsdag 19 april 2016 08:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik het deze keer niet te doen!
El Sierd Koekoeksklokquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien haalt ie de uitzending wel en wordt ie legendarische dan de koekoek klok
Je zou jezelf maar zo overschattenquote:Op woensdag 20 april 2016 12:41 schreef YazooW het volgende:
PSV-fan Marcel na dé aangifte: ‘Ik heb wel wat losgemaakt, maar Johan Derksen is een droeftoeter'
EINDHOVEN - Eindhovenaar Marcel Blaak is zelf ook een beetje geschrokken van alle aandacht die hij kreeg na zijn aangifte. De PSV-fan besloot maandag om aangifte te doen van matchfixing na de omstreden penalty die scheidsrechter Makkelie gaf tijdens Ajax – FC Utrecht. “Ik heb mijn doel bereikt.”
Maandag was de dag dat Blaak aangifte deed. En dat zorgde voor heel veel commentaar. “Ik heb meer positieve dan negatieve reacties gekregen. De negatieve reacties kwamen eigenlijk alleen van boven de rivieren. In Eindhoven was iedereen positief."
ZIE OOK: PSV-fan Marcel doet aangifte tegen scheidsrechter Makkelie na omstreden penalty voor Ajax
‘Ze wilden mij onderuit halen’
Veel actualiteitenprogramma’s wilden Blaak maandag spreken. “Maar ik heb ze allemaal afgewimpeld. Het is mij niet te doen om de sensatie. Ik heb alleen maar een statement willen maken.”
Op internet kreeg de PSV-fan het zwaar te verduren. “Al die mensen die reageren via het toetsenbord en plaatjes die voorbijkwamen. Maar er is nu wel discussie over de scheidsrechters bijvoorbeeld. En of er gebruik moet worden gemaakt van videotechnologie. Dat is alleen maar goed.”
‘Flutprogramma dat Voetbal Inside’
Ook Voetbal Inside wilde Blaak maar al te graag spreken. “Maar die wilden mij alleen maar onderuit halen. Die waren niet geïnteresseerd in het echte verhaal.”
De mannen aan tafel bespraken de PSV-fan maandagavond echter wel uitgebreid. “Je zag dat ze de draak met mij staken. Die Johan Derksen heeft geen kennis van zaken. Droeftoeter. Die zei dat ik in Amsterdam aangifte had gedaan. Klopt niet. Het is een flutprogramma van hier tot Tokio. Zo lieten ze bijvoorbeeld niet het hele filmpje zien. Het was een beetje kort door de bocht.”
‘Van der Gijp was wel grappig’
Toch had Blaak wel een goed woord over voor VI-analist René van der Gijp. “Die noemde mij ‘Maaskantje’, dat was wel grappig. Die serie mag ik wel graag.”
http://www.omroepbrabant.(...)a+de+aangifte+‘;Ik+heb+wel+wat+losgemaakt,+maar+Johan+Derksen+is+een+droeftoeter.aspx
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:41 schreef YazooW het volgende:
Op internet kreeg de PSV-fan het zwaar te verduren. “Al die mensen die reageren via het toetsenbord en plaatjes die voorbijkwamen.
Goeie test voor die fiets ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:30 schreef BobW het volgende:
Jan is aan het fietsen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HET GRAYDONMANNETJEtwitter:DennisJansenAD twitterde op woensdag 20-04-2016 om 15:52:50Mattijs Manders is de voornaamste kandidaat om Jan Willem Wigt op te volgen als algemeen directeur bij #ADO Den Haag. Zo meer op AD.nl reageer retweet
JAAAAA TOETERTJESquote:Op woensdag 20 april 2016 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
HET GRAYDONMANNETJEtwitter:DennisJansenAD twitterde op woensdag 20-04-2016 om 15:52:50Mattijs Manders is de voornaamste kandidaat om Jan Willem Wigt op te volgen als algemeen directeur bij #ADO Den Haag. Zo meer op AD.nl reageer retweet
Zou Jan ook doping (bijv. melk) gebruiken?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En voor de wagen als Jan aan de wagen gaat hangen
Maar is dat familie van het Michelin mannetje?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou wel moeten:quote:Op woensdag 20 april 2016 17:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou Jan ook doping (bijv. melk) gebruiken?
yesssssssssquote:Op woensdag 20 april 2016 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
"Real Madrid heeft een hogere begroting dan Excelsior"- Graydonmannetjequote:Op woensdag 20 april 2016 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe komt zo'n iemand bovendrijvenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Keiharde sabotage van Simonquote:Op woensdag 20 april 2016 20:17 schreef tralalala het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/21389
Jan pleurt van de fiets af![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 20:17 schreef tralalala het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/21389
Jan pleurt van de fiets af![]()
Purple Rainquote:Op donderdag 21 april 2016 20:06 schreef Evertjan het volgende:
Morgen een openingnummertje van Danny Vera over Prince
ik gok op sometimes it snows in aprilquote:Op donderdag 21 april 2016 20:06 schreef Evertjan het volgende:
Morgen een openingnummertje van Danny Vera over Prince
Wat zou daar eng aan zijnquote:Op donderdag 21 april 2016 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Danny Vera gaat vast en zeker morgen een liedje van Prince spelen. Want zo eng is VI wel.
'De beker in de sleep eh.. uit het net te halen'quote:
Wat vind je er niet leuk aan ?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Onlogisch en ik vinden dit niet leuk.
Purple Rainquote:Op donderdag 21 april 2016 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Danny Vera gaat vast en zeker morgen een liedje van Prince spelen. Want zo eng is VI wel.
Wie is deze nobuddie?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:17 schreef redcable het volgende:
[ afbeelding ]
"Die komt zo uit het bedrijfsleven en dat werkt niet in het voetbalwereldje; geef ik je op een briefje"
Dat is van Spandau Ballet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:31 schreef Evertjan het volgende:
Gold is toch wel het beste liedje van Prince
Goed punt inderdaad. Ik eis uitleg.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:31 schreef GGMM het volgende:
Haha, die stream verdween terwijl EL-streams verboden zijn, niet van RTL7.
Wat een WANBELEID
Hier gaat iets misquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:38 schreef vincenzo78 het volgende:
Mijn eerste associaties bij Loni zijn altijd deze Loni's
[ afbeelding ]
Hier gaat iets gruwelijks misquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog het ergste.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker weer op je bek gaan volgend seizoen in de sjempions liek
treurig
hier gaat iets misquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht een deeplink probleempje hiero, misschien even cappenquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een aansteller ben jij zeg.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Franse kwark is goor, ik heb gewoon milde magere kwark van de Jumbo
Daarom gooi ik er whey inquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:41 schreef Coco98 het volgende:
Er zijn mensen die een extra smaakje in de kwark willen.
Waarom mager? Ben je viesdik ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Franse kwark is goor, ik heb gewoon milde magere kwark van de Jumbo
Zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik paprika. Tradities moeten in ere gehouden worden
Lol zo ging ik eens naar de dokter met een oranje piemelquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee man. Magere kwark voor de eiwitten en weinig kcalquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom mager? Ben je viesdik ofzoKwark mot vet zijn verdomme.
Ik at net een paar paprika wokkels.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lol zo ging ik eens naar de dokter met een oranje piemel
Ah sportschool mietjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee man. Magere kwark voor de eiwitten en weinig kcal
Blussen met perensapquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:42 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb hete chili chips, maar bewaar die voor later. Ik vind het nog te vroeg.
Is het niet zomerstop intussen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
Die is vast met sp3c naar ijs
[..]
Die is vast met sp3c naar ijshockey
Leukquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is vast met sp3c naar ijshockey
Almere tsja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Het publiek wil wel. Met het publiek van Almere City lukt dat nooit.
Hallo ben er al. Heb ik veel gemist. Al een komende eikel in Kim Holland ?quote:
Watquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo ben er al. Heb ik veel gemist. Al een komende eikel in Kim Holland ?
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo ben er al. Heb ik veel gemist. Al een komende eikel in Kim Holland ?
En die geit reclamequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:02 schreef Coco98 het volgende:
KingRoland en ik hopen op de Oreo en/of de ADOratie reclame.
Nice, ik heb vandaagkettle chips gehaald, zeezout en een met peper..quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooi. Lavenderr, coco en ik hebben chips.
Lekker. Alleen 1 keer geprobeerd, maar ben vergeten hoe het was. Volgens mij die BBQ smaak of honingquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice, ik heb vandaagkettle chips gehaald, zeezout en een met peper..
Viesdikquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice, ik heb vandaagkettle chips gehaald, zeezout en een met peper..
Nou, hier ben ik danquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welkomwe hebben jou en DP gemist.
Die blauwe ja vinegar ouzo, die is wel ok als je een beetje neemt, na een tijdje niet meer alleenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker. Alleen 1 keer geprobeerd, maar ben vergeten hoe het was. Volgens mij die BBQ smaak of honing
Hey daar ben je.quote:
Weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
welke reclame was met die geit ookalweer?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey daar ben je.
Ff zwaaien naar luckass die er vanavond niet bij kan zijn. In gedachten is hij bij ons vertelde hij me
Vakantieveilingen met een ticket naar Turkijequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Weet iemand wat die reclame was met die geit erin?
Dat weet ik niet Roland! sorryquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:10 schreef KingRoland het volgende:
TUCquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:10 schreef KingRoland het volgende:
NIET gelezen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:11 schreef tong80 het volgende:
VBL / Na Pelé, Cruijff, Romario, Eriksen, Messi...Justin Kluivert
De week van de kut gemist
Karina is er niet, dus best raar idd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:12 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is het zo ordinair als ik inschakel
Bijdrage want Kluivertquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:11 schreef tong80 het volgende:
VBL / Na Pelé, Cruijff, Romario, Eriksen, Messi...Justin Kluivert
De week van de kut gemist
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:12 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is het zo ordinair als ik inschakel
Misschien kijkt ze wel, maar post niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina is er niet, dus best raar idd.
Ik op m'n 16e aan de kut likken. Begreep jaren poas waarom ze me aan de haren omhoog trok. Ik likte in een groot gat zonder de clit te beroeren.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik op m'n 16e aan de kut likken. Begreep jaren poas waarom ze me aan de haren omhoog trok. Ik likte in een groot gat zonder de clit te beroeren.
Goed lied is dat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:13 schreef Joezi het volgende:
pijpen, beffen, wippen, lekker naaien, hahahah lol
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:13 schreef Joezi het volgende:
pijpen, beffen, wippen, lekker naaien, hahahah lol
Er is iets goed mis met jou.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:14 schreef tong80 het volgende:
Vroeg en vriendin aan me. 'Herm knip of scheer je schaamhaar de volgende keer. Ze bleef flossen.
derksen doet stoer. Die heeft alleen boerinnen geneukt. Gijp schat i,k hoger in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |