Waar zijn de hooivorken wat betreft de associatieverdragen met Moldavië en Georgië?quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:31 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Strikt genomen niets maar het getuigd van schouderophalen naar een deel van de bevolking.
Ik zal er voor de rest geen minuut van wakker liggen maar Nederland zal als land nog heel wat te stellen krijgen met de Oekraine en haart problemen, dat kan ik je wel vertellen. En er komt een moment dat de Nederlander dit "verbond" zal vervloeken....het is gewoon teveel hooi op de vork...
Dat zou heerlijk zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat volgende kabinet idd VVD/CDA/D66 evt aangevuld met GL wordt. Komen ook nog wat vette verkiezingsbeloftes aan van de VVD nl. Zal je voor Prinsjesdag al van horen.
Bij het verwerpen van een motie die slechts oproept om een democratisch tot stand gekomen wet te respecteren.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een raadgevend referendum (het kabinet is dus tot niets verplicht) en een Kamermeerderheid heeft de motie van Van Bommel verworpen.
Waar worden er precies democratische principes geschonden?
Veel boze reacties op de sociale media.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nou, komt er nu een groot protest oid?
En het parlement heeft daar net mee ingestemd, dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:30 schreef Perrin het volgende:
"zo spoedig mogelijk" wordt vertaald als "zo spoedig als voor het kabinet wenselijk is"
Dat betekend dus bij de Europese verkiezing dat iedereen tegen europa is? 38% opkomst ofzo.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een blanco-stem was een stem vóór de referendumwet, je gaf dan alleen aan dat je niet kon/wilde kiezen tussen de opties 'voor' en 'tegen' het AV. Als je tegen de referendumwet was moest je thuisblijven.
Stel je vindt een referendum onzin, ga je dan wel of niet bijdragen aan de opkomstdrempel die nodig is voor de geldigheid ervan? Blanco was alleen een optie voor mensen die het referendum steunden maar geen keuze konden of wilden maken.quote:
Ik denk dat het de PVV en de rest gaat worden.quote:
Toen was er niemand die de kar wou trekken, lees geenpeil.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar zijn de hooivorken wat betreft de associatieverdragen met Moldavië en Georgië?
Die gaan gewoon door en daar kwam niet eens een referendum over
Het staat je uiteraard vrij dat te denken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat het de PVV en de rest gaat worden.
Jij mist behoorlijk het punt van dit referendum.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:34 schreef hhh38 het volgende:
Waar zijn de hooivorken wat betreft de associatieverdragen met Moldavië en Georgië?
Heb jij ooit vernomen dat er verdragen werden afgesloten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die gaan gewoon door en daar kwam niet eens een referendum over
Dat de PVV in elk geval een zeer grote partij gaat worden. Als de huidige trend zich voort zet. Is dat ben ik bang zeker weten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het staat je uiteraard vrij dat te denken.
Inderdaad maar die hebben wel het kabinet dit nu aangedaan, die hadden liever dat andere gehad!quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Stel je vindt een referendum onzin, ga je dan wel of niet bijdragen aan de opkomstdrempel die nodig is voor de geldigheid ervan? Blanco was alleen een optie voor mensen die het referendum steunden maar geen keuze konden of wilden maken.
Ja, maar ik lees dan ook wel eens een krant.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Heb jij ooit vernomen dat er verdragen werden afgesloten?
Over dat gas, gewoon gasleiding bouwen met Rusland in de Baltische zee, oh wacht de Nord Stream ligt er al.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Er word een heleboel beslist zonder dat de burger het weet.
En ik blijf erbij: een verdrag sluiten met een land dat zoo gigantisch corrupt is, nederland afperst met GESTOLEN schilderijen, in een burgeroorlog verwikkeld is plus overhoopt ligt met een land wat zo'n beetje hofleverancier is in de gasvoorzening van Europa, is niet een bijster slimme zet.
Aha vandaar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:38 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ja, maar ik lees dan ook wel eens een krant.
De VVD is kampioen in het binnenboord houden van haar kiezers. Echt ongelofelijk hoe makkelijk mensen zich in verkiezingstijd weer laten overhalen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat volgende kabinet idd VVD/CDA/D66 evt aangevuld met GL wordt. Komen ook nog wat vette verkiezingsbeloftes aan van de VVD nl. Zal je voor Prinsjesdag al van horen.
Het is niet aan het parlement om democratisch tot stand gekomen wetten te negeren. Ze kunnen ook niet bij motie besluiten dat ze zelf allemaal strafrechtelijke immuniteit hebben of dat de doodstraf voor referendumorganisatoren wordt ingevoerd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En het parlement heeft daar net mee ingestemd, dus ik zie het probleem niet.
De groei in de peilingen is anders al tot stilstand gekomen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat de PVV in elk geval een zeer grote partij gaat worden. Als de huidige trend zich voort zet. Is dat ben ik bang zeker weten.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Stel je vindt een referendum onzin, ga je dan wel of niet bijdragen aan de opkomstdrempel die nodig is voor de geldigheid ervan? Blanco was alleen een optie voor mensen die het referendum steunden maar geen keuze konden of wilden maken.
Een fair punt, de enige reden dat we überhaupt wisten over dit AV met O is omdat er een referendum over werd gehouden en daarin ligt de grootste winst van dit referendum.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |