SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Zoon toch?quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De mans wiens dochter op een maandag overleed...
Hij hield toch al niet van maandagenquote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Peaches, zijn dochterquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij hield toch al niet van maandagen
I don't like Mondays...quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed verzoekjequote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Op verzoek van Spijkerbroek de mannen van Bots...
* knokkels ookquote:
Daarom zit een sample van dat nummer dan ook in de openingsjingle van deze serie...quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij hield toch al niet van maandagen
ik drink meequote:
Ik ook. Flesje waterquote:
Sla 't vat maar aanquote:
maar niet van 'n centquote:
de maxiglaasjes waren op?quote:
Sinds ik jou met die hoed heb gezien zie ik jou altijd achter op de bagagedrager zitten door Amsterdam bij deze deun...quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik jou met die hoed heb gezien zie ik jou altijd achter op de bagagedrager zitten door Amsterdam bij deze deun...
Een andere van 'm, denk ik, de teller stond nog op 0...quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
Film heb ik al in geen jaren meer gezien, maar deze van Rogier heb je meen ik een tijdje terug nog wel weer gedraaid
Is ook goed mogelijkquote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een andere van 'm, denk ik, de teller stond nog op 0...
Ik wacht fluitend afquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik jou met die hoed heb gezien zie ik jou altijd achter op de bagagedrager zitten door Amsterdam bij deze deun...
Ik heb dit door een groep Italianen in Carré horen spelen op alternatieve instrumenten.quote:Op maandag 18 april 2016 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
The Ukulele Orchestra of Great Britain heeft hier een leuke versie van gemaakt.
quote:Op maandag 18 april 2016 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
The Ukulele Orchestra of Great Britain heeft hier een leuke versie van gemaakt.
Nee, maar had het over een western van 5 uur. Dat scheelt nagenoeg niets.quote:Op maandag 18 april 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je 'm voorspeld?
Zo ja, dan ook een koelkast voor L2B...
quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:16 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goed werkend klein koelkastje voor je.
oehquote:Op maandag 18 april 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor bij deze tune én voor de koelkast...
quote:Op maandag 18 april 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor bij deze tune én voor de koelkast...
ik las het uur zit in de knok.quote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, het uur zit in de klok, even iets te slurpen scoren.
Het past erg goed bij de mat van de muziek...quote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
avondvierdaagseliedjesquote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken hier een Nederlandse tekst op en die hoor ik er nu steeds bij
Berg op, gaan wij met Underberg...quote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het past erg goed bij de mat van de muziek...
Onno, mag ik je toyboy zijnquote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo'n Friese staartklok in je krent.quote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik las het uur zit in de knok.
Daar moest ik even over denken hoor
quote:
Nogmaals, ik wil niet weten waar jij op googeltquote:
Verhip, ja die ookquote:
quote:
nee, iets van Slager, hij 's echt te mager...quote:Op maandag 18 april 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Berg op, gaan wij met Underberg...
Over klokkenspel gesproken...quote:Op maandag 18 april 2016 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n Friese staartklok in je krent.
quote:Op maandag 18 april 2016 21:22 schreef knokkels het volgende:
Hoppa, keiharde schok hier.. Ik legde alleen maar mijn hand op de muis
Muizenval?quote:Op maandag 18 april 2016 21:22 schreef knokkels het volgende:
Ff laptop uit aquarium halen.quote:Op maandag 18 april 2016 21:22 schreef knokkels het volgende:
ROFL, dan vertel ik het je maar niet.quote:Op maandag 18 april 2016 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nogmaals, ik wil niet weten waar jij op googelt
Slager, je worsie is te klein, slager je worsie is te magerquote:Op maandag 18 april 2016 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, iets van Slager, hij 's echt te mager...
Slager, heb jij mien zwien ok zienquote:Op maandag 18 april 2016 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, iets van Slager, hij 's echt te mager...
quote:Op maandag 18 april 2016 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en zo raakt knokkels vingers kwijt
oude microsoftmuis, maar volgens mij niet echt geleidend ofzoquote:
quote:
quote:
ja diequote:Op maandag 18 april 2016 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Slager, heb jij mien zwien ok zien
Dutch Boys volgens mij
Sja, dat ken ik als Drent welquote:
Nee, dat was die goochelaarquote:Op maandag 18 april 2016 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en zo raakt knokkels vingers kwijt
Sittin' at the dock of Den Helderquote:
En de kringloop dan?quote:Op maandag 18 april 2016 21:27 schreef MadMaster het volgende:
De oorzaak van dit alles.
Met excuus aan DDM...
Ja, die ene! Met dat fluitje! Je weet wel! Ja zeg, kom op, puntje van m'n tong! Ik kan 'm zó meefluiten! Ach, hoe heet ie nou!quote:Op maandag 18 april 2016 21:27 schreef ToT het volgende:
Ik WIST dat deze zou komen, maar kon niet op de naam komen!
quote:Op maandag 18 april 2016 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die ene! Met dat fluitje! Je weet wel! Ja zeg, kom op, puntje van m'n tong! Ik kan 'm zó meefluiten! Ach, hoe heet ie nou!
Piet had 'm bijna voor Symph.quote:Op maandag 18 april 2016 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die ene! Met dat fluitje! Je weet wel! Ja zeg, kom op, puntje van m'n tong! Ik kan 'm zó meefluiten! Ach, hoe heet ie nou!
MM is vast nog steeds blij dat ik Symph ff geroepen hadquote:Op maandag 18 april 2016 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat is dat voor 'fluit' ?quote:
Dat reggaeritme bedoel ikquote:Op maandag 18 april 2016 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, die gingen fluitend naar de uitkeringsinstantie.
Een vriend had me het antwoord al eerder via Whatsapp gestuurd, maar dat zag ik de volgen de dag pas.quote:Op maandag 18 april 2016 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
MM is vast nog steeds blij dat ik Symph ff geroepen had
quote:Op maandag 18 april 2016 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat reggaeritme bedoel ikBeetje zoals Kingston Town of zo.
Ah, dank jequote:Op maandag 18 april 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ocarina, zoals de song van deze titel zegt...
Wist ik.quote:Op maandag 18 april 2016 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Enne: "De naam UB40 is ontleend aan een voormalig formulier van de Britse sociale dienst om een werkloosheidsuitkering".
Hun postcode toch?quote:Op maandag 18 april 2016 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Enne: "De naam UB40 is ontleend aan een voormalig formulier van de Britse sociale dienst om een werkloosheidsuitkering".
Never mind, dit alles is educatief bedoeld...quote:Op maandag 18 april 2016 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dank je
Ik ben niet zo heel erg bekend met 'uitheemse' muziekinstrumenten
quote:
Unemployment Benefitquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, dit alles is educatief bedoeld...
Ja ik las het ookquote:Op maandag 18 april 2016 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Unemployment Benefit
Formulier # 40
Zo leerzaam is R49 dusquote:
Net als "leven na de dood" vanmiddag. Je leert elke dag iets nieuwsquote:
staat nog niemand na je op het rooster, en ik vind dit wel een hele leuke show, dus wat mij betreft graagquote:
Die heb ik gemist denk ik?quote:Op maandag 18 april 2016 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net als "leven na de dood" vanmiddag. Je leert elke dag iets nieuws
Oh dat kan. Die versie van Freek is gewoon keihard gejat.quote:
Oh, maar dat is toch niets nieuwsquote:Op maandag 18 april 2016 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh dat kan. Die versie van Freek is gewoon keihard gejat.
Ik doe een voorzichtig half uurtje er bij...quote:Op maandag 18 april 2016 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weer, maar niet meer dan 4 uur.
Voor mij gisteravond wel.quote:
Gaat weer ten koste van je voorraad fluitjes.quote:Op maandag 18 april 2016 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe een voorzichtig half uurtje er bij...
quote:Op maandag 18 april 2016 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan fluit ik volgende keer wel zelf iets...quote:Op maandag 18 april 2016 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat weer ten koste van je voorraad fluitjes.
Heeft ie na afloop toch nog steeds 3,5 uur aan fluistjes op voorraadquote:Op maandag 18 april 2016 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat weer ten koste van je voorraad fluitjes.
quote:Op maandag 18 april 2016 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan fluit ik volgende keer wel zelf iets...
quote:Op maandag 18 april 2016 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mannen met bolhoeden zijn toch geen bouwvakkers?quote:Op maandag 18 april 2016 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
staand op 1 beenquote:Op maandag 18 april 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De man die de fluit in de rock heeft gebracht...
Nee, maar ik heb ook zo mijn oer misdragingen soms...quote:Op maandag 18 april 2016 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mannen met bolhoeden zijn toch geen bouwvakkers?
quote:Op maandag 18 april 2016 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook zo mijn oer misdragingen soms...
Ook dat doe je heel aardig.quote:Op maandag 18 april 2016 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kreeg toen toch geen schopneigingen, toch?quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kreeg toen toch geen schopneigingen, toch?
Pffffffff, gelukkigquote:Op maandag 18 april 2016 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, Mad floot geen heel nummer en het was niet op straat.
Ah jij gaat na Mad?quote:Op maandag 18 april 2016 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weer, maar niet meer dan 4 uur.
regelmatig draaien danquote:Op maandag 18 april 2016 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee mèn. Ik zal en moet weer ritme krijgen.
Bryan Ferryquote:Op maandag 18 april 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Keuzevraagc:
John Lennon of Bryan Ferry?
Hi?quote:Op maandag 18 april 2016 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, ja, welke reclame is dit ook al weer?
Geen idee, daarom vroeg ik hetquote:
Dit is meer uit de tijd van mijn oma'squote:
Jep ben blij dat ik niet meer de enige oma benquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is meer uit de tijd van mijn oma's
Wie had het ook al weer over Singing In The Rain?quote:Op maandag 18 april 2016 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is meer uit de tijd van mijn oma's
Muisquote:Op maandag 18 april 2016 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie had het ook al weer over Singing In The Rain?
quote:Op maandag 18 april 2016 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog herinneringen aanquote:Op maandag 18 april 2016 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Proestquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
Jep ben blij dat ik niet meer de enige oma ben
ik pas nu alquote:Op maandag 18 april 2016 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Hierna weer een vraag voor de koelkast:
Van welk TV programma is de volgende song de herkenningstune geweest?
Hierna dus, nu nog niet...![]()
OK, ik gooi er een vaatwasser in...quote:Op maandag 18 april 2016 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik pas nu al
Ik heb nu al twee koelkasten en zou liever een nieuwe vaatwasser winnen
quote:Op maandag 18 april 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik gooi er een vaatwasser in...
Ja, niemandquote:
Ren je Rot was het zeker nietquote:
Is dat tegenwoordig elke dag?quote:
Nee, gisteren niet, toch?quote:
Ja, het is elke dag 22:00 ...quote:
Dat welquote:
Verhipquote:Op maandag 18 april 2016 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Het was van het TV reis programma 'Veronica Goes....' (Down Under, USA, Europa, etc. etc.), de reis doorbraak van Floortje Dessing...
Beluister het eind nog maar eens...
Daar keek alleen Floortje zelf naar.quote:Op maandag 18 april 2016 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Het was van het TV reis programma 'Veronica Goes....' (Down Under, USA, Europa, etc. etc.), de reis doorbraak van Floortje Dessing...
Beluister het eind nog maar eens...
En ik...quote:Op maandag 18 april 2016 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar keek alleen Floortje zelf naar.
Muis ook al.quote:
en ikquote:
Ik ging er nooit echt voor zitten hoor, maar travel programma's had ik meestal wel op staan.quote:Op maandag 18 april 2016 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis ook al.Heb het ook wel gezien, maar haalde het er echt niet uit. Robinson zou een ander verhaal zijn. Prachtige muziek is dat trouwens.
Mooi om te zien wel. Mocht ik er langszappen danquote:Op maandag 18 april 2016 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ging er nooit echt voor zitten hoor, maar travel programma's had ik meestal wel op staan.
quote:Op maandag 18 april 2016 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij keek naar alles heb ik het idee, of niet?
Ik ben wel van het zappen.quote:Op maandag 18 april 2016 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij keek naar alles heb ik het idee, of niet?
Beetje, wel, wordt wel op hip hop & R&B zenders gedraaidquote:Op maandag 18 april 2016 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met deze titel kon ik er niet omheen...
Hoewel ik dit geen hip hop wil noemen.
Cryptic Wisdomquote:
Echt? Ik werd zo gestoord van alle reclamezooi en herhalingen, dat ik niet tot nauwelijks keek.Inmiddels staat tv al bijna vier jaar op zolder, en nog geen seconde gemist.quote:Op maandag 18 april 2016 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben wel van het zappen.
Kijkt programma A
*reclame: Zap*
Kijkt programma B
*reclame: Zapt terug.
If: Programma gaat door Then kijken Else Zap
Zo deed ik het ook.quote:Op maandag 18 april 2016 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kijkt programma A
Kijkt programma B
Dat zijn dan ook geen hip hop zenders.quote:Op maandag 18 april 2016 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beetje, wel, wordt wel op hip hop & R&B zenders gedraaid
Ik vind het maar mehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 18 april 2016 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beetje, wel, wordt wel op hip hop & R&B zenders gedraaid
Oooh, vertelquote:Op maandag 18 april 2016 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu liggen de prioriteiten elders.
Tuinbonen enzo,quote:Op maandag 18 april 2016 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo deed ik het ook.Nu liggen de prioriteiten elders.
Ik kijk altijd 'vertraagd' TV. Pas op 3/4 van een programma inschakelen, dan kan ik de reclames tenminste skippen.quote:Op maandag 18 april 2016 22:08 schreef Annagh het volgende:
[..]
Echt? Ik werd zo gestoord van alle reclamezooi en herhalingen, dat ik niet tot nauwelijks keek.Inmiddels staat tv al bijna vier jaar op zolder, en nog geen seconde gemist.
Ik kijk vrij weinig tv eigenlijk. Breng meer tijd door achter de computer eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2016 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo deed ik het ook.Nu liggen de prioriteiten elders.
Nog 30 seconden volhouden, doe ik ook...quote:Op maandag 18 april 2016 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind het maar mehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Oei, verse tuinbonen zijn welquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kijk vrij weinig tv eigenlijk. Breng veel tijd door achter de computer eigenlijk
Ik kijk nauwelijks meer commerciële zenders. Juist door die reclames er tussendoor kan het mij geen fluit meer schelen.quote:Op maandag 18 april 2016 22:06 schreef knokkels het volgende:
Kijkt programma A
Kijkt programma B
whehehequote:Op maandag 18 april 2016 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 30 seconden volhouden, doe ik ook...
Dat van mij ook...quote:Op maandag 18 april 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
wheheheWas geen waardeoordeel naar jou, maar naar Flo Rida
quote:Op maandag 18 april 2016 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muziek zoeken om te draaien en wat zus zegt.
Ja, anders was het Arick Housequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 18 april 2016 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, anders was het Arick Housejeetje, daar ging zelfs ik niet van lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ik ga woensdag kijken of ik mijn collega's met een volkstuintje zie. Ik heb wel weer zin in verse groenten (over een paar maanden dan).quote:Op maandag 18 april 2016 22:09 schreef Annagh het volgende:
[..]
Lucky heeft er net tig in de kas gezet.
of het dan nog vers is, is de vraagquote:Op maandag 18 april 2016 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga woensdag kijken of ik mijn collega's met een volkstuintje zie. Ik heb wel weer zin in verse groenten (over een paar maanden dan).
Vooruit dan maar...quote:Op maandag 18 april 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
Wil mijnheer MadMaster misschien doordraaien tot 23:00?
Dan trek ik namelijk een pilsje open
quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooruit dan maar...
In plaats van die koelkast...
Ik heb een aantal jaren hardnekkig geprobeerd om een groentetuintje aan te leggen, maar als het niet werd opgevroten door de slakken dan vernaggelden de buurtkatten het wel, dus ik ben er weer mee genokt. Heb nu alleen nog maar knoflookbieslook staan.quote:Op maandag 18 april 2016 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga woensdag kijken of ik mijn collega's met een volkstuintje zie. Ik heb wel weer zin in verse groenten (over een paar maanden dan).
quote:Op maandag 18 april 2016 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooruit dan maar...
In plaats van die koelkast...
Smaakcalibratie succesvolquote:Op maandag 18 april 2016 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
jeetje, daar ging zelfs ik niet van lachen.
dan hebben mijn ouders zich vergist, ik ben van begin juliquote:Op maandag 18 april 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
Oogst op zijn vroegst pas laat in juli
quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
dan hebben mijn ouders zich vergist, ik ben van begin juli
quote:Op maandag 18 april 2016 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verre familie van jou.
(Helaas te jong overleden)
Of onder koud glas zaaien, dan oogst je ook eerder. Bietjes, kervel, broccoli kan in april allemaal.quote:Op maandag 18 april 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maart en April zijn de plant maanden
Oogst op zijn vroegst pas laat in juli
ik was een dwarsligger, toen alquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
dan hebben mijn ouders zich vergist, ik ben van begin juli
www.omaweetraad.nlquote:Op maandag 18 april 2016 22:16 schreef Annagh het volgende:
[..]
Of onder koud glas zaaien, dan oogst je ook eerder. Bietjes, kervel, broccoli kan in april allemaal.
Ik heb een balkon op het oostenquote:Op maandag 18 april 2016 22:16 schreef Annagh het volgende:
[..]
Of onder koud glas zaaien, dan oogst je ook eerder. Bietjes, kervel, broccoli kan in april allemaal.
quote:Op maandag 18 april 2016 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was vóór mijn geboorte al een dwarsligger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |