SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Zoon toch?quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De mans wiens dochter op een maandag overleed...
Hij hield toch al niet van maandagenquote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Peaches, zijn dochterquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij hield toch al niet van maandagen
I don't like Mondays...quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed verzoekjequote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Op verzoek van Spijkerbroek de mannen van Bots...
* knokkels ookquote:
Daarom zit een sample van dat nummer dan ook in de openingsjingle van deze serie...quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij hield toch al niet van maandagen
ik drink meequote:
Ik ook. Flesje waterquote:
Sla 't vat maar aanquote:
maar niet van 'n centquote:
de maxiglaasjes waren op?quote:
Sinds ik jou met die hoed heb gezien zie ik jou altijd achter op de bagagedrager zitten door Amsterdam bij deze deun...quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik jou met die hoed heb gezien zie ik jou altijd achter op de bagagedrager zitten door Amsterdam bij deze deun...
Een andere van 'm, denk ik, de teller stond nog op 0...quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
Film heb ik al in geen jaren meer gezien, maar deze van Rogier heb je meen ik een tijdje terug nog wel weer gedraaid
Is ook goed mogelijkquote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een andere van 'm, denk ik, de teller stond nog op 0...
Ik wacht fluitend afquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik jou met die hoed heb gezien zie ik jou altijd achter op de bagagedrager zitten door Amsterdam bij deze deun...
Ik heb dit door een groep Italianen in Carré horen spelen op alternatieve instrumenten.quote:Op maandag 18 april 2016 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
The Ukulele Orchestra of Great Britain heeft hier een leuke versie van gemaakt.
quote:Op maandag 18 april 2016 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
The Ukulele Orchestra of Great Britain heeft hier een leuke versie van gemaakt.
Nee, maar had het over een western van 5 uur. Dat scheelt nagenoeg niets.quote:Op maandag 18 april 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je 'm voorspeld?
Zo ja, dan ook een koelkast voor L2B...
quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:16 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goed werkend klein koelkastje voor je.
oehquote:Op maandag 18 april 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor bij deze tune én voor de koelkast...
quote:Op maandag 18 april 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor bij deze tune én voor de koelkast...
ik las het uur zit in de knok.quote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, het uur zit in de klok, even iets te slurpen scoren.
Het past erg goed bij de mat van de muziek...quote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
avondvierdaagseliedjesquote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken hier een Nederlandse tekst op en die hoor ik er nu steeds bij
Berg op, gaan wij met Underberg...quote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het past erg goed bij de mat van de muziek...
Onno, mag ik je toyboy zijnquote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo'n Friese staartklok in je krent.quote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik las het uur zit in de knok.
Daar moest ik even over denken hoor
quote:
Nogmaals, ik wil niet weten waar jij op googeltquote:
Verhip, ja die ookquote:
quote:
nee, iets van Slager, hij 's echt te mager...quote:Op maandag 18 april 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Berg op, gaan wij met Underberg...
Over klokkenspel gesproken...quote:Op maandag 18 april 2016 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n Friese staartklok in je krent.
quote:Op maandag 18 april 2016 21:22 schreef knokkels het volgende:
Hoppa, keiharde schok hier.. Ik legde alleen maar mijn hand op de muis
Muizenval?quote:Op maandag 18 april 2016 21:22 schreef knokkels het volgende:
Ff laptop uit aquarium halen.quote:Op maandag 18 april 2016 21:22 schreef knokkels het volgende:
ROFL, dan vertel ik het je maar niet.quote:Op maandag 18 april 2016 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nogmaals, ik wil niet weten waar jij op googelt
Slager, je worsie is te klein, slager je worsie is te magerquote:Op maandag 18 april 2016 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, iets van Slager, hij 's echt te mager...
Slager, heb jij mien zwien ok zienquote:Op maandag 18 april 2016 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, iets van Slager, hij 's echt te mager...
quote:Op maandag 18 april 2016 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en zo raakt knokkels vingers kwijt
oude microsoftmuis, maar volgens mij niet echt geleidend ofzoquote:
quote:
quote:
ja diequote:Op maandag 18 april 2016 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Slager, heb jij mien zwien ok zien
Dutch Boys volgens mij
Sja, dat ken ik als Drent welquote:
Nee, dat was die goochelaarquote:Op maandag 18 april 2016 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en zo raakt knokkels vingers kwijt
Sittin' at the dock of Den Helderquote:
En de kringloop dan?quote:Op maandag 18 april 2016 21:27 schreef MadMaster het volgende:
De oorzaak van dit alles.
Met excuus aan DDM...
Ja, die ene! Met dat fluitje! Je weet wel! Ja zeg, kom op, puntje van m'n tong! Ik kan 'm zó meefluiten! Ach, hoe heet ie nou!quote:Op maandag 18 april 2016 21:27 schreef ToT het volgende:
Ik WIST dat deze zou komen, maar kon niet op de naam komen!
quote:Op maandag 18 april 2016 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die ene! Met dat fluitje! Je weet wel! Ja zeg, kom op, puntje van m'n tong! Ik kan 'm zó meefluiten! Ach, hoe heet ie nou!
Piet had 'm bijna voor Symph.quote:Op maandag 18 april 2016 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die ene! Met dat fluitje! Je weet wel! Ja zeg, kom op, puntje van m'n tong! Ik kan 'm zó meefluiten! Ach, hoe heet ie nou!
MM is vast nog steeds blij dat ik Symph ff geroepen hadquote:Op maandag 18 april 2016 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat is dat voor 'fluit' ?quote:
Dat reggaeritme bedoel ikquote:Op maandag 18 april 2016 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, die gingen fluitend naar de uitkeringsinstantie.
Een vriend had me het antwoord al eerder via Whatsapp gestuurd, maar dat zag ik de volgen de dag pas.quote:Op maandag 18 april 2016 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
MM is vast nog steeds blij dat ik Symph ff geroepen had
quote:Op maandag 18 april 2016 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat reggaeritme bedoel ikBeetje zoals Kingston Town of zo.
Ah, dank jequote:Op maandag 18 april 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ocarina, zoals de song van deze titel zegt...
Wist ik.quote:Op maandag 18 april 2016 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Enne: "De naam UB40 is ontleend aan een voormalig formulier van de Britse sociale dienst om een werkloosheidsuitkering".
Hun postcode toch?quote:Op maandag 18 april 2016 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Enne: "De naam UB40 is ontleend aan een voormalig formulier van de Britse sociale dienst om een werkloosheidsuitkering".
Never mind, dit alles is educatief bedoeld...quote:Op maandag 18 april 2016 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dank je
Ik ben niet zo heel erg bekend met 'uitheemse' muziekinstrumenten
quote:
Unemployment Benefitquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, dit alles is educatief bedoeld...
Ja ik las het ookquote:Op maandag 18 april 2016 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Unemployment Benefit
Formulier # 40
Zo leerzaam is R49 dusquote:
Net als "leven na de dood" vanmiddag. Je leert elke dag iets nieuwsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |