SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Zoon toch?quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De mans wiens dochter op een maandag overleed...
Hij hield toch al niet van maandagenquote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Peaches, zijn dochterquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij hield toch al niet van maandagen
I don't like Mondays...quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed verzoekjequote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Op verzoek van Spijkerbroek de mannen van Bots...
* knokkels ookquote:
Daarom zit een sample van dat nummer dan ook in de openingsjingle van deze serie...quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij hield toch al niet van maandagen
ik drink meequote:
Ik ook. Flesje waterquote:
Sla 't vat maar aanquote:
maar niet van 'n centquote:
de maxiglaasjes waren op?quote:
Sinds ik jou met die hoed heb gezien zie ik jou altijd achter op de bagagedrager zitten door Amsterdam bij deze deun...quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik jou met die hoed heb gezien zie ik jou altijd achter op de bagagedrager zitten door Amsterdam bij deze deun...
Een andere van 'm, denk ik, de teller stond nog op 0...quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
Film heb ik al in geen jaren meer gezien, maar deze van Rogier heb je meen ik een tijdje terug nog wel weer gedraaid
Is ook goed mogelijkquote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een andere van 'm, denk ik, de teller stond nog op 0...
Ik wacht fluitend afquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik jou met die hoed heb gezien zie ik jou altijd achter op de bagagedrager zitten door Amsterdam bij deze deun...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |