Omdat iedereen er zo butthurt over is:quote:Cabaretier Hans Teeuwen lijkt niet onder de indruk van het feit dat een Duitse komiek vervolgd kan worden voor het beledigen van de Turkse president Erdogan. Hij haalt op geheel eigen wijze uit naar de Turkse leider.
Gevraagd door RTL Nieuws naar zijn mening over de gebeurtenissen in Duitsland, antwoordt Teeuwen: „Nou, ik wil het liever even hebben over Erdogan.” Daarna volgt een stuk satire waarin hij verklaart Erdogan nog te kennen uit de tijd dat de president een „jongenshoertje in Istanbul” was en dat hij „nog een pijpbeurt van hem tegoed heeft.”
Aan het einde van zijn absurdistische betoog laat de grappenmaker doorschemeren wat hij bedoelt te zeggen: „Ik vind dat iedereen op een normale manier zijn werk moet doen. Een satiricus maakt satire, een jongenshoertje bevredigt mannen en een politicus probeert het land te besturen en als dat door elkaar heen gaat lopen dan krijgen we een kliederboel.”
De Duitse komiek Jan Böhmermann had Erdogan onder meer uitgemaakt voor geitenneuker, waarna de Turkse president Duitsland verzocht om hem te vervolgen. Angela Merkel liet vrijdag weten dat de regering toestemming geeft voor eventuele vervolging. Justitie beslist nog of het daadwerkelijk tot een zaak komt.
Filmpje in de link....
http://www.telegraaf.nl/b(...)_sart_Erdogan__.html
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien kan Hans Teeuwen, als hij aan z'n trekken wilt komen, beter z'n holmaatje Theo van Gogh in z'n borst neuken. Schijnt dat Mohammed Bouyari een mooie glory hole voor hem heeft geopend.
Goeie vergelijking, geweld gelijk stellen aan een grapquote:Op zondag 17 april 2016 15:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Denk daar maar eens over na.
Je kan bijv. ook geen molotovcocktail bij iemand naar binnen gooien en dan zeggen "haha satire, moet kunnen!" om het eens heel extreem te stellen.
Er gebeurt genoeg fysieks onder het motto "just a prank bro!"quote:Op zondag 17 april 2016 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goeie vergelijking, geweld gelijk stellen aan een grap
ik vond het ook vrij slap en banaal.quote:Op zondag 17 april 2016 16:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Matige grap van Hans.
Dat moet veel beter kunnen.
Hmm.. Handige post voor latere discussies wat jou betreft.quote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik doe ook een suggestie: als je niet met de vrijheid van meningsuiting kan omgaan, mag je optiefen. Nadruk op mag!
Ga bij GS posten.quote:Op zondag 17 april 2016 17:12 schreef IPA35 het volgende:
Kijk, Erdo's wijf is gewoon lelijk. Laat die man ook aan z'n trekken komen weet je wel.
Ik weet niet of daar men zit. Het voelt niet goed.quote:Op zondag 17 april 2016 17:32 schreef jeanklop het volgende:
[..]
daarvoor moet je toch echt een eigen ruimte hebben dat geen zolderkamer is.
Ja en wat heeft dat met dit te maken?quote:Op zondag 17 april 2016 16:30 schreef Igen het volgende:
Er gebeurt genoeg fysieks onder het motto "just a prank bro!"
Gelukkig mag men gewoon grapjes maken.quote:Op zondag 17 april 2016 16:30 schreef Igen het volgende:
Daarnaast stelt ons Wetboek van Strafrecht ook bepaalde uitingen strafbaar, niet alleen geweld.
Grapjes maken mag, maar smaad en laster mag niet.quote:Op zondag 17 april 2016 17:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig mag men gewoon grapjes maken.
Oké, je bent dus van mening dat Böhmermann bestraft moet worden.quote:Op zondag 17 april 2016 17:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Grapjes maken mag, maar smaad en laster mag niet.
Nee, want dat was geen laster maar een illustratie van laster.quote:Op zondag 17 april 2016 17:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oké, je bent dus van mening dat Böhmermann bestraft moet worden.
Ah, het goedpraten en wegkijken is begonnen.quote:Op zondag 17 april 2016 17:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, want dat was geen laster maar een illustratie van laster.
Clap is een idioot die het doodschoppen niet waard is, maar zijn opmerking over v. Gogh vind ik van hetzelfde niveau als die van Teeuwen, actie en reactie zullen we maar zeggen. Als je van mening bent dat die van Teeuwen moet kunnen, moet die van hem ook kunnen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Context is alles.
Böhmermann's belediging had de context "Dit is een voorbeeld van iets wat eigenlijk over de grens gaat"
Teeuwen's belediging had de context "Ik ben een lompe hork en vind dat ik dit moet kunnen zeggen."
ClapClapYourHand's belediging heeft de context van:
[..]
[..]
m.a.w. een buitenlandse intrigant.
Ik vind die van Teeuwen eigenlijk ook niet kunnen.quote:Op zondag 17 april 2016 17:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Clap is een idioot die het doodschoppen niet waard is, maar zijn opmerking over v. Gogh vind ik van hetzelfde niveau als die van Teeuwen, actie en reactie zullen we maar zeggen. Als je van mening bent dat die van Teeuwen moet kunnen, moet die van hem ook kunnen.
Het kan en mag allebei.quote:Op zondag 17 april 2016 17:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind die van Teeuwen eigenlijk ook niet kunnen.
Of ze kunnen beiden niet, of ze kunnen beiden wel. Wat ik alleen niet begrijp is dat sommige mensen de vrijheid van meningsuiting koste wat kost willen aangrijpen om anderen te beledigen. Ja het is vrijheid van meningsuiting, maar is zoiets nou echt nodig? Als je op straat lang genoeg iemand beledigt, loop je de kans een klap voor je muil te krijgen, niet meer dan normaal imo.quote:Op zondag 17 april 2016 17:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Het zit echt op het randje.quote:
Duhquote:Op zondag 17 april 2016 18:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die Hans maakt wat tongen los zeg.
Respect voor Tong 😀quote:Op zondag 17 april 2016 18:18 schreef tong80 het volgende:
De genade voorbij
brutale, besnorde, megalomane Turk,
schurkend tegen ISlSlationisme
systematisch reinigend onvermogen, medogenloze
tiran, onverbiddelijke schurk, niet de moeite genomen
zijn bloemetjesjurk te verbergen, blowjob,
zo diep hij kan, die Erdogan
zuigende proleet, pisnicht in kwadraat,
zittend pissen
gehaat door Ali, Jan en alleman,
witheet in staat journalisten te knechten, wat heet
kerkers vol verstand
de vrije pers onthand, niet kunnen terugvechten
staatsbezoek uit Nederland, parmantig hand in hand
Erdogan, nog pijn in balzak, afgedaald als homopaling
in de reet van de schandknaap gegleden, knappend van geilheid
ook om het randje koning, slurp me, trek aan mijn cockring
uitgemerkelde chanteur, charlatan, de can-can dansend
beentjes van de vloer, hoerenlopende sleutelhanger, hangzak
hangbuik zwijn, het varken penetreren,
knorrend van vreugde
europa in zijn krultang houdend, geen slag om de arm
vreemd van ironie, bevreemdende wereldvreemdheid
spijt is wat een geit schijt, diaréé na Duitse woordenvloed
bloeden zal de geit, bloeden de joligheid, de anus
van het beest
geest uit de fles, cabaretier die boeten moet
zwevend boetekleed, later de jurk voor de schurk
pump me up, pimp me down, ha ha said the clown
the crown van de keizer, koningsbier, niet veel wijzer
hij is een beetje dom geweest, aber
immer ehren wir Bachus, aan het spit dat beest
de rechter zal beslissen, dissende woorden
Hans Teeuwen boorde het aan, dieper kon Erdogan niet gaan
beentjes te kort, armpjes te klein,
tenen te lang, keffend befhondje, getackled door
hoogmoed, het vrije westen gewonnen, tot knielen gedwongen
Ik dank uquote:
Naar het gedichtquote:Op zondag 17 april 2016 19:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom moet deze TT nou weer zo grof... zo onzinnig gewoon.
Ik weet niet wiens gedicht je bedoelt maar waarom moet het zo grof? Dat hoeft toch niet. Het doet gewoon pijn aan m'n ogen joh.quote:
In de context van je eigen subjectieve mening, toch? bedoel, Teeuwen mag dit zeggen.quote:Op zondag 17 april 2016 17:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Laster is niet van te voren strafbaar. Enkel en alleen als de consequenties van de laster erg vervelend zijn/waren.quote:Op zondag 17 april 2016 18:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Het zit echt op het randje.
Wat Teeuwen doet is in principe ook gewoon laster, en dat is strafbaar. Het is hooguit niet strafbaar om de reden dat Teeuwen weet dat de kijker weet dat hij het niet serieus meent (zelfs al zegt hij dat hij wel bloedserieus is, maar dat hoort erbij natuurlijk).
Bij ClapClapYourHands weet ik het niet. Zeker gezien zijn posthistory is bij zijn opmerking in de OP niet direct duidelijk of het nou een grap is of oprechte laster vermomd als grap. In dat laatste geval zou het best strafbaar kunnen zijn.
Want? je vindt pijpen smerig?quote:Op zondag 17 april 2016 19:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet wiens gedicht je bedoelt maar waarom moet het zo grof? Dat hoeft toch niet. Het doet gewoon pijn aan m'n ogen joh.
Het was een oprechte vraag. Wat vind jij zo ranzig, grof aan de titel van de OP?quote:Op zondag 17 april 2016 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mijn post is duidelijk voor mensen als jij bedoeld. Fijn dat je het gelezen hebt!
In de taal, m'n jongen. In de taal.quote:Op zondag 17 april 2016 19:57 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Het was een oprechte vraag. Wat vind jij zo ranzig, grof aan de titel van de OP?
Iemand krijgt nog een pijpbeurt. Waar zit het perverse??
Hans Teeuwen heeft nog een orale bevrediging tegoed van Erdogan. Is dat beter?quote:Op zondag 17 april 2016 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In de taal, m'n jongen. In de taal.
Fellatio, dat ziet ze wrs liever staan. Geeft een beetje cachet aan een pijpbeurt.quote:Op zondag 17 april 2016 19:57 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Het was een oprechte vraag. Wat vind jij zo ranzig, grof aan de titel van de OP?
Iemand krijgt nog een pijpbeurt. Waar zit het perverse??
Ik heb me juist ingehouden.quote:Op zondag 17 april 2016 19:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet wiens gedicht je bedoelt maar waarom moet het zo grof? Dat hoeft toch niet. Het doet gewoon pijn aan m'n ogen joh.
Ik wel. Daarom laat ik het doen.quote:
Klinkt ook meer Turks. 'Fellationeren kreng.'quote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fellatio, dat ziet ze wrs liever staan. Geeft een beetje cachet aan een pijpbeurt.
Natuurlijk. Gepijpt worden klinkt ook gewoon plat.quote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fellatio, dat ziet ze wrs liever staan. Geeft een beetje cachet aan een pijpbeurt.
Laten we even wachten op wat Boca_Raton daar van vindt.quote:Op zondag 17 april 2016 20:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Gepijpt worden klinkt ook gewoon plat.
Dat was ook de woordkeus van Böhmermannquote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar Teeuwen natuurlijk weer niet. Dat is ook de reden waarom het woord nu in de TT staat ook.quote:
Zegt mij ook niets.quote:Op zondag 17 april 2016 20:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laten we even wachten op wat Boca_Raton daar van vindt.
Dus niet van belang direct.quote:Op zondag 17 april 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zij klaagde over dat woord in de TT hierboven, het deed pijn aan haar ogen.
Dat heb ik ook soms. Ik dacht dat ik hem/haar moest kennen. Ik ben blij dat het niet zo is.quote:Op zondag 17 april 2016 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat niet direct, het was even een zijstraatje, zeg maar.
Nou ja, het hield de gemoederen wel even bezig, dus ik verwacht wel dat ze dan nog even reageert op die suggestie van mij.quote:Op zondag 17 april 2016 20:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms. Ik dacht dat ik hem/haar moest kennen. Ik ben blij dat het niet zo is.
Een verwachting mag.quote:Op zondag 17 april 2016 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, het hield de gemoederen wel even bezig, dus ik verwacht wel dat ze dan nog even reageert op die suggestie van mij.
Nee, gaat nergens over, vroeg het me alleen af. Of dat woord fellatio wel acceptabel is voor haar. Ipv pijpbeurt dan. Want door het woord pijpbeurt krijg ze pijn in haar ogen. Misschien door het woord fellatio niet.quote:Op zondag 17 april 2016 20:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het tussen jullie over gaat. Je krijgt niet altijd antwoord hier.
Op zich wel een leuke discussie dus.quote:Op zondag 17 april 2016 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, gaat nergens over, vroeg het me alleen af. Of dat woord fellatio wel acceptabel is voor haar. Ipv pijpbeurt dan. Want door het woord pijpbeurt krijg ze pijn in haar ogen. Misschien door het woord fellatio niet.
Omdat je geen antwoord krijgt. Ik ben weleens in een fellatio bar geweest. Klonk leuker op andere manier. Dat is het dan ook weer niet.quote:
Ruckie Fellatione.quote:Op zondag 17 april 2016 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, gaat nergens over, vroeg het me alleen af. Of dat woord fellatio wel acceptabel is voor haar. Ipv pijpbeurt dan. Want door het woord pijpbeurt krijg ze pijn in haar ogen. Misschien door het woord fellatio niet.
Gepepen en je zak was vol ?quote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Jaroon het volgende:
Voordat het vergrepen begrepen wordt. Ik kwam er niet vol mijn lol.
Dat klinkt een stuk beter. Nóg beter is Teeuwen helemaal niet te citeren, de beste man grossiert in grofheden.quote:Op zondag 17 april 2016 20:01 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen heeft nog een orale bevrediging tegoed van Erdogan. Is dat beter?
Of kun jij het nog deftiger verwoorden?
Ik vind het wel geil... een Brabander die helemaal leeg wordt gezogen door een opkomend dictatorquote:Op zondag 17 april 2016 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter. Nóg beter is Teeuwen helemaal niet te citeren, de beste man grossiert in grofheden.
Dat is jouw idee.quote:Op zondag 17 april 2016 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil... een Brabander die helemaal leeg wordt gezogen door een opkomend dictator
Ik houd van 'grofheden'..quote:Op zondag 17 april 2016 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter. Nóg beter is Teeuwen helemaal niet te citeren, de beste man grossiert in grofheden.
Erdowie?quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:00 schreef Hathor het volgende:
Gaat nu ineens iedereen schijtlollig doen over Erdogan?
Ja maar een nar mag mensen shockeren. Sterker nog, een nar heeft de maatschappelijke plicht om dat te doen. Dat hoort bij het proces dat je de maatschappij een spiegel voorhoudt en dat doen narren al sinds de middeleeuwen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
hij was lief voor de dieren.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Jaja, en Hitler praatte ook niet mee met de gevestigde orde, kwam op voor z'n volk, werkte hard en was ontzettend leuk met de kids. Een echte mensenmens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Als je narren mag hebben zoals de middeleeuwen mag je dus ook wetten hebben die belediging van een staatshoofd strafbaar stellen, want die wetten zijn vergeleken met de middeleeuwen nieuw te noemen.quote:Op maandag 18 april 2016 13:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja maar een nar mag mensen shockeren. Sterker nog, een nar heeft de maatschappelijke plicht om dat te doen. Dat hoort bij het proces dat je de maatschappij een spiegel voorhoudt en dat doen narren al sinds de middeleeuwen.
Maar narren bestaan niet meer? Het is een voorbeeld dat (grove) humor van alle tijden is.quote:Op maandag 18 april 2016 13:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als je narren mag hebben zoals de middeleeuwen mag je dus ook wetten hebben die belediging van een staatshoofd strafbaar stellen, want die wetten zijn vergeleken met de middeleeuwen nieuw te noemen.
Stel iemand die je niet kent op straat maakt een grap over jou en noemt jou o.a. een kinderverkrachter met je kleine pik, dan heb je het recht om diegene daarover aan te spreken en als ik mijn tv aan doe en ik zie dat een vreemde dat op tv over mij zegt zodat iedereen kan meegenieten, dan ga ik naar mijn advocaat, zo simpel.quote:Op maandag 18 april 2016 13:49 schreef Donnis het volgende:
[..]
Maar narren bestaan niet meer? Het is een voorbeeld dat (grove) humor van alle tijden is.
Touché.quote:Op maandag 18 april 2016 13:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als je narren mag hebben zoals de middeleeuwen mag je dus ook wetten hebben die belediging van een staatshoofd strafbaar stellen, want die wetten zijn vergeleken met de middeleeuwen nieuw te noemen.
Alleen ben jij een gruwelijke dictator, wat dan?quote:Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Stel iemand die je niet kent op straat maakt een grap over jou en noemt jou o.a. een kinderverkrachter met je kleine pik, dan heb je het recht om diegene daarover aan te spreken en als ik mijn tv aan doe en ik zie dat een vreemde dat op tv over mij zegt zodat iedereen kan meegenieten, dan ga ik naar mijn advocaat, zo simpel.
Dat is het beeld van het westen. In Turkije zijn de meesten blij met hem, alle mensen zijn nu ziekenfonds verzekerd (was eerst niet) en hebben een ww inkomen als ze hun baan kwijtraken (was ook niet) en nog veel meer voordelen, te veel om op te noemen.quote:Op maandag 18 april 2016 14:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alleen ben jij een gruwelijke dictator, wat dan?
Erdogan-logica inderdaad, maar als hij zich als een dictator gedraagt moet ie ook niet huilen om wat kritiek.quote:Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Stel iemand die je niet kent op straat maakt een grap over jou en noemt jou o.a. een kinderverkrachter met je kleine pik, dan heb je het recht om diegene daarover aan te spreken en als ik mijn tv aan doe en ik zie dat een vreemde dat op tv over mij zegt zodat iedereen kan meegenieten, dan ga ik naar mijn advocaat, zo simpel.
Ik ga af op de woorden van een bekende Turk (de oprichter van TYT), hij geeft aan dat Erdogan in het verleden goede dingen heeft gedaan (waar jij naar verwijst) maar dat hij de laatste jaren volledig het spoor is kwijtgeraakt. Je ziet dat bijvoorbeeld aan het paleis wat hij op kosten van de staat voor zichzelf heeft laten bouwen en aan het snoeren van de mond van criticasters door misbruik te maken van de macht van de staat. Dat zijn best ernstige zaken, ongeacht wat voor goeds iemand daarvoor heeft gedaan voor de bevolking.quote:Op maandag 18 april 2016 14:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat is het beeld van het westen. In Turkije zijn de meesten blij met hem, alle mensen zijn nu ziekenfonds verzekerd (was eerst niet) en hebben een ww inkomen als ze hun baan kwijtraken (was ook niet) en nog veel meer voordelen, te veel om op te noemen.
Soms heb je ook een economisch beleid dat de belangen van andere landen in gevaar gaat brengen, zoals bijvoorbeeld de grootste transferluchthaven ter wereld dat in Istanbul gebouwd gaat worden.
Dit kan sommige landen soms niet goed uitkomen en dan ben je al gauw een dictator. Putin wordt ook soms een dictator genoemd en Assad wordt een dictator genoemd door sommigen.
Los van hoe hij zich gedraagt, het is normaal dat politici die een grote verantwoordelijkheid hebben onder een loep worden gehouden en desnoods het mikpunt van spot worden bij komieken.quote:Op maandag 18 april 2016 14:22 schreef Donnis het volgende:
[..]
Erdogan-logica inderdaad, maar als hij zich als een dictator gedraagt moet ie ook niet huilen om wat kritiek.
Waarom zou je?quote:Op maandag 18 april 2016 14:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Als we nou de TT laten aanpassen en pijpen weghalen en daar oraal bevredigen van maken zijn we van het gezeik af.
Inderdaad, we moeten niet zo overgevoelig reageren. Een beetje elkaar op de hak nemen, ook en vooral als het bekende mensen betreft, moet kunnen. Het wordt pas een probleem als het pesten wordt en daar is geen sprake van in dit geval.quote:Alleen is dat een totaal verkeerd signaal. Blijkbaar is men ontvankelijk voor allerhande argumenten waarom iemand zich beledigd kan voelen. Straks moeten alle UI's op zwart, want anders is het racistisch, geen rood of groen want kleurenblinden, etc etc.
Daarom is deze Duitse ontwikkeling zeer kwalijk.
Als Bohmermann een staatshoofd van een ander land uitscheldt moet hij dan ook de consequenties dragen en niet huilie huilie doen als het niet zo erg wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 18 april 2016 14:22 schreef Donnis het volgende:
[..]
Erdogan-logica inderdaad, maar als hij zich als een dictator gedraagt moet ie ook niet huilen om wat kritiek.
Dat paleis heeft hij niet voor zichzelf gebouwd, hij ontvangt daar af en toe staatshoofden maar verblijft er niet in.quote:Op maandag 18 april 2016 14:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ga af op de woorden van een bekende Turk (de oprichter van TYT), hij geeft aan dat Erdogan in het verleden goede dingen heeft gedaan (waar jij naar verwijst) maar dat hij de laatste jaren volledig het spoor is kwijtgeraakt. Je ziet dat bijvoorbeeld aan het paleis wat hij op kosten van de staat voor zichzelf heeft laten bouwen en aan het snoeren van de mond van criticasters door misbruik te maken van de macht van de staat. Dat zijn best ernstige zaken, ongeacht wat voor goeds iemand daarvoor heeft gedaan voor de bevolking.
Aha, en wanneer denk deze Mehdi dat te gaan doen? Als ie ontwaakt is uit zijn winterslaap? Want ik zie er nu nog niet heel veel van eerlijk gezegd.quote:Op maandag 18 april 2016 14:48 schreef TeenWolf het volgende:
Deze Mehdi is nazaat van de profeet Mohammed en zal voor vrede in de hele Islamitische wereld zorgen
Haha, je uitspraak is precies volgens 1 van de uitspraken van de overleveringen; 'wanneer komt ie eindelijk' . 'er is geen Mehdi, kijk naar de chaos'.quote:Op maandag 18 april 2016 14:59 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Aha, en wanneer denk deze Mehdi dat te gaan doen? Als ie ontwaakt is uit zijn winterslaap? Want ik zie er nu nog niet heel veel van eerlijk gezegd.
Al geloof ik er eigenlijk niks van, ik hoop van harte dat je gelijk krijgt.quote:Op maandag 18 april 2016 15:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Haha, je uitspraak is precies volgens 1 van de uitspraken van de overleveringen; 'wanneer komt ie eindelijk' . 'er is geen Mehdi, kijk naar de chaos'.
Ik ga hem heel safe spelen, in 2022 weet de hele wereld wie hij is. In Turkije vermoeden nu al sommige mensen wie het is.
'Mehdi' in het Islamitisch betekent hetzelfde als 'moschia' in het hebreeuws, zelfs de joden zeggen dat de verlosser ten noorden van Israel komt. Moslims, joden, christen , niet gelovigen, eindelijk vrede voor iedereen.
Degenen die bij de Mehdi het meest een wtf moment zullen hebben, zullen niet de westerlingen, maar de fundamentalisten zijn.
Hij zal namelijk het fundamentalisme doen verdwijnen en de zuivere Islam uitleggen (let op; deze is heel modern!).
Daarom zeg ik het ook, niet zoals je het geloof van de fundamentalisten gewend bent. Het totaal verkeerde beeld van het geloof aangedragen door fundamentalisten zal als sneeuw voor de zon verdwijnen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Al geloof ik er eigenlijk niks van, ik hoop van harte dat je gelijk krijgt.
Echter ben ik van mening dat vrede voor iedereen niet kan wanneer godsdienst een dergelijke rol speelt in het dagelijks leven van de mens.
Bedankt. Mag ik jou er ook op afrekenen als je voorspelling niet uit komt?quote:Op maandag 18 april 2016 15:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook, niet zoals je het geloof van de fundamentalisten gewend bent. Het totaal verkeerde beeld van het geloof aangedragen door fundamentalisten zal als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Jazeker!quote:Op maandag 18 april 2016 15:30 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Bedankt. Mag ik jou er ook op afrekenen als je voorspelling niet uit komt?
Bedankt voor het filmpje. Ik ga het echter niet kijken aangezien ik niet gelovig ben.quote:Op maandag 18 april 2016 15:39 schreef TeenWolf het volgende:
Hier veel uitleg over de Moschia en de Mehdi:
Nou er komt dus misschien een rechtszaak, maar meer consequenties zijn er niet. Vrijheid van meningsuiting overwint alles. En de enige die dan huilt is Erdogan die niet in zijn botte kop kan krijgen dat je hier geen mensen de mond kan snoeren.quote:Op maandag 18 april 2016 14:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als Bohmermann een staatshoofd van een ander land uitscheldt moet hij dan ook de consequenties dragen en niet huilie huilie doen als het niet zo erg wordt gewaardeerd.
Jammer dat je je zelf zo beperkt. Ik ben gelovig dus ga geen atheïstische tv kijken of ik ben niet socialist dus ga niks lezen wat met socialisme te maken heeft.quote:Op maandag 18 april 2016 15:45 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Bedankt voor het filmpje. Ik ga het echter niet kijken aangezien ik niet gelovig ben.
O nee daar heeft het niets mee te maken hoor. Ik sta ten alle tijden open voor nieuwe/ andere dingen. Maar niet voor het geloof. Geloof is voor mij een sprookje. Geloof houdt mensen dom en angstig. Ik heb een grote afkeer jegens geloof!quote:Op maandag 18 april 2016 16:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jammer dat je je zelf zo beperkt. Ik ben gelovig dus ga geen atheïstische tv kijken of ik ben niet socialist dus ga niks lezen wat met socialisme te maken heeft.
Of jij bent diegene die zich beperkt door te geloven in die science fiction flauwekul.quote:Op maandag 18 april 2016 16:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jammer dat je je zelf zo beperkt. Ik ben gelovig dus ga geen atheïstische tv kijken of ik ben niet socialist dus ga niks lezen wat met socialisme te maken heeft.
Ik op die van je moeder maar ik weet niet of ik dat wil want ik hou niet zo van kriebelende snorren.quote:Op maandag 18 april 2016 16:56 schreef PSVCL het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn pijpbeurt van Anne Frank!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |