Nou ja, het hield de gemoederen wel even bezig, dus ik verwacht wel dat ze dan nog even reageert op die suggestie van mij.quote:Op zondag 17 april 2016 20:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms. Ik dacht dat ik hem/haar moest kennen. Ik ben blij dat het niet zo is.
Een verwachting mag.quote:Op zondag 17 april 2016 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, het hield de gemoederen wel even bezig, dus ik verwacht wel dat ze dan nog even reageert op die suggestie van mij.
Nee, gaat nergens over, vroeg het me alleen af. Of dat woord fellatio wel acceptabel is voor haar. Ipv pijpbeurt dan. Want door het woord pijpbeurt krijg ze pijn in haar ogen. Misschien door het woord fellatio niet.quote:Op zondag 17 april 2016 20:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het tussen jullie over gaat. Je krijgt niet altijd antwoord hier.
Op zich wel een leuke discussie dus.quote:Op zondag 17 april 2016 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, gaat nergens over, vroeg het me alleen af. Of dat woord fellatio wel acceptabel is voor haar. Ipv pijpbeurt dan. Want door het woord pijpbeurt krijg ze pijn in haar ogen. Misschien door het woord fellatio niet.
Omdat je geen antwoord krijgt. Ik ben weleens in een fellatio bar geweest. Klonk leuker op andere manier. Dat is het dan ook weer niet.quote:
Ruckie Fellatione.quote:Op zondag 17 april 2016 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, gaat nergens over, vroeg het me alleen af. Of dat woord fellatio wel acceptabel is voor haar. Ipv pijpbeurt dan. Want door het woord pijpbeurt krijg ze pijn in haar ogen. Misschien door het woord fellatio niet.
Gepepen en je zak was vol ?quote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Jaroon het volgende:
Voordat het vergrepen begrepen wordt. Ik kwam er niet vol mijn lol.
Dat klinkt een stuk beter. Nóg beter is Teeuwen helemaal niet te citeren, de beste man grossiert in grofheden.quote:Op zondag 17 april 2016 20:01 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen heeft nog een orale bevrediging tegoed van Erdogan. Is dat beter?
Of kun jij het nog deftiger verwoorden?
Ik vind het wel geil... een Brabander die helemaal leeg wordt gezogen door een opkomend dictatorquote:Op zondag 17 april 2016 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter. Nóg beter is Teeuwen helemaal niet te citeren, de beste man grossiert in grofheden.
Dat is jouw idee.quote:Op zondag 17 april 2016 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil... een Brabander die helemaal leeg wordt gezogen door een opkomend dictator
Ik houd van 'grofheden'..quote:Op zondag 17 april 2016 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter. Nóg beter is Teeuwen helemaal niet te citeren, de beste man grossiert in grofheden.
Erdowie?quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:00 schreef Hathor het volgende:
Gaat nu ineens iedereen schijtlollig doen over Erdogan?
Ja maar een nar mag mensen shockeren. Sterker nog, een nar heeft de maatschappelijke plicht om dat te doen. Dat hoort bij het proces dat je de maatschappij een spiegel voorhoudt en dat doen narren al sinds de middeleeuwen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
hij was lief voor de dieren.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Jaja, en Hitler praatte ook niet mee met de gevestigde orde, kwam op voor z'n volk, werkte hard en was ontzettend leuk met de kids. Een echte mensenmens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Als je narren mag hebben zoals de middeleeuwen mag je dus ook wetten hebben die belediging van een staatshoofd strafbaar stellen, want die wetten zijn vergeleken met de middeleeuwen nieuw te noemen.quote:Op maandag 18 april 2016 13:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja maar een nar mag mensen shockeren. Sterker nog, een nar heeft de maatschappelijke plicht om dat te doen. Dat hoort bij het proces dat je de maatschappij een spiegel voorhoudt en dat doen narren al sinds de middeleeuwen.
Maar narren bestaan niet meer? Het is een voorbeeld dat (grove) humor van alle tijden is.quote:Op maandag 18 april 2016 13:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als je narren mag hebben zoals de middeleeuwen mag je dus ook wetten hebben die belediging van een staatshoofd strafbaar stellen, want die wetten zijn vergeleken met de middeleeuwen nieuw te noemen.
Stel iemand die je niet kent op straat maakt een grap over jou en noemt jou o.a. een kinderverkrachter met je kleine pik, dan heb je het recht om diegene daarover aan te spreken en als ik mijn tv aan doe en ik zie dat een vreemde dat op tv over mij zegt zodat iedereen kan meegenieten, dan ga ik naar mijn advocaat, zo simpel.quote:Op maandag 18 april 2016 13:49 schreef Donnis het volgende:
[..]
Maar narren bestaan niet meer? Het is een voorbeeld dat (grove) humor van alle tijden is.
Touché.quote:Op maandag 18 april 2016 13:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als je narren mag hebben zoals de middeleeuwen mag je dus ook wetten hebben die belediging van een staatshoofd strafbaar stellen, want die wetten zijn vergeleken met de middeleeuwen nieuw te noemen.
Alleen ben jij een gruwelijke dictator, wat dan?quote:Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Stel iemand die je niet kent op straat maakt een grap over jou en noemt jou o.a. een kinderverkrachter met je kleine pik, dan heb je het recht om diegene daarover aan te spreken en als ik mijn tv aan doe en ik zie dat een vreemde dat op tv over mij zegt zodat iedereen kan meegenieten, dan ga ik naar mijn advocaat, zo simpel.
Dat is het beeld van het westen. In Turkije zijn de meesten blij met hem, alle mensen zijn nu ziekenfonds verzekerd (was eerst niet) en hebben een ww inkomen als ze hun baan kwijtraken (was ook niet) en nog veel meer voordelen, te veel om op te noemen.quote:Op maandag 18 april 2016 14:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alleen ben jij een gruwelijke dictator, wat dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |