Ik dank uquote:
Naar het gedichtquote:Op zondag 17 april 2016 19:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom moet deze TT nou weer zo grof... zo onzinnig gewoon.
Ik weet niet wiens gedicht je bedoelt maar waarom moet het zo grof? Dat hoeft toch niet. Het doet gewoon pijn aan m'n ogen joh.quote:
In de context van je eigen subjectieve mening, toch? bedoel, Teeuwen mag dit zeggen.quote:Op zondag 17 april 2016 17:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind die van Teeuwen eigenlijk ook niet kunnen.
Laster is niet van te voren strafbaar. Enkel en alleen als de consequenties van de laster erg vervelend zijn/waren.quote:Op zondag 17 april 2016 18:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Het zit echt op het randje.
Wat Teeuwen doet is in principe ook gewoon laster, en dat is strafbaar. Het is hooguit niet strafbaar om de reden dat Teeuwen weet dat de kijker weet dat hij het niet serieus meent (zelfs al zegt hij dat hij wel bloedserieus is, maar dat hoort erbij natuurlijk).
Bij ClapClapYourHands weet ik het niet. Zeker gezien zijn posthistory is bij zijn opmerking in de OP niet direct duidelijk of het nou een grap is of oprechte laster vermomd als grap. In dat laatste geval zou het best strafbaar kunnen zijn.
Want? je vindt pijpen smerig?quote:Op zondag 17 april 2016 19:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet wiens gedicht je bedoelt maar waarom moet het zo grof? Dat hoeft toch niet. Het doet gewoon pijn aan m'n ogen joh.
Het was een oprechte vraag. Wat vind jij zo ranzig, grof aan de titel van de OP?quote:Op zondag 17 april 2016 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mijn post is duidelijk voor mensen als jij bedoeld. Fijn dat je het gelezen hebt!
In de taal, m'n jongen. In de taal.quote:Op zondag 17 april 2016 19:57 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Het was een oprechte vraag. Wat vind jij zo ranzig, grof aan de titel van de OP?
Iemand krijgt nog een pijpbeurt. Waar zit het perverse??
Hans Teeuwen heeft nog een orale bevrediging tegoed van Erdogan. Is dat beter?quote:Op zondag 17 april 2016 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In de taal, m'n jongen. In de taal.
Fellatio, dat ziet ze wrs liever staan. Geeft een beetje cachet aan een pijpbeurt.quote:Op zondag 17 april 2016 19:57 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Het was een oprechte vraag. Wat vind jij zo ranzig, grof aan de titel van de OP?
Iemand krijgt nog een pijpbeurt. Waar zit het perverse??
Ik heb me juist ingehouden.quote:Op zondag 17 april 2016 19:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet wiens gedicht je bedoelt maar waarom moet het zo grof? Dat hoeft toch niet. Het doet gewoon pijn aan m'n ogen joh.
Ik wel. Daarom laat ik het doen.quote:
Klinkt ook meer Turks. 'Fellationeren kreng.'quote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fellatio, dat ziet ze wrs liever staan. Geeft een beetje cachet aan een pijpbeurt.
Natuurlijk. Gepijpt worden klinkt ook gewoon plat.quote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fellatio, dat ziet ze wrs liever staan. Geeft een beetje cachet aan een pijpbeurt.
Laten we even wachten op wat Boca_Raton daar van vindt.quote:Op zondag 17 april 2016 20:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Gepijpt worden klinkt ook gewoon plat.
Dat was ook de woordkeus van Böhmermannquote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar Teeuwen natuurlijk weer niet. Dat is ook de reden waarom het woord nu in de TT staat ook.quote:
Zegt mij ook niets.quote:Op zondag 17 april 2016 20:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laten we even wachten op wat Boca_Raton daar van vindt.
Dus niet van belang direct.quote:Op zondag 17 april 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zij klaagde over dat woord in de TT hierboven, het deed pijn aan haar ogen.
Dat heb ik ook soms. Ik dacht dat ik hem/haar moest kennen. Ik ben blij dat het niet zo is.quote:Op zondag 17 april 2016 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat niet direct, het was even een zijstraatje, zeg maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |