Van der Werff helpt dinsdag wel een handjequote:Op zondag 17 april 2016 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je staat 6 goals achter als dit gelijk blijft toch? Het kán wel maar ja dan moet je wel eens 1 of 2 keer met wat goals verschil winnen
Yeini was leuker geweestquote:Op zondag 17 april 2016 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Van der Werff helpt dinsdag wel een handje
Wie wel dan? Die niet voor Ajax zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt het niet zo op met jaspertje he?
Zoals ieder weldenkend mens.quote:Op zondag 17 april 2016 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt het niet zo op met jaspertje he?
ja, dat afgekeurde doelpuntquote:Op zondag 17 april 2016 13:40 schreef Tagliano het volgende:
Heeft Ajax al op doel geschoten eigenlijk?
die hebben nu vincent janssenquote:Op zondag 17 april 2016 13:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hypend Nederland is het niet met je eens
quote:
In de loop van de wedstrijd, beste Tompsv18.quote:Op zondag 17 april 2016 13:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel, jij voorspelde 2-1. Dat kan nog.
Hahah Ajax gaat echt niet 2 keer scoren vandaagquote:Op zondag 17 april 2016 13:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou de reden 12:30 zijn of het kutvoetbal wat Ajax speelt?quote:Op zondag 17 april 2016 13:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik zal even iemand quoten die commentaar had op het feit dat ik zei dat Ajax en Utrecht om 12:30 garant staat voor puntverlies:
[..]
en die heeft dan ook volledig gelijkquote:Op zondag 17 april 2016 13:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik zal even iemand quoten die commentaar had op het feit dat ik zei dat Ajax en Utrecht om 12:30 garant staat voor puntverlies:
[..]
Stijn wijzigt zijn voorspellingen altijd 16 keer voordat ze definitief worden.quote:Op zondag 17 april 2016 13:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat was een goeie tekst van mij ja.quote:Op zondag 17 april 2016 13:45 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoorde dat een van de twee ploegen zich spaarde voor de bekerfinale volgende week?
Het calimerocomplot. Woensdag is er nog een wedstrijd.quote:Op zondag 17 april 2016 13:45 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoorde dat een van de twee ploegen zich spaarde voor de bekerfinale volgende week?
Mag je je verwachting niet aanpassen op wat er in de wedstrijd gebeurt?quote:Op zondag 17 april 2016 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn wijzigt zijn voorspellingen altijd 16 keer voordat ze definitief worden.
quote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef Caland het volgende:
Ik ben in spanning aan het wachten op een reactie van Syntix.
Dit wordt nog wel gelijkquote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Ach kan ook wel leven met een evt kampioenschap voor PSV. Europese topclub jwz.
Lol wut. Net mocht ik iets dergelijks niet zeggenquote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef Tagliano het volgende:
Breng Tete en ga verdomme gewoon normaal 4-3-3 spelen
Dikkequote:
spoilerquote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ligt je stream achter?quote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Was ik dat?quote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lol wut. Net mocht ik iets dergelijks niet zeggen
Hey HMFquote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
neequote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef Tagliano het volgende:
Breng Tete en ga verdomme gewoon normaal 4-3-3 spelen
Zou er werkelijk niet op durven weddenquote:
Plaatselijke mongool is ook op de hoogte van de standquote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Hahaha zien we door de vingersquote:
Alle ballen op Ghazi.quote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gebruik dan op zijn minst de flanken
Madquote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Plaatselijke mongool is ook op de hoogte van de stand
Utrecht houdt over het algemeen haar defensie wel redelijk dicht.quote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Juich niet te vroeg Eindhovenenaren. Het blijf Ajax, dus een geniepige 2-1 is niet uitgesloten.
deden ze eerste helft, maar werden ze helemaal naar buiten gedrukt.quote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gebruik dan op zijn minst de flanken
hey HMFquote:
Ik meen toch niet te hebben gezegd dat ik 3-4-3 een topshow vindquote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hahaha zien we door de vingers
Van wie ben jij nu weer een kloon?quote:
Ik zou haast willen zeggen: gebruik meer de crosspass maar dat is ook niet wat je zegt fantastisch vandaagquote:Op zondag 17 april 2016 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
deden ze eerste helft, maar werden ze helemaal naar buiten gedrukt.
en je bent afhankelijk van de ingevingen van anwar
Mooi dat jij dit wel vermakelijk vindt. Van die Feyenoorders die PSV alles meer misgunnen dan Ajax kan ik niet serieus nemen.quote:
Nee zei dat we de boer mogen aankijken omdat hij de zooi omgooit. En toen zei jij: krijgen we redelijk tot goed voetbal, is het weer niet goedquote:Op zondag 17 april 2016 13:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen toch niet te hebben gezegd dat ik 3-4-3 een topshow vind![]()
Alleen dat de keuze voor El Ghazi logisch is als je zo gaat spelen
Nee als Schone speelde werd het tijd om ghazza te brengen. Niet andersom. Zinloos.quote:
Ik bedoelde dat het de afgelopen weken in een 4-3-3 gewoon prima ging, waarom zou je dan 3-4-3 spelenquote:Op zondag 17 april 2016 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee zei dat we de boer mogen aankijken omdat hij de zooi omgooit. En toen zei jij: krijgen we redelijk tot goed voetbal, is het weer niet goed
....
omdat 4-4-2quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het de afgelopen weken in een 4-3-3 gewoon prima ging, waarom zou je dan 3-4-3 spelen
Ik heb niets tegen PSV. Ook niets met trouwens. Wel gefascineerd door hun Europese campagne dit jaar.quote:Op zondag 17 april 2016 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat jij dit wel vermakelijk vindt. Van die Feyenoorders die PSV alles meer misgunnen dan Ajax kan ik niet serieus nemen.
Je deed precies wat ik zei.quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Ga je ook nog even je domme posts over Guidetti rectificeren?
Ajax speelt 3-4-3quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het de afgelopen weken in een 4-3-3 gewoon prima ging, waarom zou je dan 3-4-3 spelen
PSV - Feyenoord 10-0quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen PSV. Ook niets met trouwens.
hij zat echt diepquote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Ga je ook nog even je domme posts over Guidetti rectificeren?
Die zijn er nietquote:Op zondag 17 april 2016 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat jij dit wel vermakelijk vindt. Van die Feyenoorders die PSV alles meer misgunnen dan Ajax kan ik niet serieus nemen.
We hebben gezien tegen Roda en Utrecht eerder dit seizoen dat dat fantastisch werkt. Ik denk dat je beter bij je vaste automatismes kan blijvenquote:
Volgens mij zijn er wel een aantal die zo denken, sinds die 10-0 vooralquote:
Ja, precies?quote:
Kop kaalscheren op het dorpsplein.quote:Op zondag 17 april 2016 13:52 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Mwah. Ik zag een raar wijf posten dat Ajax nu maar kampioen moest worden nu Cruyff dood was.
wel met je eens ja, zeker in de laatste wedstrijdenquote:Op zondag 17 april 2016 13:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben gezien tegen Roda en Utrecht eerder dit seizoen dat dat fantastisch werkt. Ik denk dat je beter bij je vaste automatismes kan blijven
Die 10-0 blijft alleen jullie iets interesseren. Oh wacht. Dat is niet waar. Er zijn ook wat neuzen die geen eigen successen kunnen vieren en daarom maar de 10-0 erbij halen ten aanzien van Feyenoorders. True story.quote:Op zondag 17 april 2016 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel een aantal die zo denken, sinds die 10-0 vooral
TeleTekst pagina 316.quote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef FireFox1 het volgende:
WAAROM STAAT SINKGRAVEN ER NOG IN DE BOER?!?
Juist. Dat was ook exact mijn punt. Waarom ineens 343 spelen? Waarom ineens sinkgraven weer laten spelen en alles omgooien?quote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, precies?
Ik zou dus de lijn van de afgelopen weken eerder doortrekken dan van systeem veranderen
speelt die dan?quote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef FireFox1 het volgende:
WAAROM STAAT SINKGRAVEN ER NOG IN DE BOER?!?
Tegen de echte laagvliegers kan het overigens wel een leuk dingetje zijn, maar dat is een ander verhaalquote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef Adames het volgende:
[..]
wel met je eens ja, zeker in de laatste wedstrijden
Dit wil je niet zienquote:
Ik geef geen flikker om die 10-0 eigenlijk. Ik was veel liever gewoon kampioen geworden.quote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Die 10-0 blijft alleen jullie iets interesseren. Oh wacht. Dat is niet waar. Er zijn ook wat neuzen die geen eigen successen kunnen vieren en daarom maar de 10-0 erbij halen ten aanzien van Feyenoorders. True story.
Ja nou, dan zijn we het toch eens of watquote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Juist. Dat was ook exact mijn punt. Waarom ineens 343 spelen? Waarom ineens sinkgraven weer laten spelen en alles omgooien?
Waarom doet Frank dat verdomme?
Dat joh. Die 3-1 die volgde was eigenlijk wel genoeg genoegdoening. Bovendien was die 10-0 allesbehalve het dieptepunt dat seizoen. Al geloven de boeren dat niet.quote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef geen flikker om die 10-0 eigenlijk. Ik was veel liever gewoon kampioen geworden.
Was de domste opmerking van de dag zei iemandquote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja nou, dan zijn we het toch eens of wat
Dat was niet mijn quotequote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Was de domste opmerking van de dag zei iemand
Die 0-1 tegen De Graafschap was voor mijn gevoel het dieptepunt.quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Dat joh. Die 3-1 die volgde was eigenlijk wel genoeg genoegdoening. Bovendien was die 10-0 allesbehalve het dieptepunt dat seizoen. Al geloven de boeren dat niet.
Ja dat vind ik eigenlijk wel heel genant, vooral gezien de stand.quote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef Merkie het volgende:
Leuk dat Ajax er zo bovenop zit met de verdediging als Utrecht aanvalt.
Ik keek net ff op 818 om de stand te zien en zag meteen motivatie om de wedstrijd aan te zettenquote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij is een aantal users ernstig mad
Ik stel voor dat we muffins uitdelen.quote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef Scrummie het volgende:
Er hangt hier geen fijn sfeertje jongens.
Dat magquote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik keek net ff op 818 om de stand te zien en zag meteen motivatie om de wedstrijd aan te zetten![]()
10-0 niet je dieptepuntquote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Dat joh. Die 3-1 die volgde was eigenlijk wel genoeg genoegdoening. Bovendien was die 10-0 allesbehalve het dieptepunt dat seizoen. Al geloven de boeren dat niet.
Juist! Dan ben je een van de weinigen die het wel snapt.quote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 0-1 tegen De Graafschap was voor mijn gevoel het dieptepunt.
Nee, door een seizoen lang het tactisch brein van een knurft te hebbenquote:Op zondag 17 april 2016 13:58 schreef Vasion het volgende:
Het kampioenschap verliezen door FC Utrecht.
als het middenveld al faaltquote:Op zondag 17 april 2016 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom staat die grafpool er nog in? Die kan er geen kut van hč.
sow, loopt je stream 20 minuten achter?quote:Op zondag 17 april 2016 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Klaassen
Als een bal normaal overspelen niet lukt dan maar falen met een onmogelijke hakbal
Nu nog wat sirenesquote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou het haags kwartiertje breekt bijna aan.
Tijd om uit te lopen naar 0-4quote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week gewoon jong Ajax opstellen en dit groepje JL laten spelen. Wil de KNVB vast wel een uitzondering voor maken dit matig meukje.quote:
Dat wordt stofzuigen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat rollertje van Bazoer was het eerste schot op doel (van Ajax)quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat rollertje van Bazoer was het eerste schot op doel (van Ajax)
90+1 zal ajax de 1-1 wel makenquote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nou PSV, gefeliciteerd met het kampioenschap
Überhaupt het idee dat deze ploeg eerste staat vind ik nogal pijnlijk, met dit seizoen kutvoetbal eerste staan kan gewoon niet. Oprecht geen sneer naar PSV overigensquote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste staan en dan in een thuiswedstrijd 70 minuten lang geen corner krijgen is wel pijnlijk hoor.
Dan sterf ik van geluk.quote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
En dan vervolgens PSV 4-0, 3-0 en 3-0, Ajax wint alles 1-0, PSV kampioen.![]()
1 fase in het seizoen vrij redelijk gespeeld, that's itquote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Überhaupt het idee dat deze ploeg eerste staat vind ik nogal pijnlijk, met dit seizoen kutvoetbal eerste staan kan gewoon niet. Oprecht geen sneer naar PSV overigens
Precies, ergens zou het goed zijn als Ajax geen kampioen wordt. Je moet toch niet willen dat dit seizoen nog ergens mee beloond wordtquote:Op zondag 17 april 2016 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 fase in het seizoen vrij redelijk gespeeld, that's it
Haha, ze gaan zich alweer indekken voor hun teleurstellingquote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, ergens zou het goed zijn als Ajax geen kampioen wordt. Je moet toch niet willen dat dit seizoen nog ergens mee beloond wordt
Nee, ik heb vandaag de handelingssnelheid van Bazoerquote:Op zondag 17 april 2016 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
sow, loopt je stream 20 minuten achter?
Dit roep ik al een heel seizoen Hansquote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Haha, ze gaan zich alweer indekken voor hun teleurstelling
hahaquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
FC Utrecht ga gewoon failliet ofzo. Kutclub is dat man. Bah bah
quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
van seumeren wil er uitquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha madquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik ben blij voor jequote:Op zondag 17 april 2016 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je voor Ajax bent wel ja.
Mijn PSV-hart is ontzettend blij
jaquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ajax onder De Boer ooit na maart verloren?
En behalve Dordrecht uit?quote:
Jij herinnert je Dordrecht uit vorig seizoen niet meer?quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog niet, maar misschien dat ik er volgende week anders over denk.quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit vind ik oprecht een goede vraag. Meestal juist enorm sterk in het slot van de competitie,quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heb je een bakje haver.quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
#Raarquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Raar dat je met 0-1 achterstaat tegen utrecht als je nog kampioen kan worden :s :s
Nog een kwartiertje en we weten het zekerquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht een goede vraag. Meestal juist enorm sterk in het slot van de competitie,
ja die is verplicht dit te aanschouwen.quote:
En terecht, wie wil dit nou 90 minuten gaan zitten kijkenquote:
Haha madquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is wel duidelijk merkbaar jaquote:Op zondag 17 april 2016 14:07 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
De commentator weigert zijn ajaxhart onder stoelen of banken te steken.
Torrenquote:Op zondag 17 april 2016 14:07 schreef RvLaak het volgende:
Wat is er overigens met De Boer aan de hand?
Hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |