als het middenveld al faaltquote:Op zondag 17 april 2016 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom staat die grafpool er nog in? Die kan er geen kut van hè.
sow, loopt je stream 20 minuten achter?quote:Op zondag 17 april 2016 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Klaassen
Als een bal normaal overspelen niet lukt dan maar falen met een onmogelijke hakbal
Nu nog wat sirenesquote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou het haags kwartiertje breekt bijna aan.
Tijd om uit te lopen naar 0-4quote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week gewoon jong Ajax opstellen en dit groepje JL laten spelen. Wil de KNVB vast wel een uitzondering voor maken dit matig meukje.quote:
Dat wordt stofzuigen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat rollertje van Bazoer was het eerste schot op doel (van Ajax)quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat rollertje van Bazoer was het eerste schot op doel (van Ajax)
90+1 zal ajax de 1-1 wel makenquote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nou PSV, gefeliciteerd met het kampioenschap
Überhaupt het idee dat deze ploeg eerste staat vind ik nogal pijnlijk, met dit seizoen kutvoetbal eerste staan kan gewoon niet. Oprecht geen sneer naar PSV overigensquote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste staan en dan in een thuiswedstrijd 70 minuten lang geen corner krijgen is wel pijnlijk hoor.
Dan sterf ik van geluk.quote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
En dan vervolgens PSV 4-0, 3-0 en 3-0, Ajax wint alles 1-0, PSV kampioen.![]()
1 fase in het seizoen vrij redelijk gespeeld, that's itquote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Überhaupt het idee dat deze ploeg eerste staat vind ik nogal pijnlijk, met dit seizoen kutvoetbal eerste staan kan gewoon niet. Oprecht geen sneer naar PSV overigens
Precies, ergens zou het goed zijn als Ajax geen kampioen wordt. Je moet toch niet willen dat dit seizoen nog ergens mee beloond wordtquote:Op zondag 17 april 2016 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 fase in het seizoen vrij redelijk gespeeld, that's it
Haha, ze gaan zich alweer indekken voor hun teleurstellingquote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, ergens zou het goed zijn als Ajax geen kampioen wordt. Je moet toch niet willen dat dit seizoen nog ergens mee beloond wordt
Nee, ik heb vandaag de handelingssnelheid van Bazoerquote:Op zondag 17 april 2016 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
sow, loopt je stream 20 minuten achter?
Dit roep ik al een heel seizoen Hansquote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Haha, ze gaan zich alweer indekken voor hun teleurstelling
hahaquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
FC Utrecht ga gewoon failliet ofzo. Kutclub is dat man. Bah bah
quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
van seumeren wil er uitquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha madquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik ben blij voor jequote:Op zondag 17 april 2016 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je voor Ajax bent wel ja.
Mijn PSV-hart is ontzettend blij
jaquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ajax onder De Boer ooit na maart verloren?
En behalve Dordrecht uit?quote:
Jij herinnert je Dordrecht uit vorig seizoen niet meer?quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog niet, maar misschien dat ik er volgende week anders over denk.quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit vind ik oprecht een goede vraag. Meestal juist enorm sterk in het slot van de competitie,quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heb je een bakje haver.quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
#Raarquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Raar dat je met 0-1 achterstaat tegen utrecht als je nog kampioen kan worden :s :s
Nog een kwartiertje en we weten het zekerquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht een goede vraag. Meestal juist enorm sterk in het slot van de competitie,
ja die is verplicht dit te aanschouwen.quote:
En terecht, wie wil dit nou 90 minuten gaan zitten kijkenquote:
Haha madquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is wel duidelijk merkbaar jaquote:Op zondag 17 april 2016 14:07 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
De commentator weigert zijn ajaxhart onder stoelen of banken te steken.
Torrenquote:Op zondag 17 april 2016 14:07 schreef RvLaak het volgende:
Wat is er overigens met De Boer aan de hand?
Hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |