Haha, ze gaan zich alweer indekken voor hun teleurstellingquote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, ergens zou het goed zijn als Ajax geen kampioen wordt. Je moet toch niet willen dat dit seizoen nog ergens mee beloond wordt
Nee, ik heb vandaag de handelingssnelheid van Bazoerquote:Op zondag 17 april 2016 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
sow, loopt je stream 20 minuten achter?
Dit roep ik al een heel seizoen Hansquote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Haha, ze gaan zich alweer indekken voor hun teleurstelling
hahaquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
FC Utrecht ga gewoon failliet ofzo. Kutclub is dat man. Bah bah
quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
van seumeren wil er uitquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha madquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik ben blij voor jequote:Op zondag 17 april 2016 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je voor Ajax bent wel ja.
Mijn PSV-hart is ontzettend blij
jaquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ajax onder De Boer ooit na maart verloren?
En behalve Dordrecht uit?quote:
Jij herinnert je Dordrecht uit vorig seizoen niet meer?quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog niet, maar misschien dat ik er volgende week anders over denk.quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit vind ik oprecht een goede vraag. Meestal juist enorm sterk in het slot van de competitie,quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heb je een bakje haver.quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
#Raarquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Raar dat je met 0-1 achterstaat tegen utrecht als je nog kampioen kan worden :s :s
Nog een kwartiertje en we weten het zekerquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht een goede vraag. Meestal juist enorm sterk in het slot van de competitie,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |