Überhaupt het idee dat deze ploeg eerste staat vind ik nogal pijnlijk, met dit seizoen kutvoetbal eerste staan kan gewoon niet. Oprecht geen sneer naar PSV overigensquote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste staan en dan in een thuiswedstrijd 70 minuten lang geen corner krijgen is wel pijnlijk hoor.
Dan sterf ik van geluk.quote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
En dan vervolgens PSV 4-0, 3-0 en 3-0, Ajax wint alles 1-0, PSV kampioen.![]()
1 fase in het seizoen vrij redelijk gespeeld, that's itquote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Überhaupt het idee dat deze ploeg eerste staat vind ik nogal pijnlijk, met dit seizoen kutvoetbal eerste staan kan gewoon niet. Oprecht geen sneer naar PSV overigens
Precies, ergens zou het goed zijn als Ajax geen kampioen wordt. Je moet toch niet willen dat dit seizoen nog ergens mee beloond wordtquote:Op zondag 17 april 2016 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 fase in het seizoen vrij redelijk gespeeld, that's it
Haha, ze gaan zich alweer indekken voor hun teleurstellingquote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, ergens zou het goed zijn als Ajax geen kampioen wordt. Je moet toch niet willen dat dit seizoen nog ergens mee beloond wordt
Nee, ik heb vandaag de handelingssnelheid van Bazoerquote:Op zondag 17 april 2016 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
sow, loopt je stream 20 minuten achter?
Dit roep ik al een heel seizoen Hansquote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Haha, ze gaan zich alweer indekken voor hun teleurstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |