speelt die dan?quote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef FireFox1 het volgende:
WAAROM STAAT SINKGRAVEN ER NOG IN DE BOER?!?
Tegen de echte laagvliegers kan het overigens wel een leuk dingetje zijn, maar dat is een ander verhaalquote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef Adames het volgende:
[..]
wel met je eens ja, zeker in de laatste wedstrijden
Dit wil je niet zienquote:
Ik geef geen flikker om die 10-0 eigenlijk. Ik was veel liever gewoon kampioen geworden.quote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Die 10-0 blijft alleen jullie iets interesseren. Oh wacht. Dat is niet waar. Er zijn ook wat neuzen die geen eigen successen kunnen vieren en daarom maar de 10-0 erbij halen ten aanzien van Feyenoorders. True story.
Ja nou, dan zijn we het toch eens of watquote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Juist. Dat was ook exact mijn punt. Waarom ineens 343 spelen? Waarom ineens sinkgraven weer laten spelen en alles omgooien?
Waarom doet Frank dat verdomme?
Dat joh. Die 3-1 die volgde was eigenlijk wel genoeg genoegdoening. Bovendien was die 10-0 allesbehalve het dieptepunt dat seizoen. Al geloven de boeren dat niet.quote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef geen flikker om die 10-0 eigenlijk. Ik was veel liever gewoon kampioen geworden.
Was de domste opmerking van de dag zei iemandquote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja nou, dan zijn we het toch eens of wat
Dat was niet mijn quotequote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Was de domste opmerking van de dag zei iemand
Die 0-1 tegen De Graafschap was voor mijn gevoel het dieptepunt.quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Dat joh. Die 3-1 die volgde was eigenlijk wel genoeg genoegdoening. Bovendien was die 10-0 allesbehalve het dieptepunt dat seizoen. Al geloven de boeren dat niet.
Ja dat vind ik eigenlijk wel heel genant, vooral gezien de stand.quote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef Merkie het volgende:
Leuk dat Ajax er zo bovenop zit met de verdediging als Utrecht aanvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |