SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik snap je probleem met haar blog hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Kayotic: Ik vind haar persoonlijk vrij verschrikkelijk (tijdje op twitter gevolgd, maar werd er erg droevig van) en haar blog te veel tekst en foto's bevatten. Maar de recepten die ze verzamelt zijn over het algemeen prima.
Heerlijk ja!quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap je probleem met haar blog hoorMaar dit was het recept dat BE deelde, dus die gemaakt en was dus erg lekker.
Er zit soms wel héél veel blahblah bij voor je bij het recept bent. Vertellen waar je die heerlijke prei vandaan hebt, dat je opa die in de moestuin heeft en dat die moestuin leuke vlinders heeft en vlinders doen je denken aan het voorjaar en dat dat allemaal heel excited is.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk ja!
En dat probleem heb ik met bijna alle foodblogs overigens. Ben gewoon niet zo'n foodblogfan. Wel receptenfan![]()
Echt hequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zit soms wel héél veel blahblah bij voor je bij het recept bent. Vertellen waar je die heerlijke prei vandaan hebt, dat je opa die in de moestuin heeft en dat die moestuin leuke vlinders heeft en vlinders doen je denken aan het voorjaar en dat dat allemaal heel excited is.
Ja! Dat doet Kayotic ook zoveelquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt heOf 4x een foto van het eindproduct. 4x nagenoeg dezelfde foto.. why??
Heel vermoeiend. Dan haak ik echt af.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Dat doet Kayotic ook zoveelWeer een nieuwe hoek en dan nog een andere hoek en dan ingezoomd. Maar allemaal exact hetzelfde ding.
Hahaha helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb met eten een beetje hetzelfde als met sex: daar moet je niet te veel over lullen, je moet het gewoon doen![]()
Koffiebroodje!quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef MutedFaith het volgende:
Zo heten die dingen in Limburg. Ik heb geen idee hoe de rest van Nederland ze noemt.
Het is deeg met rozijnen en glazuur en gevuld met pudding.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat wel heel lokaal. Uit mijn Limburg (tot 20 jr geleden, dat wel) ken ik die naam niet. Is volgens mij niet zo heel ver van jou.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef MutedFaith het volgende:
Zo heten die dingen in Limburg. Ik heb geen idee hoe de rest van Nederland ze noemt.
Het is deeg met rozijnen en glazuur en gevuld met pudding.
[ afbeelding ]
Oh, dan is een sportschool en werken in een ziekenhuis wel erg handig. Dat bleek wel toen ik een week zonder douche zat wegens verbouwing. Echt heel vervelend als je niet kan douchen wanneer het jou uitkomt! Wanneer krijg je een nieuwe/wordt hij gemaakt?quote:Op zondag 17 april 2016 07:09 schreef Brighteyes het volgende:
Onze cv ketel is stuk, sinds woensdag, dus ik kan niet douchen, en dus ook niet hardlopen.![]()
Heb gisteren wel bij mijn ouders gedouched, maar om daar nu alweer aan te komen... En logistiek past het niet echt... Stom gedoe...
Ben de hele week nog niet geweest.
Ik ken het ook niet, ben toch echt een echte Limburgsequote:Op zondag 17 april 2016 06:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel heel lokaal. Uit mijn Limburg (tot 20 jr geleden, dat wel) ken ik die naam niet. Is volgens mij niet zo heel ver van jou.
Gut, ik hoopte morgen. Dan is woensdag nog best ver weg. En van wandelen ga je zweten!!quote:Op zondag 17 april 2016 07:23 schreef Brighteyes het volgende:
Hopelijk voor woensdag.
Ik kan idd ook douchen op mijn werk, maar ja, daar kom ik nu nog even niet.
Nou ja, dan maar weer flink eind wandelen vanmiddag
Zuid Limburg dan, in elk geval Heerlen en Maastrichtquote:Op zondag 17 april 2016 06:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel heel lokaal. Uit mijn Limburg (tot 20 jr geleden, dat wel) ken ik die naam niet. Is volgens mij niet zo heel ver van jou.
quote:
Ja dat was juist mijn punt. Ik ben van oorsprong een heuse oostelijke mijnstreker. Maar geen hanenkammen bij ons.quote:Op zondag 17 april 2016 09:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zuid Limburg dan, in elk geval Heerlen en Maastricht
Ik heb gisteren ruim 20.000 stappen gehaald, waarvan een kleine 10.000 door het mulle zand. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen te vertellen heeft.
Bij Knokke-Heist, Blankenberge of elders? (mijn ex sch.zus komt daar vandaan, ook een paar vakanties daar gevierdquote:Op zondag 17 april 2016 09:21 schreef Sjeen het volgende:
we zitten met vrienden aan de Belgische kust.
Kijk met veel plezier terug op die vakantiesquote:
Sittard-Geleen en Beek sowieso ook.quote:Op zondag 17 april 2016 09:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zuid Limburg dan, in elk geval Heerlen en Maastricht
Herkenbaar. Kwart voor zeven gaat me nog te ver, maar ik had je sowieso uitgelachen als je had gezegd dat ik ooit vier keer per week zou sporten.quote:Op zondag 17 april 2016 07:05 schreef Isabeau het volgende:
Kwart voor 7 op om te gaan sporten. Op zondag. Daar had ik je een jaar geleden om uitgelachen
Deze echte Sittardse heeft er anders nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 17 april 2016 11:13 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Sittard-Geleen en Beek sowieso ook.
Als het maar lekker was!quote:Op zondag 17 april 2016 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Faaaaaaaal....Gisteren mijn sumo-ontmaagding gehad en vanavond kon ik niet kiezen bij de Italiaan.
Oh zo balenquote:Op zondag 17 april 2016 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Faaaaaaaal....Gisteren mijn sumo-ontmaagding gehad en vanavond kon ik niet kiezen bij de Italiaan.
En nu maar heel erg hopen dat ze dinsdag de nieuwe cc ketel kunnen installeren, ik kan nog steeds niet douchen dus ook niet hardlopenI miss the chemistry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 18 april 2016 08:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je vond 20 kilo afvallen geen groot doel?Ow ja zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar dit was het gewicht wat ik graag wilde halen.
quote:Op maandag 18 april 2016 08:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ow ja zeker. Maar dit was het gewicht wat ik graag wilde halen.
quote:
Knapquote:Op maandag 18 april 2016 08:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
mijn eerste grote doel bereikt onder de 85 kg
. (En -22 kg)
Alleen gaat het hier nu even te hard. Ik eet wat ik normaal eet en val dus op een rustdag, nog geen 5.000 stappen gewoon 8 ons af. Dus ik moet echt mijn 1600 kcal gaan eten. Heb nu ook wel wat 'last' van niet zo tof.
Ik had mijn doel in mpf aangepast en dan mag ik nog maar 1400 kcal eten. Dat doen we maar even niet dus.
Dat is alleen om te ademen en mijn hart te laten kloppen en zo hè! 1460 is het, zie ik nu.quote:
Dat denk ik ook hoorquote:Op maandag 18 april 2016 09:21 schreef Lonaa het volgende:
Isa, gezien de hoeveelheid die je sport en de spieren die je daar waarschijnlijk van hebt, is je BMR wel wat hoger, denk ik zo. Die van mij is 1750
Ik zou wel een functie willen dat ik hem gewoon uit kan zetten! Ik heb een fitbitzip, want ik wil niets aan mijn polsen en heb geen smartphone.quote:Op maandag 18 april 2016 09:21 schreef Krisvc het volgende:
Dat van de fiets vind ik ook lastig met het stappentellen. Ik gebruik de stappenteller op m'n telefoon en heb soms gigantische uitschieters als ik een eind heb gefietst. Ziet er leuk uit, maar klopt niet helemaal.
Ja, ik besef me dus nu pas dat er ook een uitknop op m'n telefoon zit.quote:Op maandag 18 april 2016 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou wel een functie willen dat ik hem gewoon uit kan zetten! Ik heb een fitbitzip, want ik wil niets aan mijn polsen en heb geen smartphone.
quote:Op maandag 18 april 2016 09:39 schreef Krisvc het volgende:
Ja, ik besef me dus nu pas dat er ook een uitknop op m'n telefoon zit.Digitale generatie ten top.
Omdat het goedkoop en betrouwbaar isquote:Op maandag 18 april 2016 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
Over grijze drab gesproken, ik kwam er achter tijdens verveling dat je in je iphone je cervical mucus status bij kunt houden. Waarom zou je dat wíllen?godverdomme. Zelfs als je zwanger probeert te worden kun je volgens mij beter gewoon een ovulatietestje halen ofzo. Dit moet je toch gewoon NIET in je telefoon zetten? Die kleurstellingen ook
godverdomme. Ik viel er wel meteen vanaf, want m'n eetlust was prompt weg.
Mag wel. Rek je vast lekker op voor aanstaande nageslacht.quote:Op maandag 18 april 2016 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het goedkoop en betrouwbaar is
Maar je hebt gelijk, je hoeft het niet in je telefoon te zetten. Overigens kun je het al zien bij het afvegen hoor, je hoeft niet met een vuist in je grot.
Dat is waar. Ook weer goedkoper dan een epi-no.quote:Op maandag 18 april 2016 10:01 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Mag wel. Rek je vast lekker op voor aanstaande nageslacht.
mucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusquote:
Nu zie ik allemaal pop that zit filmpjes op mijn mentale scherm.quote:Op maandag 18 april 2016 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucus
Snel, vind een plaatje ervan. Kan in de OP. Dat zal wel helpen bij afvallenquote:Op maandag 18 april 2016 10:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nu zie ik allemaal pop that zit filmpjes op mijn mentale scherm.
O, wat een goede naam voor een website over fitnessquote:Op maandag 18 april 2016 10:37 schreef Kaas- het volgende:
Nu ik een maximum aan dagelijkse calorieën heb ingesteld en dat bijhoud in Myfitnesslab is dat wel een goede motivatie om in de supermarkt niet elk chocoladebroodje dat lekker ruikt direct in m'n mandje te smijten.
waarom mag je die niet opeten? Je kan de gecaterde lunch toch laten liggen?quote:Op maandag 18 april 2016 11:14 schreef Tink89 het volgende:
Succes!
Ik heb vandaag alweer een gecaterde lunch. Ben het inmiddels soort van beu en zit nu te balen dat ik met volkorenboterhammenmetveelpitjesenhoumousenradijsjes niet mag opeten... Ik ben echt een beetje eng af en toe
Doen Britten ook. Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 18 april 2016 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn muricaanse collega zit naast me te lunchen en ik heb daar echt nooit moeite mee hoor, maar waarom eten die lui altijd chips bij hun brood?![]()
ik zal niet snel uit mezelf chips pakken maar als iemand naast me chips zit te vreten dan MOET IK CHIPSquote:Op maandag 18 april 2016 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Doen Britten ook. Ik snap het ook niet.
Doe ik! Om de dag lopen en een stuk minder km's. En beter luisteren naar mijn lichaam. Want normaal is het van opgeven is geen optiequote:Op maandag 18 april 2016 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, lange afstandswandelaars, als je last krijgt van je lichaam moet je écht écht rustiger aan doen - ik negeerde mijn lijf destijds ook (wandelde ook dagelijks 10 kilometer ofzo) en kreeg als bonus een hielspoor waar ik pas vanaf was na mijn zwangerschap (omdat ik toen simpelweg niet meer zo veel kón lopen)
quote:Op maandag 18 april 2016 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom mag je die niet opeten? Je kan de gecaterde lunch toch laten liggen?
quote:Op maandag 18 april 2016 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat vroeg ik me idd ook af, kan je niet gewoon je eigen lunch opeten?
Vorige week was ik onze auto drie dorpen verderop met de fiets gaan halen, daar deed ik toen 42 minuten over, vandaag moest hij weer terug en ben ik terug gaan lopen.
Na 5km heb ik 1 stukje van 3km met de bus gedaan (zere heupen!), de rest, met nog een plaspauze bij mijn ouders, lopend. 11,7km in 2,5 uur.
Nou, dit is een lunch met het managementteam waar elk half jaar een select clubje mensen voor uitgenodigd wordt. In een serieus sjiek restaurant hier in het gebouw, dan kun je echt niet je eigen brood gaan zitten smeren.quote:Op maandag 18 april 2016 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja dat zou ik ook doen als ik echt lekker in the zone zat.
Jaquote:Op maandag 18 april 2016 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, nu snap ik het. Prima keuze toch?
Ik heb nu net mijn lunch opquote:Op maandag 18 april 2016 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
Niets mis met een gezonde uitsmijter.
Over eieren gesproken... zo maar eens lunchen![]()
Jet lag ftwquote:Op maandag 18 april 2016 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
En toen had ik m'n dag alweer helemaal doorgewerkt, als in: shit, het is ineens te laat om naar de sportschool te gaan
Dus straks nog maar even hardlopen denk ik, 'n klein eindjeBen toch verder nog zo gaar als maar zijn kan...
Misschien dat ook het hardlopen even moet wachtenquote:Op maandag 18 april 2016 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jet lag ftw
Niet gek hoor, doe rustig aan
Naar verhouding wel ja! Echt, ik hunker er naar! Net thuis van boodschappen doen en Mr. Mo ophalen. Eten wordt barleyrisotto met spinazie, broccoli, asperges, ui, champs, sugar snaps en zalmquote:Op maandag 18 april 2016 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Zo weinig groente gehad in de VS, Moblo?
Dank! Ja, het was echt geweldig! Reis was lang, maar het zeker waard. Maar thuis zijn is ook wel heul fijn. Eigen dingen, eten, drinken. Pot thee vanochtend was ook zó lekker.quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef sibella2 het volgende:
Welkom terug moblo! Goede reis gehad? Fijn om dan weer lekker thuis te zijn![]()
Verbaast me niets. Wel jammer eigenlijk, want groenten zijn echt heerlijkquote:Op maandag 18 april 2016 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
En Isa, de groenten die we konden krijgen ergens bij waren vaak of doodgekookt, of zeer weinig, al hebben we een paar goede malen getroffen, en ook wel eens een schotel met groenten en een dipje gehaald (wortel, bloemkool etc.) en wat tomaatjes en fruit her en der, wat we hier ook al doen, maar bij het avondeten, dat bestaat bij ons altjid voor 60% uit groenten. Dat was daar eerder 20
Ik hou van vakantie, maar thuiskomenquote:Op maandag 18 april 2016 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dank! Ja, het was echt geweldig! Reis was lang, maar het zeker waard. Maar thuis zijn is ook wel heul fijn. Eigen dingen, eten, drinken. Pot thee vanochtend was ook zó lekker.
Ik heb het nooit als wondermiddel gezien, heb me eerst ook heel erg verdiept in de verschillende soorten van WLS voordat ik het traject in ging. Het blijft levenslang weinig eten en gezond eten. Ben nu bijna 3,5 jaar verder maar blijf elke dag opletten, behalve 1x per maand, dan is het pizza of shoarma dag.quote:Op maandag 18 april 2016 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat veel mensen het hier óók als een wondermiddel zien voor ze er daadwerkelijk aan beginnen hoor
En die mensen zijn ernstig ziek en verslaafd, dat kun je niet vergelijken.
Ik vind het in elk geval kostelijk vermaak
Eens, dat zal iemand van 80kg over iemand van 140kg ook denken. Waarschijnlijk dacht mevrouw 140kg dat zelf ook al toen ze nog 80 woog.quote:Op maandag 18 april 2016 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja het is natuurlijk een beetje apart dat je van iemand die het NOG verder heeft laten komen niet kunt begrijpen hoe/wat/waar, terwijl je voor hoever het bij jezelf is gekomen allerlei verklaringen kunt aandragen. Dat kan die ander waarschijnlijk ook.
Wat staat daar nou?quote:Op maandag 18 april 2016 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Wel alle 9 250+/uur gehaald voor het eerst
hehe ja iets nieuws van fitbit: 9 uur per dag 250+ stapjes proberen te zetten in een uur. Ofwel: niet al je stapjes in 1x en de rest van de dag op je kont zittenquote:
Ja dat dus!quote:Op maandag 18 april 2016 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja het is natuurlijk een beetje apart dat je van iemand die het NOG verder heeft laten komen niet kunt begrijpen hoe/wat/waar, terwijl je voor hoever het bij jezelf is gekomen allerlei verklaringen kunt aandragen. Dat kan die ander waarschijnlijk ook.
Klinkt misschien vreemd maar er is toch wel een verschil tussen nog gewoon actief alles kunnen doen en aan bed gekluisterd zijn.quote:Op maandag 18 april 2016 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh wel leuk! Zie je dat op je dashboard ook ofzo? Mijn windows phone appje heeft het natuurlijk nog niet, das altijd de laatste app die wordt geupdate.quote:Op maandag 18 april 2016 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe ja iets nieuws van fitbit: 9 uur per dag 250+ stapjes proberen te zetten in een uur. Ofwel: niet al je stapjes in 1x en de rest van de dag op je kont zitten![]()
Vrij onnozel natuurlijk, maar wel grappig dat het me zomaar een keer gelukt is
Ja op het dashboard kan je hem er ook bij zetten zie ik! Ik zag het ineens in de app verschijnen..quote:Op maandag 18 april 2016 22:03 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Oh wel leuk! Zie je dat op je dashboard ook ofzo? Mijn windows phone appje heeft het natuurlijk nog niet, das altijd de laatste app die wordt geupdate.
En toch vind ik het naar oordelend voor iemand die het in de ogen van veel mensen met een gezond gewicht ook extreem ver heeft laten komen tot wls aan toe.quote:Op maandag 18 april 2016 22:01 schreef Alieda-R het volgende:
Klinkt misschien vreemd maar er is toch wel een verschil tussen nog gewoon actief alles kunnen doen en aan bed gekluisterd zijn.
Dit.quote:Op maandag 18 april 2016 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toch vind ik het naar oordelend voor iemand die het in de ogen van veel mensen met een gezond gewicht ook extreem ver heeft laten komen tot wls aan toe.
Lunch werd een geroosterde boterham met gerookte zalm.quote:Op maandag 18 april 2016 09:38 schreef Sarabi het volgende:
O: smoothie met mango en amandelmelk
S: Jillian
L: quinoa salade met paprika
S: uur wandelen
D: heel veel groente en beetje rijst + gehakt
S: uur danstraining
waarom?quote:Op maandag 18 april 2016 22:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind een dieet volgen helemaal niet leuk. Wil gewoon elke dag shoarma kapsalon eten.
Agreequote:Op maandag 18 april 2016 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toch vind ik het naar oordelend voor iemand die het in de ogen van veel mensen met een gezond gewicht ook extreem ver heeft laten komen tot wls aan toe.
Als ik naar mijn dashboard ga (pc) dan kan ik alleen dit toevoegen:quote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Op je dashboard kun je bij dat streepjesmenu dingen toevoegen. Daar staat het bij hoor Sara!
Dat!quote:Op dinsdag 19 april 2016 07:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind één dag kapsalon al te veel. Gore zooi
Ja, jij was echt een quality-dikkie hoor.quote:Op maandag 18 april 2016 22:01 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Klinkt misschien vreemd maar er is toch wel een verschil tussen nog gewoon actief alles kunnen doen en aan bed gekluisterd zijn.
Hij stond er bij mij gewoon tussenquote:Op dinsdag 19 april 2016 07:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik naar mijn dashboard ga (pc) dan kan ik alleen dit toevoegen:
calories in vs out
foodplan
premium
recent exercise
water
Waar vind ik dat andere dan?
goede disclaimerquote:Op dinsdag 19 april 2016 08:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, jij was echt een quality-dikkie hoor.![]()
Ik durf er wel een bak B&J's op te zetten dat jij ook hinder ondervond van je 140kg.
* Dat is een bak B&J's omdat ik daar zelf wel zin in heb en hem met zekerheid ga winnen, niet om lullig te doen (ingedekt voor degenen die dat lullig vinden)
Whao dit klinkt idd best lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:37 schreef Artoo het volgende:
"Ekte" kapsalon vind ik narige vette drabDeze vind ik daarentegen wel heul nice:
https://personalbodyplan.com/blog/post/recept-pbp-kapsalon,668
Ik heb een Zip en volgens mij kan het dan echt niet. Maar zal straks nog eens goed kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 07:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik naar mijn dashboard ga (pc) dan kan ik alleen dit toevoegen:
calories in vs out
foodplan
premium
recent exercise
water
Waar vind ik dat andere dan?
plus twééquote:Op dinsdag 19 april 2016 07:41 schreef Sjeen het volgende:
Zo, dat was gistermorgen even schrikken... +2Gelukkig alweer 8 ons minder vanmorgen, dus idd vocht.
Elke dag kapsalon, dat dieet zou ik niet langs volhouden
Ze zijn gemeen tegen mijquote:
Artoo, voor de hoeveelheid die jij beweegt zou je toch veel meer moeten (kunnen) eten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:45 schreef Artoo het volgende:
Oja mijn planning vandaag is:
O: Niets, ik vind het intermittent fasting tot nu toe eigenlijk heel optimaal dus dat wil ik er een paar keer per week in houden
S: 1,5 UB assistance dingetjes
L: 2 getoaste volkoren boterhammen met daarop 100g gebakken kipdijfilet en 1 scrambled ei, 200g sperziebonen on the side
S: Naar de uni fietsen
T: Peer
S: Via het centrum naar huis fietsen, 16-ish km wordt dat
D: Macaroni met ham, rode saus en veel groente
T's: ??
Mwah, daar kom je als vrouw van rond de 60 kg echt niet snel aan hoor. Als ik een uur echt op heel hoge intensiteit hardloop of wielren is dat +- 600 kcal, maar bij een normale training eerder 400-500. Krachttraining ook zoiets. En fietsen als woon-werk verkeer verbruikt ongeveer 200 kcal per uur.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Artoo, voor de hoeveelheid die jij beweegt zou je toch veel meer moeten (kunnen) eten?
Ik heb het idee dat jouw verbruik over de 3000 zit als ik jouw lijstjes zie.
Mijn verbruik is iets van 2700 en ik eet op dit moment 2000-ish (en in de weekenden op onderhoud ... of soms er zelfs wat boven omdat biertjesquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Artoo, voor de hoeveelheid die jij beweegt zou je toch veel meer moeten (kunnen) eten?
Ik heb het idee dat jouw verbruik over de 3000 zit als ik jouw lijstjes zie.
60 kg is zo ver wegquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, daar kom je als vrouw van rond de 60 kg echt niet snel aan hoor. Als ik een uur echt op heel hoge intensiteit hardloop of wielren is dat +- 600 kcal, maar bij een normale training eerder 400-500. Krachttraining ook zoiets. En fietsen als woon-werk verkeer verbruikt ongeveer 200 kcal per uur.
ja misschien heb ik door mijn niet-sporten wel een heel vertekend beeldquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, daar kom je als vrouw van rond de 60 kg echt niet snel aan hoor. Als ik een uur echt op heel hoge intensiteit hardloop of wielren is dat +- 600 kcal, maar bij een normale training eerder 400-500. Krachttraining ook zoiets. En fietsen als woon-werk verkeer verbruikt ongeveer 200 kcal per uur.
ruimer in je gewichtsklasse? Doe je wedstrijden bodybuilding ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:03 schreef Artoo het volgende:
[..]
Mijn verbruik is iets van 2700 en ik eet op dit moment 2000-ish (en in de weekenden op onderhoud ... of soms er zelfs wat boven omdat biertjes) omdat ik cut om ruimer in mijn gewichtsklasse wil vallen. Zodra ik op 68kg zit ga ik weer meer eten
![]()
3000 haal ik niet hoor, want buiten het sporten om ben ik redelijk sedentary vanwege studie.
Oh, ik dacht dat jij iets van 64 was? Maar je hebt dan lopen bulken de laatste tijd ivm die gewichtehefwedstrijd?quote:
Nee powerlifting wedstrijd in juniquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ruimer in je gewichtsklasse? Doe je wedstrijden bodybuilding ofzo?
Ik woog 66 kg en toen ging ik feestdagen en afstuderen en nog zwaarder tillen en nu weeg ik, 4 maanden later, 70kgquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij iets van 64 was? Maar je hebt dan lopen bulken de laatste tijd ivm die gewichtehefwedstrijd?
Als je alles actief kon doen, had je ook wel gewoon kunnen afvallen.quote:Op maandag 18 april 2016 22:01 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Wij zijn even langquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
ja misschien heb ik door mijn niet-sporten wel een heel vertekend beeld
Isa, alweer met een 7! Wat supergoed zeg
Hoe lang ben jij eigenlijk? In mijn hoofd ben je 1.80, maar dat zal wel niet kloppen
Het is geen bittere noodzaak, maar ik wil vooral gewoon graag zeker weten dat ik kan meedoen in de -72 en ik wil niet dat mijn gewicht begint met een 7. Dat is een onnodige kronkel maar 68 kg (liever nog weer die 66) is beter in mijn hoofdquote:
Ohja, nou beetje hetzelfde hier al heb ik het in 1 maand voor elkaar gekregen, van 60 naar 63quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:07 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik woog 66 kg en toen ging ik feestdagen en afstuderen en nog zwaarder tillen en nu weeg ik, 4 maanden later, 70kgIk heb niet heel bewust gebulkt, ik heb vooral niet zo goed op m'n eten gelet en wel hard door getraind (daar kan ik het wel merken, progressie gemaakt en zo).
Het is vooral dat hoe fitter en hoe lichter je wordt, hoe minder je verbruikt, vooral met hardlopenquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja misschien heb ik door mijn niet-sporten wel een heel vertekend beeld
Isa, alweer met een 7! Wat supergoed zeg
Hoe lang ben jij eigenlijk? In mijn hoofd ben je 1.80, maar dat zal wel niet kloppen
Kwestie van gewenning.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:
het lijkt mij ook erg zwaar om met een lichaam van 100kg hard te lopen, dat natuurlijk wel.
Het is ook maar goed eigenlijk, anders zou je echt dood gaanquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is vooral dat hoe fitter en hoe lichter je wordt, hoe minder je verbruikt, vooral met hardlopenHeel oneerlijk eigenlijk. Een man van 100 kg met een slechte conditie kan met een uurtje 9km/u lopen zo'n 1000 kcal verbruiken, en ik kan in een uur 12 km lopen maar dan zit ik alsnog op redelijk lage hartslag en verbruik ik maximaal de helft
Maar goed, het lijkt mij ook erg zwaar om met een lichaam van 100kg hard te lopen, dat natuurlijk wel.
ik gooi em nog even in de herhaling ..quote:Op maandag 18 april 2016 13:42 schreef Barreltje het volgende:
mijn weegschaal is kapoet
nu moet ik een nieuwe ..
want anders ontspoort het echt de tent uit!!![]()
tips anyone?
ik ging vandaag ook weer na 3 weken niet geweest te zijn..quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben net gaan zwemmen, dat valt even tegen qua tempo enzo
Maar goed, lekker half uurtje bewogen én... gedouched en mijn haar gewassen.
Ik weet niet anders, ik had er bij 150kg meer moeite mee.quote:
Fair enough. Ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik weet niet anders, ik had er bij 150kg meer moeite mee.
Ja, ik wilde je gewoon een simpele adviseren, met vetmeting heb ik geen ervaringquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik gooi em nog even in de herhaling ..heft bedacht dat ie wel een vetpercentage ding erbij wil..
ik geloof er niet in dat het precies klopt, maar een trendje ( en extra grafieken) zijn nooit weg!
Welnee, jij zit onderin de 70 richting 60 en ik boven inquote:
Vetmeting op een weegschaal is een geinig getalletje. En daar is ook alles mee gezegd, want totaal niet accuraat.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik wilde je gewoon een simpele adviseren, met vetmeting heb ik geen ervaring
Dat komt nogquote:
ik wil eerst maar eens boven in de 80 zittenquote:
Ik stond altijd op zo'n vetmetingweegschaal. 3 maanden later huidplooimeting, verschil van ruim 9% (naar beneden, wel te verstaanquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vetmeting op een weegschaal is een geinig getalletje. En daar is ook alles mee gezegd, want totaal niet accuraat.
Daar zit ik op goede dagenquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil eerst maar eens boven in de 80 zitten
I know.. maar als het mijn lief motiveert.. dan koop ik dat ding er wel bijquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vetmeting op een weegschaal is een geinig getalletje. En daar is ook alles mee gezegd, want totaal niet accuraat.
Dat is wel het betere verschilquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik stond altijd op zo'n vetmetingweegschaal. 3 maanden later huidplooimeting, verschil van ruim 9% (naar beneden, wel te verstaan)
crap.. loop ik weer achter op je..quote:
waterwegingquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel het betere verschilEn huidplooimeting is wel aardig betrouwbaar.
Ik hoop dat Lifelines zoiets nog eens doet. Of waterweging, nog beter![]()
Ik vind op dit moment mijn vet% interessanter dan mijn gewicht. Waarschijnlijk omdat ik daarin wel zakquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
crap.. loop ik weer achter op je..
alen weegschaal weet je het nooit..
nee hoor.. gister sushi gegeten..
bovenin de 80 is em nog niet echt...
Nee, dat kan niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:23 schreef Kaas- het volgende:
Wtf. Ik dacht dat speltbrood een goede keuze was, maar had net 4 plakjes speltbrood (nog best wel kleine ook) met aardbeienjam en water en dat was gezamenlijk al 1.118 cal en 210 gram koolhydraten.
Dagelijkse doel is 2.190 cal en 137 gram koolhydraten, dus dat laatste zit ik nú al ruim overheen en ik ben al over de helft van m'n cal. Dat kan toch niet?
Een huidplooimeting is alleen betrouwbaar als dezelfde persoon het steeds doet en je het relatieve verschil bekijkt. Tussen hoe de één meet en hoe de ander meet kan ook zo weer een paar procent verschil zitten. Ik heb zo'n bodyscan in zo'n apparaat gedaan dat je hele lichaam scant naar gewicht botmassa en botdichtheid en spieren etc., dat is wel heel nauwkeurig maar dat kan niet overal natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel het betere verschilEn huidplooimeting is wel aardig betrouwbaar.
Ik hoop dat Lifelines zoiets nog eens doet. Of waterweging, nog beter![]()
ligt het aan het brood of aan de jam???quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:23 schreef Kaas- het volgende:
Wtf. Ik dacht dat speltbrood een goede keuze was, maar had net 4 plakjes speltbrood (nog best wel kleine ook) met aardbeienjam en water en dat was volgens het invullen op Myfitnesslab gezamenlijk al 1.118 cal en 210 gram koolhydraten.
Dagelijkse doel is 2.190 cal en 137 gram koolhydraten, dus dat laatste zit ik nú al ruim overheen en ik ben al over de helft van m'n cal. Dat kan toch niet..?
Dat kan ik me niet echt voorstellen nee, tenzij je enorm dikke plakken brood hebt? Supermarkt brood van ongeveer 35 gram per snee is gemiddeld zo'n 90 kcal per sneetje.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:23 schreef Kaas- het volgende:
Wtf. Ik dacht dat speltbrood een goede keuze was, maar had net 4 plakjes speltbrood (nog best wel kleine ook) met aardbeienjam en water en dat was volgens het invullen op Myfitnesslab gezamenlijk al 1.118 cal en 210 gram koolhydraten.
Dagelijkse doel is 2.190 cal en 137 gram koolhydraten, dus dat laatste zit ik nú al ruim overheen en ik ben al over de helft van m'n cal. Dat kan toch niet..?
Oh ja, dat is ook een goedequote:Op dinsdag 19 april 2016 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Een huidplooimeting is alleen betrouwbaar als dezelfde persoon het steeds doet en je het relatieve verschil bekijkt. Tussen hoe de één meet en hoe de ander meet kan ook zo weer een paar procent verschil zitten. Ik heb zo'n bodyscan in zo'n apparaat gedaan dat je hele lichaam scant naar gewicht botmassa en botdichtheid en spieren etc., dat is wel heel nauwkeurig maar dat kan niet overal natuurlijk.
Ik zie nu op het speltbrood zelf ook staan dat het 270 cal per 100 gram is. Ik wil nu potverdorie die boterhammen wegen om te zien of dit wel waar kan zijn dat het dan op 1.092 in totaliteit uitkwam.quote:
Een normaal gesneden boterham is 30-35 gram.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie nu op het speltbrood zelf ook staan dat het 270 cal per 100 gram is. Ik wil nu potverdorie die boterhammen wegen om te zien of dit wel waar kan zijn dat het dan op 1.092 in totaliteit uitkwam.
1.092 cal - 204 koolhydraten - 4 plakken speltbroodquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ligt het aan het brood of aan de jam???
Je hebt toch geen 300 gram brood gegeten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie nu op het speltbrood zelf ook staan dat het 270 cal per 100 gram is. Ik wil nu potverdorie die boterhammen wegen om te zien of dit wel waar kan zijn dat het dan op 1.092 in totaliteit uitkwam.
Zou dat Myfitnesslab deze gewoon verkeerd aanslaan dan? Ik ga hem even opnieuw invullen met 4x40=160 gram ipv 400 gram. En wat extra jam.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je hebt toch geen 300 gram brood gegeten?
En 20 gram jam over 4 boterhammen lijkt me dan weer onrealistisch weinig.
Ik heb daar helaas niets voor.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:27 schreef Lonaa het volgende:
Hola, misschien moet je gewoon je eten wegen, ipv te gokken.
daarom, kan ik helemaal niks meequote:Op dinsdag 19 april 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lijkt me een geode investering dan.. een keukenweegchaal..quote:
Of reëel leren schatten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:27 schreef Lonaa het volgende:
Hola, misschien moet je gewoon je eten wegen, ipv te gokken.
Ik heb nu de optie "ah speltbrood - 1 snee" 4x aangeklikt en de hoeveelheid jam wat verhoogd en nu was m'n ontbijt opeens 390 i.p.v. 1.118 cal.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:28 schreef Barreltje het volgende:
300 gram brood!! dat is een half brood!
"mijn"speltbrood is 110 kcal per plakje brood..
Klinkt logischerquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb nu de optie "ah speltbrood - 1 snee" 4x aangeklikt en de hoeveelheid jam wat verhoogd en nu was m'n ontbijt opeens 390 i.p.v. 1.118 cal.
Ik denk dat die standaardinvoer die ik net gebruikte gewoon onjuist was. Helemaal opgelucht nu en zo.
Mee eens.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt logischer
Desalniettemin, als je serieus wilt weten hoeveel je binnenkrijgt is zoals gezegd een keukenweegschaal wel een goede investering, dit soort schattingen kan over een hele dag of week behoorlijk afwijken van de realiteit. Het geeft je ook inzicht in welke producten aantikken en waar je beter minder van kan nemen en waar je juist 'los' op kunt gaan, bijvoorbeeld een heel bakje cottage cheese ipv 1 likje pindakaas.
De pindakaasvalquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt logischer
Desalniettemin, als je serieus wilt weten hoeveel je binnenkrijgt is zoals gezegd een keukenweegschaal wel een goede investering, dit soort schattingen kan over een hele dag of week behoorlijk afwijken van de realiteit. Het geeft je ook inzicht in welke producten aantikken en waar je beter minder van kan nemen en waar je juist 'los' op kunt gaan, bijvoorbeeld een heel bakje cottage cheese ipv 1 likje pindakaas.
De pindakaasval is evil, maar je trapt er op zich maar een keer in, of nou ja, na 1 keer meten ben je genezen. Althans, dat was ik. Dun smeren. Er zit genoeg smaak aan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De pindakaasval
Dat moment dat je er achter komt dat jouw porties pindakaas eerder 325 kcal dan de op de pot aangegeven 100 kcal bevatten
Ja, jij.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De pindakaasval is evil, maar je trapt er op zich maar een keer in, of nou ja, na 1 keer meten ben je genezen. Althans, dat was ik. Dun smeren. Er zit genoeg smaak aan.
is het een jurk van Steps toevallig?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens een jurk besteld voor een bruiloft, maat 36, en die valt gewoon een beetje te groot![]()
Van het merk Dorothy Perkins.. Terwijl ik nu dus echt wel een beetje dikker ben dan vorige maand en ook weer plan om naar dat gewicht terug te keren. Ik twijfel of ik hem terug moet sturen want hij staat op zich wel prima, alleen een beetje ruimte over bij het bovenstuk. Nouja ik laat het kaartje er gewoon aanzitten voorlopig
Jups, enorm veel tietruimte.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
Dorothy Perkins valt volgens mij vrij groot, ik heb ook vrij kleine maat jurk van dat merk voor mijn doen (vooral bovenkant).
Ja, bizar, meestal is dat juist het probleem voor mij met jurkjes in maat S, maar hier voelde ik me ineens enorm kleinborstig. Nouja, op zich wel positief dat die pasvorm er ook is!quote:
dat is geen 2.0, dat is 0.2quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
KLeding innemen 2.0 trouwens: broekje bleef maar afzakken, geen naaisetje bij me, dus een elastiekje geknoopt om twee riemdingen. Als gegoten, zolang ik er een langer shirtje overheen aan deed
Iedereen kan toevoegen aan myfitnesspal hè, dus kijk even of je wel een goede waarde hebt of die van een idioot die niet rekenen kan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:27 schreef Kaas- het volgende:
Zou dat Myfitnesslab deze gewoon verkeerd aanslaan dan? Ik ga hem even opnieuw invullen met 4x40=160 gram ipv 400 gram. En wat extra jam.
170quote:
Dat. En vaak staan er vinkjes naast geverifieerde gegevensquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen kan toevoegen aan myfitnesspal hè, dus kijk even of je wel een goede waarde hebt of die van een idioot die niet rekenen kan.
Een man van 100 kg met een slechte conditie kan heul geen uur lang 9km/u lopen (of ik doe iets enorm fout).quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is vooral dat hoe fitter en hoe lichter je wordt, hoe minder je verbruikt, vooral met hardlopenHeel oneerlijk eigenlijk. Een man van 100 kg met een slechte conditie kan met een uurtje 9km/u lopen zo'n 1000 kcal verbruiken, en ik kan in een uur 12 km lopen maar dan zit ik alsnog op redelijk lage hartslag en verbruik ik maximaal de helft
Maar goed, het lijkt mij ook erg zwaar om met een lichaam van 100kg hard te lopen, dat natuurlijk wel.
Werd eens tijd!quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Op naar de careers adviser. Weet ik hopelijk over een uurtje wat ik met m'n leven moet/wil.
Nouja, stel datquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:51 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Een man van 100 kg met een slechte conditie kan heul geen uur lang 9km/u lopen (of ik doe iets enorm fout).
Heb het nog nooit geprobeerd, maar iets zegt mij dat het wel moet lukken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:51 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Een man van 100 kg met een slechte conditie kan heul geen uur lang 9km/u lopen (of ik doe iets enorm fout).
film hetquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb het nog nooit geprobeerd, maar iets zegt mij dat het wel moet lukken.
Hou je ons op de hoogte?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gewoon zo. Zonder brood. Omdat 't kan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, jij.
Ik hou gewoon van dikke lagen volle lepels pindakaas.
Dat ligt aan het jurkje! Je hebt modellen die geweldig zijn bij een taille en je hebt modellen die juist super staan bij een wat rechter figuur! Heus, uitproberenquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:55 schreef Cathmar het volgende:
Heehoi. Ik ben er nog.
Las dat je een toffe reis hebt gehad Mo. Nice! En succes zometeen.
Wat een top resultaten allemaal.
Ik sta stil. Dus ook niet aangekomen. Maar op de een of andere manier soboteer ik mijn eigen vooruitgang. Ofzo. Dus. Alles weet strak wegen en invoeren.
Hardlopen, waar ik weer mee was begonnen, bleek geen goed idee. Dik drama weer met mijn rug en aan de meds nu. Nu maar iedere dag blijven wandelen.
Zaterdag ga ik voor 5 dagen naar Londen. Dus veel lopen. Ook wel anders eten, maar binnen de lijntjes.
En jurkjes![]()
Ik heb alleen geen taille. Ik ben recht![]()
Dan staat het toch echt stukken minder leuk vind ik.
quote:
Challenge accepted, denk alleen wel dat het ná m'n vakantie word.quote:
Dat zou natuurlijk kunnen.. dat het alleen voor de armbandjes beschikbaar is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zijn gemeen tegen mijIk zal de helpdesk eens vragen als ik tijd heb. Hoe heet het?
(of het ligt idd aan de zip zoals Sarabi al zegt)
Als je een uur lang met 9km/u kunt hardlopen heb je per definitie geen slechte conditie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah wat kut van je rug. Heb je spit of hernia oid?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:55 schreef Cathmar het volgende:
Heehoi. Ik ben er nog.
Las dat je een toffe reis hebt gehad Mo. Nice! En succes zometeen.
Wat een top resultaten allemaal.
Ik sta stil. Dus ook niet aangekomen. Maar op de een of andere manier soboteer ik mijn eigen vooruitgang. Ofzo. Dus. Alles weet strak wegen en invoeren.
Hardlopen, waar ik weer mee was begonnen, bleek geen goed idee. Dik drama weer met mijn rug en aan de meds nu. Nu maar iedere dag blijven wandelen.
Zaterdag ga ik voor 5 dagen naar Londen. Dus veel lopen. Ook wel anders eten, maar binnen de lijntjes.
En jurkjes![]()
Ik heb alleen geen taille. Ik ben recht![]()
Dan staat het toch echt stukken minder leuk vind ik.
Vergeleken met L_T heb je al een slechte conditie als je geen uur kunt hardlopen volgens mij.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:02 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Als je een uur lang met 9km/u kunt hardlopen heb je per definitie geen slechte conditie.
theelepel, amateurquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet pindakaas trouwens ook liever niet op brood, want dan verlies je de halve smaakBeter een likje door de yoghurt, of op een banaan. Of een rijstwafel met pindakaas en honing! Of idd gewoon een theelepeltje uit de pot
Ik heb wel een suggestie, maar die hou ik maar voor mezelfquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ligt aan het jurkje! Je hebt modellen die geweldig zijn bij een taille en je hebt modellen die juist super staan bij een wat rechter figuur! Heus, uitproberen
Tas gepakt, dagje saunamaar waar laat je je fitbit als je naakt bent?
![]()
Pff ik heb best een goede conditie en kan toch niet een uur hardlopenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vergeleken met L_T heb je al een slechte conditie als je geen uur kunt hardlopen volgens mij.
Allemaal relatief.
Mijn rug is een soort plank nu. Onsteking(en).quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah wat kut van je rug. Heb je spit of hernia oid?
En het voordeel van jurkjes is dat je er optisch een taille mee kan creeeren
Tja wat is een basisconditie? Ik gok dat de meerderheid het niet kan, ik ook niet trouwens (als het over een beetje goed tempo hebt).quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:13 schreef Rauw. het volgende:
Half uur hardlopen is toch een basisconditie? Of is dat al "goede conditie"?
Het is in elk geval geen 'slechte conditie'.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:13 schreef Rauw. het volgende:
Half uur hardlopen is toch een basisconditie? Of is dat al "goede conditie"?
Auw! Dat klinkt echt heel naar. Is er wel wat aan te doen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:19 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Mijn rug is een soort plank nu. Onsteking(en).
Ik moet eens een keer styling advies hebben denk ik![]()
Goede vibe hier
Blijven bewegen. En de medicijnen helpen gelukkig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Auw! Dat klinkt echt heel naar. Is er wel wat aan te doen?
Ik hoor alleen maar nare excuusjes waarom het niet zal kunnen eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:19 schreef MutedFaith het volgende:
En daarnaast is het behalve conditie ook een kwestie van techniek, gewenning en ontwikkeling van de juiste spieren.
??quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar nare excuusjes waarom het niet zal kunnen eigenlijk.
Het zijn geen nare excuusjes. Het zijn de dingen waar ik tegenaan loop sinds ik begonnen ben met hardlopen. Qua conditie zit ik wel goed, maar vooral qua looptechniek en ademhalingstechniek zit ik echt nog niet op t punt dat ik zonder mezelf kapot te maken een (half) uur kan hardlopen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De L in de verkoop dan maar?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik trok gisteren mijn favoriete werkjurk aan en die kan gewoon echt niet meer, heb tien centimeter over bij de taille
Goed excuus om m even in een M te herbestellen
Ah excuses dan, ik dacht dat je al op een goede 5K zat, want ik vermoed dat 't na een 5/6K op tandvlees wel al te doen is naar de 9/10.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:34 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Het zijn geen nare excuusjes. Het zijn de dingen waar ik tegenaan loop sinds ik begonnen ben met hardlopen. Qua conditie zit ik wel goed, maar vooral qua looptechniek en ademhalingstechniek zit ik echt nog niet op t punt dat ik zonder mezelf kapot te maken een (half) uur kan hardlopen.
En dan had ik al aardige beenspieren en een duur-conditie van 't schaatsen. Voor iemand die echt vanaf de bank begint met hardlopen zullen de drempels allicht hoger zijn.
Zoals?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een fiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Ik denk inderdaad ook dat van 5k naar 9/10k makkelijker is dan van 0k naar 5k.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah excuses dan, ik dacht dat je al op een goede 5K zat, want ik vermoed dat 't na een 5/6K op tandvlees wel al te doen is naar de 9/10.
"ik heb de techniek niet"quote:
Ja maar daar had jij het ook niet over toch? Jij had het over dat in een keer doen en dan heeft MF gelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
3 dingen die je niet zou krijgen als je het nooit doet.
Dat zijn toch geen slappe excuusjes? Hij is toch juist bezig met opbouwen? Ik vind het vooral realistisch.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
"ik heb de techniek niet"
"ik ben daar niet aan gewend"
"ik moet daar eerst nog juiste spieren voor ontwikkelen"
3 dingen die je niet zou krijgen als je het nooit doet.
Ah, dit gaat om gelijk halen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar daar had jij het ook niet over toch? Jij had het over dat in een keer doen en dan heeft MF gelijk.
Lees even iets naar boven, of moet ik een Hallmark kaart plaatsen voordat iedereen mijn excuses tov MF ook leest?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen slappe excuusjes? Hij is toch juist bezig met opbouwen? Ik vind het vooral realistisch.
Gelijk maakt mij weinig uit maar vind nare excuusjes zo naar klinkenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah, dit gaat om gelijk halen?
Ik denk dat ik anders zit te denken.
Ik ga niet uit van iemand die vanaf de bank begint, maar van iemand die wel eens hardloopt maar eigenlijk nooit verder dan 5k (basisconditie, zoals ik dacht dat MF ook wel 5k kon lopen, waar ik iets terug mijn excuses voor aanbood)
Dus ja hoor, jullie hebben allemaal gelijk.
Wat goed! Leuk doel.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:40 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat van 5k naar 9/10k makkelijker is dan van 0k naar 5k.
Ik zit nu op 3,5k. En heb besloten om in juni de 5k bij Maastrichts Mooiste te gaan lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |