SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik snap je probleem met haar blog hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Kayotic: Ik vind haar persoonlijk vrij verschrikkelijk (tijdje op twitter gevolgd, maar werd er erg droevig van) en haar blog te veel tekst en foto's bevatten. Maar de recepten die ze verzamelt zijn over het algemeen prima.
Heerlijk ja!quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap je probleem met haar blog hoorMaar dit was het recept dat BE deelde, dus die gemaakt en was dus erg lekker.
Er zit soms wel héél veel blahblah bij voor je bij het recept bent. Vertellen waar je die heerlijke prei vandaan hebt, dat je opa die in de moestuin heeft en dat die moestuin leuke vlinders heeft en vlinders doen je denken aan het voorjaar en dat dat allemaal heel excited is.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk ja!
En dat probleem heb ik met bijna alle foodblogs overigens. Ben gewoon niet zo'n foodblogfan. Wel receptenfan![]()
Echt hequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zit soms wel héél veel blahblah bij voor je bij het recept bent. Vertellen waar je die heerlijke prei vandaan hebt, dat je opa die in de moestuin heeft en dat die moestuin leuke vlinders heeft en vlinders doen je denken aan het voorjaar en dat dat allemaal heel excited is.
Ja! Dat doet Kayotic ook zoveelquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt heOf 4x een foto van het eindproduct. 4x nagenoeg dezelfde foto.. why??
Heel vermoeiend. Dan haak ik echt af.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Dat doet Kayotic ook zoveelWeer een nieuwe hoek en dan nog een andere hoek en dan ingezoomd. Maar allemaal exact hetzelfde ding.
Hahaha helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb met eten een beetje hetzelfde als met sex: daar moet je niet te veel over lullen, je moet het gewoon doen![]()
Koffiebroodje!quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef MutedFaith het volgende:
Zo heten die dingen in Limburg. Ik heb geen idee hoe de rest van Nederland ze noemt.
Het is deeg met rozijnen en glazuur en gevuld met pudding.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat wel heel lokaal. Uit mijn Limburg (tot 20 jr geleden, dat wel) ken ik die naam niet. Is volgens mij niet zo heel ver van jou.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef MutedFaith het volgende:
Zo heten die dingen in Limburg. Ik heb geen idee hoe de rest van Nederland ze noemt.
Het is deeg met rozijnen en glazuur en gevuld met pudding.
[ afbeelding ]
Oh, dan is een sportschool en werken in een ziekenhuis wel erg handig. Dat bleek wel toen ik een week zonder douche zat wegens verbouwing. Echt heel vervelend als je niet kan douchen wanneer het jou uitkomt! Wanneer krijg je een nieuwe/wordt hij gemaakt?quote:Op zondag 17 april 2016 07:09 schreef Brighteyes het volgende:
Onze cv ketel is stuk, sinds woensdag, dus ik kan niet douchen, en dus ook niet hardlopen.![]()
Heb gisteren wel bij mijn ouders gedouched, maar om daar nu alweer aan te komen... En logistiek past het niet echt... Stom gedoe...
Ben de hele week nog niet geweest.
Ik ken het ook niet, ben toch echt een echte Limburgsequote:Op zondag 17 april 2016 06:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel heel lokaal. Uit mijn Limburg (tot 20 jr geleden, dat wel) ken ik die naam niet. Is volgens mij niet zo heel ver van jou.
Gut, ik hoopte morgen. Dan is woensdag nog best ver weg. En van wandelen ga je zweten!!quote:Op zondag 17 april 2016 07:23 schreef Brighteyes het volgende:
Hopelijk voor woensdag.
Ik kan idd ook douchen op mijn werk, maar ja, daar kom ik nu nog even niet.
Nou ja, dan maar weer flink eind wandelen vanmiddag
Zuid Limburg dan, in elk geval Heerlen en Maastrichtquote:Op zondag 17 april 2016 06:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel heel lokaal. Uit mijn Limburg (tot 20 jr geleden, dat wel) ken ik die naam niet. Is volgens mij niet zo heel ver van jou.
quote:
Ja dat was juist mijn punt. Ik ben van oorsprong een heuse oostelijke mijnstreker. Maar geen hanenkammen bij ons.quote:Op zondag 17 april 2016 09:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zuid Limburg dan, in elk geval Heerlen en Maastricht
Ik heb gisteren ruim 20.000 stappen gehaald, waarvan een kleine 10.000 door het mulle zand. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen te vertellen heeft.
Bij Knokke-Heist, Blankenberge of elders? (mijn ex sch.zus komt daar vandaan, ook een paar vakanties daar gevierdquote:Op zondag 17 april 2016 09:21 schreef Sjeen het volgende:
we zitten met vrienden aan de Belgische kust.
Kijk met veel plezier terug op die vakantiesquote:
Sittard-Geleen en Beek sowieso ook.quote:Op zondag 17 april 2016 09:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zuid Limburg dan, in elk geval Heerlen en Maastricht
Herkenbaar. Kwart voor zeven gaat me nog te ver, maar ik had je sowieso uitgelachen als je had gezegd dat ik ooit vier keer per week zou sporten.quote:Op zondag 17 april 2016 07:05 schreef Isabeau het volgende:
Kwart voor 7 op om te gaan sporten. Op zondag. Daar had ik je een jaar geleden om uitgelachen
Deze echte Sittardse heeft er anders nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 17 april 2016 11:13 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Sittard-Geleen en Beek sowieso ook.
Als het maar lekker was!quote:Op zondag 17 april 2016 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Faaaaaaaal....Gisteren mijn sumo-ontmaagding gehad en vanavond kon ik niet kiezen bij de Italiaan.
Oh zo balenquote:Op zondag 17 april 2016 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Faaaaaaaal....Gisteren mijn sumo-ontmaagding gehad en vanavond kon ik niet kiezen bij de Italiaan.
En nu maar heel erg hopen dat ze dinsdag de nieuwe cc ketel kunnen installeren, ik kan nog steeds niet douchen dus ook niet hardlopenI miss the chemistry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 18 april 2016 08:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je vond 20 kilo afvallen geen groot doel?Ow ja zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar dit was het gewicht wat ik graag wilde halen.
quote:Op maandag 18 april 2016 08:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ow ja zeker. Maar dit was het gewicht wat ik graag wilde halen.
quote:
Knapquote:Op maandag 18 april 2016 08:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
mijn eerste grote doel bereikt onder de 85 kg
. (En -22 kg)
Alleen gaat het hier nu even te hard. Ik eet wat ik normaal eet en val dus op een rustdag, nog geen 5.000 stappen gewoon 8 ons af. Dus ik moet echt mijn 1600 kcal gaan eten. Heb nu ook wel wat 'last' van niet zo tof.
Ik had mijn doel in mpf aangepast en dan mag ik nog maar 1400 kcal eten. Dat doen we maar even niet dus.
Dat is alleen om te ademen en mijn hart te laten kloppen en zo hè! 1460 is het, zie ik nu.quote:
Dat denk ik ook hoorquote:Op maandag 18 april 2016 09:21 schreef Lonaa het volgende:
Isa, gezien de hoeveelheid die je sport en de spieren die je daar waarschijnlijk van hebt, is je BMR wel wat hoger, denk ik zo. Die van mij is 1750
Ik zou wel een functie willen dat ik hem gewoon uit kan zetten! Ik heb een fitbitzip, want ik wil niets aan mijn polsen en heb geen smartphone.quote:Op maandag 18 april 2016 09:21 schreef Krisvc het volgende:
Dat van de fiets vind ik ook lastig met het stappentellen. Ik gebruik de stappenteller op m'n telefoon en heb soms gigantische uitschieters als ik een eind heb gefietst. Ziet er leuk uit, maar klopt niet helemaal.
Ja, ik besef me dus nu pas dat er ook een uitknop op m'n telefoon zit.quote:Op maandag 18 april 2016 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou wel een functie willen dat ik hem gewoon uit kan zetten! Ik heb een fitbitzip, want ik wil niets aan mijn polsen en heb geen smartphone.
quote:Op maandag 18 april 2016 09:39 schreef Krisvc het volgende:
Ja, ik besef me dus nu pas dat er ook een uitknop op m'n telefoon zit.Digitale generatie ten top.
Omdat het goedkoop en betrouwbaar isquote:Op maandag 18 april 2016 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
Over grijze drab gesproken, ik kwam er achter tijdens verveling dat je in je iphone je cervical mucus status bij kunt houden. Waarom zou je dat wíllen?godverdomme. Zelfs als je zwanger probeert te worden kun je volgens mij beter gewoon een ovulatietestje halen ofzo. Dit moet je toch gewoon NIET in je telefoon zetten? Die kleurstellingen ook
godverdomme. Ik viel er wel meteen vanaf, want m'n eetlust was prompt weg.
Mag wel. Rek je vast lekker op voor aanstaande nageslacht.quote:Op maandag 18 april 2016 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het goedkoop en betrouwbaar is
Maar je hebt gelijk, je hoeft het niet in je telefoon te zetten. Overigens kun je het al zien bij het afvegen hoor, je hoeft niet met een vuist in je grot.
Dat is waar. Ook weer goedkoper dan een epi-no.quote:Op maandag 18 april 2016 10:01 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Mag wel. Rek je vast lekker op voor aanstaande nageslacht.
mucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusquote:
Nu zie ik allemaal pop that zit filmpjes op mijn mentale scherm.quote:Op maandag 18 april 2016 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucusmucus
Snel, vind een plaatje ervan. Kan in de OP. Dat zal wel helpen bij afvallenquote:Op maandag 18 april 2016 10:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nu zie ik allemaal pop that zit filmpjes op mijn mentale scherm.
O, wat een goede naam voor een website over fitnessquote:Op maandag 18 april 2016 10:37 schreef Kaas- het volgende:
Nu ik een maximum aan dagelijkse calorieën heb ingesteld en dat bijhoud in Myfitnesslab is dat wel een goede motivatie om in de supermarkt niet elk chocoladebroodje dat lekker ruikt direct in m'n mandje te smijten.
waarom mag je die niet opeten? Je kan de gecaterde lunch toch laten liggen?quote:Op maandag 18 april 2016 11:14 schreef Tink89 het volgende:
Succes!
Ik heb vandaag alweer een gecaterde lunch. Ben het inmiddels soort van beu en zit nu te balen dat ik met volkorenboterhammenmetveelpitjesenhoumousenradijsjes niet mag opeten... Ik ben echt een beetje eng af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |