Ik was verbaasd van die reactie van Schippersquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En terecht. Nu doortrekken deze mdiscussie. Eindelijk iemand die het bespreekbaar maakt. Nu durft Scippers er op in te haken. De aardappels zijn uit het vuur gehaald
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik was verbaasd van die reactie van Schippers
wat heb ik weggegooidquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En jij een weggooier, man man man
B.v. welk behang je op de muren moet doen. Zoveel keus...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Miljonair zijn geeft weer nieuwe problemen.
Ik ook. Maar het blijft een tering wijfquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik was verbaasd van die reactie van Schippers
DOE NORMAAL!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het blijft een tering wijf
een hele fijne gozerquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
et bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
wat vind je van kingroland
Boskamp sprint ze zo uit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Boskamp hoeft alleen te dreigen om op een Marokkaan te zitten en ze rennen al weg.
Daar betaal je iemand voor om die keuze te maken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
B.v. welk behang je op de muren moet doen. Zoveel keus...
Is hij ook al homo?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een hele fijne gozer
we hebben prive ook vaak goede conversaties over gedeelde passies
Tot zover ik weet houden Ties, Mortaxx, Johannes, Paxcon en ik allemaal van ordinaire homo humor.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:48 schreef tong80 het volgende:
Walgelijk deze verkrachting van het nummer
Victoria Justice?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een hele fijne gozer
Die heeft hij niet nodigquote:
Hij zegt ook weer watquote:
met tussen n?quote:
Even tussen jou en mij Pax, maar ik twijfelde wel even of ik homo was toen ik Mortaxx zag op de picsquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die heeft hij niet nodig
Dames zien hem als een trophy boy. Onderweg naar de supermarkt bieden al minstens drie dames zich aan.
Ik had er na 1-3 nog vertrouwen is. Jet hing in de lucht.quote:
Ditquote:
Ja hij is mooi hequote:Op vrijdag 15 april 2016 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even tussen jou en mij Pax, maar ik twijfelde wel even of ik homo was toen ik Mortaxx zag op de pics
Ik zie in jullie het zomerkoppel van 2016quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een hele fijne gozer
tijdje geleden had hij gepostquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hij is mooi he
Welke pics eigenlijk
Tot zover ik weet werd er een topic van mij gesloten vanwege het woord homo in de TTquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tot zover ik weet houden Ties, Mortaxx, Johannes, Paxcon en ik allemaal van ordinaire homo humor.
AZIJNZEIKERquote:
Ik na de 0-2 niet meer..nu spijt dat ik niet verder gekeken heb.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had er na 1-3 nog vertrouwen is. Jet hing in de lucht.
Legendarische wedstrijd. Zelden gezien.
Ik niet. Dit was opgelegde semi-kitchquote:
Dat ging volgens mij meer om het woord gadverdamme in combinatie met homo.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot zover ik weet werd er een topic van mij gesloten vanwege het woord homo in de TT
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:50 schreef Coco98 het volgende:
Normaal stop ik nooit laf met een wedstrijd kijken.
Deze keer maakte ik een uitzondering.
Keihard afgestraft.
Je zette haat op, als ik een Messi is homo topic(waarheid) open heb ik ook een groep die ontevreden is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot zover ik weet werd er een topic van mij gesloten vanwege het woord homo in de TT
Nouja zegquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:50 schreef Coco98 het volgende:
Normaal stop ik nooit laf met een wedstrijd kijken.
Deze keer maakte ik een uitzondering.
Keihard afgestraft.
Dat was echt schandalig en hoort niet thuis op vbl.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vasion haalt altijd het goede uit mensenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, bedankt voor deze relativering
Pardonquote:
Ik uhh.. uhh...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:52 schreef superniger het volgende:
Mensen die na de 2-0 stopten met kijken zijn vieze casuals.
Gelukkig stopte ik bij 0-2.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:52 schreef superniger het volgende:
Mensen die na de 2-0 stopten met kijken zijn vieze casuals.
Heb ik ooit één keer gedaan. Oranje met de jonge Gullit en van Basten. 2-0 achter tegen Noord-Ierland bij rust. TV uit. 2-3 eindstand.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik na de 0-2 niet meer..nu spijt dat ik niet verder gekeken heb.
Jeetje. Wat een uitdrukking. Bah. Ik had er ook nog ijdele voor gezet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ging volgens mij meer om het woord gadverdamme in combinatie met homo.
quote:Presentatie:Jeroen Pauw.
* Ging de grap van Jan Böhmermann te
ver? Of doet Merkel precies wat
Erdogan wil? Te gast:Hans Teeuwen,
Ruben Oppenheimer,Martijn Koning,
Wierd Duk,Gerard Spong,Saskia Noort.
* Barbara Barend en voetbalvoorzitters
Ali Zoulali en Wim Schaarloo over de
uitspraken van Johan Derksen.
* De Haagse 'behangkoning' John van
Zweden verkocht zijn aandelen in
voetbalclub Swansea City,en werd
daarmee in één klap multimiljonair.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zette haat op, als ik een Messi is homo topic(waarheid) open heb ik ook een groep die ontevreden is.
Ik zit te schateren.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat was echt schandalig en hoort niet thuis op vbl.
idd pats boem slotjequote:Op vrijdag 15 april 2016 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje, je zal maar een bevolkingsgroep tegen je krijgen.
Ronaldo wordt al jaren latent homo genoemd. Met de reisjes van Vadr als voorbeeld.
|Ik maak er een grap over en pats.
Volgens Ftits hebben al zijn dochters een kale kutquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De lesbische zoon van Frits Barend uitnodigen.
Oud zal ie niet wordenquote:
Uefa maffiaquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:58 schreef Coco98 het volgende:
Hoe laat je de wedstrijd, de wedstrijd worden?
Sindfs kort nu het kan na lichamelijke verbetering gezond aan het eten gestopt met drinken en roken. Als ik helemaal hersteld ben ga ik meer bewegen. Moet 25 kilo kwijt.quote:
NEE ik ben geen travestietquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moet jij toch wel kunnen waarderen.
Homosexuelenquote:
Moet lukken, je kan het!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sindfs kort nu het kan na lichamelijke verbetering gezond aan het eten gestopt met drinken en roken. Als ik helemaal hersteld ben ga ik meer bewegen. Moet 25 kilo kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ai.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[spoiler]Ik moet poepen]/spoiler]
Wij oordelen gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Messi zijn sletje is
Ieder zijn ding
quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
]/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen De Bruynequote:Op vrijdag 15 april 2016 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen maar spelers die net niet goed genoeg zijn voor de absolute top .
Goed zo, succes!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sindfs kort nu het kan na lichamelijke verbetering gezond aan het eten gestopt met drinken en roken. Als ik helemaal hersteld ben ga ik meer bewegen. Moet 25 kilo kwijt.
Straks bewerk ik je moeder.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bewerkt posts. Bijzonder treurig.
favo speler van Kieftquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Coke. Dan komt ie niet de grens mee over.
Wat een jetsers van Bernadien he?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Dat lepeltje lepeltje liggen hoeft mij ook niet zo hoor
haha feyenooit wordt dat nooit meer!!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:05 schreef Vasion het volgende:
Wat een overdreven reactie van die man. Alsof ze kampioen zijn geworden ofzo
We gaan die Coolsingel asfalteren.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:05 schreef Vasion het volgende:
Wat een overdreven reactie van die man. Alsof ze kampioen zijn geworden ofzo
Bijna 100 kilo. Van adonis, hartenbreker, cassanavo, charmeur, Mel Gibson meets Brad Pitt. Naar vet varken, lobbes, gedrocht, misgeboorte, André Hazes meets Peter Beense.quote:
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijna 100 kilo. Van adonis, hartenbreker, cassanavo, charmeur, Mel Gibson meets Brad Pitt. Naar vet varken, lobbes, gedrocht, misgeboorte, André Hazes meets Peter Beense.
En jij gaat met je blote ***** in die fontein zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan die Coolsingel asfalteren.
Messi bind zijn lul aan een touwtjes vast op zijn buik. Anders blijft ie in het gras hangenquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Messi zijn sletje is
Ieder zijn ding
Idd en toen kreeg ie groeihormonen toegediend #NATURALATHLETEquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Messi bind zijn lul aan een touwtjes vast op zijn buik. Anders blijft ie in het gras hangen
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Feit dat Johan geen liefhebber is van Spaanse voetbal...kwartfinale CL Atl.Madrid-Barca op tv en Johan gaat WHU-Man-U kijken...
Hij ziet volgens mij het hele weekend geen Spaanse wedstrijd...kan Ziggo niet vinden...
175 centimeter. Was een echte sportman. Zelfs famile herkent me soms niet meer.quote:
Ik hoop dat er geen Spaanse finale komt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Feit dat Johan geen liefhebber is van Spaanse voetbal...kwartfinale CL Atl.Madrid-Barca op tv en Johan gaat WHU-Man-U kijken...
Hij ziet volgens mij het hele weekend geen Spaanse wedstrijd...kan Ziggo niet vinden...
Jan Paparazzigodquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap de rol van kees niet i die show. Is net jan paparazzi
of Johannes alleen en GGMM laat hem weer stikkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:09 schreef Paxcon het volgende:
misschien zijn ggmm en johannes samen naar de bios
Er zijn er hier op vbl, ik noem geen namen, die vrijwillig naar Real betis - Granada zaten te kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef vincenzo78 het volgende:
PSVCL, Joeziquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Elke keer als ik aan dat moment denk moet ik echt bijna janken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of Johannes alleen en GGMM laat hem weer stikken
Is dat echt gebeurd?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of Johannes alleen en GGMM laat hem weer stikken
Robben er straks weer bij tegen Atleti?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elke keer als ik aan dat moment denk moet ik echt bijna janken.
Beetje emotioneel nu.
Laten we het weer over de CL hebben
Haha ik zag jouw topic in klb. Ik dacht dat het een troll was.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:10 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Die Johan Derksen moet echt van de buis die smerige kanker racist.
Ik hoop op Mam begraven, mam cremeren. Mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren.quote:
Hij heeft een mening erover maar kijkt het nauwelijks...atletico vechtmachine...verder komt ie niet...oh ja Bilbao alleen maar Basken...quote:
De kans is groot. Ik hou jullie weer gewoonlijk up-to-date.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Robben er straks weer bij tegen Atleti?
Gelukkig!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De kans is groot. Ik hou jullie weer gewoonlijk up-to-date.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop op Mam begraven, mam cremeren. Mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren.
We gaan dood. ALLEMAAL.
dat zeg ik niet maar niets om je zorgen over te makenquote:
is hij een chick aan het aanduwenquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar niets om je zorgen over te maken
Ties en ik hebben ook een gezamenlijke passie
ja dan ben ik heel snel klaar. NEDERLAND!!!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je een spreekbeurt over racisme geven?
Dankjewel
Ik zeg DOEN!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop op Mam begraven, mam cremeren. Mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren.
We gaan dood. ALLEMAAL.
JR ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:12 schreef Bolasie het volgende:
KFC reclame
Ben echt al een tijdje niet meer geweest
Johan kijkt sowieso amper wedstrijden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hij heeft een mening erover maar kijkt het nauwelijks...atletico vechtmachine...verder komt ie niet...oh ja Bilbao alleen maar Basken...
Open grenzen broeder, maak er gebruik van!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:12 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ja dan ben ik heel snel klaar. NEDERLAND!!!
Is het waar dat jij Johannes ooit hebt laten zitten bij een bios-afspraak?quote:
Wat doe je hier dan nog? Emigreer naar Belgie. Doe DonRaja de groeten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:12 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ja dan ben ik heel snel klaar. NEDERLAND!!!
Gaat je geen reet aan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk zeg.
Wat was je aan het doen?
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is het waar dat jij Johannes ooit hebt laten zitten bij een bios-afspraak?
België heeft top elftal vergeleken met Nederland.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Emigreer naar Belgie. Doe DonRaja de groeten.
Ja wij zitten met die rot Marokkanen hier.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:14 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
België heeft top elftal vergeleken met Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |