Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Feit dat Johan geen liefhebber is van Spaanse voetbal...kwartfinale CL Atl.Madrid-Barca op tv en Johan gaat WHU-Man-U kijken...
Hij ziet volgens mij het hele weekend geen Spaanse wedstrijd...kan Ziggo niet vinden...
175 centimeter. Was een echte sportman. Zelfs famile herkent me soms niet meer.quote:
Ik hoop dat er geen Spaanse finale komt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Feit dat Johan geen liefhebber is van Spaanse voetbal...kwartfinale CL Atl.Madrid-Barca op tv en Johan gaat WHU-Man-U kijken...
Hij ziet volgens mij het hele weekend geen Spaanse wedstrijd...kan Ziggo niet vinden...
Jan Paparazzigodquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap de rol van kees niet i die show. Is net jan paparazzi
of Johannes alleen en GGMM laat hem weer stikkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:09 schreef Paxcon het volgende:
misschien zijn ggmm en johannes samen naar de bios
Er zijn er hier op vbl, ik noem geen namen, die vrijwillig naar Real betis - Granada zaten te kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef vincenzo78 het volgende:
PSVCL, Joeziquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Elke keer als ik aan dat moment denk moet ik echt bijna janken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of Johannes alleen en GGMM laat hem weer stikken
Is dat echt gebeurd?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of Johannes alleen en GGMM laat hem weer stikken
Robben er straks weer bij tegen Atleti?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elke keer als ik aan dat moment denk moet ik echt bijna janken.
Beetje emotioneel nu.
Laten we het weer over de CL hebben
Haha ik zag jouw topic in klb. Ik dacht dat het een troll was.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:10 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Die Johan Derksen moet echt van de buis die smerige kanker racist.
Ik hoop op Mam begraven, mam cremeren. Mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren.quote:
Hij heeft een mening erover maar kijkt het nauwelijks...atletico vechtmachine...verder komt ie niet...oh ja Bilbao alleen maar Basken...quote:
De kans is groot. Ik hou jullie weer gewoonlijk up-to-date.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Robben er straks weer bij tegen Atleti?
Gelukkig!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De kans is groot. Ik hou jullie weer gewoonlijk up-to-date.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop op Mam begraven, mam cremeren. Mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren.
We gaan dood. ALLEMAAL.
dat zeg ik niet maar niets om je zorgen over te makenquote:
is hij een chick aan het aanduwenquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar niets om je zorgen over te maken
Ties en ik hebben ook een gezamenlijke passie
ja dan ben ik heel snel klaar. NEDERLAND!!!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je een spreekbeurt over racisme geven?
Dankjewel
Ik zeg DOEN!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop op Mam begraven, mam cremeren. Mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren.
We gaan dood. ALLEMAAL.
JR ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:12 schreef Bolasie het volgende:
KFC reclame
Ben echt al een tijdje niet meer geweest
Johan kijkt sowieso amper wedstrijden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hij heeft een mening erover maar kijkt het nauwelijks...atletico vechtmachine...verder komt ie niet...oh ja Bilbao alleen maar Basken...
Open grenzen broeder, maak er gebruik van!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:12 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ja dan ben ik heel snel klaar. NEDERLAND!!!
Is het waar dat jij Johannes ooit hebt laten zitten bij een bios-afspraak?quote:
Wat doe je hier dan nog? Emigreer naar Belgie. Doe DonRaja de groeten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:12 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ja dan ben ik heel snel klaar. NEDERLAND!!!
Gaat je geen reet aan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk zeg.
Wat was je aan het doen?
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is het waar dat jij Johannes ooit hebt laten zitten bij een bios-afspraak?
België heeft top elftal vergeleken met Nederland.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Emigreer naar Belgie. Doe DonRaja de groeten.
Ja wij zitten met die rot Marokkanen hier.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:14 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
België heeft top elftal vergeleken met Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |