haha feyenooit wordt dat nooit meer!!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:05 schreef Vasion het volgende:
Wat een overdreven reactie van die man. Alsof ze kampioen zijn geworden ofzo
We gaan die Coolsingel asfalteren.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:05 schreef Vasion het volgende:
Wat een overdreven reactie van die man. Alsof ze kampioen zijn geworden ofzo
Bijna 100 kilo. Van adonis, hartenbreker, cassanavo, charmeur, Mel Gibson meets Brad Pitt. Naar vet varken, lobbes, gedrocht, misgeboorte, André Hazes meets Peter Beense.quote:
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijna 100 kilo. Van adonis, hartenbreker, cassanavo, charmeur, Mel Gibson meets Brad Pitt. Naar vet varken, lobbes, gedrocht, misgeboorte, André Hazes meets Peter Beense.
En jij gaat met je blote ***** in die fontein zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan die Coolsingel asfalteren.
Messi bind zijn lul aan een touwtjes vast op zijn buik. Anders blijft ie in het gras hangenquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Messi zijn sletje is
Ieder zijn ding
Idd en toen kreeg ie groeihormonen toegediend #NATURALATHLETEquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Messi bind zijn lul aan een touwtjes vast op zijn buik. Anders blijft ie in het gras hangen
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Feit dat Johan geen liefhebber is van Spaanse voetbal...kwartfinale CL Atl.Madrid-Barca op tv en Johan gaat WHU-Man-U kijken...
Hij ziet volgens mij het hele weekend geen Spaanse wedstrijd...kan Ziggo niet vinden...
175 centimeter. Was een echte sportman. Zelfs famile herkent me soms niet meer.quote:
Ik hoop dat er geen Spaanse finale komt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Feit dat Johan geen liefhebber is van Spaanse voetbal...kwartfinale CL Atl.Madrid-Barca op tv en Johan gaat WHU-Man-U kijken...
Hij ziet volgens mij het hele weekend geen Spaanse wedstrijd...kan Ziggo niet vinden...
Jan Paparazzigodquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap de rol van kees niet i die show. Is net jan paparazzi
of Johannes alleen en GGMM laat hem weer stikkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:09 schreef Paxcon het volgende:
misschien zijn ggmm en johannes samen naar de bios
Er zijn er hier op vbl, ik noem geen namen, die vrijwillig naar Real betis - Granada zaten te kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef vincenzo78 het volgende:
PSVCL, Joeziquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Elke keer als ik aan dat moment denk moet ik echt bijna janken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of Johannes alleen en GGMM laat hem weer stikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |