Bornerbroek...quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:35 schreef boertie het volgende:
Das nu net wat lastig als ik niet al te ver voor wil rijden. De plaatsen in de buurt die volgens de site nog niet geweest zijn hebben geen plaatsnaamborden
Done.quote:Op maandag 11 april 2016 09:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Marle:
GC / FOK!STOK door Nederland #116 SEROOSKERKE (Dekkered en Trance_fan)
[ afbeelding ]
Dat is dus niet Olst-Wijhe, maar Hellendoorn
Maringo, pas jij die aan op je site?
Iemand tenslotte nog de locatie van Wolversveen voor de statistieken?
Je bedoelt dat er plaatsen op mijn site staan die geen plaatsnaamborden hebben?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:35 schreef boertie het volgende:
Das nu net wat lastig als ik niet al te ver voor wil rijden. De plaatsen in de buurt die volgens de site nog niet geweest zijn hebben geen plaatsnaamborden
quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er plaatsen op mijn site staan die geen plaatsnaamborden hebben?
welke saboteur woont er bij jou in de buurtquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:07 schreef boertie het volgende:
Nu ik erover nadenk is dit al de derde keer dat mijn auto strand terwijl ik de stok verplaatste/zou gaan verplaatsen
Frankhuis in Zwolle schijnt geen bord meer te hebben.quote:
dat is balen. Succes met repareren.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:07 schreef boertie het volgende:
Dit weekend geen actie van mijn kan meer. Ik wou net een poging wagen maar een paar kilometer van huis ineens een witte wolk achter mijn auto en de koelvloeistof pleite. Koelwaterslang geknaptIk had gelukkig wat rolletjes isolatietape en koelvloeistof in de kofferbak om de boel provisorisch te repareren en thuis te komen. Maandag maar even nieuw slangetje halen.
![]()
Nu ik erover nadenk is dit al de derde keer dat mijn auto strand terwijl ik de stok verplaatste/zou gaan verplaatsen
Ze zullen er vast zijn. Of geen bord meer hebben. Voor de noordelijke provincies heb ik het goed doorgenomen (destijds in dat google-docs bestand)quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er plaatsen op mijn site staan die geen plaatsnaamborden hebben?
Mjah, dat heb je soms, maar als ik de tekst van Harry zo lees kan het ook zo zijn dat er weer een bord verschijnt. Beetje twijfelgevalquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Frankhuis in Zwolle schijnt geen bord meer te hebben.
Zal er eens door de wijk rijden.
ben jij een kloon van Nattekat ?quote:
De stok ligt hier op de eethok, hij wilde toch flappie zijn verjaardagsfeestje niet missen dus hebben spock en kinderen hem maar opgehaald om een stukje mee te vieren incl logeerpartijtje en straks een leuk uitje... Gaan zo richting Burgerszooquote:
Het lijkt Flip de logeeerbeer welquote:Op zondag 17 april 2016 08:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
De stok ligt hier op de eethok, hij wilde toch flappie zijn verjaardagsfeestje niet missen dus hebben spock en kinderen hem maar opgehaald om een stukje mee te vieren incl logeerpartijtje en straks een leuk uitje... Gaan zo richting Burgerszoo
Ieuw dat krijg ik ook ooit nog.. Flip brrr die gaat bij mij acuut de wasmachine in. Bij mijn zus gezien hoe dat ding er uit ziet en soms ruiktquote:
en je moet bijhouden wat Flip gedaan heeftquote:Op zondag 17 april 2016 14:52 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ieuw dat krijg ik ook ooit nog.. Flip brrr die gaat bij mij acuut de wasmachine in. Bij mijn zus gezien hoe dat ding er uit ziet en soms ruikt
je had het gezicht van mijn zus moeten zien toen bollo haar vertelde over de fokstok!quote:Op zondag 17 april 2016 15:04 schreef just me het volgende:
[..]
en je moet bijhouden wat Flip gedaan heeftIn zijn schriftje schrijven dat hij de fok!stok opgehaald heeft, leg dat de juf maar eens uit
![]()
quote:Op zondag 17 april 2016 15:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
je had het gezicht van mijn zus moeten zien toen bollo haar vertelde over de fokstok!
Gelijk wat voor ding? Heb het de gastouder ook moeten uitleggen
Flip heeft eerst in de wasmachine gezeten want hij was ranzig, na 2 dagen aan de waslijn mocht hij er af
Mn zus jaja en wat doe je er mee? Bollo: Aan een blauw bord vast maken (alsof het de normaalste zaak van de wereld is)quote:
Mijn zoon (psycholoog) ging laatst mee om de stok te halen, zegt hij ja mam ik heb aan mijn collega's verteld wat ik vanavond ga doenquote:Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Mn zus jaja en wat doe je er mee? Bollo: Aan een blauw bord vast maken (alsof het de normaalste zaak van de wereld is)
Mijn collegas keken mij ook raar aan maar dat doen ze wel vaker. Geocachen kenden ze 6 jaar geleden ook niet vonden ze ook raarquote:Op zondag 17 april 2016 15:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn zoon (psycholoog) ging laatst mee om de stok te halen, zegt hij ja mam ik heb aan mijn collega's verteld wat ik vanavond ga doen
Ik heb het op de school waar ik werk liever over Flip dan over de fok!stokquote:Op zondag 17 april 2016 15:21 schreef Goitske het volgende:
[..]
Mijn collegas keken mij ook raar aan maar dat doen ze wel vaker. Geocachen kenden ze 6 jaar geleden ook niet vonden ze ook raar
Anders heb je wat uit te leggen. De jongens hebben bij de gastouder kiki de beer maar die komt gelukkig niet mee! Die bepaald het thema en knutsels met die beer, beer kleden ze aan etcquote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het op de school waar ik werk liever over Flip dan over de fok!stok
IK ben nu weer terug in het oosten.quote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Nattekat het volgende:
M1st1g is allang in het westen, je kan veilig de stok dumpen nu
Hij stond in mijn Google maps-geschiedenisquote:
maar wenum is dan ook geen wenum wieselquote:Op zondag 17 april 2016 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij stond in mijn Google maps-geschiedenis
094: Wenum (Gelderland) door Spockjuh_
Gekke Gelrers.quote:Op zondag 17 april 2016 17:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
maar wenum is dan ook geen wenum wiesel
Tja ik dacht ook altijd dat het 1 was maar mn collega woont in wenum wiesel en dat is zeker anders dan wenum al scheelt het qua afstand bijna niksquote:
lekker bezig just mequote:Op zondag 17 april 2016 19:01 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tja ik dacht ook altijd dat het 1 was maar mn collega woont in wenum wiesel en dat is zeker anders dan wenum al scheelt het qua afstand bijna niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hen die gaan rijden. Hij ligt iets noordelijker.Dit account is niet meer in gebruik.
* Spezza19 checkt even of deze plaats twee keer bestaat in Nederland... Want er komt geen trein daar hoorquote:Op zondag 17 april 2016 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Binnen bereik... blijf daar stokje, ik kom je spoedig ophalen.
* m1st1g heeft misschien morgen tijdquote:Op zondag 17 april 2016 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Binnen bereik... blijf daar stokje, ik kom je spoedig ophalen.
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656quote:Op zondag 17 april 2016 22:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Pff, bijna Drenthe, had hem gisteren daar op kunnen pikken, was gister en eergister ook nog rondom Utrecht, Den Haag, Leiden en Amsterdam, maar net een dagje te laat. Jammer
Iemand trouwens locati/pinpoint Wenum-Wiesel voor me? voor de wiki?
Die dikke van de plusquote:
ach met dit tempo.. nog een klein weekje en dan ligtie in het hoge noordenquote:Op zondag 17 april 2016 22:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Pff, bijna Drenthe, had hem gisteren daar op kunnen pikken, was gister en eergister ook nog rondom Utrecht, Den Haag, Leiden en Amsterdam, maar net een dagje te laat. Jammer
Iemand trouwens locati/pinpoint Wenum-Wiesel voor me? voor de wiki?
Dan moet je me voor zijn. Jullie zijn echt niet kansloos om mij voor te blijven hoorquote:Op zondag 17 april 2016 23:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ach met dit tempo.. nog een klein weekje en dan ligtie in het hoge noorden
tenzij nattekat hem weer stoknapt naar t westen :|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was niet moeilijkNopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had nog gezocht naar andere borden daar. Maar helaas
Dit account is niet meer in gebruik.
die is wel gek genoeg ja..quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht die nattekat gaat wel fietsen.
bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 19 april 2016 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Misschien
Ik ben nog gezellig in het zonnige Leiden, maar niet lang meer.
ik ook.. als die er nog ligt als ik er zometeen benquote:
Laagvliegende Fogels?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vulkaanuitbarsting, overstroming, gasboring, autopech, ehm...
die zijn door die laagvliegende Fogel ondergeschetenquote:
Die gaan natuurlijk niet zomaar ingrijpen, ze wachten hun kans af. Eerst die zilvere auto achtervolgen.quote:
Silveren?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaan natuurlijk niet zomaar ingrijpen, ze wachten hun kans af. Eerst die zilvere auto achtervolgen.
Faalkatquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wit/grijs/zilver ik heb hem alleen in mijn binnenspiegel gezien
quote:
Echte auto's hebben maar 1 kleur... En das geen groenigquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog eens extra goed kunnen kijken, maar dat gaat niet meer lukken. Tenzij je naar Noord Holland gaat natuurlijk.
Ferrari-rood.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Echte auto's hebben maar 1 kleur... En das geen groenig
quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wit/grijs/zilver ik heb hem alleen in mijn binnenspiegel gezien
quote:
Misschien volgende weekquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
wanneer komt de stok naar delft weer lol
XDquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
dát zei ik nietquote:
Brussel...quote:
te snel met je aannamequote:Op dinsdag 19 april 2016 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het iets te snel gelezen vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |