Zo zie je maar, jij en denken is geen geweldige combinatie.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:54 schreef Ties02 het volgende:
Wat?! Ik ben gaan gamen omdat ik dacht dat het gespeeld was
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar, jij en denken is geen geweldige combinatie.
Waarheid, Ties02 is gekquote:Op donderdag 14 april 2016 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja leukquote:Op donderdag 14 april 2016 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dark Souls can wait.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:54 schreef Ties02 het volgende:
Wat?! Ik ben gaan gamen omdat ik dacht dat het gespeeld was
I told you so, it hasn't been played yet.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA WHAT I TOLD YOU!!! I TOLD IT YOU VERY MUCH!!! IT CAN STILL
Als je gekeken had, dan wist je hetquote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef De_Pel het volgende:
Hoe kun je nou na 10 minuten 2-0 voorstaan en nog verliezen man![]()
Voetbal blijft een raar spelletje.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef De_Pel het volgende:
Hoe kun je nou na 10 minuten 2-0 voorstaan en nog verliezen man![]()
Doe eens even normaal en rustig joh. Iedereen zit hier lekker in rust van de wedstrijd te genieten en dan kom jij er opeens als een brullende idioot tussen. Vind je dat leuk ofzo?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA WHAT I TOLD YOU!!! I TOLD IT YOU VERY MUCH!!! IT CAN STILL
Verdedigend volgens de commentatorquote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Reus wisselen was wel een zeer sterke beslissing
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens even normaal en rustig joh. Iedereen zit hier lekker in rust van de wedstrijd te genieten en dan kom jij er opeens als een brullende idioot tussen. Vind je dat leuk ofzo?
Genoteerdquote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 4-4 wordt neem ik een gele UI.
Voor 1 week.
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
Voor 1 week.
Valse streep.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:57 schreef Joezi het volgende:
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Mi dispiace!quote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens even normaal en rustig joh. Iedereen zit hier lekker in rust van de wedstrijd te genieten en dan kom jij er opeens als een brullende idioot tussen. Vind je dat leuk ofzo?
Dortmund, uit doelpunten tellen dubbelquote:
Rode ui is lekkerder.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
Voor 1 week.
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Onterecht. Maar goed, ook dat is voetbal.
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dortmund, uit doelpunten tellen dubbel
Zeker. Hele domme zet.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Reus eruit halen, wat een debiel ben je dan hé
Als het maar niet weer Sevilla wordt, dat wordt ook een beetje vermoeiondquote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Barcelona en Dortmund werden gezien als dé favorieten voor de CL en EL. Mooi dit.
Barca de favoriet noemen lol....quote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Barcelona en Dortmund werden gezien als dé favorieten voor de CL en EL. Mooi dit.
Sevilla waardeloos vindenquote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef bianconeri het volgende:
Ik geloof dat die scheids niet veel snapt van het idee extra tijd bijtrekken zo nodig![]()
Hoezo fluit hij precies na 4 min af.
Onverdiende ploeg door over 2 wedstrijden gezien, titelkandidaat uitgeschakeld. Liverpool gaat toch niets bereiken, zijn ze te zwak voor.
Krijgen we voor zoveelste jaar achter elkaar een waardeloze EL winnaar.
Dortmund niks in de cl te zoeken Haags. Je kan beter thuis blijven volgend jaarquote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Onterecht. Maar goed, ook dat is voetbal.
Lovren is een kroaatquote:Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
Inso is blij. Er staat een Pool in de halve finale.
Liverpool-Sevilla als finale, en Liverpool die wint.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het maar niet weer Sevilla wordt, dat wordt ook een beetje vermoeiond
Houd op zeg.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Barca de favoriet noemen lol....
Dat is al echt niet meer zo geweest.
Daar kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool-Sevilla als finale, en Liverpool die wint.
Eens ja, vrees wel weer een Spaanse ploegquote:Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het maar niet weer Sevilla wordt, dat wordt ook een beetje vermoeiond
Wat lul jij nou weer.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dortmund niks in de cl te zoeken Haags. Je kan beter thuis blijven volgend jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
quote:Op donderdag 14 april 2016 23:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Met alle respect, maar dat rondje lopen van Klopp doet me dan weer een beetje aan dit denken:maar hij loopt niet ;/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou toch jammer zijn, al heb ik niets tegen Spaans voetbalquote:Op donderdag 14 april 2016 23:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eens ja, vrees wel weer een Spaanse ploeg
Als Liverpool maar de finale haalt van de ploegen die er zijn.quote:
Dat zie je toch dom varken. Je wou naar Dortmund. Niet doen zeker als die spits en nummer 10 weggaan is het niks meer.quote:
Met alle respect, maar dat rondje lopen van Klopp doet me dan weer een beetje aan dit denken:Het is maar waar je respect voor wil hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hansquote:
Met alle respect, maar dat rondje lopen van Klopp doet me dan weer een beetje aan dit denken:Meer aan ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor Kloppquote:Op donderdag 14 april 2016 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar waar je respect voor wil hebben
Dat zou een flopshow zijnquote:Op donderdag 14 april 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Liverpool maar de finale haalt van de ploegen die er zijn.
Geen kutploeg als Shaktar ofzo
Dat komt wel weer goed.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zie je toch dom varken. Je wou naar Dortmund. Niet doen zeker als die spits en nummer 10 weggaan is het niks meer.
Dat was ook iets met Liverpool geloof ik te menenquote:Op donderdag 14 april 2016 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doet me denken aan CL finale van 2005
Paar jaar terug de UEFA Cup finale Shaktar-Werder Bremenquote:
Europees waren ze dit seizoen drama, jaquote:Op donderdag 14 april 2016 23:02 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Serie A deed nergens meer mee
Wat een schijtcompetitie is dat
Uh okequote:Op donderdag 14 april 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar jaar terug de UEFA Cup finale Shaktar-Werder Bremensloeg ook nergens op
Of Zenit-Rangers daarvoor![]()
Godver die was lekker.quote:
Dnjeprquote:Op donderdag 14 april 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel minder Brazilianen nu, vandaag maar 3 in de basis.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er mis met Shaktar dan? Altijd goeie Brazilianen
Door een domme trainerquote:Op donderdag 14 april 2016 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan Dortmund dit verneukt hebben jongens?
Rangers is een geweldige club mamquote:Op donderdag 14 april 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweede helft speelde ze maar op 30%quote:Op donderdag 14 april 2016 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan Dortmund dit verneukt hebben jongens?
Wordt ook minder nuquote:Op donderdag 14 april 2016 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er mis met Shaktar dan? Altijd goeie Brazilianen
Genot ik kijk mee. Cav kom ook hier pikquote:Op donderdag 14 april 2016 23:04 schreef Bolasie het volgende:
Extra tijd bij Sevilla-Bilbao, hopen op pingels
Nu ze gewonnen hebben hé...quote:Op donderdag 14 april 2016 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
hmmm heb meer sympathie voor Liverpool gekregen
Maar die hadden toen best een matig team en gingen met veel geluk door.quote:
Het warme balletje ligt al klaarquote:Op donderdag 14 april 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar had Ajax moeten staan.
Daarover gesproken, we stromen nu weer in toch?
VBL / [Europa League] Matchcenter #2quote:Op donderdag 14 april 2016 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Genot ik kijk mee. Cav kom ook hier pik
Dit zeker, mocht ook wel na die zaadpot van gisteravond.quote:
omdat ik vorige week oude vid gezien heb van de cl finale 2005. Ploeg heeft iets speciaals. Ben fan van Club Brugge. op Club Brugge zingen ze ook YNWA Liverpool doet me denken aan Club Brugge.quote:
Die kunnen er niks van want serie a zeg jij tochquote:Op donderdag 14 april 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die hadden toen best een matig team en gingen met veel geluk door.
O.a. tegen een Fiorentina die toen meer kwaliteit had.
Atletico Barca was geweldig joh. De passie waarme Atletico speelt is geweldig!quote:Op donderdag 14 april 2016 23:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dit zeker, mocht ook wel na die zaadpot van gisteravond.
Vond het een saaie potquote:Op donderdag 14 april 2016 23:09 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Atletico Barca was geweldig joh. De passie waarme Atletico speelt is geweldig!
Die hadden toen wel een aardig team.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kunnen er niks van want serie a zeg jij toch
Zo ken ik jequote:Op donderdag 14 april 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hadden toen wel een aardig team.
Verder is de Serie A wel kut ja.
Hahahaha, kut voor jequote:Op donderdag 14 april 2016 23:15 schreef Coco98 het volgende:
Godverdomme ik keek niet meer na de eerste helft.
Middlesbrough en Fulham danquote:Op donderdag 14 april 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dortmund moet de EL winnen
Mooiste club!
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
wat een pauper verenging is dat Liverpool toch
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
nouja deze wedstrijd gaat nu nergens meer over
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we ons alvast gaan verheugen op een Eredivisieweekend
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:19 schreef Shreyas het volgende:
Haha heerlijk hoe Liverpool in 8 minuten tijd uit de Europa League wordt geknikkerd
quote:
quote:
I feel you bro, ik ook nietquote:Op donderdag 14 april 2016 23:15 schreef Coco98 het volgende:
Godverdomme ik keek niet meer na de eerste helft.
Één woord: Klopp!quote:Op donderdag 14 april 2016 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Meh, je kan valsspelen.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:14 schreef Seam het volgende:
Is die matchwinner app wat trouwens? Klinkt wel aardig
Dat was niet zo knapquote:Op donderdag 14 april 2016 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fulham was wel genot dat seizoen. Toen ze Juventus uitschakelden
Ik zie zo wel de samenvatting, heb geen zin om nog een streampje erbij te pakkenquote:Op donderdag 14 april 2016 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ga eens bilbao kijken pik. Bijns Pingels
Elke grijze club won daar van dat jaar. Slechtste Juve wat ik ooit heb gezien. Pure stront man. Alsnog van Ajax winnen dat dan wel.quote:
Daar was ik bij ja.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elke grijze club won daar van dat jaar. Slechtste Juve wat ik ooit heb gezien. Pure stront man. Alsnog van Ajax winnen dat dan wel.
Die naam wil ik nooit meer horen. Amauri-Laquinta- Diego god wat een armoede. Melo daarachter. Dat is echt Milan niveau.quote:
Ach ze waren in opbouw nadat ze weer gepromoveerd waren.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die naam wil ik nooit meer horen. Amauri-Laquinta- Diego god wat een armoede. Melo daarachter. Dat is echt Milan niveau.
Mwah, dat seizoen hadden we geloof ik maar 20 tegendoelpunten. Vertonghen was toen al een belangrijk onderdeel van de verdediging, die verder gevormd werd door Alderweireld (die net kwam kijken), van der Wiel (die verdedigend nooit al te sterk geweest is) en Anita (wat geen echte linksachter is).quote:Op donderdag 14 april 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen Jantje nog bijzonder matig was
Ook gewoon veruit de beste club in Italie met het beste beleid van de wereldtop.Samen met Bayern dan.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze waren in opbouw nadat ze weer gepromoveerd waren.
Dan hebben ze het daarna toch knap gedaan.
Ik doelde meer op die wedstrijd op zich, maar in het algemeen ontwikkelde hij zich wel prima jaquote:Op donderdag 14 april 2016 23:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, dat seizoen hadden we geloof ik maar 20 tegendoelpunten. Vertonghen was toen al een belangrijk onderdeel van de verdediging, die verder gevormd werd door Alderweireld (die net kwam kijken), van der Wiel (die verdedigend nooit al te sterk geweest is) en Anita (wat geen echte linksachter is).
Al zou meer concurrentie voor Juventus beter zijn voor het aanzien van de competitie.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook gewoon veruit de beste club in Italie met het beste beleid van de wereldtop.Samen met Bayern dan.
Ag in elk land op Spanje na is het saai bovenin. Uitgezonderd 1:x de pl, maar daar is het ook altijd Chelsea/Cityquote:Op donderdag 14 april 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zou meer concurrentie voor Juventus beter zijn voor het aanzien van de competitie.
Maarja Milan die elke keer de trainer de schuld geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |