Zo zie je maar, jij en denken is geen geweldige combinatie.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:54 schreef Ties02 het volgende:
Wat?! Ik ben gaan gamen omdat ik dacht dat het gespeeld was
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar, jij en denken is geen geweldige combinatie.
Waarheid, Ties02 is gekquote:Op donderdag 14 april 2016 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja leukquote:Op donderdag 14 april 2016 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dark Souls can wait.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:54 schreef Ties02 het volgende:
Wat?! Ik ben gaan gamen omdat ik dacht dat het gespeeld was
I told you so, it hasn't been played yet.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA WHAT I TOLD YOU!!! I TOLD IT YOU VERY MUCH!!! IT CAN STILL
Als je gekeken had, dan wist je hetquote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef De_Pel het volgende:
Hoe kun je nou na 10 minuten 2-0 voorstaan en nog verliezen man![]()
Voetbal blijft een raar spelletje.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef De_Pel het volgende:
Hoe kun je nou na 10 minuten 2-0 voorstaan en nog verliezen man![]()
Doe eens even normaal en rustig joh. Iedereen zit hier lekker in rust van de wedstrijd te genieten en dan kom jij er opeens als een brullende idioot tussen. Vind je dat leuk ofzo?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA WHAT I TOLD YOU!!! I TOLD IT YOU VERY MUCH!!! IT CAN STILL
Verdedigend volgens de commentatorquote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Reus wisselen was wel een zeer sterke beslissing
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens even normaal en rustig joh. Iedereen zit hier lekker in rust van de wedstrijd te genieten en dan kom jij er opeens als een brullende idioot tussen. Vind je dat leuk ofzo?
Genoteerdquote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 4-4 wordt neem ik een gele UI.
Voor 1 week.
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
Voor 1 week.
Valse streep.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:57 schreef Joezi het volgende:
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Mi dispiace!quote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens even normaal en rustig joh. Iedereen zit hier lekker in rust van de wedstrijd te genieten en dan kom jij er opeens als een brullende idioot tussen. Vind je dat leuk ofzo?
Dortmund, uit doelpunten tellen dubbelquote:
Rode ui is lekkerder.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
Voor 1 week.
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Onterecht. Maar goed, ook dat is voetbal.
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dortmund, uit doelpunten tellen dubbel
Zeker. Hele domme zet.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Reus eruit halen, wat een debiel ben je dan hé
Als het maar niet weer Sevilla wordt, dat wordt ook een beetje vermoeiondquote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Barcelona en Dortmund werden gezien als dé favorieten voor de CL en EL. Mooi dit.
Barca de favoriet noemen lol....quote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Barcelona en Dortmund werden gezien als dé favorieten voor de CL en EL. Mooi dit.
Sevilla waardeloos vindenquote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef bianconeri het volgende:
Ik geloof dat die scheids niet veel snapt van het idee extra tijd bijtrekken zo nodig![]()
Hoezo fluit hij precies na 4 min af.
Onverdiende ploeg door over 2 wedstrijden gezien, titelkandidaat uitgeschakeld. Liverpool gaat toch niets bereiken, zijn ze te zwak voor.
Krijgen we voor zoveelste jaar achter elkaar een waardeloze EL winnaar.
Dortmund niks in de cl te zoeken Haags. Je kan beter thuis blijven volgend jaarquote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Onterecht. Maar goed, ook dat is voetbal.
Lovren is een kroaatquote:Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
Inso is blij. Er staat een Pool in de halve finale.
Liverpool-Sevilla als finale, en Liverpool die wint.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het maar niet weer Sevilla wordt, dat wordt ook een beetje vermoeiond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |