En jij bent te goed voor een beetje arrogantie?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Beetje arrogant om over mijzelf te beginnen dacht ik.
Ik ben Amsterdams cool. Zo cool dat ik constant benadruk hoe ik niet hoef te benadrukken hoe cool ik ben.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En jij bent te goed voor een beetje arrogantie?
Dat wisten we al.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GSbrder het volgende:
Als ik voor één ondeugd begrip heb, is het wel arrogantie.
Weg-met-mezelf-mentaliteit.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GSbrder het volgende:
Als iedereen nou aan zichzelf denkt, wordt aan iedereen gedacht.quote:
Goed motto.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als iedereen nou aan zichzelf denkt, wordt aan iedereen gedacht.
Onnodig gebruik van de Engelse taal mogen ze daar bij dat hippe kut volk in Amsterdam er wel eens flink uit rammen.quote:Als hoogopgeleide jongere aan de bak komen is tegenwoordig a hell of a job.
Overigens ook onzin. Maar goed, laten we vooral volhouden dat hoogopgeleide jongeren het moeilijk hebben.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:53 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Onnodig gebruik van de Engelse taal mogen ze daar bij dat hippe kut volk in Amsterdam er wel eens flink uit rammen.
Mind is blown.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Overigens ook onzin. Maar goed, laten we vooral volhouden dat hoogopgeleide jongeren het moeilijk hebben.
Er zijn natuurlijk wel randvoorwaarden, wanneer je dan eenmaal de 30 gepasseerd bent kan de champagne fles open. Dan ben je eindelijk van dat juk bevrijdt, of je moet een kleurtje hebben. Dan kun je nog wel zo veel verdienen, maar dan wordt je vriendelijk gevraagd om op te rotten uit ons mooie centrum.quote:We willen toch niet dat Amsterdam een feestje wordt voor de goedverdienende, hoogopgeleide, witte mannen en vrouwen van middelbare leeftijd?
Soms toon ik me ook van mijn kwetsbare kant in de SC. Zoals nu.quote:
Alsof alle hoogopgeleide mensen in hartje Amsterdam willen wonen. Leuk hoor, zo'n toeristencircus, maar op een gegeven moment ben je kotsende Britten op je bordes wel zat.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
[..]
Er zijn natuurlijk wel randvoorwaarden, wanneer je dan eenmaal de 30 gepasseerd bent kan de champagne fles open. Dan ben je eindelijk van dat juk bevrijdt, of je moet een kleurtje hebben. Dan kun je nog wel zo veel verdienen, maar dan wordt je vriendelijk gevraagd om op te rotten uit ons mooie centrum.
Haha.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GSbrder het volgende:
Duurste huis in Amsterdam staat ook midden tussen de coffeeshops, moet je ook niet willen. http://studiocolumbo.com/?p=364quote:Op donderdag 14 april 2016 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof alle hoogopgeleide mensen in hartje Amsterdam willen wonen. Leuk hoor, zo'n toeristencircus, maar op een gegeven moment ben je kotsende Britten op je bordes wel zat.
Dan hoef je in ieder geval niet zo ver te lopen.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duurste huis in Amsterdam staat ook midden tussen de coffeeshops, moet je ook niet willen. http://studiocolumbo.com/?p=364
Denk niet dat dat het witte interieur te goede komt.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dan hoef je in ieder geval niet zo ver te lopen.
Is overigens onjuist, want de duurste woning is voor 16 mio verkocht op de Pontsteiger.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duurste huis in Amsterdam staat ook midden tussen de coffeeshops, moet je ook niet willen. http://studiocolumbo.com/?p=364
GS heeft daar vast een goede incentive voor.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:53 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Onnodig gebruik van de Engelse taal mogen ze daar bij dat hippe kut volk in Amsterdam er wel eens flink uit rammen.
Zo is het. Je moet het Denglish incentivizen, anders blijven we hier dat koeterwaalse taaltje praten waar de rest van Europa ons om uitlacht. Eerste stap in verdere Europese eenwording; het Engels als officiele taal in elk land.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
GS heeft daar vast een goede incentive voor.
Mooi pandje wel, aan de Apollolaan.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is overigens onjuist, want de duurste woning is voor 16 mio verkocht op de Pontsteiger.
Vind het Zwitsers consulaat persoonlijk leuker.quote:
Een vaporizer helptquote:Op donderdag 14 april 2016 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het witte interieur te goede komt.
Niks mis met kleurrijk gebruik van de Nederlandse taal, dat komt juist allemaal ten goede aan de taal, maar met dat mengen met Engelse woorden kan ik helemaal niets mee.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
GS heeft daar vast een goede incentive voor.
Ja ik was op plein.quote:
Waar dan? Was Leopold en Bergerquote:Op donderdag 14 april 2016 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja ik was op plein.
Maar niet bij de standaard d66 plekken.
Wel met leuke vrouwen![]()
Hoe denk je dat al die mooie Franse leenwoorden in onze taal zijn gekomen?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Een vaporizer helpt
[..]
Niks mis met kleurrijk gebruik van de Nederlandse taal, dat komt juist allemaal ten goede aan de taal, maar met dat mengen met Engelse woorden kan ik helemaal niets mee.
Dat zijn dingen opeens "amazing", "awesome" of "awkward".
Ik communiceer dagelijks in Engels, dus verwarring kan ik mij voorstellen. Of zo'n moment dat je opeens niet meer op het Nederlandse woord kunt komen. Maar er is geen enkel excuus om je hele betoogje vol te rammen met leenwoorden zodat het een beetje modern en hip weg leest. Dat worden gewoon nette rode streepjes in elk normaal tekstverwerkingsprogramma.
Dat was nog niet gebeurd op 4 september 2014.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is overigens onjuist, want de duurste woning is voor 16 mio verkocht op de Pontsteiger.
Ik zie dit wel gebeuren ja.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik word altijd 3 a 4 jaar ouder geschat dan ik ben mensen.
Flabbergastedquote:Op donderdag 14 april 2016 23:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Een vaporizer helpt
[..]
Niks mis met kleurrijk gebruik van de Nederlandse taal, dat komt juist allemaal ten goede aan de taal, maar met dat mengen met Engelse woorden kan ik helemaal niets mee.
Dat zijn dingen opeens "amazing", "awesome" of "awkward".
Ik communiceer dagelijks in Engels, dus verwarring kan ik mij voorstellen. Of zo'n moment dat je opeens niet meer op het Nederlandse woord kunt komen. Maar er is geen enkel excuus om je hele betoogje vol te rammen met leenwoorden zodat het een beetje modern en hip weg leest. Dat worden gewoon nette rode streepjes in elk normaal tekstverwerkingsprogramma.
Barlow.quote:
En nog vragen ze je om je ID?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:32 schreef Kaas- het volgende:
Welke is dat ook maar weer?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Barlow.
Maar normaal zijn dat wel beetje de plekken ja.
Enkel bij coffeeshops.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En nog vragen ze je om je ID?
Geen Handel luisteren.quote:
Zulke slechte verbinding vanaf Den Haag CS?quote:
Naast Leopold, op de andere hoek van het steegje. In de rij van piet patat.quote:
Nee was best goedquote:Op donderdag 14 april 2016 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zulke slechte verbinding vanaf Den Haag CS?
Oooohquote:Op donderdag 14 april 2016 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Naast Leopold, op de andere hoek van het steegje. In de rij van piet patat.
Handel niet kennen.quote:
En toch zo ver weg.quote:
Meestal sluit je zo'n zin af met een emogif, daarom snapte ik het niet. Voor de rest kan je muzieksmaak me geen reet schelen. Daarom deel ik dat nummer niet.quote:
Goh.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GSbrder het volgende:
Meestal hebben mensen wel een algemene vorming gehad.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal sluit je zo'n zin af met een emogif, daarom snapte ik het niet. Voor de rest kan je muzieksmaak me geen reet schelen. Daarom deel ik dat nummer niet.
Zover plan ik nooit.quote:
GStapo modquote:Op donderdag 14 april 2016 23:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Iedereen is wel flabbergasted door de onthulling van GSbroeder.
Ook uit de kast?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Iedereen is wel flabbergasted door de onthulling van GSbroeder.
Vrijdag de meest productieve dag of niet?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zover plan ik nooit.
Elke week weer is ver genoeg vooruit
Kunnen ook aardige notes zijn: "PolitiekGeaard is een goeie gast" enzo.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Man, ik heb onder dit account ook al weer 6 notes. Die laatste 3 zijn voor mij ook gewoon een raadsel.
"Komt me vaag bekend voor".quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Man, ik heb onder dit account ook al weer 6 notes. Die laatste 3 zijn voor mij ook gewoon een raadsel.
Ik betwijfel het, zal binnenkort wel weer een abo afsluiten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kunnen ook aardige notes zijn: "PolitiekGeaard is een goeie gast" enzo.
Dan ben ik vooral benieuwd of die woorden dan ook op dat moment de vocabulaire verreikten doordat er op dat moment nog geen goede alternatieven voor bestonden. Woorden als 'awkward' staan niet in zo'n positie aangezien dat woord letterlijk hetzelfde betekent als het enkele woord 'ongemakkelijk' zonder ook maar enig nuance aan te brengen. Wat dat betreft gaat de vergelijking dan ook niet op.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hoe denk je dat al die mooie Franse leenwoorden in onze taal zijn gekomen?
Waarschijnlijk in een periode wanneer Frans de lingua franca was en de crème de la crème van onze natie hun vocabulaire constant verrijkte met chique Franse woordjes. Vergelijkbaar met Engels nu dus.
Mensen denken dat je 32 bent? Heftig.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:32 schreef Kaas- het volgende:
Mijd toch.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:10 schreef Kaas- het volgende:
Ik gebruik liever awkward dan ongemakkelijk terwijl ik de anglicismen redelijk mijdt. Vind dat woord toch de lading beter dekken.
Hi ha hoquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen denken dat je 32 bent? Heftig.
Wel gewoon bijzonder geslaagd, al zeg ik het zelf.quote:
Je 16e verjaardag zal ook een geslaagde dag zijn als het een beetje mee zit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wel gewoon bijzonder geslaagd, al zeg ik het zelf.
Dat je mij vandaag 18 noemde stak wel een beetje, moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je 16e verjaardag zal ook een geslaagde dag zijn als het een beetje mee zit.
Joh, geen zorgen, ik weet ook heus wel dat je dat niet echt bent.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat je mij vandaag 18 noemde stak wel een beetje, moet ik toegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Joh, geen zorgen, ik weet ook heus wel dat je dat niet echt bent.Augustus, weet je best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Genieten van je dronkenschap dan. Ik droom altijd wel heerlijk na een goede avond zuipen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
50 euro aan bier uitgegeven vanavond en heb er nu niets meer aan
Er is dan ook een heel scala aan onderwerpen die niet besproken mogen worden.quote:
Zeker 's nachts wanneer het hier getransformeerd wordt tot een of andere dubieuze darkroom.quote:Op vrijdag 15 april 2016 08:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Er is dan ook een heel scala aan onderwerpen die niet besproken mogen worden.
's Nachts willen wij hier niet wezen, zo erg.quote:Op vrijdag 15 april 2016 08:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeker 's nachts wanneer het hier getransformeerd wordt tot een of andere dubieuze darkroom.
Thx voor de tip. Ik heb ze goede adviezen gegeven.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:26 schreef Ryon het volgende:
SEX / Vriend wil niet bottom en meer
Goed topic om 'a ochtends met een kop koffie door te lezen voor wie de darkroom vannacht gemist heeft.
'Goed advies' of 'goede adviezen'.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Thx voor de tip. Ik heb ze goede advies gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |