En jij bent te goed voor een beetje arrogantie?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Beetje arrogant om over mijzelf te beginnen dacht ik.
Ik ben Amsterdams cool. Zo cool dat ik constant benadruk hoe ik niet hoef te benadrukken hoe cool ik ben.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En jij bent te goed voor een beetje arrogantie?
Dat wisten we al.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GSbrder het volgende:
Als ik voor één ondeugd begrip heb, is het wel arrogantie.
Weg-met-mezelf-mentaliteit.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GSbrder het volgende:
Als iedereen nou aan zichzelf denkt, wordt aan iedereen gedacht.quote:
Goed motto.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als iedereen nou aan zichzelf denkt, wordt aan iedereen gedacht.
Onnodig gebruik van de Engelse taal mogen ze daar bij dat hippe kut volk in Amsterdam er wel eens flink uit rammen.quote:Als hoogopgeleide jongere aan de bak komen is tegenwoordig a hell of a job.
Overigens ook onzin. Maar goed, laten we vooral volhouden dat hoogopgeleide jongeren het moeilijk hebben.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:53 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Onnodig gebruik van de Engelse taal mogen ze daar bij dat hippe kut volk in Amsterdam er wel eens flink uit rammen.
Mind is blown.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Overigens ook onzin. Maar goed, laten we vooral volhouden dat hoogopgeleide jongeren het moeilijk hebben.
Er zijn natuurlijk wel randvoorwaarden, wanneer je dan eenmaal de 30 gepasseerd bent kan de champagne fles open. Dan ben je eindelijk van dat juk bevrijdt, of je moet een kleurtje hebben. Dan kun je nog wel zo veel verdienen, maar dan wordt je vriendelijk gevraagd om op te rotten uit ons mooie centrum.quote:We willen toch niet dat Amsterdam een feestje wordt voor de goedverdienende, hoogopgeleide, witte mannen en vrouwen van middelbare leeftijd?
Soms toon ik me ook van mijn kwetsbare kant in de SC. Zoals nu.quote:
Alsof alle hoogopgeleide mensen in hartje Amsterdam willen wonen. Leuk hoor, zo'n toeristencircus, maar op een gegeven moment ben je kotsende Britten op je bordes wel zat.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
[..]
Er zijn natuurlijk wel randvoorwaarden, wanneer je dan eenmaal de 30 gepasseerd bent kan de champagne fles open. Dan ben je eindelijk van dat juk bevrijdt, of je moet een kleurtje hebben. Dan kun je nog wel zo veel verdienen, maar dan wordt je vriendelijk gevraagd om op te rotten uit ons mooie centrum.
Haha.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GSbrder het volgende:
Duurste huis in Amsterdam staat ook midden tussen de coffeeshops, moet je ook niet willen. http://studiocolumbo.com/?p=364quote:Op donderdag 14 april 2016 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof alle hoogopgeleide mensen in hartje Amsterdam willen wonen. Leuk hoor, zo'n toeristencircus, maar op een gegeven moment ben je kotsende Britten op je bordes wel zat.
Dan hoef je in ieder geval niet zo ver te lopen.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duurste huis in Amsterdam staat ook midden tussen de coffeeshops, moet je ook niet willen. http://studiocolumbo.com/?p=364
Denk niet dat dat het witte interieur te goede komt.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dan hoef je in ieder geval niet zo ver te lopen.
Is overigens onjuist, want de duurste woning is voor 16 mio verkocht op de Pontsteiger.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duurste huis in Amsterdam staat ook midden tussen de coffeeshops, moet je ook niet willen. http://studiocolumbo.com/?p=364
GS heeft daar vast een goede incentive voor.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:53 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Onnodig gebruik van de Engelse taal mogen ze daar bij dat hippe kut volk in Amsterdam er wel eens flink uit rammen.
Zo is het. Je moet het Denglish incentivizen, anders blijven we hier dat koeterwaalse taaltje praten waar de rest van Europa ons om uitlacht. Eerste stap in verdere Europese eenwording; het Engels als officiele taal in elk land.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
GS heeft daar vast een goede incentive voor.
Mooi pandje wel, aan de Apollolaan.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is overigens onjuist, want de duurste woning is voor 16 mio verkocht op de Pontsteiger.
Vind het Zwitsers consulaat persoonlijk leuker.quote:
Een vaporizer helptquote:Op donderdag 14 april 2016 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het witte interieur te goede komt.
Niks mis met kleurrijk gebruik van de Nederlandse taal, dat komt juist allemaal ten goede aan de taal, maar met dat mengen met Engelse woorden kan ik helemaal niets mee.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
GS heeft daar vast een goede incentive voor.
Ja ik was op plein.quote:
Waar dan? Was Leopold en Bergerquote:Op donderdag 14 april 2016 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja ik was op plein.
Maar niet bij de standaard d66 plekken.
Wel met leuke vrouwen![]()
Hoe denk je dat al die mooie Franse leenwoorden in onze taal zijn gekomen?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Een vaporizer helpt
[..]
Niks mis met kleurrijk gebruik van de Nederlandse taal, dat komt juist allemaal ten goede aan de taal, maar met dat mengen met Engelse woorden kan ik helemaal niets mee.
Dat zijn dingen opeens "amazing", "awesome" of "awkward".
Ik communiceer dagelijks in Engels, dus verwarring kan ik mij voorstellen. Of zo'n moment dat je opeens niet meer op het Nederlandse woord kunt komen. Maar er is geen enkel excuus om je hele betoogje vol te rammen met leenwoorden zodat het een beetje modern en hip weg leest. Dat worden gewoon nette rode streepjes in elk normaal tekstverwerkingsprogramma.
Dat was nog niet gebeurd op 4 september 2014.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is overigens onjuist, want de duurste woning is voor 16 mio verkocht op de Pontsteiger.
Ik zie dit wel gebeuren ja.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik word altijd 3 a 4 jaar ouder geschat dan ik ben mensen.
Flabbergastedquote:Op donderdag 14 april 2016 23:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Een vaporizer helpt
[..]
Niks mis met kleurrijk gebruik van de Nederlandse taal, dat komt juist allemaal ten goede aan de taal, maar met dat mengen met Engelse woorden kan ik helemaal niets mee.
Dat zijn dingen opeens "amazing", "awesome" of "awkward".
Ik communiceer dagelijks in Engels, dus verwarring kan ik mij voorstellen. Of zo'n moment dat je opeens niet meer op het Nederlandse woord kunt komen. Maar er is geen enkel excuus om je hele betoogje vol te rammen met leenwoorden zodat het een beetje modern en hip weg leest. Dat worden gewoon nette rode streepjes in elk normaal tekstverwerkingsprogramma.
Barlow.quote:
En nog vragen ze je om je ID?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik word altijd 3 a 4 jaar ouder geschat dan ik ben mensen.
Welke is dat ook maar weer?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Barlow.
Maar normaal zijn dat wel beetje de plekken ja.
Enkel bij coffeeshops.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En nog vragen ze je om je ID?
Geen Handel luisteren.quote:
Zulke slechte verbinding vanaf Den Haag CS?quote:
Naast Leopold, op de andere hoek van het steegje. In de rij van piet patat.quote:
Nee was best goedquote:Op donderdag 14 april 2016 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zulke slechte verbinding vanaf Den Haag CS?
Oooohquote:Op donderdag 14 april 2016 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Naast Leopold, op de andere hoek van het steegje. In de rij van piet patat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |