Mee eens, zolang het om informele communicatie gaat.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:41 schreef robin007bond het volgende:
Vroeger vond ik taalfouten veel erger. Nu boeit het me niet meer zo.
Zolang je het maar kan begrijpen toch?
Dat is inderdaad wel een belangrijk onderscheid.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mee eens, zolang het om informele communicatie gaat.
Zinnen met 'me' lees ik vaak verkeerd. En dat is het probleem met taalfouten: ze kosten je tijd.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een belangrijk onderscheid.
Maar wakker liggen omdat iemand "me fiets" zegt. Tsja. Het komt niet erg intelligent over, maar verder...?
Vervelend genuanceerd weer, Reya.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:50 schreef Reya het volgende:
Het komt natuurlijk wel slordig over. Aan de andere kant: een enkele taalfout door onvoorzichtigheid hoeft ook weer niet meteen tot kritiek te leiden.
Eerlijk gezegd heb ik daar echt nooit last van.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zinnen met 'me' lees ik vaak verkeerd. En dat is het probleem met taalfouten: ze kosten je tijd.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik daar echt nooit last van.
Me ligt na aan het hart syntax.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zinnen met 'me' lees ik vaak verkeerd. En dat is het probleem met taalfouten: ze kosten je tijd.
Bij mij ontstaat bij gebruik van "me" vooral het beeld van iemand die cognitief niet uitzonderlijk begaafd is.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk ligt het aan mij. Best raar, want ik ben wel geoefend in lezen
Er valt toch altijd wel wat te beleven met die communisten van jou, Robin.quote:De zes anatomisten, biochemici en chirurgen, ook wel bekend als 'het Mausoleum Team', nemen niet alleen Lenin onder handen, maar ook andere grootheden als de Vietnamese leider Ho Chi Minh en de Noord-Koreaanse Kim il-Sung en Kim Jong-Il. De lichamen van laatstgenoemden vliegen jaarlijks naar de Russische hoofdstad voor een onderhoudsbeurt van zo'n twee maanden.
In elk geval iemand met een slecht observatievermogen, want hij gaat meer op zijn oren dan zijn ogen af.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij mij ontstaat bij gebruik van "me" vooral het beeld van iemand die cognitief niet uitzonderlijk begaafd is.
Waarom zou dat laatste zinsdeel op een slecht observatievermogen duiden?quote:Op donderdag 14 april 2016 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
In elk geval iemand met een slecht observatievermogen, want hij gaat meer op zijn oren dan zijn ogen af.
Kennelijk verstaat zo iemand 'me' waar 'm'n' wordt gezegd, en is het verschil hem in geschreven woord nooit opgevallen.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou dat laatste zinsdeel op een slecht observatievermogen duiden?
Het zeggen is één ding, maar als iemand het schrijft vind ik dat wel heel triest.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een belangrijk onderscheid.
Maar wakker liggen omdat iemand "me fiets" zegt. Tsja. Het komt niet erg intelligent over, maar verder...?
Veel mensen lezen ook gewoon niet zoveel behalve wat ze op social media tegenkomen. Dan zien ze anderen de fout ook wel eens maken en is de verwarring compleet.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk verstaat zo iemand 'me' waar 'm'n' wordt gezegd, en is het verschil hem in geschreven woord nooit opgevallen.
Beter leren. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:58 schreef robin007bond het volgende:
Dat gehamer op Nederlands zorgt er soms ook voor dat allochtone laagopgeleiden minder snel worden aangenomen denk ik.
Als je uit een familie komt waar slecht Nederlands wordt gesproken, waar je niet voorgelezen wordt uit Nederlandse boekjes en dergelijke dan heb je al een dikke achterstand.quote:
Beter leren. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je uit een familie komt waar slecht Nederlands wordt gesproken, waar je niet voorgelezen wordt uit Nederlandse boekjes en dergelijke dan heb je al een dikke achterstand.
Ja dat snap ik, maar ik vraag me af of ze wel goed opgelet hebben bij Nederlands.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel mensen lezen ook gewoon niet zoveel behalve wat ze op social media tegenkomen. Dan zien ze anderen de fout ook wel eens maken en is de verwarring compleet.
Daar blijft mijn oog dus ook op haken.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:00 schreef xpompompomx het volgende:
Of mensen die 'is' schrijven in plaats van 'eens'
Ik krijg er altijd spontaan oogaids van. Net als van 'men' in plaats van 'm'n' of 'mijn'.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar blijft mijn oog dus ook op haken.
Dat ligt dus aan onszelf, vinden Kowloon en robinquote:Op donderdag 14 april 2016 16:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd spontaan oogaids van. Net als van 'men' in plaats van 'm'n' of 'mijn'.
Subsidie-miljoenen die weer eens voor misinvesteringen zorgen. Niet zo handig.quote:De publieke laadpalen die in de grote steden massaal geplaatst worden, zijn over vijf jaar achterhaald. Gemeenten investeren miljoenen in de uitrol van die infrastructuur voor elektrisch rijden, maar volgens Maarten Steinbuch, hoogleraar Automotive aan de TU Eindhoven, voldoen die laadpalen over vijf jaar niet meer.
Subsidiegeld dat verkwist wordt. Even allemaal verbaasd zijn, mensen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Subsidie-miljoenen die weer eens voor misinvesteringen zorgen. Niet zo handig.
Je kunt je er ook gewoon minder aan ergeren.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ligt dus aan onszelf, vinden Kowloon en robin
Luiemensenoplossing.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of er wordt niet zo obsessief met taal omgegaan. Ook opgelost.
Ik heb helemaal niet geschreven dat ik me ergerquote:Op donderdag 14 april 2016 16:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt je er ook gewoon minder aan ergeren.
Daar ben je nu gewoon zelf mee bezig door in te vullen dat wij ons ergeren.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beter een soort Apartheid dan?
Apartheid? Hoe dan?quote:Op donderdag 14 april 2016 16:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beter een soort Apartheid dan?
Hmmm, dat vind ik zo lastig voor te stellen. Daar lees ik vaak overheen, tenzij ik de tekst heel secuur lees.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet geschreven dat ik me ergerIk schreef dat ik zinnen met taalfouten snel verkeerd lees en dat dat me tijd kost.
Dat merk je in Limburg nog steeds.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je uit een familie komt waar slecht Nederlands wordt gesproken, waar je niet voorgelezen wordt uit Nederlandse boekjes en dergelijke dan heb je al een dikke achterstand.
Ik heb niet goed opgelet bij Nederland. Vond het absoluut een ellendig vak dat mij vooral dwars zat en wat vooral niet over spelling en grammatica ging maar bijna alleen maar over tekstverklaren en boeken lezen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik vraag me af of ze wel goed opgelet hebben bij Nederlands.
Laten we er van leren en niet meer aan die onzin beginnen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Subsidiegeld dat verkwist wordt. Even allemaal verbaasd zijn, mensen.
Toch is je Nederlands uitstekend, dus kennelijk heb je er wel voldoende van opgestoken.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb niet goed opgelet bij Nederland. Vond het absoluut een ellendig vak dat mij vooral dwars zat en wat vooral niet over spelling en grammatica ging maar bijna alleen maar over tekstverklaren en boeken lezen.
Want? Jij denkt dat allochtonen dom zijn?quote:Op donderdag 14 april 2016 16:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doordat allochtonen veel harder moeten werken om hetzelfde resultaat te bereiken.
Nee. Maar in een ander milieu heb je gewoon een dikke voorsprong.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Want? Jij denkt dat allochtonen dom zijn?
Als je achtergrond zo beroerd is krijgt de basisschool dubbel zoveel geld om je bij te spijkeren. Nederlands leren moet veelal gewoon lukken.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:58 schreef robin007bond het volgende:
Dat gehamer op Nederlands zorgt er soms ook voor dat allochtone laagopgeleiden minder snel worden aangenomen denk ik.
Is vooral van de basisschool afkomstig denk ik. En omdat ik altijd de krant gelezen heb. Overigens zullen Kaas en Erik het niet met je eens zijn dat mijn Nederland goed is.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is je Nederlands uitstekend, dus kennelijk heb je er wel voldoende van opgestoken.
Zo gaat dat nu eenmaal. Gelijke kansen zijn echt een illusie.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Maar in een ander milieu heb je gewoon een dikke voorsprong.
Je vergeet steeds de 's' achter 'Nederland'quote:Op donderdag 14 april 2016 16:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is vooral van de basisschool afkomstig denk ik. En omdat ik altijd de krant gelezen heb. Overigens zullen Kaas en Erik het niet met je eens zijn dat mijn Nederland goed is.
De netbeheerders hebben ook duizenden van die palen geplaatst. Die proberen ze nu te slijten aan de gemeenten. geloof niet dat die erg happig gaan zijn :pquote:Op donderdag 14 april 2016 16:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Subsidie-miljoenen die weer eens voor misinvesteringen zorgen. Niet zo handig.
De kinderen van Gerard t' Hooft hebben ook een voorsprong bij natuurkunde. Laten we natuurkunde daarom niet verder onderwijzen dan het niveau van Dries Roelvink.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Maar in een ander milieu heb je gewoon een dikke voorsprong.
Whehe.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:11 schreef Reya het volgende:
[..]
De kinderen van Gerard t' Hooft hebben ook een voorsprong bij natuurkunde. Laten we natuurkunde daarom niet verder onderwijzen dan het niveau van Dries Roelvink.
Helemaal zoals ik het ervaar. Sommigen die de grootste mond hebben over nieuwkomers die zich aan moeten passen, maken van hun eigen taal een potje.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
Het irriteert mij vooral als Nederlanders niet goed Nederlands kunnen, helemaal als het van die cultuurverdedigers zijn. Het interesseert me wat minder als allochtonen niet zo'n goede taalbeheersing hebben, tenzij die echt kut is.
Ja oké, dat is wel onzin.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:11 schreef Reya het volgende:
[..]
De kinderen van Gerard t' Hooft hebben ook een voorsprong bij natuurkunde. Laten we natuurkunde daarom niet verder onderwijzen dan het niveau van Dries Roelvink.
Komt omdat ze denk ik ook minder intelligent zijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal zoals ik het ervaar. Sommigen die de grootste mond hebben over nieuwkomers die zich aan moeten passen, maken van hun eigen taal een potje.
Dat durf ik nog niet zo hard te stellen. Vaak is het ook een gebrek aan scholing.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt omdat ze denk ik ook minder intelligent zijn.
Ja.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Want? Jij denkt dat allochtonen dom zijn?
Als we taal echt begrijpelijk willen hebben, dan moeten we overstappen naar Lojban.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:13 schreef Disana het volgende:
Een goed taalgebruik is ook belangrijk om taal voor iedereen begrijpelijk te houden. De Engelsen boffen wat dat betreft maar dat de spelling al eeuwenlang ongewijzigd is.
De markt is ook veel te jong heb ik het idee. Je hebt geen idee wat over 5 jaar de standaard zal zijn. En voor zover ik begrepen heeft iedere fabrikant nog een eigen snellaadsysteem, dat moet dus nog uitkristalliseren. Net zoals met VHS, Video2000 en Betamax.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De netbeheerders hebben ook duizenden van die palen geplaatst. Die proberen ze nu te slijten aan de gemeenten. geloof niet dat die erg happig gaan zijn :p
Dat zou ook kunnen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet zo hard te stellen. Vaak is het ook een gebrek aan scholing.
Dat heb ik heel vaak. Ook bij andere woorden. En dikwijls missen er ook hele woorden. Soms is het zo erg dat mij dat bij herlezen nog niet eens opvalt.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vergeet steeds de 's' achter 'Nederland'
Nee. Begrijpelijke taal ontstaat onder mensen die met elkaar communiceren, die kun je niet bedenken in een laboratorium.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als we taal echt begrijpelijk willen hebben, dan moeten we overstappen naar Lojban.
https://mw.lojban.org/papri/Lojban
Met begrijpelijk bedoelde ik verstaanbaar/interpreteerbaar. Extra talen hebben het nog nooit gered, ook al zijn ze nog zo logisch.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als we taal echt begrijpelijk willen hebben, dan moeten we overstappen naar Lojban.
quote:Op donderdag 14 april 2016 16:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ideetje van Pieter Omtzigt, toevallig?quote:a constructed language based on formal logic.
Jaja, dan gaan ze vlammen, die allochtonen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:16 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Ideetje van Pieter Omtzigt, toevallig?
Inderdaad, wat maakt het uit.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of er wordt niet zo obsessief met taal omgegaan. Ook opgelost.
Dat hebben veel mensen hoor, dat ze in hun ongeduld hele woorden alleen maar denken en vergeten te schrijven.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak. Ook bij andere woorden. En dikwijls missen er ook hele woorden. Soms is het zo erg dat mij dat bij herlezen nog niet eens opvalt.
Gewoon allemaal onze eigen spelling en grammatica verzinnen. Who cares?quote:
Jammer. Mensen zijn er denk ik te conservatief voor.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Met begrijpelijk bedoelde ik verstaanbaar/interpreteerbaar. Extra talen hebben het nog nooit gered, ook al zijn ze nog zo logisch.
Het neemt inderdaad toe als ik sneller typ of schrijf.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hebben veel mensen hoor, dat ze in hun ongeduld hele woorden alleen maar denken en vergeten te schrijven.
Nee, de meeste mensen hebben een ander beeld dan jij over wat een begrijpelijke taal is.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer. Mensen zijn er denk ik te conservatief voor.
Dat is eeuwenlang volkomen normaal geweest. Dat er een vastgelegde en beschreven vorm van het Nederlands bestaat is een betrekkelijk nieuw verschijnsel.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon allemaal onze eigen spelling en grammatica verzinnen. Who cares?
Dat denk ik niet. Mensen hebben al een taal, en als het nodig is leren ze nog een taal die al bestaat. Veel meer zit er denk ik niet achter.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer. Mensen zijn er denk ik te conservatief voor.
Hmmm ik weet het niet. De mens is gewoon stom.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen hebben een ander beeld dan jij over wat een begrijpelijke taal is.
Ik heb dan vaak dat ik onwillekeurig extra tekens achter woorden ga zetten.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het neemt inderdaad toe als ik sneller typ of schrijf.
Iedereen is gek behalve ik.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmmm ik weet het niet. De mens is gewoon stom.
Dat zou kunnen. Best jammer, want de mens is dus toch een beetje terughoudend in het proberen van nieuwe dingen. Zelfs ondanks dat het opzienbarende mogelijkheden zou openen en potentie heeft tot het zijn van een wereldtaal.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Mensen hebben al een taal, en als het nodig is leren ze nog een taal die al bestaat. Veel meer zit er denk ik niet achter.
Mensen zijn ook lui en leren graag niet meer dan nodig is.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Best jammer, want de mens is dus toch een beetje terughoudend in het proberen van nieuwe dingen. Zelfs ondanks dat het opzienbarende mogelijkheden zou openen en potentie heeft tot het zijn van een wereldtaal.
Eigenlijk zouden we dan moeten beginnen bij het onderwijs en veel bestaande literatuur vertalen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen zijn ook lui en leren graag niet meer dan nodig is.
Waarom zouden mijn buurvrouw en ik allebei een nieuwe taal gaan leren als we al prima in staat zijn om te communiceren in de taal die we hebben? Sterker nog, er gaan jaren overheen voordat we dat op hetzelfde niveau kunnen als nu.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Best jammer, want de mens is dus toch een beetje terughoudend in het proberen van nieuwe dingen. Zelfs ondanks dat het opzienbarende mogelijkheden zou openen en potentie heeft tot het zijn van een wereldtaal.
Nee. Ik ben wel een beetje wereldvreemd, maar ook weer niet zo erg.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan het jouw interesse niet grijpen als wiskundefan?
Maar waarom zouden we die moeite doen als we er met onze eigen taal en een woordje Engels ook komen?quote:Op donderdag 14 april 2016 16:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we dan moeten beginnen bij het onderwijs en veel bestaande literatuur vertalen.
Omdat die talen niet geheel logisch zijn. Daarnaast is Engels ook moeilijker te leren.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waarom zouden we die moeite doen als we er met onze eigen taal en een woordje Engels ook komen?
En het is maar zeer de vraag of elektrisch rijden echt de standaard wordt.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De markt is ook veel te jong heb ik het idee. Je hebt geen idee wat over 5 jaar de standaard zal zijn. En voor zover ik begrepen heeft iedere fabrikant nog een eigen snellaadsysteem, dat moet dus nog uitkristalliseren. Net zoals met VHS, Video2000 en Betamax.
Dat zou heel mooi zijn, maar het is vooralsnog een Star Trekgedachte. En je denkt verkeerd als je meent dat mensen een logische taal wel even kunnen leren. Het brein werkt niet logisch en taal al helemaal niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat die talen niet geheel logisch zijn. Daarnaast is Engels ook moeilijker te leren.
Zelfs Esperanto kent een culturele bias waardoor het moeilijker te leren is voor bepaalde volkeren. Hoe mooi zou het zijn als iedereen ter wereld elkaar zou begrijpen?
Dat is waar.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn, maar het is voorals nog een Star Trekgedachte. En je denkt verkeerd als je meent dat mensen een logische taal wel even kunnen leren. Het brein werkt niet logisch en taal al helemaal niet.
Is ook gewoon heerlijk. Waarom doe jij dat niet Eriksd? Kun je een keer wat anders doen dan je baas nog rijker maken.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:28 schreef eriksd het volgende:
Wat heb jij toch een hoop vrije tijd om verloren te raken in je eigen gezwam Robin. Heerlijk lijkt me dat.
Ik denk dat dat te hoog gegrepen is voor de mens zoals hij nu is. Die heeft het al druk genoeg met het verwerken van alle dagelijkse impulsen, die gaat echt niet ook nog eens Laplandse literatuur lezen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.
Stiekem hoop ik ook dat er minder xenofobie en nationalisme door komt, omdat mensen dingen uit andere culturen beter kunnen beluisteren en lezen.
Ik heb vernomen dat erik tegen de armoedegrens aan zit, dus hij moet wel hard werken om het einde van de maand te halen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is ook gewoon heerlijk. Waarom doe jij dat niet Eriksd? Kun je een keer wat anders doen dan je baas nog rijker maken.
Dat vrees ik ook.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te hoog gegrepen is voor de mens zoals hij nu is. Die heeft het al druk genoeg met het verwerken van alle dagelijkse impulsen, die gaat echt niet ook nog eens Laplandse literatuur lezen.
Klingon vinden mensen leuker denk ikquote:Op donderdag 14 april 2016 16:43 schreef robin007bond het volgende:
De taal wordt zelfs minder gesproken dan Klingon.
quote:Op donderdag 14 april 2016 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Klingon vinden mensen leuker denk ik
Nerdsquote:
Je zal maar net boven de armoedegrens zitten. Heb je evenwel een kutleven maar mag je niet klagen want niet arm.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat erik tegen de armoedegrens aan zit, dus hij moet wel hard werken om het einde van de maand te halen.
Dat is vooral omdat hij vanwege zijn omvang een eeuwigdurend gevecht voert met de zwaartekracht.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat erik tegen de armoedegrens aan zit, dus hij moet wel hard werken om het einde van de maand te halen.
Ik volg deze humor niet echt.quote:
Wie van die vier is Sheldon?quote:
Jij klaagt er anders ook vrolijk op los iedere dag.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je zal maar net boven de armoedegrens zitten. Heb je evenwel een kutleven maar mag je niet klagen want niet arm.
quote:Op donderdag 14 april 2016 17:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij Disana ook, maar de wolken zitten er voor.
0,1/10quote:Op donderdag 14 april 2016 17:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij Disana ook, maar de wolken zitten er voor.
Niet over hoeveel ik verdien. Hooguit voor hoeveel ik wordt beroofd.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij klaagt er anders ook vrolijk op los iedere dag.
Hier ook. Lig al de halve middag in de tuin.quote:
Wolk wolk. En volgens mij is het alweer weg. Van de week hadden we 's nachts wel een fijne onweersbui.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Voornamelijk wolk-wolk of ook wolk-grond?
Gisteren stond ik te juichen voor het raam. Echt een keiharde knal was dat toen.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Wolk wolk. En volgens mij is het alweer weg. Van de week hadden we 's nachts wel een fijne onweersbui.
Klinkt erg belangrijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:33 schreef 99.999 het volgende:
Ik ben nu bezig met een zelfevaluatie over de kwaliteitscriteria 2.1. Wat een waanzin
Ik heb wel eens meegemaakt dat de bliksems door de straten sloegen, aan een stuk door. Toen stond ik echt niet te juichenquote:Op donderdag 14 april 2016 17:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gisteren stond ik te juichen voor het raam. Echt een keiharde knal was dat toen.
Zo houden ambtenaren elkaar aan het werk.quote:
Dit is echt waanzin inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2016 17:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zo houden ambtenaren elkaar aan het werk.
Ik ben ook een beetje gek wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegemaakt dat de bliksems door de straten sloegen, aan een stuk door. Toen stond ik echt niet te juichen
Bij grote bedrijven heb je dit soort grappen ook hoor.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zo houden ambtenaren elkaar aan het werk.
Gelukkig doen we in het onderwijs niet aan die onzin.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij grote bedrijven heb je dit soort grappen ook hoor.
Laten we maar zeggen dat je erg van de natuur houdt.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje gek wat dat betreft.
Dan vind je dit YouTube channel misschien ook wel watquote:Op donderdag 14 april 2016 17:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje gek wat dat betreft.
Ik heb wel een hekel aan muziek bij dat soort beelden, of als de beelden overduidelijk bewerkt zijn. Laat gewoon ruwe, onbewerkte beelden zien, dat is veel interessanter. Hoewel een andere tak van sport, zijn de beelden op dit kanaal https://www.youtube.com/user/fredvloo een voorbeeld van hoe het wel moet.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:57 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dan vind je dit YouTube channel misschien ook wel wat
Kwam de trein toen ook nog eens voorbij?quote:Op donderdag 14 april 2016 17:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gisteren stond ik te juichen voor het raam. Echt een keiharde knal was dat toen.
Sterker nog, ik zat van mijn Blankenburger met een glas melk te genieten.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kwam de trein toen ook nog eens voorbij?
Oh hij gaat ook genoeg met zijn kleine oude Toyota achter tornado's aan, en daar is vrij weinig aan bewerkt. Dit is gewoon een timelapse die ik wel mooi vond.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb wel een hekel aan muziek bij dat soort beelden, of als de beelden overduidelijk bewerkt zijn. Laat gewoon ruwe, onbewerkte beelden zien, dat is veel interessanter. Hoewel een andere tak van sport, zijn de beelden op dit kanaal https://www.youtube.com/user/fredvloo een voorbeeld van hoe het wel moet.
Waar ik nou al tijden achter probeer te komen is waar dat restaurant precies zit. Aan de omgeving te zien moet het haast wel ergens in Noord-Holland of Zuid-Holland zijn (of heel misschien Utrecht), maar ik heb het nog nooit terug kunnen vinden met Google Earth.quote:
Niet gewoon Blankenburg?quote:Op donderdag 14 april 2016 18:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waar ik nou al tijden achter probeer te komen is waar dat restaurant precies zit. Aan de omgeving te zien moet het haast wel ergens in Noord-Holland of Zuid-Holland zijn (of heel misschien Utrecht), maar ik heb het nog nooit terug kunnen vinden met Google Earth.
Ah, ik zie dat hij inderdaad ook raw footage er op heeft staan.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:04 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Oh hij gaat ook genoeg met zijn kleine oude Toyota achter tornado's aan, en daar is vrij weinig aan bewerkt. Dit is gewoon een timelapse die ik wel mooi vond.
Fredje houdt wel erg van schepen trouwens.
'armoedegrens'quote:Op donderdag 14 april 2016 16:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je zal maar net boven de armoedegrens zitten. Heb je evenwel een kutleven maar mag je niet klagen want niet arm.
Beetje hetzelfde als altijd, beetje de kroeg in wanneer het kan en zo (zoals zodadelijk), dus wel prima. Hoe is het met jou? En met dat vrouwtje: wil die al een beetje in bad?quote:
Restaurant de Tol in Vleuten, gesloopt in 2012 om een woonwijk (Leidsche Rijn) te bouwen.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waar ik nou al tijden achter probeer te komen is waar dat restaurant precies zit. Aan de omgeving te zien moet het haast wel ergens in Noord-Holland of Zuid-Holland zijn (of heel misschien Utrecht), maar ik heb het nog nooit terug kunnen vinden met Google Earth.
Wel boeiend figuur inderdaad. Heb er nooit meer dan een onliner uit zien komen. Steevast met de boodschap om ergens tegen te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:18 schreef Kaas- het volgende:
De laatste posts van deze kerel, ik lig dubbel. http://forum.fok.nl/user/history/454745Vormt een prachtig geheel.
Wat een geschoffeer hier!!11!!quote:Op donderdag 14 april 2016 19:18 schreef Kaas- het volgende:
De laatste posts van deze kerel, ik lig dubbel. http://forum.fok.nl/user/history/454745Vormt een prachtig geheel.
Banquote:Op donderdag 14 april 2016 19:18 schreef Kaas- het volgende:
Ban.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel boeiend figuur inderdaad. Heb er nooit meer dan een onliner uit zien komen. Steevast met de boodschap om ergens tegen te zijn.
Gewoon lekker overal tegen zijn. Hoppa!quote:Op donderdag 14 april 2016 19:18 schreef Kaas- het volgende:
Wat toepasselijk dat je om 19:40 deze SC binnenkomt.quote:
Dat sluit ik het geklaag nu af.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat toepasselijk dat je om 19:40 deze SC binnenkomt.
Dat zeg je nu wel, maar eigenlijk is het gewoon jouw enige lichtpuntje op deze zware dag.quote:
Ik heb best een fijne dag. Lang uitgeslapen, net gewerkt, straks vriendin hier.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar eigenlijk is het gewoon jouw enige lichtpuntje op deze zware dag.
Ga er anders nog even over door, dan valt 't minder op.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:03 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Doe eens niet, dat was geen regular. Er werd hier al gedreigd met sluiten en dan moeten we op zoek naar een alternatief. Wat uiteraard een uit te voeren optie is, maar kost centjes.
In die contreien heb ik toch echt vaak gekeken met Google Earth, en met de trein ben ik daar ook ontelbaar keer langs gekomen. Ik vraag mij haast af of er niet geknutseld is met het beeld.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Restaurant de Tol in Vleuten, gesloopt in 2012 om een woonwijk (Leidsche Rijn) te bouwen.
[ afbeelding ]
Sorry, maar had toen stiekem al naar alternatieven gekeken.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga er anders nog even over door, dan valt 't minder op.
Zou kunnen. Maar het staat er dus al tijden niet meer. In Google Earth kun je trouwens ook oude kaarten bekijken, misschien dat ze een opname hebben van die plek vóór de sloop?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In die contreien heb ik toch echt vaak gekeken met Google Earth, en met de trein ben ik daar ook ontelbaar keer langs gekomen. Ik vraag mij haast af of er niet geknutseld is met het beeld.
Ik ben in ieder geval blij om te weten dat het in Vleuten stond. Dat is altijd mijn eerste ingeving geweest als de Treinenman weer eens voorbij kwam.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar het staat er dus al tijden niet meer. In Google Earth kun je trouwens ook oude kaarten bekijken, misschien dat ze een opname hebben van die plek vóór de sloop?
En als er iets vreselijk is, dan is het Leidsche Rijn wel.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Restaurant de Tol in Vleuten, gesloopt in 2012 om een woonwijk (Leidsche Rijn) te bouwen.
[ afbeelding ]
Huiveringwekkend als je daar woont inderdaad. Mocht Kim Jong-un nog eens z'n waterstofbom willen testen, dan is dat een van de meest geschikte locaties.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
En als er iets vreselijk is, dan is het Leidsche Rijn wel.
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat toepasselijk dat je om 19:40 deze SC binnenkomt.
Nieuwbouw.quote:
Goed gedaan jongen.quote:
"minder lelijk"?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:26 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag vroeg een meisje (leerling) aan mij hoe ik haar zonder beugel vond uitzien. Ik kon geen antwoord geven, want ik was bang op een verkeerd antwoord.
Dat wordt flink janken thuis: "Zelfs meester wilde geen antwoord geven".quote:Op donderdag 14 april 2016 20:26 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag vroeg een meisje (leerling) aan mij hoe ik haar zonder beugel vond uitzien. Ik kon geen antwoord geven, want ik was bang op een verkeerd antwoord.
'Teringgeil', zei je natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:26 schreef Friek_ het volgende:
Heftig Friek. Waarom zo paranoïde dude?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:26 schreef Friek_ het volgende:
Het restaurant lag aan de Utrechtseweg in Vleuten. Die heeft één spoorwegovergang, wat betekent dat het restaurant hier in de buurt moet zijn geweest:quote:Op donderdag 14 april 2016 20:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij om te weten dat het in Vleuten stond. Dat is altijd mijn eerste ingeving geweest als de Treinenman weer eens voorbij kwam.
1 | https://www.google.nl/maps/place/52%C2%B006'07.6%22N+5%C2%B001'21.3%22E/@52.1021263,5.0203873,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0 |
Mmm, ik dacht al dat hij doelde op 1940 maar ik hield het niet voor mogelijk dat iemands humor zo slecht zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat je een Hitlermannetje bent met je PVV.
Beugel-bh?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:26 schreef Friek_ het volgende:
''Als je een paar jaar ouder was zou ik je doen''.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:26 schreef Friek_ het volgende:
Is een VBL-grapje. Zou graag iets over VBL zeggen maar dat mag niet van de topicpointer.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mmm, ik dacht al dat hij doelde op 1940 maar ik hield het niet voor mogelijk dat iemands humor zo slecht zou kunnen zijn.
Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat vermelden dat je door de "Voordat je reageert" gecensureerd wordt ook niet meer geaccepteerd wordt in deze sc.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is een VBL-grapje. Zou graag iets over VBL zeggen maar dat mag niet van de topicpointer.
Snap de ontwerper wel. Dat niemand heeft gezegd dat het ondanks de goede intenties niet heel handig is snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:31 schreef Kowloon het volgende:
Haha.
NWS / Ophef in Duitsland over hakenkruismantel Maxima!
Dat zal ze leren, daar in Duitsland.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:31 schreef Kowloon het volgende:
Haha.
Goede interesses die Maxima.quote:[..] Ze waren bij een lunchbijeenkomst over de uitkomsten van een seminar over strategische vervoersvraagstukken [..]
quote:Op donderdag 14 april 2016 20:38 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Interessant speciaal biertje: https://www.indiegogo.com(...)r-bottled-instinct#/
Gadverdamme.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:38 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Interessant speciaal biertje: https://www.indiegogo.com(...)r-bottled-instinct#/
Gelukkig zei ik dat ik mijn vriendin destijds ook veel mooier vond uitzien zonder beugel. "Ineens kwam die brede glimlach tevoorschijn!"quote:Op donderdag 14 april 2016 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Teringgeil', zei je natuurlijk.
Scheelt ook bij het vliegen.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik dat ik mijn vriendin destijds ook veel mooier vond uitzien zonder beugel. "Ineens kwam die brede glimlach tevoorschijn!"
Toen werd ze godzijdank heel blij.
Hou jij wel van een wildvreemde kutsmaak dan?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeg, heet jij toevallig Dennis?
Geen idee hoe dat relevant is voor mijn vraag of je Dennis heet. Maar goed, om antwoord te geven op je vraag: geen idee. Misschien smaakt ze wel heel erg lekker. Vooralsnog lijkt het een gare marketingstunt gericht op wanhopige rukkerts.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hou jij wel van een wildvreemde kutsmaak dan?
Hoi Ericquote:
Ik ga die antwoord dan ook niet bevragen..quote:Op donderdag 14 april 2016 20:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat relevant is voor mijn vraag of je Dennis heet. Maar goed, om antwoord te geven op je vraag: geen idee. Misschien smaakt ze wel heel erg lekker. Vooralsnog lijkt het een gare marketingstunt gericht op wanhopige rukkerts.
Watte?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ga die antwoord dan ook niet bevragen..
Ik weet het niet Ericquote:
Ah. Ik ben niet urban, zo blijkt maar weer.quote:
Baby's on fire!quote:
Ze zijn wel moeilijk lelijk.quote:
Het restaurant op 1:12 - 1:16 aan de linkerkant.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het restaurant lag aan de Utrechtseweg in Vleuten. Die heeft één spoorwegovergang, wat betekent dat het restaurant hier in de buurt moet zijn geweest:
[ code verwijderd ]
Die buurt is radicaal verbouwd sinds 2005 (oudste kaart die Google Earth heeft). Ik kan zo snel geen gebouw vinden wat lijkt op de foto die ik eerder postte en in de tussentijd verdwenen is. Nu andere dingen te doen maar wil er later nog wel eens naar kijken.
edit:
Hier een video waar het restaurant op moet staan maar geen zin om 8 minuten te kijken.
Hier prima, gaan lekker en het vrouwtje...... Dat gaat prima, heeft nogal wat in te halen heb ik zo het idee.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als altijd, beetje de kroeg in wanneer het kan en zo (zoals zodadelijk), dus wel prima. Hoe is het met jou? En met dat vrouwtje: wil die al een beetje in bad?
Dus jullie komen het bad niet uit?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier prima, gaan lekker en het vrouwtje...... Dat gaat prima, heeft nogal wat in te halen heb ik zo het idee.![]()
Snap nog steeds niet hoe dat meisje 33 isquote:
OMG.... hoe kan ze dat nou aandoen?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:31 schreef Kowloon het volgende:
Haha.
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat het meisje menselijk is
Het klinkt als Japanse anime maar dan in het Engels met een random half-dronken Afrikaan die aan het rappen is zo nu en dan.quote:
Gewoon heel klein van stuk zijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet hoe dat meisje 33 is
Het is krachtige muziek die staat als een huis.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het klinkt als Japanse anime maar dan in het Engels met een random half-dronken Afrikaan die aan het rappen is zo nu en dan.
quote:
Gewoon weer bewijs dat de Oranjes dikke nazi's zijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... hoe kan ze dat nou aandoen?
Gewoon 'een beetje dom'.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon weer bewijs dat de Oranjes dikke nazi's zijn.
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is krachtige muziek die staat als een huis.
Vind ik dan.
Van het niveau: driehoek = bewijs voor Illuminati.quote:
Maar hoe kan dat dan? Ik dacht dat die familie voor deze taak uitverkoren was?quote:
Aangetrouwd hè?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan? Ik dacht dat die familie voor deze taak uitverkoren was?
Jawel hoor.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus jullie komen het bad niet uit?
Nee.quote:
En in Argentinië hebben ze sowieso wel sympathie (gehad) voor de Nazi's.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aangetrouwd hè?
Kouwe kant goddelijk.
Had over je post heen gelezen.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het restaurant lag aan de Utrechtseweg in Vleuten. Die heeft één spoorwegovergang, wat betekent dat het restaurant hier in de buurt moet zijn geweest:
[ code verwijderd ]
Die buurt is radicaal verbouwd sinds 2005 (oudste kaart die Google Earth heeft). Ik kan zo snel geen gebouw vinden wat lijkt op de foto die ik eerder postte en in de tussentijd verdwenen is. Nu andere dingen te doen maar wil er later nog wel eens naar kijken.
edit:
Hier een video waar het restaurant op moet staan maar geen zin om 8 minuten te kijken.
Vooral afstammelingen van.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En in Argentinië hebben ze sowieso wel sympathie (gehad) voor de Nazi's.
Nog betere Russen:quote:
Ik ook niet. Ik vond haar ook al tegen de 60 eruitzien.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet hoe dat meisje 33 is
Shot van de thumbnail is als enige de moeite waard.quote:
In context was het misschien beter om die meisje te gebruiken zie ik nu. Gemiste kansquote:Op donderdag 14 april 2016 21:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vond haar ook al tegen de 60 eruitzien.
1-0 voor dus op die Russen van jou.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Shot van de thumbnail is als enige de moeite waard.
Godallemachtig, ik herken het ook nogquote:Op donderdag 14 april 2016 21:20 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Euro Jodel Reggae Dance = beste genre.
Die is nu hip op Facebook.quote:
Is dit geen contradictie?quote:
Laf oldschool housedeuntje er onder.quote:
Gewoon wat van die oude zooi slopen en er hoogbouw voor in de plaats zetten. Wel graag een meter lager blijven dan het hoogste gebouw in Rotterdam.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:10 schreef GSbrder het volgende:
Haha, wat een huilie:
"Jaag mij niet over de ring omdat ik arm ben"
Meneertje moet misschien in Nieuw-West gaan wonen omdat hij werkloos is. Welk een onrecht.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon wat van die oude zooi slopen en er hoogbouw voor in de plaats zetten. Wel graag een meter lager blijven dan het hoogste gebouw in Rotterdam.
Met beleid kun je de populariteit van bepaalde plekken in Nederland tegengaan. Weer wat geleerd.quote:Als ik hieraan denk, wordt het zwart voor m’n ogen. Ik ben in deze stad opgegroeid. Dit is de stad waar ik groot ben geworden, waar ik op school heb gezeten en waar ik mijn eerste zoen heb ervaren. Wat nou als ik straks weg moet omdat ik niet genoeg verdien? De wereld houdt uiteraard niet op bij de ring van Amsterdam, maar waarom worden ik en deze mooie stad uit elkaar gedreven, als je dit met het juiste beleid kunt voorkomen?
Wat is dit voor lulkoek?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met beleid kun je de populariteit van bepaalde plekken in Nederland tegengaan. Weer wat geleerd.
Dat je mij durft te vergelijken met een personage uit die baggerserie genaamd BBT.quote:
Van het netto-inkomen? Dat is dan ook niet echt veel.quote:Een doorsnee huurder met een laag inkomen is gemiddeld 28 procent van zijn inkomen kwijt aan huur.
Neem een abonnement en krijg onbeperkt toegang.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:10 schreef GSbrder het volgende:
Haha, wat een huilie:
"Jaag mij niet over de ring omdat ik arm ben"
Laat Kaas het niet horen.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Neem een abonnement en krijg onbeperkt toegang.
Daar kwam ik dus ook al mee.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:36 schreef Reya het volgende:
Oplossing: grachtengordel slopen en er wolkenkrabbers neerplempen.
Gewoon incognito openen.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Neem een abonnement en krijg onbeperkt toegang.
Heel Nederland vol plempen met dezelfde Bijlmerflats, lekker goedkoop en goed voor de algehele sfeer.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:36 schreef Reya het volgende:
Oplossing: grachtengordel slopen en er wolkenkrabbers neerplempen.
Vergeet de zonnebril niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Met snor en pruik achter je computer zitten?
Was je Plein? Heb je weer niet getroffenquote:Op donderdag 14 april 2016 22:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Over onrecht gesproken. Sta nu op station schiedam even stil. Je zal er maar wonen.
Jonge Socialisten. Ene Caesar, voorzitter van JS Amsterdam, heeft mooie plannetjesquote:
Zit op 41% met een beetje pech.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Van het netto-inkomen? Dat is dan ook niet echt veel.
In de kern komt het bezwaar van meneer daar ook op neer eigenlijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:39 schreef Rezania het volgende:
Tevens snap ik de allure van Amsterdam niet. Tenzij je in het ouwe centrum woont kan je net zo goed een dorp verderop gaan wonen.
Mensen die buiten de ring wonen moeten PvdA stemmen en verder hun bek houden, uiteraard.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In de kern komt het bezwaar van meneer daar ook op neer eigenlijk.Buiten de ring vind hij Amsterdam niet de moeite waard meer.
Verhuist 'ie lekker. Gehuil om een bepaalde stad altijd. Heel Nederland is één pot nat bijna. Daar gaat je roze bril geen verschil in brengen in de werkelijkheid.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In de kern komt het bezwaar van meneer daar ook op neer eigenlijk.Buiten de ring vindt hij Amsterdam niet de moeite waard meer.
Correct, in de jaren '70 en '80 toen Amsterdam dusdanig onaantrekkelijk om te wonen was, dat je helemaal niemand naar de "regio" hoefde te sturen. Ongeveer het moment waarop de ouders van dit heerschap een sociale huurwoning kregen.quote:Er was een tijd waarin politici het wel nalieten mensen met een smalle beurs naar de regio te sturen.
Ik was al afgehaakt toen ik Manneken Pis had gezien. De deceptie van de eeuw.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:40 schreef Reya het volgende:
Recente gebeurtenissen hebben er in ieder geval voor gezorgd dat Brussel voorlopig niet bijster populair gaat worden.
Hoe? M'n favoriete blad, maar max zoveel artikelen per week.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Economist kan je ook lekker onbeperkt lezen trouwens.
Ik op 20 ofzoquote:
Ik dacht juist dat jij wel een liefhebber van dergelijke lichaamsdelen was.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik was al afgehaakt toen ik Manneken Pis had gezien. De deceptie van de eeuw.
Ik halveer het ook, m'n vriendin heeft een goede betalingsmoraal.quote:
Hij bleef maar pissen denk ik. Dat geeft zo'n rotzooi.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij wel een liefhebber van dergelijke lichaamsdelen was.
Zou je haar anders bij Bijzonder Beheer plaatsen?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik halveer het ook, m'n vriendin heeft een goede betalingsmoraal.
Aanmaning na 10 dagen, deurwaarder na 20.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zou je haar anders bij Bijzonder Beheer plaatsen?
Tarkan?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
Hele mooie Turks-Nederlandse (denk ik) jongen in de trein. Doet me een beetje denken aan iemand.
Is hij Turks-Nederlandsquote:
Het is dan ook een redelijke schijtstad.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:40 schreef Reya het volgende:
Recente gebeurtenissen hebben er in ieder geval voor gezorgd dat Brussel voorlopig niet bijster populair gaat worden.
Het lijkt op zo'n Xenos made in China plastic fonteintje.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij wel een liefhebber van dergelijke lichaamsdelen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |