quote:Op woensdag 13 april 2016 18:38 schreef INViCTuS het volgende:
Zolang dit hier niet valt, vind ik het goed. De tering wat een joekels. Gister in Texas:
[ afbeelding ]
Wat boeit ditquote:Op donderdag 14 april 2016 00:57 schreef dick_laurent het volgende:
Nou leute, hier even een weer-update vanuit de USA.
We hebben denk ik inmiddels al meer zon gezien dan in een gemiddelde juli maand in NL.
Kwa temperaturen is het eigenlijk overal gewoon enorm plezant. Gemiddeld tussen de 17 en 32 graden. We zijn ook bovenin de bergen bij Sequoia park geweest, en daar was het het koudst dat we hebben meegemaakt tot nu toe: 7 graden, en sneeuwresten langs de weg.
Death valley was het warmst met ongeveer 32 graden, en in Las vegas was t ook rond de 30
Momenteel zit ik in de volle zon dit te typen vlakbij Yosemite park, in het dorpje Mariposa, bij ongeveer 19 graden. Heerlijk. Zal weer wennen worden, als we terugkomen volgende week rond de 12 graden in NL zag ik
Oh well, genieten dus zo lang t nog kan!
Het is echt een epische, epische roadtrip dit.
Zoveel mooie landschappen/plekken/steden/dorpjes gezien. Ongeloofelijk gaaf en indrukwekkend allemaal.
Hier een paar fotos voor het 'idee'
[ afbeelding ]
Los Angeles
[ afbeelding ]
California kustlijn
[ afbeelding ]
Vegas
[ afbeelding ]
Grand Canyon
[ afbeelding ]
Onze huurauto, dikke Mustang!
[ afbeelding ]
Sequoia bomen
[ afbeelding ]
Zion park
El Nino in ur face !quote:Op donderdag 14 april 2016 09:40 schreef Dven het volgende:
April ligt hier voorlopig gemiddeld op 16 graden. Terwijl gemiddeld voor de gehele maand slechts 13 is. Alweer drie graden boven gemiddeld dus. En er komt voorlopig niet echt een einde aan.
Dat moet wel betekenen dat het of een ongelofelijke kutzomer wordt. Dan wel redelijk koel met veel regen of verschroeiende hitte
[ afbeelding ]
Hier een mooi artikeltje over de warmte die al lang in Zuid(oost) Europa zit.quote:
Zuid Europa heeft het sowieso warm met al die vluchtelingen enzoquote:Op donderdag 14 april 2016 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier een mooi artikeltje over de warmte die al lang in Zuid(oost) Europa zit.
Overigens is het warmer dan bij de sterkste El Nino van de 20e eeuw (97/98 was dat toch?)
Gemiddelde temperatuur ligt hier vooralsnog hoger dan toentertijd in de warmste stad van het land (Sandanski)
valt hier wel meequote:Op donderdag 14 april 2016 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zuid Europa heeft het sowieso warm met al die vluchtelingen enzo![]()
Volgens mij zijn ze er nog niet over eens of deze el nino de sterkste ooit was. Ze spreken van een "gelijkspel"
Jullie hebben knokploegen, nu wij nogquote:Op donderdag 14 april 2016 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
valt hier wel meeMaar je hoort inderdaad hetzelfde geschreeuw als in Nederland. Ook hier komen ze misbruik maken van sociale voorzieningen, aanslagen plegen etc. etc.
Misschien de FOK! knokploeg maar eens onder het stof vandaan halen?quote:Op donderdag 14 april 2016 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jullie hebben knokploegen, nu wij nog
Wat gaaf zeg! Geniet er nog maar even van!quote:Op donderdag 14 april 2016 00:57 schreef dick_laurent het volgende:
Nou leute, hier even een weer-update vanuit de USA.
We hebben denk ik inmiddels al meer zon gezien dan in een gemiddelde juli maand in NL.
Kwa temperaturen is het eigenlijk overal gewoon enorm plezant. Gemiddeld tussen de 17 en 32 graden. We zijn ook bovenin de bergen bij Sequoia park geweest, en daar was het het koudst dat we hebben meegemaakt tot nu toe: 7 graden, en sneeuwresten langs de weg.
Death valley was het warmst met ongeveer 32 graden, en in Las vegas was t ook rond de 30
Momenteel zit ik in de volle zon dit te typen vlakbij Yosemite park, in het dorpje Mariposa, bij ongeveer 19 graden. Heerlijk. Zal weer wennen worden, als we terugkomen volgende week rond de 12 graden in NL zag ik
Oh well, genieten dus zo lang t nog kan!
Het is echt een epische, epische roadtrip dit.
Zoveel mooie landschappen/plekken/steden/dorpjes gezien. Ongeloofelijk gaaf en indrukwekkend allemaal.
Hier een paar fotos voor het 'idee'
[ afbeelding ]
Los Angeles
[ afbeelding ]
California kustlijn
[ afbeelding ]
Vegas
[ afbeelding ]
Grand Canyon
[ afbeelding ]
Onze huurauto, dikke Mustang!
[ afbeelding ]
Sequoia bomen
[ afbeelding ]
Zion park
Pruttelt op het Ijsselmeer nu bijvoorbeeld. Komen meer van die kiekeboe buien.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:41 schreef _UserName_ het volgende:
Wordt het vandaag weer een dag als gister? Buien die plots opduiken, maar ook net zo plots weer weg zijn na wat klappen?
quote:Op donderdag 14 april 2016 13:41 schreef _UserName_ het volgende:
Wordt het vandaag weer een dag als gister? Buien die plots opduiken, maar ook net zo plots weer weg zijn na wat klappen?
quote:Op donderdag 14 april 2016 12:08 schreef Rabieluh het volgende:
Vandaag dus weer kans op buien zoals gister.
Zowat terug naar de enkele cijfersquote:Op donderdag 14 april 2016 11:00 schreef Dven het volgende:
Vers van de hele matige pers
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
In de UK gaat het volledig los volgens mijquote:
Die zitten dan ook in het groene gedeelte met LI=-1.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
In de UK gaat het volledig los volgens mij
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2016 15:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zowat terug naar de enkele cijfersJa, wtf is dat dan weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Sjessus dat is idd wel čcht heel matig.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:00 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2016 11:00 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ja,vergeten. moet ik weer eens vaker doenquote:Op donderdag 14 april 2016 09:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk eens in het tornado in de VS topic in WKN.
geniet er nog even van! Mooie foto's uit een hele mooie omgeving. Groeten aan de vrouwquote:Op donderdag 14 april 2016 17:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sjessus dat is idd wel čcht heel matig.
Naja vandaag gaan we de bergen in bij Yosemite en daar is het bovenin een graad of 9
Kan ik vast wennen aan Nederlandse temperaturen
Ja. Deze zomer wordt kut. Tuurlijk kun je best een paar mooie dagen krijgen, maar een lange periode van stabiel en warm weer is uitgesloten. De lente kunnen we iig afschrijven. Mei is ook altijd een deceptie, altijd te nat en te koudquote:Op donderdag 14 april 2016 21:21 schreef Klonk het volgende:
Is er al iemand geweest die heeft geroepen dat het helemaal niets meer gaat worden met zomer 2016?
jouw reacties zijn ook altijd een deceptie. Altijd te negatief en van hetzelfde allooi.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja. Deze zomer wordt kut. Tuurlijk kun je best een paar mooie dagen krijgen, maar een lange periode van stabiel en warm weer is uitgesloten. De lente kunnen we iig afschrijven. Mei is ook altijd een deceptie, altijd te nat en te koud
quote:Op donderdag 14 april 2016 23:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja. Deze zomer wordt kut. Tuurlijk kun je best een paar mooie dagen krijgen, maar een lange periode van stabiel en warm weer is uitgesloten. De lente kunnen we iig afschrijven. Mei is ook altijd een deceptie, altijd te nat en te koud
Mij aan 1998, het horrorjaar. Het jaar zonder lente en zonder zomer. Alleen maar regen, regen en regen. Natste jaar aller tijden ookquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Het doet me wel een beetje denken aan het voorjaar van 2012, toen het tot in mei koud bleef.
2013 was dat. En dat was echt vele malen erger dan dit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Het doet me wel een beetje denken aan het voorjaar van 2012, toen het tot in mei koud bleef.
Klopt ja, was veel erg. Oh, ik dacht 2012, maar kan wel ja drie jaar geleden zal het zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2013 was dat. En dat was echt vele malen erger dan dit.
Wij vallen toe telkens net buiten de boot.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, heel veel van gemerkt gister (not)
Al jaren.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Wij vallen toe telkens net buiten de boot.
Logisch wel. Geen winter=geen lente=geen zomer. We gaan steeds meer over naar een éénseizoenssysteem. En helaas is dat herfstquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er verdomme met die pluim aan de hand, de komende 2 weken komt die niet boven de 10 graden uit.
1 seizoen inderdaad, ijstijd is coming!quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Logisch wel. Geen winter=geen lente=geen zomer. We gaan steeds meer over naar een éénseizoenssysteem. En helaas is dat herfst
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het laatste onweer voor Arnhem dit jaar![]()
Echt bizar matig jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er verdomme met die pluim aan de hand, de komende 2 weken komt die niet boven de 10 graden uit.
Pinkpop 2014quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het kan beter inderdaad:
[ afbeelding ]
Maar het kan ook slechter:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het kan beter inderdaad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze week wordt het toch boven de 15, donderdag zelfs 19.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Hij is inmiddels verbeterd gelukkig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Deze week wordt het toch boven de 15, donderdag zelfs 19.
En morgen wordt het 26 gradenquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het kan beter inderdaad:
[ afbeelding ]
quote:
Jaja... probeer je er maar uit te pratenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wordt het ook, alleen niet in Nederland![]()
Je weet toch dat je bij die kaartjes er altijd 10/15 graden van af moet trekken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Jaja... probeer je er maar uit te praten
Ik bekijk zo'n kaarten met een flinke korrel zoutquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat je bij die kaartjes er altijd 10/15 graden van af moet trekken.
Veel te ver om betrouwbaar te zijn, idd. Maar wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik bekijk zo'n kaarten met een flinke korrel zout
Zeker is wel dat 2016 het vierde jaar op rij is zonder lentequote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik schuif dat bericht in het lijstje 'woensdag 41 graden in Nederland'
Jep.quote:Op zondag 17 april 2016 13:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zeker is wel dat 2016 het vierde jaar op rij is zonder lente
Nog leuker de verschillen van twee buien "langs" elkaar.quote:
Enkele cijfers en al bijna mei.quote:Op zondag 17 april 2016 20:17 schreef Adrie072 het volgende:
Tot donderdag/vrijdag lijkt het toch wel aardig te blijven, maar het weekend n stuk frisser.
Officiėle definitie of perceptie? Ik vind het tot dusver een heerlijk voorjaar. Zonnig, weinig neerslag en redelijke temperatuur.quote:Op zondag 17 april 2016 13:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Woon jij wel in Nederland?quote:Op maandag 18 april 2016 19:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Officiėle definitie of perceptie? Ik vind het tot dusver een heerlijk voorjaar. Zonnig, weinig neerslag en redelijke temperatuur.
Jawel. En april was tot dusver redelijk op temperatuur, met een paar uitschieters waarin ik al in t shirt buiten kon lopen en het was op een paar grauwe, natte dagen na veelal zonnig.quote:
Wederom het weekendquote:Op zondag 17 april 2016 20:17 schreef Adrie072 het volgende:
Tot donderdag/vrijdag lijkt het toch wel aardig te blijven, maar het weekend n stuk frisser.
Is de Nieuwe IJstijd nu toch aangebroken?quote:Op maandag 18 april 2016 20:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wederom het weekend. Zondag 8 graden
In mijn herinnering was de lente vorig jaar prachtig en begon die al eind februari. Weet het wel zeker trouwens, een heel mooi voorjaar was dat.quote:Op zondag 17 april 2016 13:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Je bent gek. Ik loop nog steeds in mijn winterjas. En andere mensen ook zie ik.quote:Op maandag 18 april 2016 19:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jawel. En april was tot dusver redelijk op temperatuur, met een paar uitschieters waarin ik al in t shirt buiten kon lopen en het was op een paar grauwe, natte dagen na veelal zonnig.
twitter:helgavanleur twitterde op maandag 18-04-2016 om 20:32:29Overlast door hemelwater in Texas: in 24 uur tot 16.64"= 422 mm (!) regen (valt bij ons in 6 maanden) https://t.co/DHD0xnXSyh reageer retweet
Ik loop ook nog steeds in mijn dubbelgevoerde, leren winterjas. En vanmorgen zelfs met handschoenen. Nee, ik geloof niet meer in een voorjaar dit jaar. En dan moet mei nog komen, ook altijd zo'n koude, natte rotmaandquote:Op maandag 18 april 2016 20:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je bent gek. Ik loop nog steeds in mijn winterjas. En andere mensen ook zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |