abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161448848
Pittig buitje met hagel en onweer. Eerste van het seizoen!
pi_161449117
Eindelijk wat zon hiero _O_

Belfast
  vrijdag 15 april 2016 @ 17:26:21 #253
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_161449336
Mooie draaikolk komt er aan :D :')
mini oorkaantje _O-
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_161450530
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, heel veel van gemerkt gister (not) :')
Wij vallen toe telkens net buiten de boot.
  vrijdag 15 april 2016 @ 18:39:00 #255
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161450568
Wat is er verdomme met die pluim aan de hand, de komende 2 weken komt die niet boven de 10 graden uit. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161450692
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 18:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Wij vallen toe telkens net buiten de boot.
Al jaren.
Zonder wrijving geen glans
pi_161450696
Al regent het nu wel lekker door.
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage vrijdag 15 april 2016 @ 18:46:01 #258
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_161450700
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er verdomme met die pluim aan de hand, de komende 2 weken komt die niet boven de 10 graden uit. :')
Logisch wel. Geen winter=geen lente=geen zomer. We gaan steeds meer over naar een éénseizoenssysteem. En helaas is dat herfst
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_161450719
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2016 18:46 schreef Djeez het volgende:

[..]

Logisch wel. Geen winter=geen lente=geen zomer. We gaan steeds meer over naar een éénseizoenssysteem. En helaas is dat herfst
1 seizoen inderdaad, ijstijd is coming!
pi_161452823
Weer onweer. Wat is dit dan :o
pi_161453277
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Weer onweer. Wat is dit dan :o
Het laatste onweer voor Arnhem dit jaar ;) :6
pi_161453363
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:16 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Het laatste onweer voor Arnhem dit jaar ;) :6
Waarschijnlijk wel :'( :D

2 keer op een dag en nog pittige buitjes ook. Beide met flinke hagel, wind, regen en klappen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2016 20:20:22 ]
  vrijdag 15 april 2016 @ 20:23:32 #263
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zaterdag 16 april 2016 @ 06:56:38 #264
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_161462799
Ontstaat weer 'n stevige buitenlijn vanuit 't zuiden :s)

Althans.. Daar lijkt t op
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  zaterdag 16 april 2016 @ 08:06:37 #265
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161462985
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er verdomme met die pluim aan de hand, de komende 2 weken komt die niet boven de 10 graden uit. :')
Echt bizar matig ja :D Kijken of die van straks wat beter is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 16 april 2016 @ 09:25:59 #266
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_161463583
Leuk dit weer @ festival :'( :')
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_161463731
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 april 2016 09:25 schreef marcel-o het volgende:
Leuk dit weer @ festival :'( :')
Het kan beter inderdaad:


Maar het kan ook slechter:
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 april 2016 @ 10:35:05 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161464492
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 09:37 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Het kan beter inderdaad:
[ afbeelding ]

Maar het kan ook slechter:
[ afbeelding ]
Pinkpop 2014 _O_
Massaal ramptoerist spelen achter die stream _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 april 2016 @ 12:12:58 #269
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_161465797
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 09:37 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Het kan beter inderdaad:
[ afbeelding ]

Maar het kan ook slechter:
[ afbeelding ]
_O_
Hmz...
pi_161465925
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er verdomme met die pluim aan de hand, de komende 2 weken komt die niet boven de 10 graden uit. :')
Deze week wordt het toch boven de 15, donderdag zelfs 19.
  zaterdag 16 april 2016 @ 12:22:54 #271
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161465979
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:19 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Deze week wordt het toch boven de 15, donderdag zelfs 19.
Hij is inmiddels verbeterd gelukkig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161472351
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 09:37 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Het kan beter inderdaad:


Maar het kan ook slechter:
[ afbeelding ]
En morgen wordt het 26 graden _O- _O- _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 13:30 schreef Houtenbeen het volgende:

+252uur maar toch :D
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_161474464
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 18:38 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

En morgen wordt het 26 graden _O- _O- _O-

[..]

Wordt het ook, alleen niet in Nederland ;) :D
pi_161478176
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Wordt het ook, alleen niet in Nederland ;) :D
Jaja... probeer je er maar uit te praten ;)
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_161478255
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:11 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Jaja... probeer je er maar uit te praten ;)
Je weet toch dat je bij die kaartjes er altijd 10/15 graden van af moet trekken. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')