Autochtonen jongeren willen gewoon bier zuipen, een varkentje aan het spit en elkaar onder pissen onder de douche.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:34 schreef Monolith het volgende:
Weinig spannende uitspraak. Feitelijk zegt hij simpelweg dat autochtone jongeren liever niet bij een club spelen waar Marokkanen de sfeer en cultuur bepalen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het snelste Pauw-topic ooit.
Volleybal ookquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Bij hockey douchen we altijd bloot.
Even de degens kruisen.
YES TOETERTJSquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Arcee het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Arcee het volgende:
Eigenlijk was het anderhalf topic maar dat is allemaal verwijderd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Arcee het volgende:
RAAAARRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:37 schreef Caland het volgende:
Het klopt wel dat je nu ook steeds vaker ziet dat autochtone voetballertjes in boxershort douchen.
ArceeGODquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Arcee het volgende:
Dank Arceequote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Arcee het volgende:
Dat is enkel interessant wanneer je gemengd doucht.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Bij hockey douchen we altijd bloot.
Even de degens kruisen.
pijpen jullie elkaar dan ook?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:37 schreef marcodej het volgende:
Na het zaalvoetballen douch ik in mn nakie. Ik ben een echte Hollander.
Die scheren hun ballen nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:37 schreef Caland het volgende:
Het klopt wel dat je nu ook steeds vaker ziet dat autochtone voetballertjes in boxershort douchen.
Jij bent een schat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Arcee het volgende:
kk gay is datquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:37 schreef Caland het volgende:
Dat was echt bij alle selectieteams verplicht. Jij kon er dus niks vanquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Echt he
Wij gingen nooit op de club douchen na het voetballen
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:39 schreef matthijst het volgende:
Als Marokkaan tussen de Marokkanen zal vast anders zijn
Hij bevestigd de soort.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:39 schreef gosschalks het volgende:
Die Farid is echt degene die los staat van de werkelijkheid
Klopt, daarom ook gestoptquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was echt bij alle selectieteams verplicht. Jij kon er dus niks van
Precies ja. Echt niet een fuck aan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:39 schreef Pascalus het volgende:
Die marrokanenclubs zijn ook altijd kutteams om tegen te voetballen, opgefokte ventjes.
Precies, hij heeft Wilders vaak genoeg bij VI bekritiseerd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Johan is bij uitstek een Wilders hater
Van God los die tering terroristquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:39 schreef gosschalks het volgende:
Die Farid is echt degene die los staat van de werkelijkheid
zeepje ''per ongeluk'' laten vallenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:39 schreef Evertjan het volgende:
gewoon net zoals in het leger elkaar lekker inzepen onder de douche niks mis mee
Kwam je op een alarmpje af?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Arcee het volgende:
Farid kickt gewoon op aandacht. Je kan er lang of kort over praten, maar die tweet van hem vanochtend of was het gisterenavond zei genoeg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Farid zit bij een club waar ze geld witwassen
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Farid kickt gewoon op aandacht. Je kan er lang of kort over praten, maar die tweet van hem vanochtend of was het gisterenavond zei genoeg.
''Oh, een andere mening of een kritische mening''
Gelijk de grond in trappen met aangifte. Waar slaat dat tegenwoordig op? Alsjeblieft jongens.
Dit!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
En douchen in je onderbroek is bizar zielig.
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Wazaaaaa het volgende:
Haha je mag gewoon niks meer zeggen volgens Farid.
Dit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Confetti het volgende:
Die Mocro kijkt weer niet naar de spiegel. De eeuwige slachtoferrol.
De criminaliteit die dat dat volk veroorzaakt zou honderd jaar geleden zeer, zeer dodelijk uitgepakt zijn voor ze.
Geen aandacht meer besteden aan mensen die eigenlijk in een dierentuin thuishorenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Farid kickt gewoon op aandacht. Je kan er lang of kort over praten, maar die tweet van hem vanochtend of was het gisterenavond zei genoeg.
''Oh, een andere mening of een kritische mening''
Gelijk de grond in trappen met aangifte. Waar slaat dat tegenwoordig op? Alsjeblieft jongens.
Lijkt me ook raar voelenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
En douchen in je onderbroek is bizar zielig.
twitter:
Aanpakken zulk soorttwitter:Double_Pain twitterde op dinsdag 12-04-2016 om 23:40:28@lentie Nee jij bent geweldig #DOMWICHT reageer retweet
#VIHOOLIGANS #WEWILLNEVERSURRENDERquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
twitter:Aanpakken zulk soorttwitter:Double_Pain twitterde op dinsdag 12-04-2016 om 23:40:28@lentie Nee jij bent geweldig #DOMWICHT reageer retweet
Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb ook nog bij Quick gespeeld.
Tik hem aan.
BAASquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
twitter:Aanpakken zulk soorttwitter:Double_Pain twitterde op dinsdag 12-04-2016 om 23:40:28@lentie Nee jij bent geweldig #DOMWICHT reageer retweet
Tja.. dan ben ik maar rechts, ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef Heufd het volgende:
Met de uitspraken van Derksen is het niet zo gek dat hij in de extreemrechtse hoek wordt geduwd.
Hij mag wel uitkijken, straks krijgt ie nog een mes tussen z'n ribbenquote:
Wat lul jij nou weer gladjakkerquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef Heufd het volgende:
Met de uitspraken van Derksen is het niet zo gek dat hij in de extreemrechtse hoek wordt geduwd.
Ik kan die man niet serieus nemen gewoon. Sowieso vind ik Denk! een vreselijke partij maar hoe snel hij met zijn neus bij de camera staat nadat iemand iets over Marokkanen zegt is gewoon zo veelzeggend. De slachtofferrol scoort nog altijd goed.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Slobeend het volgende:
Waarom denkt deze man voor de hele Marokkaanse gemeenschap te praten? Wat een onzin.
Al die kut mocro's waren gisteren vies madquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Slobeend het volgende:
Waarom denkt deze man voor de hele Marokkaanse gemeenschap te praten? Wat een onzin.
Dat is een groot probleemquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef PSVCL het volgende:
De club is volledig overgenomen door Marokkanen , ja en dan?
portomonnees goed opbergenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef PSVCL het volgende:
De club is volledig overgenomen door Marokkanen , ja en dan?
Doe is normaalquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef Heufd het volgende:
zelfs na zijn dood lult ie doorquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou, nee hij gaat gewoon door hoor.
Extreemrechts is veel extremer.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef Heufd het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Farid heeft zich aangesloten bij DENK
Ik kan die man niet serieus nemen
hier is ie niet op ingespeeldquote:
Dat soort shit heb je altijd met Marokkaanse spelers in het amateurvoetbal. Speel je in de 8ste klasse is het gewoon bijna altijd matten en boos doen op het veld. Echt altijd de Marokkaanse jongens.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
Ik moest, toen ik nog voetbalde, wel eens tegen fc kebab spelen. Wedstrijd is niet uitgespeeld omdat wij voor stonden.
Het is gewoon pure lulkoek.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:46 schreef Pascalus het volgende:
Goedkoop scoren met oud zeer, effectbejag, prietpraat, hoeveel onzin kan iemand verkondigen in twintig minuten, snelle vogel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |