quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:54 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Is dit een verkapte Paint-Thierry-Op-Dingen aanmoedigpost?
Haha, ik hoefde ook geen half uur te fietsen inderdaadquote:In het o zo grote Meppel.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
Net uitgebreid met Roener staan lullen. Aardige vent.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:56 schreef Kowloon het volgende:
Ik had daar serieus een h staan. Maar mijn telefoon ging raar doen.
Enile?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
Net uitgebreid met Roener staan lullen. Aardige vent.
Het Over de IJssel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben provincienamen een lidwoord? "Ik woon in het Overijssel"
Ik kan hier nu echt niet in posten. Wat een oogkanker.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:58 schreef Kowloon het volgende:
De metropool van Drenthe was de bedoeling.
Kanker, ja?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan hier nu echt niet in posten. Wat een oogkanker.
Lijkt me ook serieus een aardige man.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
Net uitgebreid met Roemer staan lullen. Aardige vent.
Ik vraag wel of een moderator het aan wil passen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan hier nu echt niet in posten. Wat een oogkanker.
Geen rekening gehouden met de spiegel. Jammer weer dit.quote:
Zo'n goede Brabander.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me ook serieus een aardige man.
Ach, kruip toch in je piano.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen rekening gehouden met de spiegel. Jammer weer dit.
Hij is echt langer dan ik verwachtte, trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja beetje soft, maar wel vriendelijk.
Heb jij hem ook in levenden lijve gezien? Hij lijkt inderdaad een beetje een teddybeertje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij is echt langer dan ik verwachtte, trouwens.
Die dikke.quote:
Zit Wim Kok nou achter het stuur?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:08 schreef 99.999 het volgende:
Jeanine op een machine
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/04/12/minister-hennis-werkbezoeken
Volgens mij is hij rond de 1.90 ofzo, echt een teddybeertje is het niet. Vriendelijke kerel wel inderdaad. Geduldig, ook bij mensen die zijn verhaal toch niet accepteren. Lijkt wel een leraar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij hem ook in levenden lijve gezien? Hij lijkt inderdaad een beetje een teddybeertje.
Eerder Willem Holleederquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zit Wim Kok nou achter het stuur?
[ afbeelding ]
Dit heb ik niet gephotoshopt, zeg ik er vast bij.
Toe maar. Brekend nieuws.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
Emile wil trouwens lijsttrekker worden voor de volgende verkiezingen. En hij is heel boos op Rutte, zo liet hij ontvallen.
Daar kunnen we morgen mee openen, inderdaad.quote:
Dat is best lang. Ja, hij zou zomaar leraar kunnen zijn met zijn geduld en zachtaardigheid.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij rond de 1.90 ofzo, echt een teddybeertje is het niet. Vriendelijke kerel wel inderdaad. Geduldig, ook bij mensen die zijn verhaal toch niet accepteren. Lijkt wel een leraar.
Hilarische foto. Met zo'n koddig wagentje door de stad scheuren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zit Wim Kok nou achter het stuur?
[ afbeelding ]
Dit heb ik niet gephotoshopt, zeg ik er vast bij.
Vertel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar kunnen we morgen mee openen, inderdaad.
Hij was helemaal in z'n element tussen de boze burgers.
Pssst... hij is het ook. Althans, 15 jaar geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is best lang. Ja, hij zou zomaar leraar kunnen zijn met zijn geduld en zachtaardigheid.
Aha, dat verklaart een hoop. Wat onderwees hij?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Pssst... hij is het ook. Althans, 15 jaar geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |