Het is volgens mij ook geen geheim dat Jan Roos in de campagne meer van de vorm was dan van de inhoud. Als ze een serieus gesprek zouden willen met iemand van GeenStijl lijkt hij me dus niet de meest geschikte kandidaat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is geen onoverkomelijke natuurwet dat Jan Roos beslist in welke setting een gesprek plaatsvindt.
Lach er maar om hoor, maar naar mijn mening is de media er net zo schuld aan dat geenstijl de enigste optie was voor velen?quote:
Wauw, goede constructieve houding. Niet alleen de uitslag willen accepteren, maar ook verder denken, met vervolgstappen komen en het kabinet op het matje roepen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:52 schreef Infection het volgende:
Kees Verhoeven (D66) op facebook:
[..]
https://www.facebook.com/KeesVerhoevenD66/posts/485502661645329
De sprekerslijst:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het leven eindigt waar het andere begint? Ja toch media Oekraine ooit zijn zullen toen kunnen papier-maché?
Precies. Hij zet in ieder geval wel de D van Democratisch weer terug in D66. Althans, een goede poging.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wauw, goede constructieve houding. Niet alleen de uitslag willen accepteren, maar ook verder denken, met vervolgstappen komen en het kabinet op het matje roepen.
Jan Roos is inhoudelijker dan je denkt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:39 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook geen geheim dat Jan Roos in de campagne meer van de vorm was dan van de inhoud. Als ze een serieus gesprek zouden willen met iemand van GeenStijl lijkt hij me dus niet de meest geschikte kandidaat.
Het is een win=win situatie. De meerderheid van de achterban van de VVD is ook tegen. Laat Rutte maar voor de zoveelste keer zijn achterban bedriegen. Ze worden met open armen ontvangen bij de PVV. Op naar de 50 zetels.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier laat niemand het kabinet over vallen hoor. PVV en SP zullen wel weer boos zijn maar die hebben weinig echte invloed.
Meer de D van Damage control. Als zogenaamde referendumpartij waren ze vanaf het begin niet erg enthousiast over het referendum maar nu kunnen ze natuurlijk niet achter blijven bij andere partijen.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Precies. Hij zet in ieder geval wel de D van Democratisch weer terug in D66. Althans, een goede poging.
Uhhhhh.. Tja dat weten wij niet. Ik kijk met argusogen naar onze geblondeerde israel-liefhebbende EX-VVD'er. Die bijzonder meer alleen roept en SP partijprogrammas kopieert tijdens verkiezingen. MAAR ALTIJD MET RECHTSE AFBRAAK heeft meegestemd. Zorg, huur, zelfs vluchtelingen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:04 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Koos, spreek voor jezelf!
Dat wil ik helemaal niet. Geert is gewoon een oproerkraaier. Het feit dat hij nu zoveel stemmen trekt, geeft slechts aan dat er van alles mis in onze democratie.
De rol van oproerkraaier / klokkenluider past Geert bijzonder goed. Zijn rol is in die zin zeer nuttig.
Als regeringsleider of minister zou Geert bijzonder ongeschikt zijn, dat ziet een kind.
Vrij bijzonder weer inderdaad. En vraag je de voorstanders van het referendum om eens na te denken over de gevolgen, dan krijg je een persoonlijke sneer of word je met een kluitje het riet in gestuurd. Erg flauw allemaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als ik Roos een flapdrol vind om uiteenlopende reden (iets wat ik altijd consequent heb verkondigd), laat ik mij kennen?
Valt me op dat je geen kritiek mag hebben op de uitslag, het referendum of de initiatiefnemers. Doe je dat toch, dan laat je je kennen en ben je een slechte verliezer (weet alleen niet welke wedstrijd ik precies verloren heb).
Laat me niet lachen. Ik heb nog nooit ook maar 1 zinnige reactie van een voorstemmer gehoord op dit forum.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vrij bijzonder weer inderdaad. En vraag je de voorstanders van het referendum om eens na te denken over de gevolgen, dan krijg je een persoonlijke sneer of word je met een kluitje het riet in gestuurd. Erg flauw allemaal.
Dan moet je toch even luisteren naar 'het volk', want niets wat uit Brussel komt is goed voor de meeste Nee-stemmers ongeacht het soort verdrag.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dat het verdrag herzien moet worden is onzin: Het verdrag kan helemaal van tafel, want zonder het verdrag kan de Europese Commissie gewoon een basis handelsverdrag sluiten, waar het Nederlandse volk wel achter staat.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het leven eindigt waar het andere begint? Ja toch media Oekraine ooit zijn zullen toen kunnen papier-maché?
En in Koos z'n post zat humor. Je weet wel. Lachen. Ik raad het je aan, word je vast iets gezelliger vanquote:Op woensdag 13 april 2016 07:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het grappige is dat in John zijn posts meer logica zit dan van de hele pc-kliek bij elkaar.
Walgelijke vertoning van de PVV.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Walgelijke vertoning van de politiek.
Het wetsvoorstel om het verdrag van tafel te gooien, heeft geen meerderheid. Terwijl het Nederlandse volk daar massaal om vraagt.
Dat komt toch gewoon door je totaal verkokerde blik?quote:Op woensdag 13 april 2016 07:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Ik heb nog nooit ook maar 1 zinnige reactie van een voorstemmer gehoord op dit forum.
Dat is ook wel een beetje het standaard patroon:quote:Op woensdag 13 april 2016 07:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat komt toch gewoon door je totaal verkokerde blik?
Maar wat is jouw realistische voorstel wat de regering nu moet doen met deze uitslag? En welke diplomatieke prijs mag dat hebben?
Niet ratificeren en genieten wat dat teweeg brengt in de EU, dat moet de regering doen.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat komt toch gewoon door je totaal verkokerde blik?
Maar wat is jouw realistische voorstel wat de regering nu moet doen met deze uitslag? En welke diplomatieke prijs mag dat hebben?
Oh je ontkent de rest van de wereld gewoon.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet ratificeren en genieten wat dat teweeg brengt in de EU, dat moet de regering doen.
Schei toch uit met je diplomatieke prijs. Eerst kwam je met doemverhalen dat we Poetin in de kaart spelen en nu is het opeens de diplomatieke prijs. Ik zal jou eens wat vertellen over de echte wereld. Als je als een sulletje altijd toegeeft aan anderen dan maken mensen misbruik van je goedheid. Als Rubbere Rutte voor het eerst van zijn leven zijn rug een keer recht houdt dan zal de rest van de EU misschien een keer denken dat Nederland geen randdebiel is die altijd als eerste over de brug komt als er weer een probleem is.
Het is natuurlijk wel wat flauw om anderen constant de maat te nemen maar ondertussen zelf te weigeren iets los te laten over de mogelijke gevolgen. Jij hebt volgens mijndetector wel bewust gesteund dat er een referendum kwam over dit onderwerp en je wist volgens mij ook best prima dat er een Nee uit zou komen. Maar dan doe je alsof je niet nagedacht hebt over de mogelijke positieve of negatieve gevolgen van zo'n Nee-stem. Dat gaat er bij mij niet in.quote:
Nogmaals, er gaat helemaal niks gebeuren als we simpelweg niet ratificeren. Er zijn tal van andere landen waarbij Europese verdragen niet geratificeerd zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet ratificeren en genieten wat dat teweeg brengt in de EU, dat moet de regering doen.
Schei toch uit met je diplomatieke prijs. Eerst kwam je met doemverhalen dat we Poetin in de kaart spelen en nu is het opeens de diplomatieke prijs. Ik zal jou eens wat vertellen over de echte wereld. Als je als een sulletje altijd toegeeft aan anderen dan maken mensen misbruik van je goedheid. Als Rubbere Rutte voor het eerst van zijn leven zijn rug een keer recht houdt dan zal de rest van de EU misschien een keer denken dat Nederland geen randdebiel is die altijd als eerste over de brug komt als er weer een probleem is.
Vandaar dat Juncker zei dat er een continentale crisis dreigt als Nederland niet ratificeertquote:Op woensdag 13 april 2016 08:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nogmaals, er gaat helemaal niks gebeuren als we simpelweg niet ratificeren. Er zijn tal van andere landen waarbij Europese verdragen niet geratificeerd zijn.
Je gaat dan gewoon niet mee in het verdrag. Jammer (of niet) voor jou dan. Dat is het enige.
Op Europees niveau is het verdrag gewoon actief.
Dat is Juncker met zijn bangmakerij. Of ben je al vergeten dat er ook een oorlog zou komen als de Europese grondwet er niet door zou komen?quote:Op woensdag 13 april 2016 08:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vandaar dat Juncker zei dat er een continentale crisis dreigt als Nederland niet ratificeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |