abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161388467
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:58 schreef Igen het volgende:

[..]

De reactie van Kees Verhoeven vind ik wel een goeie, met het idee om rechtstreeks met de belangrijkste nee-campagnevoerders in gesprek te gaan, om te kijken of er misschien een weg is om die met extra toezeggingen of met realistische wijzigingen aan het verdrag toch nog over de streep te trekken.
Alsof je die figuren ergens mee tevreden kan stellen :P
pi_161388503
Ik vind het ergens wel sneu voor D66 om te zien in wat voor een spagaat ze zichzelf hebben bewogen.
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:07:07 #153
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161388553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:03 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het is natuurlijk maar net wat je zwaarder wil laten wegen. De opkomst of de stemverdeling.
Die opkomst mag je sowieeso al niet meewegen:
1. De afgesproken drempel werd gehaald, die drempel staat gewoon in de wet, daar hebben dus 150 parlementariërs en 75 senatoren voor gekozen.
2. In het uiterst hypothetische geval dat relatief meer voorstanders te beroerd waren (om wat voor reden dan ook) om te stemmen dan tegenstanders, wat ik niet geloof, dan hadden ze maar gewoon moeten stemmen. Wij mogen er nu vanuit gaan dat de uitslag representatief voor het volk is.

Ik ben blij als na de middelvinger van de EU (binnen een paar dagen Oekraïniërs visumvrij laten reizen) in ieder geval voldoende partijen wel de uitslag respecteren dat er een intrekkingswet komt. Feitelijk zal er weinig veranderen maar symbolisch gezien is het belangrijk.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:07:38 #154
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_161388570
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

'Dat soort figuren' hebben meer bereikt in hun leven dan jij, tot nu toe.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_161388579
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:05 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik vind het ergens wel sneu voor D66 om te zien in wat voor een spagaat ze zichzelf hebben bewogen.
Dat wel, eindelijk een kroonjuweel min of meer in de praktijk gebracht blijkt niemand er mee om te kunnen gaan :P
pi_161388594
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

Poeh he!
pi_161388596
quote:
D66 probeert Rutte en de VVD kleur te laten bekennen op het hoofdstuk EU. Dat proberen ze al tijden lang, zoals met 'geen geld meer naar de Grieken' bijv. . Rutte weet zich daar keer op keer uit te draaien en kan Eurosceptisch campagne voeren en tegelijk pro-EU beleid voeren.
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:08:29 #158
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161388613
quote:
Ik weet niet of dat het een spagaat is, dat hangt af van hoe eerlijk ze zijn over hun motief. Democratie > EU-filiteit of pragmatisme omdat je anders ongeloofwaardig wordt. Het doet er niet toe, we kunnen het toch niet te weten komen, wat telt is wat het resultaat gaat zijn.
#NoDAPL
pi_161388616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Die opkomst mag je sowieeso al niet meewegen:
Natuurlijk mag dat. Dat jij dat niet leuk vindt is een ander verhaal, maar daar hoeven de partijen geen boodschap aan te hebben.
pi_161388630
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat moet heus wel kunnen. Ze zouden toch gek zijn om een gelegenheid weg te geven om zichzelf op de borst te kloppen dat ze als 'underdog' de politieke elite tot verandering hebben kunnen dwingen.
pi_161388637
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wij mogen er nu vanuit gaan dat de uitslag representatief voor het volk is. .
Dan heb je van statistiek weinig begrepen.
pi_161388665
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat. Dat jij dat niet leuk vindt is een ander verhaal, maar daar hoeven de partijen geen boodschap aan te hebben.
Het is zelfs niet meer dan logisch dat het wordt meegewogen.
pi_161388676
quote:
Hoezo? Er is niks raars aan om voor referenda te zijn maar een bepaalde uitslag wel jammer te vinden.
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:10:05 #164
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161388687
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

Bovendien ontrbreekt het hen zeker niet aan een goed verhaal! Daar kunnen de mensen uit het ja-kamp heel erg veel van leren al vermoed ik dat zij het bewust zo oppervlakkig mogelijk hielden.
#NoDAPL
pi_161388757
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat moet heus wel kunnen. Ze zouden toch gek zijn om een gelegenheid weg te geven om zichzelf op de borst te kloppen dat ze als 'underdog' de politieke elite tot verandering hebben kunnen dwingen.
Alles kan maar hun motieven zijn zo verschillend dat alleen een totale verwerping van het akkoord hen min of meer tevreden zou stellen. En dat is aan alle internationale partners waarmee het is afgesproken weer niet te verkopen. Die pikken niet dat een kleine groep stemmers het totale Europese beleid overhoop gooit. Hoe dan ook alleen maar verliezers.
pi_161388764
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat het een spagaat is, dat hangt af van hoe eerlijk ze zijn over hun motief. Democratie > EU-filiteit of pragmatisme omdat je anders ongeloofwaardig wordt. Het doet er niet toe, we kunnen het toch niet te weten komen, wat telt is wat het resultaat gaat zijn.
De spagaat is mijns inziens de volgende:
Eerst zijn ze door GeenStijl als Kop van Jut gebruikt om voldoende handtekeningen te halen ("Je hebt zojuist Alexander Pechtold heel ongelukkig gemaakt").
Vervolgens hebben ze zo'n beetje als enige uit het Ja-kamp actief campagne gevoerd voor het referendum en daarmee bijgedragen aan de geldigheid ervan, ook al waren ze volgens mij niet bepaald gecharmeerd van dit referendum.
En nu proberen ze ten koste van hun eigen standpunt over het associatieverdrag dit referendum tot een succes te maken, om te voorkomen dat ook dit kroonjuweel voorgoed in het ronde archief verdwijnt.
pi_161388782
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Bovendien ontrbreekt het hen zeker niet aan een goed verhaal! Daar kunnen de mensen uit het ja-kamp heel erg veel van leren al vermoed ik dat zij het bewust zo oppervlakkig mogelijk hielden.
Ga je die filmpjes nu overal spammen?
pi_161388829
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Alles kan maar hun motieven zijn zo verschillend dat alleen een totale verwerping van het akkoord hen min of meer tevreden zou stellen. En dat is aan alle internationale partners waarmee het is afgesproken weer niet te verkopen. Die pikken niet dat een kleine groep stemmers het totale Europese beleid overhoop gooit. Hoe dan ook alleen maar verliezers.
Klopt, je kan inderdaad ook altijd het glas als half leeg zien.

En dat 'realistisch' noemen - om dat alvast voor te zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2016 23:14:20 ]
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:14:58 #169
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161388870
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:12 schreef Kansenjongere het volgende:
Eerst zijn ze door GeenStijl als Kop van Jut gebruikt om voldoende handtekeningen te halen ("Je hebt zojuist Alexander Pechtold heel ongelukkig gemaakt").
Ik denk niet dat je dat zo moet zien. Met Pechtold hebben we een haat/liefde-verhouding (hate to love, love to hate), daarom vinden we het zo leuk om dit soort plaagstootjes uit te delen. Hij werd wel gebruikt omdat de achterban het heel erg grappig vindt maar ik had er zelf een kop van jut gevoel bij. Als we niet eveneens sympathie zouden hebben, naast het feit dat we ons regelmatig kapot ergeren aan hem dan zouden we dit niet leuk vinden. ;)

quote:
Vervolgens hebben ze zo'n beetje als enige uit het Ja-kamp actief campagne gevoerd voor het referendum en daarmee bijgedragen aan de geldigheid ervan.
Ze moesten ook wel, heel dat referendum was hun idee, dan komt er eens against all odds een referendum, dan kan je moeilijk zeggen dat je niet meedoet. ;)
#NoDAPL
pi_161388903
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je dat zo moet zien.
Interview met Bart Nijman in de Volkskrant een paar dagen voor het referendum blijkbaar niet gelezen?
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:16:23 #171
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161388924
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:15 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Interview met Bart Nijman in de Volkskrant een paar dagen voor het referendum blijkbaar niet gelezen?
Lees heel mijn reactie. ;)

Maar eh, nee. Link? Titel kop?
#NoDAPL
pi_161388936
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je dat zo moet zien. Met Pechtold hebben we een haat/liefde-verhouding (hate to love, love to hate), daarom vinden we het zo leuk om dit soort plaagstootjes uit te delen. Hij werd wel gebruikt omdat de achterban het heel erg grappig vindt maar ik had er zelf een kop van jut gevoel bij. Als we niet eveneens sympathie zouden hebben, naast het feit dat we ons regelmatig kapot ergeren aan hem dan zouden we dit niet leuk vinden. ;)

[..]

Ze moesten ook wel, heel dat referendum was hun idee, dan komt er eens against all odds een referendum, dan kan je moeilijk zeggen dat je niet meedoet. ;)
Werk je bij Geenstijl, Bram?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161388963
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Lees heel mijn reactie. ;)

Maar eh, nee. Link? Titel kop?
Dat mag je er zelf bij zoeken, laten we het er maar op houden dat hij een heel andere uitleg gaf dan jij.
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:17:37 #174
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161388980
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werk je bij Geenstijl, Bram?
Niet zo flauw doen, ik behoor wat dit betreft tot een groep mensen die hetzelfde sentiment deelt omdat onze opvattingen op dit vlak aardig overeenkomen, niet voor niets was ik een van half miljoen mensen die een handtekening plaatste voor de aanvraag van het referendum. Hetzelfde verhaal als bij een politieke partij, als jij het nu nog niet begrijpt dan krijg ik het niet aan jouw verstand gebracht. ;)
#NoDAPL
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:20:10 #175
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161389096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat mag je er zelf bij zoeken
Ik kan pas handig zoeken als je mij de kop geeft, ik kan niet toveren. Het kan dat Google het toevallig pakt als ik de naam van de krant en de naam van de GeenStijl-medewerker intyp maar dat zou een lucky hit zijn, met de kop (die ken jij toch wel?) is de kans groter dat ik het artikel vind, als het al niet achter een betaalmuur zit.
Natuurlijk kan jij ook gewoon even zijn woorden citeren aangezien jij het als argument inbrengt zonder het te onderbouwen.
#NoDAPL
pi_161389109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:13 schreef Igen het volgende:

[..]

Klopt, je kan inderdaad ook altijd het glas als half leeg zien.

En dat 'realistisch' noemen - om dat alvast voor te zijn.
Waarmee zou het kabinet die hele club tevreden kunnen stellen denk je?
pi_161389168
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik kan pas handig zoeken als je mij de kop geeft, ik kan niet toveren. Het kan dat Google het toevallig pakt als ik de naam van de krant en de naam van de GeenStijl-medewerker intyp maar dat zou een lucky hit zijn, met de kop (die ken jij toch wel?) is de kans groter dat ik het artikel vind, als het al niet achter een betaalmuur zit.
Ik hou niet zo van de manier van discussiëren waarbij je steeds heel stellige uitspraken doet alsof het feiten zijn, maar waarbij anderen steeds de argumenten ter onderbouwing of ontkrachting mogen aandragen.
pi_161389189
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat kan ik niet beantwoorden, want ik ben geen onderhandelaar namens GeenStijl. Het hele idee van democratie en polderen en participatieve besluitvorming etc.etc. is dat je niet gaat raden wat mensen misschien zouden kunnen vinden maar dat je het ze vraagt.
pi_161389225
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ben je aan het zoeken naar een gedoogconstructie?
pi_161389260
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet zo flauw doen, ik behoor wat dit betreft tot een groep mensen die hetzelfde sentiment deelt omdat onze opvattingen op dit vlak aardig overeenkomen, niet voor niets was ik een van half miljoen mensen die een handtekening plaatste voor de aanvraag van het referendum. Hetzelfde verhaal als bij een politieke partij, als jij het nu nog niet begrijpt dan krijg ik het niet aan jouw verstand gebracht. ;)
Vind het gewoon wat gek dat je meent namens GS te kunnen spreken. 'Wij vinden zus, wij vinden zo'. Wat weet jij over de motivatie van die gasten? Heb je Nijman of Roos überhaupt ooit wel eens ontmoet?
pi_161389325
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind het gewoon wat gek dat je meent namens GS te kunnen spreken. 'Wij vinden zus, wij vinden zo'. Wat weet jij over de motivatie van die gasten? Heb je Nijman of Roos überhaupt ooit wel eens ontmoet?
Die kon wel eens heel verkeerd zijn, maar bij gebrek aan andere en media wat niet kritisch is?
pi_161389329
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat kan ik niet beantwoorden, want ik ben geen onderhandelaar namens GeenStijl. Het hele idee van democratie en polderen en participatieve besluitvorming etc.etc. is dat je niet gaat raden wat mensen misschien zouden kunnen vinden maar dat je het ze vraagt.
Dat probeerde Samsom, maar blijkbaar kreeg hij nul op het rekest:

quote:
'Nee is nee', legde referenduminitiatiefnemer Jan Roos in de wandelgangen van het Kamergebouw voor aan fractieleiders als Halbe Zijlstra (VVD) en Diederik Samsom (PvdA), met de van hem bekende dwingende dictie. En met achter zich een draaiende camera, want de campagnevoerder van vorige week is nu weer gewoon GeenStijl-journalist. Beide fractievoorzitters beaamden braaf dat nee inderdaad nee is. Maar konden toch niet nalaten er nuances op te laten volgen, waar Roos niet op zat te wachten. 'We moeten toch scherp krijgen wat er precies met dat 'nee' wordt bedoeld: moet alles weg, het hele verdrag, of alleen een deel ervan?', opperde Zijlstra. 'Als we alleen maar 'nee' zeggen hebben we nog niks gedaan', antwoordde Samsom. 'We moeten het nee een plek geven' . Waarna hij Roos vroeg om diens oplossing. 'Weet ik niet, ik ben geen politicus'. Samsom: 'Ja, lekker makkelijk'.
Hele artikel (voor VK-abonnees) hier of morgen in de Volkskrant.
pi_161389345
quote:

[..]

Maar je hebt toch wel enig idee wat hen allen tevreden zou kunnen stellen? Ik ben bang dat dan toch echt het hele verdrag van tafel moet.
pi_161389426
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

[..]

Dat maakt het pleidooi van Verhoeven dus al lastig te realiseren.
pi_161389442
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Die kon wel eens heel verkeerd zijn, maar bij gebrek aan andere en media wat niet kritisch is?
Ja of niet misschien dan toch pats boem wat ik je brom, John? Dat is wat ik je vraag Willem Frits?
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:28:44 #186
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161389497
Aangezien Kansenjongere hier te lui voor is en wel met een verwijzing maar niet met een onderbouwing komt hier mogelijk (misschien waren er meer interviews met dezelfde krant een paar dagen voor het referendum, zonder titel en met een nogal ruime periode is het tasten in het duister wat hij bedoelt) voor alle andere mensen de koppeling naar het betreffende artikel: http://www.volkskrant.nl/(...)-me-weinig~a4273449/
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ga je die filmpjes nu overal spammen?
Overal waar jij suggereert dat die mensen poep praten, dit is goed bewijsmateriaal dat het poepgehalte van het voorkamp aanzienlijk hoger is. ;)
#NoDAPL
pi_161389573
quote:

[..]

[..]

Mijn hemel. We hebben ons laten gijzelen door een klein mannetje met een grote bek in een matrozenpak.
pi_161389623
quote:

[..]

[..]

Een of andere one-liner voor de TV-camera is natuurlijk geen serieus overleg.

Als er een officieel verzoek voor een besloten overleg is en Jan Roos daaraan niet wil meedoen dan is het een ander verhaal, maar is dat er al geweest?
pi_161389627
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja of niet misschien dan toch pats boek wat ik je brom, John? Dat is wat ik je vraag Willem Frits?
Jij had het toch zelf erover ander topic dat je een artikel wou brengen en je hoe heet het vond het niet belangrijk genoeg?
Of zit ik er fout mee?
Het begint ergens waar houdt het op?

Kan me trouwens ook vergissen dat er iemand anders mee kwam?
Gooi wel een het een en ander door mekaar maar dat is vele van jullie toch bekend of niet?

Als het klopt dan ging dat maar over 1 artikel wat je toevallig wou delen misschien zijn er wel meerdere?
pi_161389670
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Aangezien Kansenjongere hier te lui voor is en wel met een verwijzing maar niet met een onderbouwing komt
Vervelend is dat hè?
Moet je nagaan hoe jouw reacties op sommige mensen zullen overkomen als we het zelfs zonder de verwijzing moeten doen ;)
pi_161389682
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn hemel. We hebben ons laten gijzelen door een klein mannetje met een grote bek in een matrozenpak.
En dat noemen we democratisch. En wie dit niet zo ziet zitten heeft een hekel aan de democratie.
pi_161389754
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Jij had het toch zelf erover ander topic dat je een artikel wou brengen en je hoe heet het vond het niet belangrijk genoeg?
Of zit ik er fout mee?
Het begint ergens waar houdt het op?

Kan me trouwens ook vergissen dat er iemand anders mee kwam?
Gooi wel een het een en ander door mekaar maar dat is vele van jullie toch bekend of niet?

Als het klopt dan ging dat maar over 1 artikel wat je toevallig wou delen misschien zijn er wel meerdere?
Het leven eindigt waar het andere begint? Ja toch media Oekraine ooit zijn zullen toen kunnen papier-maché?
pi_161389768
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Een of andere one-liner voor de TV-camera is natuurlijk geen serieus overleg.

Als er een officieel verzoek voor een besloten overleg is en Jan Roos daaraan niet wil meedoen dan is het een ander verhaal, maar is dat er al geweest?
Aangezien Jan Roos van de filmende en monterende partij is, is hij bij uitstek degene om te bepalen of het een oneliner of een diepzinnig gesprek wordt. En je zou verwachten dat juist GeenStijl die overvaltactiek wel moet kunnen waarderen.
pi_161389793
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:32 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En dat noemen we democratisch. En wie dit niet zo ziet zitten heeft een hekel aan de democratie.
Jullie laten je wel kennen zeg.

Jullie zouden een voorbeeld kunnen nemen aan de verstandige, wijze politici van partijen zoals D66. :Y
pi_161389827
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:34 schreef Igen het volgende:

[..]

[..]

Jullie zouden een voorbeeld kunnen nemen aan de verstandige, wijze politici van partijen zoals D66. :Y
Welk gedoogpartner nr dragen die?
pi_161389868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Aangezien Jan Roos van de filmende en monterende partij is, is hij bij uitstek degene om te bepalen of het een oneliner of een diepzinnig gesprek wordt. En je zou verwachten dat juist GeenStijl die overvaltactiek wel moet kunnen waarderen.
Het is geen onoverkomelijke natuurwet dat Jan Roos beslist in welke setting een gesprek plaatsvindt.
pi_161389920
quote:

[..]

[..]

Tot wat voor realistische overeenkomst denk jij dat er gekomen kan worden met het voltallige nee-kamp?
pi_161389950
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het leven eindigt waar het andere begint? Ja toch media Oekraine ooit zijn zullen toen kunnen papier-maché?
_O-
pi_161389973
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tot wat voor realistische overeenkomst denk jij dat er gekomen kan worden met het voltallige nee-kamp?
quote:

[..]

Dat kan ik niet beantwoorden, want ik ben geen onderhandelaar namens GeenStijl [en ook niet namens het hele nee-kamp]. Het hele idee van democratie en polderen en participatieve besluitvorming etc.etc. is dat je niet gaat raden wat mensen misschien zouden kunnen vinden maar dat je het ze vraagt.
pi_161389991
quote:

[..]

[..]

Dus als ik Roos een flapdrol vind om uiteenlopende reden (iets wat ik altijd consequent heb verkondigd), laat ik mij kennen?

Valt me op dat je geen kritiek mag hebben op de uitslag, het referendum of de initiatiefnemers. Doe je dat toch, dan laat je je kennen en ben je een slechte verliezer (weet alleen niet welke wedstrijd ik precies verloren heb).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')