No. Have you?quote:
Rollo Carpenter knows.quote:
dan sodemieter je maar opquote:Op maandag 11 april 2016 23:29 schreef Treehut362 het volgende:
How do you like this groupchat so far?
I don't like them, much.
What do you dream of friend?quote:
Do you think I should go to sleep?quote:Op maandag 11 april 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Treehut hoort bij het interieur maar da's mijn mening.
Hee sjoef uniquequote:
Ik zit in een andere dimensie maar ga het proberen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Do you think I should go to sleep?
Hedde ge weer gezopen dan?quote:Op maandag 11 april 2016 23:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kan hij een hut van bouwenquote:
*giggles* you give the best hugs.quote:Op maandag 11 april 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit in een andere dimensie maar ga het proberen.
Mooi zoquote:
nee dat is nog steeds die cleverbot maar ik zal het niet meer doenquote:
dan kan ik mijn vrienden niet chattenquote:
Dat snappen ze niet johquote:Op maandag 11 april 2016 23:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
*giggles* you give the best hugs.
Oh ik heb er niet op geklikt dus geen idee.. Maar die vult automatische antwoorden in ?quote:Op maandag 11 april 2016 23:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee dat is nog steeds die cleverbot maar ik zal het niet meer doen
Dan kun je beter de Bot inzettenquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dan kan ik mijn vrienden niet chatten
dat is de leer-curve voor Clevermequote:Op maandag 11 april 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen ging het stuk sneller en waarom die suggestieve vragen steeds?
Lekker botquote:
Meer ken ie geen Engels danquote:Op maandag 11 april 2016 23:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat is de leer-curve voor Cleverme
Dat ik een Schiedbüddel. benquote:
Ja doeg he?quote:
lachen manquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik heb er niet op geklikt dus geen idee.. Maar die vult automatische antwoorden in ?
Music right back at ya!quote:
ich bin der ganzumsonstquote:
Dann weisst du ja auch wer der Verantwortliche für diese Schande ist.quote:
quote:
Da bedoel ik.....quote:
screenshotquote:
Nah, mis haar wel een beetjequote:
Jeugdsentimentquote:
leuke avatarquote:
Gezochtquote:
Zag het aan haar Pohi..quote:Op maandag 11 april 2016 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezocht
Ze 'hangt' nergens meer. Haar aardbeien billen posten af en toe nog wel in het 40+ punk, disco nogwattes topic
quote:
Was maar een vraagje omdat zij voor de rebound hier nog wel postequote:
Toen was Kingstown er nog, die vond ze wel leuk maak ik op uit dr profielquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was maar een vraagje omdat zij voor de rebound hier nog wel poste
Had je ook een bungalow tent?quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:02 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb een plat dak en het begint te regenen. Dat vind ik zo gezellig. Net als vroeger dat geluid met kamperen.
Oh, dat kan wel kloppen. Vroeg het mij gewoon af, omdat Eska (en Kingstown) mij indertijd (nog voor de rebound) hier (naar 40+) gelokt hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen was Kingstown er nog, die vond ze wel leuk maak ik op uit dr profiel
Zomerhuisje in de duinen, Ik geniet nog steeds van regen en onweerquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:02 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb een plat dak en het begint te regenen. Dat vind ik zo gezellig. Net als vroeger dat geluid met kamperen.
Ik alleen als ik wakker ben.. Wakker houden of worden hoeft van mij nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zomerhuisje in de duinen, Ik geniet nog steeds van regen en onweer
Nee wakker worden hoeft niet, Dat is bekend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik alleen als ik wakker ben.. Wakker houden of worden hoeft van mij niet
Alleen als het heel speciaal isquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wakker worden hoeft niet, Dat is bekend.
vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel kloppen. Vroeg het mij gewoon af, omdat Eska (en Kingstown) mij indertijd (nog voor de rebound) hier (naar 40+) gelokt hebben.
dan voel je je vast op je gemakquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit topic begint beetje vaag te worden.
Pollen in je neusquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit topic begint beetje vaag te worden.
Jah, toen kregen vrouwen nog 'scarlet fever', werd de melk nog aangelengd, en was tering een dodelijke en besmettelijke ziektequote:
Dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, toen kregen vrouwen nog 'scarlet fever', werd de melk nog aangelengd, en was tering een dodelijke en besmettelijke ziekte
Dat heet nu kankerquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, toen kregen vrouwen nog 'scarlet fever', werd de melk nog aangelengd, en was tering een dodelijke en besmettelijke ziekte
kanker is niet besmettelijk (zover ik weet dan)quote:
ik heb nooit tering of scarlet fever gehadquote:
A roodvonk... Moest toch even zoekenquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb nooit tering of scarlet fever gehad
De rest ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kanker is niet besmettelijk (zover ik weet dan)
Ik lees op dit moment weer wat 'ouwe' boekenquote:
nou prima, laat het erbijquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees op dit moment weer wat 'ouwe' boeken
English I presumequote:Op dinsdag 12 april 2016 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees op dit moment weer wat 'ouwe' boeken
Tuberculosis is wel degelijk een besmettelijke ziekte, en roodvonk ook.quote:
nou primaquote:
Zou ik ook doen als ik jou wasquote:
Wat lul je dan. Kanker nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuberculosis is wel degelijk een besmettelijke ziekte, en roodvonk ook.
[..]
nou prima
Lees even terug dan, jij vergeleek tering met kanker, ik nietquote:
Heb er erfenis aan overgehouden, de volgende zit eraan te komen Leukemie.quote:
Dat is wel de meest aannemelijke vorm van kankerquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lees even terug dan, jij vergeleek tering met kanker, ik niet
Het zal nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel de meest aannemelijke vorm van kanker
Dat krijg je met zombies.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben er weg van, dit topic mij te 'zuur'
Krijg nou watquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben er weg van, dit topic mij te 'zuur'
Dom gelul is waar ik niet tegen kanquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je komt wat abbrassief over soms hier en daar,
Wat is abbrassief btwquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je komt wat abbrassief over soms hier en daar,
Sodemieter opquote:
Ben je wel goed in je plaatquote:
Ahh je deed een fannetjequote:
quote:
quote:
Ik klik die shit niet aanquote:
Ik ben nou eenmaal een intelligente damequote:
Johquote:Op dinsdag 12 april 2016 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag toch wel rustig mn glas nog leegdrinken of zo.. nog geen 15 min..
Heb er al 1 anders was je zeker in aanmerking gekomen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een intelligente dame
Ik ben dol op rare liedjes.quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt weinig aan te zien.. Liedje over hemzelf?
Ik spring niet,quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er al 1 anders was je zeker in aanmerking gekomen.
En dat zonder neukenquote:Op dinsdag 12 april 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er al 1 anders was je zeker in aanmerking gekomen.
Natquote:Op dinsdag 12 april 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het weer wel minder.
Ik heb dat nooit begrepen. Springenquote:
Ik heb een winter gemistquote:
De een klimt op de kast met een tijgerslip en duikt/springt op de andere die in bed ligt .quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan het proberen uit te leggen maar heb er hard hoofd in.
Mijn oom had paarden (in Seven Duitsland) Een liefhebber. Ik heb ooit een foute sprong gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan het proberen uit te leggen maar heb er hard hoofd in.
Dat klopt wel een beetjequote:Op dinsdag 12 april 2016 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
De een klimt op de kast met een tijgerslip en duikt/springt op de andere die in bed ligt .
Zo deed ik het altijd
Voordat er tanks waren was dat de meeste snelle manier.quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oom had paarden (in Seven Duitsland) Een liefhebber. Ik heb ooit een foute sprong gezien.
Het paard werd afgemaakt.Ik vind het ook niet natuurlijk
Je bedoeld springpaarden. Maar we zijn niet meer in de middeleeuwen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat er tanks waren was dat de meeste snelle manier.
Oorlogspaarden bedoel ik en dat was begin 1e wereldoorlog nog doodnormaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bedoeld springpaarden. Maar we zijn niet meer in de middeleeuwen.
Ja net zoals de tering,Daar liep net nog iemand boos over wegquote:Op dinsdag 12 april 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oorlogspaarden bedoel ik en dat was begin 1e wereldoorlog nog doodnormaal.
Honden ook .quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar Piet ik vind het geen leuke sportquote:Op dinsdag 12 april 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook even niet na mijn zandhappen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar Piet ik vind het geen leuke sport
Dat is je strafquote:Op dinsdag 12 april 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook even niet na mijn zandhappen.
Paarden hebben ranke benen,quote:
Ik heb nog de balkondeur open wat heerlijkquote:Op dinsdag 12 april 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ik heb hele goede, kan het zelf alleen niet bijbenen.
Ja doeg he??quote:
Dan mag deze voor de jongeren hier niet ontbreken, toch?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 02:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan mag deze voor de jongeren hier niet ontbreken, toch?
OK, wij zouden eens een duo show moeten doenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, wij zouden eens een duo show moeten doen
Ik zag twee beren.....
broodjes smeren.....
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tong is ook weleens boos op me maar dat is een idioot.
quote:
Ik heb meer medelijden met jou en verder zoek je het zelf maar uit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ben niet boos. Dat ben je niet waard. Heb wel medelijden met je grootheidswaanzin.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 03:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstanding
Voor tong:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met jou en verder zoek je het zelf maar uit.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
In de zandbak pak ik het schepje af en sla ermee op je kop.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zal vast treurig zijn en weet al niet meer maar dat zal me aan de reet roesten.
quote:
Ik wens je nog veel succes hier, toedels.quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Treurig is niet het juiste woord. Meer zielig, of aandoenlijk.
Heb je al rondje Zaltbommel gedaan.?quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt zelfinzicht. Je gaat vooruit.
Ik ga mezelf de douche indonderenquote:Op dinsdag 12 april 2016 07:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel YT indonderen.
neuh ik dacht het nietquote:
New order had een van de meest verkochte maxi-singles ooit.quote:
Ja dat klopt wel iets met blauwe maandag.quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
New order had een van de meest verkochte maxi-singles ooit.
doe dat nooit je bent toch niet gekquote:
Ik heb nog wel een mooie hamerquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
doe dat nooit je bent toch niet gek
eg welquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
doe dat nooit je bent toch niet gek
Het leven is een spelletje.quote:
Ik snap het welquote:
Dat geluid moet erbijquote:
Ik snap die ookquote:
Ach het verlichtquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor het humeur blijkbaar.
En ga je het mij vertellen ?quote:
Zie ik zo bleek. Onweer hierquote:
Verligt durfde ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan ie als lamp in stadion gaan hangen.
Kaasquote:
hou dat gevoel vast!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:19 schreef matthias24 het volgende:
ik zat hier net ff te lezen en het valt me op dat het hier toch wel weer erg gezelig is.
Dan begrijp je ons beter dan dat we elkaar hier begrijpenquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:19 schreef matthias24 het volgende:
ik zat hier net ff te lezen en het valt me op dat het hier toch wel weer erg gezelig is.
ik begrijp julie hastike goed. eigenlijk zou ik ook 40 moeten zijn inplaats van 24.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan begrijp je ons beter dan dat we elkaar hier begrijpen
ssssssssstquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:39 schreef matthias24 het volgende:
noem mij maar gewoon de........... 40+ fluisteraar.
ssssssssssst!quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ALARM OP SCHIPHOL!
ALARM OP SCHIPHOL!
NO PANIC! NO PANIC!
Zoek je ruzie?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een ongelooflijke loser en jij zeg....
Het is een grote egotripper, maakt mij niet uit verder maar houd mijn bek niet wanneer ik 'm tegenkom.quote:
Ok, hij kan zn verleden niet uitwissen.. Maar laat hem gewoon links liggen Piet.. Hoe vaak kom jij in Bommel? Ik ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 13 april 2016 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een grote egotripper, maakt mij niet uit verder maar houd mijn bek niet wanneer ik 'm tegenkom.
Zoek maar op hoe vaak in zijn topics kom, Op zijn tijd een steek onder water dat is het.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok, hij kan zn verleden niet uitwissen.. Maar laat hem gewoon links liggen Piet.. Hoe vaak kom jij in Bommel? Ik ben er nog nooit geweest
Ik ga dat niet uitzoeken... Tis al weer weekendquote:Op woensdag 13 april 2016 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoek maar op hoe vaak in zijn topics kom, Op zijn tijd een steek onder water dat is het.
Doet me denken aan de kleuterschool met te weinig schepjes in de zandbak.
Iedereen krijgt de ruimte hier toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga dat niet uitzoeken... Tis al weer weekend
Maar zeik hem dan ergens anders af, buiten 40+ . we moeten wel het goede voorbeeld blijven geven... En misschien wil ie wel met vervroegd pensieon of zo, dus een beetje begrip
Das wel de bedoeling...quote:Op woensdag 13 april 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de ruimte hier toch?
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 13 april 2016 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een grote egotripper, maakt mij niet uit verder maar houd mijn bek niet wanneer ik 'm tegenkom.
Gooi jij nu zand naar Piet?quote:
Met de boot?quote:Op woensdag 13 april 2016 09:44 schreef sacha het volgende:
ik mag vandaag naar de tandarts![]()
kom ik ook eens buiten
Die heeft al genoeg dochtersquote:Op woensdag 13 april 2016 11:01 schreef sacha het volgende:
ik heb alwéér gedroomd over Robert ten Brink
Loserquote:Op woensdag 13 april 2016 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow wacht die loser heeft zijn posts aangepast.
Tegengasquote:Op woensdag 13 april 2016 02:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Stel je eens voor dat er wat tegengas komt zeg, dat kan toch niet met zoveel posts.
Kun je aan de gang blijven hč ?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel bij kromme zinnen maar ga het niet leeghalen.
Spiegelbeeld. Ik kom jou nooit tegen. Kijk altijd in je rug als je stiekem wegsluipt na een sneer in m'n rug.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welk verleden moet ik uitwissenquote:Op woensdag 13 april 2016 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok, hij kan zn verleden niet uitwissen.
Ik houd van felle discussies die ergens over gaan. Dan mag je vilein zijn. Wat jij doet heeft daar niks mee te maken. Iemand uit het niets een idioot noemen. Of zeggen dat ie een schop onder zijn reet nodig heeft, etc. En dat allemaal ongefundeerd en off topic uit het niets, heeft niks met af en toe een steek onder water te maken. Het is laf, continue, een boude uitspraak doen, zelf ingenomen megalomanie van een zichelf geweldig vindende hufter.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoek maar op hoe vaak in zijn topics kom, Op zijn tijd een steek onder water dat is het.
Doet me denken aan de kleuterschool met te weinig schepjes in de zandbak.
Stimuleer hem nog even.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zeik hem dan ergens anders af, buiten 40+
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de ruimte hier toch?
Iets voor mij dus. Zal ook eens een afspraak maken.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:44 schreef sacha het volgende:
ik mag vandaag naar de tandarts![]()
kom ik ook eens buiten
Welk Eiland ?quote:
Die ken ik niet. Wel met Viola Holt.quote:
Die is er maar druk mee die tandartsquote:Op woensdag 13 april 2016 14:15 schreef sacha het volgende:
op koningsdag krijg ik een nieuwe vulling
Heb je geen spuitje meer nodigquote:Op woensdag 13 april 2016 14:19 schreef sacha het volgende:
[..]
dan mag ik dronken in de stoel liggen
Dat is om nog sterkere tanden en kiezen te krijgenquote:Op woensdag 13 april 2016 14:24 schreef sacha het volgende:
en de Aap moet zijn tandvlees poetsen, dat vond ie maar een vreemde mededeling
joh!quote:Op woensdag 13 april 2016 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is om nog sterkere tanden en kiezen te krijgen
Amelandquote:
Een dagvulling ?quote:Op woensdag 13 april 2016 14:15 schreef sacha het volgende:
op koningsdag krijg ik een nieuwe vulling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |