No. Have you?quote:
Rollo Carpenter knows.quote:
dan sodemieter je maar opquote:Op maandag 11 april 2016 23:29 schreef Treehut362 het volgende:
How do you like this groupchat so far?
I don't like them, much.
What do you dream of friend?quote:
Do you think I should go to sleep?quote:Op maandag 11 april 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Treehut hoort bij het interieur maar da's mijn mening.
Hee sjoef uniquequote:
Ik zit in een andere dimensie maar ga het proberen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Do you think I should go to sleep?
Hedde ge weer gezopen dan?quote:Op maandag 11 april 2016 23:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kan hij een hut van bouwenquote:
*giggles* you give the best hugs.quote:Op maandag 11 april 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit in een andere dimensie maar ga het proberen.
Mooi zoquote:
nee dat is nog steeds die cleverbot maar ik zal het niet meer doenquote:
dan kan ik mijn vrienden niet chattenquote:
Dat snappen ze niet johquote:Op maandag 11 april 2016 23:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
*giggles* you give the best hugs.
Oh ik heb er niet op geklikt dus geen idee.. Maar die vult automatische antwoorden in ?quote:Op maandag 11 april 2016 23:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee dat is nog steeds die cleverbot maar ik zal het niet meer doen
Dan kun je beter de Bot inzettenquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dan kan ik mijn vrienden niet chatten
dat is de leer-curve voor Clevermequote:Op maandag 11 april 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen ging het stuk sneller en waarom die suggestieve vragen steeds?
Lekker botquote:
Meer ken ie geen Engels danquote:Op maandag 11 april 2016 23:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat is de leer-curve voor Cleverme
Dat ik een Schiedbüddel. benquote:
Ja doeg he?quote:
lachen manquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik heb er niet op geklikt dus geen idee.. Maar die vult automatische antwoorden in ?
Music right back at ya!quote:
ich bin der ganzumsonstquote:
Dann weisst du ja auch wer der Verantwortliche für diese Schande ist.quote:
quote:
Da bedoel ik.....quote:
screenshotquote:
Nah, mis haar wel een beetjequote:
Jeugdsentimentquote:
leuke avatarquote:
Gezochtquote:
Zag het aan haar Pohi..quote:Op maandag 11 april 2016 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezocht
Ze 'hangt' nergens meer. Haar aardbeien billen posten af en toe nog wel in het 40+ punk, disco nogwattes topic
quote:
Was maar een vraagje omdat zij voor de rebound hier nog wel postequote:
Toen was Kingstown er nog, die vond ze wel leuk maak ik op uit dr profielquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was maar een vraagje omdat zij voor de rebound hier nog wel poste
Had je ook een bungalow tent?quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:02 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb een plat dak en het begint te regenen. Dat vind ik zo gezellig. Net als vroeger dat geluid met kamperen.
Oh, dat kan wel kloppen. Vroeg het mij gewoon af, omdat Eska (en Kingstown) mij indertijd (nog voor de rebound) hier (naar 40+) gelokt hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen was Kingstown er nog, die vond ze wel leuk maak ik op uit dr profiel
Zomerhuisje in de duinen, Ik geniet nog steeds van regen en onweerquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:02 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb een plat dak en het begint te regenen. Dat vind ik zo gezellig. Net als vroeger dat geluid met kamperen.
Ik alleen als ik wakker ben.. Wakker houden of worden hoeft van mij nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zomerhuisje in de duinen, Ik geniet nog steeds van regen en onweer
Nee wakker worden hoeft niet, Dat is bekend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik alleen als ik wakker ben.. Wakker houden of worden hoeft van mij niet
Alleen als het heel speciaal isquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wakker worden hoeft niet, Dat is bekend.
vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel kloppen. Vroeg het mij gewoon af, omdat Eska (en Kingstown) mij indertijd (nog voor de rebound) hier (naar 40+) gelokt hebben.
dan voel je je vast op je gemakquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit topic begint beetje vaag te worden.
Pollen in je neusquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit topic begint beetje vaag te worden.
Jah, toen kregen vrouwen nog 'scarlet fever', werd de melk nog aangelengd, en was tering een dodelijke en besmettelijke ziektequote:
Dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, toen kregen vrouwen nog 'scarlet fever', werd de melk nog aangelengd, en was tering een dodelijke en besmettelijke ziekte
Dat heet nu kankerquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, toen kregen vrouwen nog 'scarlet fever', werd de melk nog aangelengd, en was tering een dodelijke en besmettelijke ziekte
kanker is niet besmettelijk (zover ik weet dan)quote:
ik heb nooit tering of scarlet fever gehadquote:
A roodvonk... Moest toch even zoekenquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb nooit tering of scarlet fever gehad
De rest ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kanker is niet besmettelijk (zover ik weet dan)
Ik lees op dit moment weer wat 'ouwe' boekenquote:
nou prima, laat het erbijquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees op dit moment weer wat 'ouwe' boeken
English I presumequote:Op dinsdag 12 april 2016 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees op dit moment weer wat 'ouwe' boeken
Tuberculosis is wel degelijk een besmettelijke ziekte, en roodvonk ook.quote:
nou primaquote:
Zou ik ook doen als ik jou wasquote:
Wat lul je dan. Kanker nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuberculosis is wel degelijk een besmettelijke ziekte, en roodvonk ook.
[..]
nou prima
Lees even terug dan, jij vergeleek tering met kanker, ik nietquote:
Heb er erfenis aan overgehouden, de volgende zit eraan te komen Leukemie.quote:
Dat is wel de meest aannemelijke vorm van kankerquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lees even terug dan, jij vergeleek tering met kanker, ik niet
Het zal nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel de meest aannemelijke vorm van kanker
Dat krijg je met zombies.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben er weg van, dit topic mij te 'zuur'
Krijg nou watquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben er weg van, dit topic mij te 'zuur'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |