Inderdaadquote:Op maandag 11 april 2016 23:13 schreef gosschalks het volgende:
"Ik hoef het niet uit te leggen" betekent "Ik kan het niet uitleggen"
Ottomaanse Rehagel rijkquote:Op maandag 11 april 2016 23:13 schreef tong80 het volgende:
/309126]Doublepain[/url] het volgende:[/b]
[..]
Oost Romeinse Rijk
Ottomaanse Rehagel rijkquote:Op maandag 11 april 2016 23:13 schreef tong80 het volgende:
/309126]Doublepain[/url] het volgende:[/b]
[..]
Oost Romeinse Rijk
Alle 2 goed bezigquote:Op maandag 11 april 2016 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind de koning van Marokko beter.
Omdat ie een andere mening heeft dan jouw?quote:Op maandag 11 april 2016 23:14 schreef Slobeend het volgende:
Lachwekkende gozer dit zeg. Man man MAN.
Jouw?quote:Op maandag 11 april 2016 23:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ie een andere mening heeft dan jouw?
Dit slaat nergens op.quote:Op maandag 11 april 2016 23:13 schreef DKUp het volgende:
Dan moet je lekker naar Turkije gaan als de westerse media zo kut is
Alleen Gummbah mag blijvenquote:Op maandag 11 april 2016 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Willen jullie meer of minder tekeningen?
Boston Globe niet gezien ?quote:Op maandag 11 april 2016 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snap hem wel deels, westerse media praten elkaar te makkelijk na net als de hetze tegen Trump
*jouquote:Op maandag 11 april 2016 23:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ie een andere mening heeft dan jouw?
quote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef OProg het volgende:
Volgens Mehmet is het allemaal heel normaal.
Voor het evenwichtquote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef Baszh het volgende:
Als die Mehmet het niet kan of wil uitleggen waarom zit hij er dan ?
quote:Op maandag 11 april 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op.
Fit ois een kikker in het verkeerde keelgat. Kikker in de keel ?
Westerse vrijheden zijn ook niet normaal in de niet-westerse wereld.quote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef OProg het volgende:
Volgens Mehmet is het allemaal heel normaal.
Triest, dit zou goede reden zijn om kranten te sluiten.. Misschien moet Trump dat maar doen a la Erdoganquote:
Om te laten zien hoe lachwekkend en gehersenspoeld sommige Turken zijn.quote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef Baszh het volgende:
Als die Mehmet het niet kan of wil uitleggen waarom zit hij er dan ?
Oke schatjequote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
*jou
Maar het is eigenlijk 'jij' in deze zin.
Gemeente Zaltbommelquote:
Omdat ie niet gehersenspoeld is door de mainstream media zoals jullie hier?quote:Op maandag 11 april 2016 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Om te laten zien hoe lachwekkend en gehersenspoeld sommige Turken zijn.
Daarom kijken wij VI voor een ander geluid.quote:Op maandag 11 april 2016 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ie niet gehersenspoeld is door de mainstream media zoals jullie hier?
quote:Op maandag 11 april 2016 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom kijken wij VI voor een ander geluid.
Wie is jullie?quote:Op maandag 11 april 2016 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ie niet gehersenspoeld is door de mainstream media zoals jullie hier?
Begint net spannend te wordenquote:Op maandag 11 april 2016 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik kap ermee dit verhaal interesseert mij niet.
Precies. Laats nog over gelezen. Verder niks mis met hockey. Mooie sport van atletenquote:Op maandag 11 april 2016 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog is dit een treurig verhaal. Gun je niemand.
quote:Op maandag 11 april 2016 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik kap ermee dit verhaal interesseert mij niet.
Door wie is die rijk gevallen ?quote:Op maandag 11 april 2016 23:20 schreef AQUILA. het volgende:
De onrust in het Midden-Oosten is opgelaaid na de val van het Osmaanse Rijk.
Schuld van Sykes-Picotquote:Op maandag 11 april 2016 23:20 schreef AQUILA. het volgende:
De onrust in het Midden-Oosten is opgelaaid na de val van het Osmaanse Rijk.
quote:Op maandag 11 april 2016 23:21 schreef PSVCL het volgende:
Mens
[..]
Door wie is die rijk gevallen ?
Met hulp van het westen.
Door wie zijn de problemen in het midden oosten begonnen?
Alberto Stegeman.quote:Op maandag 11 april 2016 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lastigquote:Op maandag 11 april 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou je haar rimmen voor een flap van 100?
Het Osmaanse Rijk was al behoorlijk op zijn retour maar na WW1 was het al helemaal verzwakt. Eigenlijk best zonde dat het viel, had de wereld een hoop ellende kunnen besparen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:21 schreef PSVCL het volgende:
Mens
[..]
Door wie is die rijk gevallen ?
Met hulp van het westen.
Paar lijntjes trekken dwars door etnische groepen, net als in Afrika is gebeurd.quote:Op maandag 11 april 2016 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schuld van Sykes-Picot
hohohohohoh
Moesten het goed doenquote:Op maandag 11 april 2016 23:22 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Paar lijntjes trekken dwars door etnische groepen, net als in Afrika is gebeurd.
De schuld van GTA & Call of Duty.quote:Op maandag 11 april 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
Dat onderwerp met die gameverslaafden lijkt me mogelijk nog wel aardig
Keith Bakker heeft me van mijn gameverslaving afgeholpen, heb nu alleen wel hiv.quote:Op maandag 11 april 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
Dat onderwerp met die gameverslaafden lijkt me mogelijk nog wel aardig
quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Keith Bakker heeft me van mijn gameverslaving afgeholpen, heb nu alleen wel hiv.
Blijkbaar moest ie vallen zodat het westen en Amerika hun plan konden uitvoeren , daarna kwam er ook nog es die zionistische staat bij gesticht door de Britten.quote:Op maandag 11 april 2016 23:21 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Het Osmaanse Rijk was al behoorlijk op zijn retour maar na WW1 was het al helemaal verzwakt. Eigenlijk best zonde dat het viel, had de wereld een hoop ellende kunnen besparen.
Destijds (periode van ruwweg 1880 tot 1940) dacht men niet in termen van wat humanitair het ethisch meest verantwoorde is in Europa, snelle winsten zo luidde het devies.quote:
[..]
Keith Bakker heeft me van mijn gameverslaving afgeholpen, heb nu alleen wel hiv.
dat rijmt xdquote:Op maandag 11 april 2016 23:22 schreef Martinello het volgende:
Apart hoofd heeft de tante van Yolanthe
[..]
Toch wel een beetje treurig, dat westen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Blijkbaar moest ie vallen zodat het westen en Amerika hun plan konden uitvoeren , daarna kwam er ook nog es die zionistische staat bij gesticht door de Britten.
En nu janken om die paar asielzoekers.
Gewoon even God-mode aanzetten.quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Etnisch vonden ze dat je gehandicapten kon afmaken zonder toestemming,quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Destijds (periode van ruwweg 1880 tot 1940) dacht men niet in termen van wat humanitair het ethisch meest verantwoorde is in Europa, snelle winsten zo luidde het devies.
Zweden he? Sociaaldemocraten tijdens het interbellum.quote:Op maandag 11 april 2016 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Etnisch vonden ze dat je gehandicapten kon afmaken zonder toestemming,
Bedacht door links
Heerlijk.quote:
Ach jaquote:Op maandag 11 april 2016 23:25 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Toch wel een beetje treurig, dat westen.
Duitsland , Engeland , Oostenrijk-Hongarije erbijquote:Op maandag 11 april 2016 23:26 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Zweden he? Sociaaldemocraten tijdens het interbellum.
Lekker alles uitgebuit, vooral in de 19e eeuw. Systematische exploitatie.quote:
Ik neem aan dat ze het ziekenhuis ook hebben gevraagd iemand te sturen voor wederhoor, gaan ze doorgaans niet op inquote:Op maandag 11 april 2016 23:27 schreef bombmannl het volgende:
Houd dit lekker in de rechtszaal, ipv die zielige verhalen van 1 subjectieve bron.
Kun je helemaal niks mee
Voor WWII was dat volstrekt normaal, zoiets als politieke correctheid bestond toen ook nog niet echt. Darwinisme vierde hoogtij.quote:Op maandag 11 april 2016 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Duitsland , Engeland , Oostenrijk-Hongarije erbij
deze man weetquote:Op maandag 11 april 2016 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Sparta is kampioen. En dit wijf jankt om geld.
Ja! En nu het geld op is was het een verschrikkelijk wurgcontractquote:Op maandag 11 april 2016 23:28 schreef bechirti het volgende:
Mevrouw vond geld belangrijker. Walgelijk.
Klopt het dat je een VBL verbod hebt?quote:Op maandag 11 april 2016 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke idioot heeft een ouder geld gegeven voor een stichting?
ze heeft er voor betaaldquote:Op maandag 11 april 2016 23:28 schreef MPC60 het volgende:
Dus hiervoor werd de discussie net afgebroken?
Allemaal juichen toen er oorlog kwam . Oost Europa wat altijd 1 grote puinhoop was/is , veel regeringswisselingen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:28 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Voor WWII was dat volstrekt normaal, zoiets als politieke correctheid bestond toen ook nog niet echt. Darwinisme vierde hoogtij.
Zo slecht waren die grote keizerrijken niet, Rusland, Duitsland en O-H. Hield de boel lekker koest daar op de Balkan.quote:Op maandag 11 april 2016 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal juichen toen er oorlog kwam . Oost Europa wat altijd 1 grote puinhoop was/is , veel regeringswisselingen.
Oh wacht , dat hebben we nu ook..
Op het laatst ook niet meer . En er was heel veel spanning tussen die landen want toen hadden ze nog de ''landjepik en ik moet wat je hebt mentaliteit''. Ook al kwamen de leiders allemaal van 1 koningin.quote:Op maandag 11 april 2016 23:31 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Zo slecht waren die grote keizerrijken niet, Rusland, Duitsland en O-H. Hield de boel lekker koest daar op de Balkan.
Loretta is veel dommer. Die is hersenloosquote:Op maandag 11 april 2016 23:31 schreef gosschalks het volgende:
Ze lijkt wel wat op Loretta Schrijver, dus ze valt bij Jeroen in de smaak
Vanaf circa 1880 ging het rommelen tussen die drie, kwam ook doordat Duitsland veel expansiever werd met Wilhelm II en het vertrek van Bismarck rond 1890.quote:Op maandag 11 april 2016 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op het laatst ook niet meer . En er was heel veel spanning tussen die landen want toen hadden ze nog de ''landjepik en ik moet wat je hebt mentaliteit''. Ook al kwamen de leiders allemaal van 1 koningin.
Des te geschikter voor Jeroen, die duldt geen tegenspraakquote:Op maandag 11 april 2016 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Loretta is veel dommer. Die is hersenloos
Ben vanochtend om 9 uur begonnen. achter de PC gegeten.quote:
verslaafdquote:Op maandag 11 april 2016 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Die jongen rechts komt me bekend voor, heeft volgens mij aan dat programma met Cas Stuijf ofzo meegedaan
Heb wel eens tijdens een voetbalwedstrijd in een emmer gezekenquote:Op maandag 11 april 2016 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Ze kwamen nooit buiten en poepten in een emmer.
Einde verhaal.
Ik ben ook eens 2 weken thuisgebleven om WoW te spelen in 5 VWO, nooit problemen mee gekregen. 1x ziek melden en voor de toetsen 2 weken later weer terugquote:
Heb je gelijk inquote:Op maandag 11 april 2016 23:34 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Des te geschikter voor Jeroen, die duldt geen tegenspraak
lastigquote:Op maandag 11 april 2016 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zeg nou zelf. Wat is belangrijker: diploma mbo grafische vormgeving of een lvl 95 mage?
Geen idee wat dat is. Klinkt wel mooi.quote:
Oostenrijk-Hongarije was weer bang voor Rusland , Duitsland bang voor Rusland , Frankrijk bang / haat voor Duitsland . Engeland moest ten koste van alles dat wereldrijk behouden . Was allemaal wat vroegerquote:Op maandag 11 april 2016 23:34 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Vanaf circa 1880 ging het rommelen tussen die drie, kwam ook doordat Duitsland veel expansiever werd met Wilhelm II en het vertrek van Bismarck rond 1890.
Ik heb de beste herinneringen aan CS 1.3quote:
Abracadabraquote:
Eens maar ik speelde 1.5 en 1.6, nooit source of GO gespeeld.quote:
geen last van sinds ik LoL speelquote:Op maandag 11 april 2016 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw mastubeerverslaving?
skywalken bunnyhop geen steam man man manquote:Op maandag 11 april 2016 23:37 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik heb de beste herinneringen aan CS 1.3
Inderdaadquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
skywalken bunnyhop geen steam man man man
Jantje binnen minuut 20quote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vóór het fluitsignaal direct afsluiten.
Return to castle Wolfenstein, Doomquote:
Toch leek het lange tijd goed te gaan na 1885, toch een soort van overeenkomst betreffende de koloniën in Berlijn. Denk dat de doorsnee burger in Europa rond 1910 geen flauw idee had van de ramp die zich zou voltrekken, de oorlog waarbij Europa zichzelf vernietigde en totale werelddominantie verspeelde.quote:Op maandag 11 april 2016 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oostenrijk-Hongarije was weer bang voor Rusland , Duitsland bang voor Rusland , Frankrijk bang / haat voor Duitsland . Engeland moest ten koste van alles dat wereldrijk behouden . Was allemaal wat vroeger
Gezondquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
In die kliniek sta je de hele dag achter de fruitautomaat.
Nu wordt het hier een beetje gayquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Die boy met die krulletjes is prima twink-materiaal trouwens
Postal 2 godquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Return to castle Wolfenstein, Doom
De dag dat Amerika ons hielp waren we gedoemd.quote:Op maandag 11 april 2016 23:39 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Toch leek het lange tijd goed te gaan na 1885, toch een soort van overeenkomst betreffende de koloniën in Berlijn. Denk dat de doorsnee burger in Europa rond 1910 geen flauw idee had van de ramp die zich zou voltrekken, de oorlog waarbij Europa zichzelf vernietigde en totale werelddominantie verspeelde.
Dat is Jeroen Pauw, de presentator.quote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ken die ouwe vent aan tafel ergens van. Is datt een acteur ?
Hij lijkt op zijn moeder.quote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Oorlog was leuk en een avontuur. Dachten ook dat het heel snel over was en allemaal vonden ze hun eigen land helemaal geweldig .quote:Op maandag 11 april 2016 23:39 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Toch leek het lange tijd goed te gaan na 1885, toch een soort van overeenkomst betreffende de koloniën in Berlijn. Denk dat de doorsnee burger in Europa rond 1910 geen flauw idee had van de ramp die zich zou voltrekken, de oorlog waarbij Europa zichzelf vernietigde en totale werelddominantie verspeelde.
Wubbo Ockels herrezen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ja speelde vroeger Swiebertjequote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Sex verslaafd en zoop veel wodkaquote:
Dat is Victor Reinier.quote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Dat is de associatiequote:
Dat geneest hem niet automatisch van zijn seksverslavingquote:Op maandag 11 april 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, dacht dat ie eindelijk een vrouw had
Eerder Malle pietjequote:
Kwam natuurlijk ook doordat de meeste oorlogen in late de negentiende eeuw vrij snel afgelopen waren, die illusie bleef dus ook in stand tot WO1. Men dacht met de kerst weer thuis te zijn. Uiteindelijk verminkte Europa zichzelf en nam de VS de leidersrol langzaam over, zeker na WOII.quote:Op maandag 11 april 2016 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oorlog was leuk en een avontuur. Dachten ook dat het heel snel over was en allemaal vonden ze hun eigen land helemaal geweldig .
Amateur. En ik ben serieus.quote:
Niet Imca Marinaquote:
Bedoel met andere vrouwenquote:Op maandag 11 april 2016 23:42 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat geneest hem niet automatisch van zijn seksverslaving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |