Ik ben ook eens 2 weken thuisgebleven om WoW te spelen in 5 VWO, nooit problemen mee gekregen. 1x ziek melden en voor de toetsen 2 weken later weer terugquote:
Heb je gelijk inquote:Op maandag 11 april 2016 23:34 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Des te geschikter voor Jeroen, die duldt geen tegenspraak
lastigquote:Op maandag 11 april 2016 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zeg nou zelf. Wat is belangrijker: diploma mbo grafische vormgeving of een lvl 95 mage?
Geen idee wat dat is. Klinkt wel mooi.quote:
Oostenrijk-Hongarije was weer bang voor Rusland , Duitsland bang voor Rusland , Frankrijk bang / haat voor Duitsland . Engeland moest ten koste van alles dat wereldrijk behouden . Was allemaal wat vroegerquote:Op maandag 11 april 2016 23:34 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Vanaf circa 1880 ging het rommelen tussen die drie, kwam ook doordat Duitsland veel expansiever werd met Wilhelm II en het vertrek van Bismarck rond 1890.
Ik heb de beste herinneringen aan CS 1.3quote:
Abracadabraquote:
Eens maar ik speelde 1.5 en 1.6, nooit source of GO gespeeld.quote:
geen last van sinds ik LoL speelquote:Op maandag 11 april 2016 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw mastubeerverslaving?
skywalken bunnyhop geen steam man man manquote:Op maandag 11 april 2016 23:37 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik heb de beste herinneringen aan CS 1.3
Inderdaadquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
skywalken bunnyhop geen steam man man man
Jantje binnen minuut 20quote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vóór het fluitsignaal direct afsluiten.
Return to castle Wolfenstein, Doomquote:
Toch leek het lange tijd goed te gaan na 1885, toch een soort van overeenkomst betreffende de koloniën in Berlijn. Denk dat de doorsnee burger in Europa rond 1910 geen flauw idee had van de ramp die zich zou voltrekken, de oorlog waarbij Europa zichzelf vernietigde en totale werelddominantie verspeelde.quote:Op maandag 11 april 2016 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oostenrijk-Hongarije was weer bang voor Rusland , Duitsland bang voor Rusland , Frankrijk bang / haat voor Duitsland . Engeland moest ten koste van alles dat wereldrijk behouden . Was allemaal wat vroeger
Gezondquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
In die kliniek sta je de hele dag achter de fruitautomaat.
Nu wordt het hier een beetje gayquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Die boy met die krulletjes is prima twink-materiaal trouwens
Postal 2 godquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Return to castle Wolfenstein, Doom
De dag dat Amerika ons hielp waren we gedoemd.quote:Op maandag 11 april 2016 23:39 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Toch leek het lange tijd goed te gaan na 1885, toch een soort van overeenkomst betreffende de koloniën in Berlijn. Denk dat de doorsnee burger in Europa rond 1910 geen flauw idee had van de ramp die zich zou voltrekken, de oorlog waarbij Europa zichzelf vernietigde en totale werelddominantie verspeelde.
Dat is Jeroen Pauw, de presentator.quote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ken die ouwe vent aan tafel ergens van. Is datt een acteur ?
Hij lijkt op zijn moeder.quote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Oorlog was leuk en een avontuur. Dachten ook dat het heel snel over was en allemaal vonden ze hun eigen land helemaal geweldig .quote:Op maandag 11 april 2016 23:39 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Toch leek het lange tijd goed te gaan na 1885, toch een soort van overeenkomst betreffende de koloniën in Berlijn. Denk dat de doorsnee burger in Europa rond 1910 geen flauw idee had van de ramp die zich zou voltrekken, de oorlog waarbij Europa zichzelf vernietigde en totale werelddominantie verspeelde.
Wubbo Ockels herrezen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ja speelde vroeger Swiebertjequote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Sex verslaafd en zoop veel wodkaquote:
Dat is Victor Reinier.quote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Dat is de associatiequote:
Dat geneest hem niet automatisch van zijn seksverslavingquote:Op maandag 11 april 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, dacht dat ie eindelijk een vrouw had
Eerder Malle pietjequote:
Kwam natuurlijk ook doordat de meeste oorlogen in late de negentiende eeuw vrij snel afgelopen waren, die illusie bleef dus ook in stand tot WO1. Men dacht met de kerst weer thuis te zijn. Uiteindelijk verminkte Europa zichzelf en nam de VS de leidersrol langzaam over, zeker na WOII.quote:Op maandag 11 april 2016 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oorlog was leuk en een avontuur. Dachten ook dat het heel snel over was en allemaal vonden ze hun eigen land helemaal geweldig .
Amateur. En ik ben serieus.quote:
Niet Imca Marinaquote:
Bedoel met andere vrouwenquote:Op maandag 11 april 2016 23:42 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat geneest hem niet automatisch van zijn seksverslaving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |