Eens maar ik speelde 1.5 en 1.6, nooit source of GO gespeeld.quote:
geen last van sinds ik LoL speelquote:Op maandag 11 april 2016 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw mastubeerverslaving?
skywalken bunnyhop geen steam man man manquote:Op maandag 11 april 2016 23:37 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik heb de beste herinneringen aan CS 1.3
Inderdaadquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
skywalken bunnyhop geen steam man man man
Jantje binnen minuut 20quote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vóór het fluitsignaal direct afsluiten.
Return to castle Wolfenstein, Doomquote:
Toch leek het lange tijd goed te gaan na 1885, toch een soort van overeenkomst betreffende de koloniën in Berlijn. Denk dat de doorsnee burger in Europa rond 1910 geen flauw idee had van de ramp die zich zou voltrekken, de oorlog waarbij Europa zichzelf vernietigde en totale werelddominantie verspeelde.quote:Op maandag 11 april 2016 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oostenrijk-Hongarije was weer bang voor Rusland , Duitsland bang voor Rusland , Frankrijk bang / haat voor Duitsland . Engeland moest ten koste van alles dat wereldrijk behouden . Was allemaal wat vroeger
Gezondquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
In die kliniek sta je de hele dag achter de fruitautomaat.
Nu wordt het hier een beetje gayquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Die boy met die krulletjes is prima twink-materiaal trouwens
Postal 2 godquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Return to castle Wolfenstein, Doom
De dag dat Amerika ons hielp waren we gedoemd.quote:Op maandag 11 april 2016 23:39 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Toch leek het lange tijd goed te gaan na 1885, toch een soort van overeenkomst betreffende de koloniën in Berlijn. Denk dat de doorsnee burger in Europa rond 1910 geen flauw idee had van de ramp die zich zou voltrekken, de oorlog waarbij Europa zichzelf vernietigde en totale werelddominantie verspeelde.
Dat is Jeroen Pauw, de presentator.quote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ken die ouwe vent aan tafel ergens van. Is datt een acteur ?
Hij lijkt op zijn moeder.quote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ken die ouwe vent aan tafel ergens van. Is datt een acteur ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |