Omdat ie niet gehersenspoeld is door de mainstream media zoals jullie hier?quote:Op maandag 11 april 2016 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Om te laten zien hoe lachwekkend en gehersenspoeld sommige Turken zijn.
Daarom kijken wij VI voor een ander geluid.quote:Op maandag 11 april 2016 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ie niet gehersenspoeld is door de mainstream media zoals jullie hier?
quote:Op maandag 11 april 2016 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom kijken wij VI voor een ander geluid.
Wie is jullie?quote:Op maandag 11 april 2016 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ie niet gehersenspoeld is door de mainstream media zoals jullie hier?
Begint net spannend te wordenquote:Op maandag 11 april 2016 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik kap ermee dit verhaal interesseert mij niet.
Precies. Laats nog over gelezen. Verder niks mis met hockey. Mooie sport van atletenquote:Op maandag 11 april 2016 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog is dit een treurig verhaal. Gun je niemand.
quote:Op maandag 11 april 2016 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik kap ermee dit verhaal interesseert mij niet.
Door wie is die rijk gevallen ?quote:Op maandag 11 april 2016 23:20 schreef AQUILA. het volgende:
De onrust in het Midden-Oosten is opgelaaid na de val van het Osmaanse Rijk.
Schuld van Sykes-Picotquote:Op maandag 11 april 2016 23:20 schreef AQUILA. het volgende:
De onrust in het Midden-Oosten is opgelaaid na de val van het Osmaanse Rijk.
quote:Op maandag 11 april 2016 23:21 schreef PSVCL het volgende:
Mens
[..]
Door wie is die rijk gevallen ?
Met hulp van het westen.
Door wie zijn de problemen in het midden oosten begonnen?
Alberto Stegeman.quote:Op maandag 11 april 2016 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lastigquote:Op maandag 11 april 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou je haar rimmen voor een flap van 100?
Het Osmaanse Rijk was al behoorlijk op zijn retour maar na WW1 was het al helemaal verzwakt. Eigenlijk best zonde dat het viel, had de wereld een hoop ellende kunnen besparen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:21 schreef PSVCL het volgende:
Mens
[..]
Door wie is die rijk gevallen ?
Met hulp van het westen.
Paar lijntjes trekken dwars door etnische groepen, net als in Afrika is gebeurd.quote:Op maandag 11 april 2016 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schuld van Sykes-Picot
hohohohohoh
Moesten het goed doenquote:Op maandag 11 april 2016 23:22 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Paar lijntjes trekken dwars door etnische groepen, net als in Afrika is gebeurd.
De schuld van GTA & Call of Duty.quote:Op maandag 11 april 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
Dat onderwerp met die gameverslaafden lijkt me mogelijk nog wel aardig
Keith Bakker heeft me van mijn gameverslaving afgeholpen, heb nu alleen wel hiv.quote:Op maandag 11 april 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
Dat onderwerp met die gameverslaafden lijkt me mogelijk nog wel aardig
quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Keith Bakker heeft me van mijn gameverslaving afgeholpen, heb nu alleen wel hiv.
Blijkbaar moest ie vallen zodat het westen en Amerika hun plan konden uitvoeren , daarna kwam er ook nog es die zionistische staat bij gesticht door de Britten.quote:Op maandag 11 april 2016 23:21 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Het Osmaanse Rijk was al behoorlijk op zijn retour maar na WW1 was het al helemaal verzwakt. Eigenlijk best zonde dat het viel, had de wereld een hoop ellende kunnen besparen.
Destijds (periode van ruwweg 1880 tot 1940) dacht men niet in termen van wat humanitair het ethisch meest verantwoorde is in Europa, snelle winsten zo luidde het devies.quote:
[..]
Keith Bakker heeft me van mijn gameverslaving afgeholpen, heb nu alleen wel hiv.
dat rijmt xdquote:Op maandag 11 april 2016 23:22 schreef Martinello het volgende:
Apart hoofd heeft de tante van Yolanthe
[..]
Toch wel een beetje treurig, dat westen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Blijkbaar moest ie vallen zodat het westen en Amerika hun plan konden uitvoeren , daarna kwam er ook nog es die zionistische staat bij gesticht door de Britten.
En nu janken om die paar asielzoekers.
Gewoon even God-mode aanzetten.quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Etnisch vonden ze dat je gehandicapten kon afmaken zonder toestemming,quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Destijds (periode van ruwweg 1880 tot 1940) dacht men niet in termen van wat humanitair het ethisch meest verantwoorde is in Europa, snelle winsten zo luidde het devies.
Zweden he? Sociaaldemocraten tijdens het interbellum.quote:Op maandag 11 april 2016 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Etnisch vonden ze dat je gehandicapten kon afmaken zonder toestemming,
Bedacht door links
Heerlijk.quote:
Ach jaquote:Op maandag 11 april 2016 23:25 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Toch wel een beetje treurig, dat westen.
Duitsland , Engeland , Oostenrijk-Hongarije erbijquote:Op maandag 11 april 2016 23:26 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Zweden he? Sociaaldemocraten tijdens het interbellum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |