Het drolbertje van Mart.quote:
Ik mag niks zeggen, blijkbaar moet je eerst 30 jaar loonslaafervaring hebben voordat je uitspraken mag doen over situaties die ook voorkomen in de kleuterklas.quote:
Hulde, ik zou dit uitbuiten. Gewoon vakkundig al z'n privileges afnemen en z'n afwezigheid timen.quote:Op maandag 11 april 2016 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel de eerste chronisch vervelende.
Maar goed, is ook verder niet zo'n groot probleem. Want hij heeft wel gelijk: ik zit in de reet bij de leiding.
Hoe bevalt het verder in groep 2?quote:Op maandag 11 april 2016 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen, blijkbaar moet je eerst 30 jaar loonslaafervaring hebben voordat je uitspraken mag doen over situaties die ook voorkomen in de kleuterklas.
Leuk, vandaag gevingerverfd, morgen knippen en plakken.quote:
Mag je al met een schaar? Wow.quote:Op maandag 11 april 2016 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk, vandaag gevingerverfd, morgen knippen en plakken.
En dan dood neervallen aan vitamine D tekort, genieten.quote:Op maandag 11 april 2016 21:03 schreef Ryon het volgende:
Zonlicht? Ik weet niet hoe jullie leven, maar ik werk, woon en slaap in pure duisternis. Gordijnen en slecht verlichte kelders bestaan niet voor niets.
Jij werkte voor het ministerie toch? Dan zul je toch om 16:50 naar huis moeten.quote:Op maandag 11 april 2016 21:03 schreef Ryon het volgende:
Zonlicht? Ik weet niet hoe jullie leven, maar ik werk, woon en slaap in pure duisternis. Gordijnen en slecht verlichte kelders bestaan niet voor niets.
Hoho, je input wordt zeer gewaardeerd. Je hebt als vakkenvuller bij de Appie Heijn immers ruime ervaring opgedaan met dergelijke situaties.quote:Op maandag 11 april 2016 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen, blijkbaar moet je eerst 30 jaar loonslaafervaring hebben voordat je uitspraken mag doen over situaties die ook voorkomen in de kleuterklas.
Ryon heeft kantooruren van 21:00 - 06:00.quote:Op maandag 11 april 2016 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij werkte voor het ministerie toch? Dan zul je toch om 16:50 naar huis moeten.
Gezien de TT?quote:
Het is gewoon kinderachtig gedrag. Jij ergert je aan hem, dus je gaat lopen stoken? Briljant man, echt. En nee, om dat in te zien hoef je niet jarenlang op een kantoor te werken, enkel met mensen om te gaan.quote:Op maandag 11 april 2016 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, je input wordt zeer gewaardeerd. Je hebt als vakkenvuller bij de Appie Heijn immers ruime ervaring opgedaan met dergelijke situaties.
Klinkt als een prima strategie, overigens.quote:Op maandag 11 april 2016 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is gewoon kinderachtig gedrag. Jij ergert je aan hem, dus je gaat lopen stoken? Briljant man, echt. En nee, om dat in te zien hoef je niet jarenlang op een kantoor te werken, enkel met mensen om te gaan.
Het is kinderachtig. Dat jullie dit aanmoedigen is ook kinderachtig.quote:Op maandag 11 april 2016 21:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt als een prima strategie, overigens.
Beter dan negeren. Tenzij je een loser wil zijn.
Gewoon een uiting van je donkere ziel. Diepe shit en zo,quote:Op maandag 11 april 2016 21:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Dat 'werkjes maken' was toch wel echt mijn slechtste vak. Heb nog talloze kleurplaten ergens liggen die volledig op een vrij abstracte wijze zwart gemaakt zijn met een enkel potlood.
quote:Op maandag 11 april 2016 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is kinderachtig. Dat jullie dit aanmoedigen is ook kinderachtig.
Ik las rukken.quote:Op maandag 11 april 2016 21:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit gewoon een beetje te lurken en te lachen.
Hehe +1 voor de zelfspot.quote:Op maandag 11 april 2016 21:08 schreef Tchock het volgende:
Rez neemt mijn titel over als persoon die alles veel te serieus neemt.
Oh, is dit weer zo'n grap? Lachen gieren brullen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:08 schreef Tchock het volgende:
Rez neemt mijn titel over als persoon die alles veel te serieus neemt.
Neuh, je redeneert gewoon als een middelbare scholier die klasgenootjes op belerende toon probeert te vertellen hoe ze met conflictsituaties om moeten gaan.quote:Op maandag 11 april 2016 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is gewoon kinderachtig gedrag. Jij ergert je aan hem, dus je gaat lopen stoken? Briljant man, echt. En nee, om dat in te zien hoef je niet jarenlang op een kantoor te werken, enkel met mensen om te gaan.
Ik denk meer een combinatie van een soort afkeur voor onzinnige meuk en de eerste verschijnselen van een bèta-autistquote:Op maandag 11 april 2016 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een uiting van je donkere ziel. Diepe shit en zo,
De juffrouw heeft mij geleerd dat als ze me pesten, ik er gewoon geen aandacht aan moet geven.quote:Op maandag 11 april 2016 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, je redeneert gewoon als een middelbare scholier die klasgenootjes op belerende toon probeert te vertellen hoe ze met conflictsituaties om moeten gaan.
Wist niet dat homo's ook maandelijks bloed verliezen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, is dit weer zo'n grap? Lachen gieren brullen.
Zoek het maar uit. Ga maar stoken. Kijken hoe gelukkig je daar van wordt. Maar dan niet janken als het alleen maar erger wordt hè.quote:Op maandag 11 april 2016 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, je redeneert gewoon als een middelbare scholier die klasgenootjes op belerende toon probeert te vertellen hoe ze met conflictsituaties om moeten gaan.
Dat moedigt het alleen maar aanquote:Op maandag 11 april 2016 21:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De juffrouw heeft mij geleerd dat als ze me pesten, ik er gewoon geen aandacht aan moet geven.
Werkt nooit, maar goed.
En terecht. Bèta 4 life.quote:Op maandag 11 april 2016 21:10 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik denk meer een combinatie van een soort afkeur voor onzinnige meuk en de eerste verschijnselen van een bèta-autist
Alleen als je er droog in gaat. Kurwa.quote:Op maandag 11 april 2016 21:11 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Wist niet dat homo's ook maandelijks bloed verliezen.
Ach, in bepaalde opzichten is de werkvloer ook net een schoolplein. Met als verschil dat de juf niet onpartijdig is.quote:Op maandag 11 april 2016 21:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De juffrouw heeft mij geleerd dat als ze me pesten, ik er gewoon geen aandacht aan moet geven.
Werkt nooit, maar goed.
Ga jij nou maar eerst je eindexamen halen, snotneus.quote:Op maandag 11 april 2016 21:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoek het maar uit. Ga maar stoken. Kijken hoe gelukkig je daar van wordt. Maar dan niet janken als het alleen maar erger wordt hè.
En je klasgenootjes niet na een paar jaar pleite zijn.quote:Op maandag 11 april 2016 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, in bepaalde opzichten is de werkvloer ook net een schoolplein. Met als verschil dat de juf niet onpartijdig is.
Been there, done that. Haters gonna hate.quote:Op maandag 11 april 2016 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst je eindexamen halen, snotneus.
Ben je al zindelijk?quote:Op maandag 11 april 2016 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Been there, done that. Haters gonna hate.
Zelfs dat. Blijft bijna niks meer over om te leren. 1 been in het graf dus al.quote:
Zeik dan niet zo.quote:Op maandag 11 april 2016 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs dat. Blijft bijna niks meer over om te leren. 1 been in het graf dus al.
Ja, ik was even vergeten wat voor aparte humor deze club soms heeft. Echt, beetje doen alsof je kansloos drama op de werkvloer hebt, hihihaho.quote:Op maandag 11 april 2016 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
Rezania heeft nog een hoop te leren, wil hij aarden in deze SC. Goed, verder niet mijn zorg. Dat is Kaas' probleem.
Tijd voor 22/11/1963.
Twijfel of ik het nu ook ga googlen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
Waarom google ik die datum, terwijl het me geen reet interesseert.
Omdat je homo bent.quote:Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
Waarom google ik die datum, terwijl het me geen reet interesseert.
Done. Klote. Spijt van. Ik voel me gebruikt.quote:
Wij blijken in ons huis voor de andere club te zijn en die speelt ook bagger.quote:Op maandag 11 april 2016 21:22 schreef Tchock het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een betere wedstrijd van Sparta gezien, my god
Jong Ajax? Wie is er nou voor Jong Ajax.quote:Op maandag 11 april 2016 21:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wij blijken in ons huis voor de andere club te zijn en die speelt ook bagger.
Mooiquote:Op maandag 11 april 2016 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Bij jou, Kaasiebro?
Weer zo'n typische aanname die hier wel erg vaak wordt gemaakt, dat ik me zou opwinden over dit soort zaken. Newsflash, ik voel me niet anders dan normaal nu. Voor een discussie heb je geen emotie nodig.quote:
Eerst tegenaan bemoeien, dan janken omdat je mening niet wordt gewaardeerd en tot slot een halfgare belediging eruit smijten.quote:Op maandag 11 april 2016 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik was even vergeten wat voor aparte humor deze club soms heeft. Echt, beetje doen alsof je kansloos drama op de werkvloer hebt, hihihaho.
quote:Op maandag 11 april 2016 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weer zo'n typische aanname die hier wel erg vaak wordt gemaakt, dat ik me zou opwinden over dit soort zaken. Newsflash, ik voel me niet anders dan normaal nu. Voor een discussie heb je geen emotie nodig.
Goed om te horen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooi
Ja wel chill man
Best wel prima eigenlijk
Klinkt als struggels.quote:
Hoho, jij ging gelijk op de man opa.quote:Op maandag 11 april 2016 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerst tegenaan bemoeien, dan janken omdat je mening niet wordt gewaardeerd en tot slot een halfgare belediging eruit smijten.
Puberen voor beginners dit.
Die site is relevant, daarom.quote:Op maandag 11 april 2016 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uh, jij deed de tu quoque, vriend. Vandaar mijn comic.
Oh kut, want ik wilde eigenlijk vragen waaromquote:Op maandag 11 april 2016 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Eigenlijk ben ik een beetje sipjes.Ik weet niet waarom.
quote:Op maandag 11 april 2016 21:24 schreef robin007bond het volgende:
Ryon, heb je nog interessante boektips?
Dat soort wijven zijn juist emotie op poten, als eckte bèta kan ik daar niet mee omgaan.quote:
Klopt. Zo doen wij dat hier.quote:Op maandag 11 april 2016 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoho, jij ging gelijk op de man opa.
Nee, ik snapte je punt. Je bent niet de enige die Nederlands heeft gehad.quote:
Tsk, kom delen dan.quote:Op maandag 11 april 2016 21:29 schreef Kaas- het volgende:
Stel dat ik nu vet veel wiet had gerookt zou ik zeggen pfff jullie zijn slecht voor mijn aura van chillheid.
Maar dat heb ik niet.
Misschien ff doen, er ligt nog wel wat.
quote:Op maandag 11 april 2016 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh kut, want ik wilde eigenlijk vragen waarom
Maar iets gaan doen waar je vrolijk van wordt dan
Fokken ofzo![]()
Wat doet die fucking Sinkgraven ook in de 1e divisie.quote:Op maandag 11 april 2016 21:30 schreef Tchock het volgende:
De teringDe allerslechtste speler van het veld neemt Sparta het kampioenschap af, lijkt het.
Te slecht voor het eerste zijn.quote:Op maandag 11 april 2016 21:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat doet die fucking Sinkgraven ook in de 1e divisie.
Ja man, ze kunnen beter die ene doen. Die heeft sowieso betere techniek en kan de bal beter rondtrappen en zo. Zou weer schelen als ze tegen die ander moeten.quote:Op maandag 11 april 2016 21:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat doet die fucking Sinkgraven ook in de 1e divisie.
Wel te goed voor de 1e divisie normaal gesproken.quote:
Je klinkt nu als Maarten van Rossem over voetbal.quote:Op maandag 11 april 2016 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, ze kunnen beter die ene doen. Die heeft sowieso betere techniek en kan de bal beter rondtrappen en zo. Zou weer schelen als ze tegen die ander moeten.
Hmmm, ik hoef dus niks te weten maar kan wel bekend worden? Maar eens overwegen dan.quote:Op maandag 11 april 2016 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je klinkt nu als Maarten van Rossem over voetbal.
99.999 kent ze allemaal uit zijn hoofdquote:Op maandag 11 april 2016 21:32 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Hmm, ik kan die aangepaste versie van Paul Graham's Pyramid of Disagreement niet vinden, die gaat nog wat lager dan enkel een ad hominem
Je moet er dan wel zo walgelijk uitzien dat mensen gebiologeerd naar je blijven kijken.quote:Op maandag 11 april 2016 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmmm, ik hoef dus niks te weten maar kan wel bekend worden? Maar eens overwegen dan.
Oh gezellig, je komt ook economie studeren?quote:Op maandag 11 april 2016 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmmm, ik hoef dus niks te weten maar kan wel bekend worden? Maar eens overwegen dan.
Rez doet dit wel vaker, denkt dat hij grappig is of zo?quote:Op maandag 11 april 2016 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je klinkt nu als Maarten van Rossem over voetbal.
Toch heb ik weinig discussies hier gelukkig onder het nulpunt zien zakken. Stonden nog allemaal interessante zaken op als 'racism, generalization' en de befaamde '???'.quote:Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
99.999 kent ze allemaal uit zijn hoofd
Oh kom op zeg. Eerst komen jullie met je kansloze humor en nu dit gezeik. Ga fietsen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rez doet dit wel vaker, denkt dat hij grappig is of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |