Het drolbertje van Mart.quote:
Ik mag niks zeggen, blijkbaar moet je eerst 30 jaar loonslaafervaring hebben voordat je uitspraken mag doen over situaties die ook voorkomen in de kleuterklas.quote:
Hulde, ik zou dit uitbuiten. Gewoon vakkundig al z'n privileges afnemen en z'n afwezigheid timen.quote:Op maandag 11 april 2016 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel de eerste chronisch vervelende.
Maar goed, is ook verder niet zo'n groot probleem. Want hij heeft wel gelijk: ik zit in de reet bij de leiding.
Hoe bevalt het verder in groep 2?quote:Op maandag 11 april 2016 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen, blijkbaar moet je eerst 30 jaar loonslaafervaring hebben voordat je uitspraken mag doen over situaties die ook voorkomen in de kleuterklas.
Leuk, vandaag gevingerverfd, morgen knippen en plakken.quote:
Mag je al met een schaar? Wow.quote:Op maandag 11 april 2016 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk, vandaag gevingerverfd, morgen knippen en plakken.
En dan dood neervallen aan vitamine D tekort, genieten.quote:Op maandag 11 april 2016 21:03 schreef Ryon het volgende:
Zonlicht? Ik weet niet hoe jullie leven, maar ik werk, woon en slaap in pure duisternis. Gordijnen en slecht verlichte kelders bestaan niet voor niets.
Jij werkte voor het ministerie toch? Dan zul je toch om 16:50 naar huis moeten.quote:Op maandag 11 april 2016 21:03 schreef Ryon het volgende:
Zonlicht? Ik weet niet hoe jullie leven, maar ik werk, woon en slaap in pure duisternis. Gordijnen en slecht verlichte kelders bestaan niet voor niets.
Hoho, je input wordt zeer gewaardeerd. Je hebt als vakkenvuller bij de Appie Heijn immers ruime ervaring opgedaan met dergelijke situaties.quote:Op maandag 11 april 2016 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen, blijkbaar moet je eerst 30 jaar loonslaafervaring hebben voordat je uitspraken mag doen over situaties die ook voorkomen in de kleuterklas.
Ryon heeft kantooruren van 21:00 - 06:00.quote:Op maandag 11 april 2016 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij werkte voor het ministerie toch? Dan zul je toch om 16:50 naar huis moeten.
Gezien de TT?quote:
Het is gewoon kinderachtig gedrag. Jij ergert je aan hem, dus je gaat lopen stoken? Briljant man, echt. En nee, om dat in te zien hoef je niet jarenlang op een kantoor te werken, enkel met mensen om te gaan.quote:Op maandag 11 april 2016 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, je input wordt zeer gewaardeerd. Je hebt als vakkenvuller bij de Appie Heijn immers ruime ervaring opgedaan met dergelijke situaties.
Klinkt als een prima strategie, overigens.quote:Op maandag 11 april 2016 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is gewoon kinderachtig gedrag. Jij ergert je aan hem, dus je gaat lopen stoken? Briljant man, echt. En nee, om dat in te zien hoef je niet jarenlang op een kantoor te werken, enkel met mensen om te gaan.
Het is kinderachtig. Dat jullie dit aanmoedigen is ook kinderachtig.quote:Op maandag 11 april 2016 21:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt als een prima strategie, overigens.
Beter dan negeren. Tenzij je een loser wil zijn.
Gewoon een uiting van je donkere ziel. Diepe shit en zo,quote:Op maandag 11 april 2016 21:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Dat 'werkjes maken' was toch wel echt mijn slechtste vak. Heb nog talloze kleurplaten ergens liggen die volledig op een vrij abstracte wijze zwart gemaakt zijn met een enkel potlood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |