Doet die niet om het spannend te houdenquote:
0-2 vind ik ook nog spannend hoor.quote:Op zondag 10 april 2016 17:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doet die niet om het spannend te houden
Nee joh, wij zijn heel goed in de voorsprong verdedigenquote:
quote:Op zondag 10 april 2016 17:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee joh, wij zijn heel goed in de voorsprong verdedigen
Nu hopen dat ze het de 2e helft ook vol weten te houden... De hele 2e helft dit keerquote:Op zondag 10 april 2016 17:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Zijn we ziek ofzo? Ik vermaak me zowaar.
Dat valt de laatste 10 minuten best mee..quote:Op zondag 10 april 2016 17:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Zijn we ziek ofzo? Ik vermaak me zowaar.
Elia een assist, daarna ook onzichtbaarquote:Op zondag 10 april 2016 17:31 schreef Haringkop het volgende:
Kramer heeft gescoord, die kan je wel wisselen nu toch?
#eigenjeugdquote:Op zondag 10 april 2016 17:31 schreef Oldground het volgende:
Nelom die Ziyech uit de wedstrijd speelt.
Mwoa, niet echt onzichtbaar, heb m vrij veel balverlies zien lijdenquote:Op zondag 10 april 2016 17:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Elia een assist, daarna ook onzichtbaar
Ja oke, ik bedoelde onzichtbaar als in 'niks nuttigs meer gedaan voor het team'quote:Op zondag 10 april 2016 17:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, niet echt onzichtbaar, heb m vrij veel balverlies zien lijden
Niet zoveel als Zyechquote:Op zondag 10 april 2016 17:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, niet echt onzichtbaar, heb m vrij veel balverlies zien lijden
Ja, ok t kan altijd ergerquote:
Kun je ondertussen wel gevoegelijk van uit gaan jaquote:Op zondag 10 april 2016 17:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Er worden zoveel kansen gemist dat de goal wel weer aan de andere kant zal vallen
Dominant middenveld, wel wat onzuiver, Feyenoord een stuk sterker op de laatste 10min na..quote:Op zondag 10 april 2016 18:10 schreef Divje het volgende:
Goffetomme verjaardag godver. Hoe spelen ze? Lekker doelpuntje? Zo maar ff een streampje aanslingeren.
Het 2-helften syndroom van dit seizoenquote:Op zondag 10 april 2016 18:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dominant middenveld, wel wat onzuiver, Feyenoord een stuk sterker op de laatste 10min na..
Hmm oke. Hopen dat ze wel stand houden dan dit laatste kwartier.quote:Op zondag 10 april 2016 18:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dominant middenveld, wel wat onzuiver, Feyenoord een stuk sterker op de laatste 10min na..
misschien dat ie toch wat vermoeider is op het eind van het seizoen met zijn leeftijd?quote:
Maar vorige week werd het spel ook een stuk slechter zonder hem. Nu ook weerquote:Op zondag 10 april 2016 18:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
misschien dat ie toch wat vermoeider is op het eind van het seizoen met zijn leeftijd?
Met het oog op de beker wellicht een beetje voorzichtigaan sparen en dan nu hem wisselen ipv Toornstra?
Speelde wel weer prima iig
Ja, das een beetje t risico, maar ik denk dat Gio vooral wat creativiteit wilt brengen met Bilal en Toornstra en Kuyt zijn in bezit toch een beetje hetzelfde type speler, en dan Kuyt een beetje wilt ontzien. Voorlopig wordt er wel weer meer gecreëerd sinds de wisselquote:Op zondag 10 april 2016 18:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar vorige week werd het spel ook een stuk slechter zonder hem. Nu ook weer
Uhm, nee. Na de wissel ging het een tijd veel slechter. Nu hebben ze het weer een beetje herpakt.quote:Op zondag 10 april 2016 18:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, das een beetje t risico, maar ik denk dat Gio vooral wat creativiteit wilt brengen met Bilal en Toornstra en Kuyt zijn in bezit toch een beetje hetzelfde type speler, en dan Kuyt een beetje wilt ontzien. Voorlopig wordt er wel weer meer gecreëerd sinds de wissel
Een tijd slechter.. man hij is er net 10 minuten uit.quote:Op zondag 10 april 2016 18:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm, nee. Na de wissel ging het een tijd veel slechter. Nu hebben ze het weer een beetje herpakt.
en 10 minuten lang slechte organisatiequote:Op zondag 10 april 2016 18:25 schreef Multiply het volgende:
[..]
Een tijd slechter.. man hij is er net 10 minuten uit.
quote:Op zondag 10 april 2016 18:39 schreef Haringkop het volgende:
Trouwens wel dikke pluim voor het middenveld
Zeker, ik kan als niet-fan van KEA en Tonny niet anders zeggen dan dat ze het prima ingevuld hebben! Rest van het team heeft het ook mooi gedaan (muv de aanval...) Ik vond zelfs Nelom goedquote:Op zondag 10 april 2016 18:39 schreef Haringkop het volgende:
Het zijn joden en moffen tegelijkquote:Op zondag 10 april 2016 18:54 schreef Caland het volgende:
Wel apart publiek hoor, daar in Enschede.
[ afbeelding ]
Ja, kansloos ja. Zeker als je ziet hoe weinig rendement zijn acties überhaupt hebben. Denkt ie afgerekend te worden op goals. Gewoon man voorbij komen en een lading assists geven en je valt ook wel op hoorquote:Op zondag 10 april 2016 19:22 schreef MPC60 het volgende:
Dat praatje van Elia net, geef gewoon die assists man.
Vond (op tv dan wel) die vijandige sfeer nogal tegenvallen. Op wat schijtlollige doekjes na (die juist wel werden gewaardeerd door Feyenoorders)quote:Op zondag 10 april 2016 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wedstrijd live gezien.
Genot hoor lekker juichen in een vijandig stadion
Bilal viel dramatisch in Vermeer Vilhena en Toornstra waren top vandaag.
Niet in de midweekse speelronde?quote:Op zondag 10 april 2016 19:45 schreef Caland het volgende:
Aanstaande zaterdag maar eens wat spelers rust gunnen.
Rust? Ze spelen 1 potje in de week.quote:Op zondag 10 april 2016 19:45 schreef Caland het volgende:
Aanstaande zaterdag maar eens wat spelers rust gunnen.
Je ziet het vandaag wel met Ayoub. Competitie is nu toch wel gelopen.quote:
Dat is waar. Maar wie? Het is nou ook weer niet zo dat we zoveel onmisbare spelers hebben bij wie je denkt: goh, als we hem niet hebben kunnen we die finale net zo goed op papier af doen. En het is tegen Utrecht natuurlijk, mentaliteit gaat dan boven kwaliteit.quote:Op zondag 10 april 2016 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet het vandaag wel met Ayoub. Competitie is nu toch wel gelopen.
Vermeer.quote:Op zondag 10 april 2016 19:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wie? Het is nou ook weer niet zo dat we zoveel onmisbare spelers hebben bij wie je denkt: goh, als we hem niet hebben kunnen we die finale net zo goed op papier af doen. En het is tegen Utrecht natuurlijk, mentaliteit gaat dan boven kwaliteit.
Dat spandoek over Van Geel en Gudde was een leuke ludieke actie inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2016 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond (op tv dan wel) die vijandige sfeer nogal tegenvallen. Op wat schijtlollige doekjes na (die juist wel werden gewaardeerd door Feyenoorders)
Haha, je hebt gelijk.quote:
Eens.quote:Op zondag 10 april 2016 19:56 schreef Caland het volgende:
Wel echt weer genoten van El Ahmadi vandaag. Als je die gewoon niet dichtbij het doel laat komen (of laat schieten) is het een geweldenaar.
Werd natuurlijk ook wel weer een keertje tijd. Wat was de tactiek van Twente eigenlijkquote:Op zondag 10 april 2016 19:56 schreef Caland het volgende:
Wel echt weer genoten van El Ahmadi vandaag. Als je die gewoon niet dichtbij het doel laat komen (of laat schieten) is het een geweldenaar.
Geweldenaar nog wel.quote:Op zondag 10 april 2016 19:56 schreef Caland het volgende:
Zoals altijd, alle ballen op Ziyech. Maar dat mislukte.quote:Op zondag 10 april 2016 20:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Werd natuurlijk ook wel weer een keertje tijd. Wat was de tactiek van Twente eigenlijk
Tijdens die serie werd er tijden lang geroepen dat Feyenoord vér boven zijn stand had geleefd en gewoon niet beter kan. Ondertussen alweer 6+1 wedstrijden op rij gewonnen, terwijl je de winter ook in ga met maar een paar punten achterstand. Zegt nog steeds meer over de overige teams, maar Feyenoord had nu zomaar gewoon op een paar punten van de 1e/2e plaats kunnen staan als ze niet zo'n belachelijke inzinking hadden gehad.quote:Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef hhh38 het volgende:
Sinds die slechte reeks zijn we wel ineens opmerkelijk goed geworden in het lang vasthouden en over de streep trekken van een voorsprong.
Handige kwaliteit
De tijd van alle ballen op Pelle.quote:Op zondag 10 april 2016 20:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zoals altijd, alle ballen op Ziyech. Maar dat mislukte.
Maar over het gehele seizoen gezien heb je misschien 4 echt aardige potjes gespeeld. Verder gewoon met zaadvoetbal veel punten gehaald, maar die reeks (hoewel wel erg lang) zat er op zich wel aan te komen gezien het spel.quote:Op zondag 10 april 2016 20:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tijdens die serie werd er tijden lang geroepen dat Feyenoord vér boven zijn stand had geleefd en gewoon niet beter kan. Ondertussen alweer 6+1 wedstrijden op rij gewonnen, terwijl je de winter ook in ga met maar een paar punten achterstand. Zegt nog steeds meer over de overige teams, maar Feyenoord had nu zomaar gewoon op een paar punten van de 1e/2e plaats kunnen staan als ze niet zo'n belachelijke inzinking hadden gehad.
Zaadvoetbal of niet, de rest is nog veel matiger en dat zegt veel. De individuele kwaliteiten van Feyenoord zijn blijkbaar voldoende om in deze competitie zelfs zonder enige vorm van systeem praktisch alles te winnen. Een paar verliespotjes, en daarmee inderdaad een kleine afstand op de top 2 zit er dan wel in, maar die reeks was natuurlijk krankzinnig en kan ook alleen bij Feyenoord voorkomen. Bizarquote:Op zondag 10 april 2016 20:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar over het gehele seizoen gezien heb je misschien 4 echt aardige potjes gespeeld. Verder gewoon met zaadvoetbal veel punten gehaald, maar die reeks (hoewel wel erg lang) zat er op zich wel aan te komen gezien het spel.
Kuyt moet z'n mondje houden. Man manquote:Op zondag 10 april 2016 21:32 schreef Sloggi het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/
Ik voel een stemming aankomen.
Dat was niet zo moeilijk ook, Twente had nauwelijks een middenveld, maar ze speelden goed.quote:Op zondag 10 april 2016 18:39 schreef Haringkop het volgende:
Watquote:Op zondag 10 april 2016 21:32 schreef Sloggi het volgende:
Gio kan z'n koffers wel gaan pakken nuquote:Op zondag 10 april 2016 21:32 schreef Sloggi het volgende:
Het interview waar dit uit werd gehaald was een stuk luchtiger dan de titel doet vermoeden. Al vond Kuyt het oprecht niet leuk dat hij gewisseld werd. Prima instelling lijkt me.quote:Op zondag 10 april 2016 21:32 schreef Sloggi het volgende:
In balbezit kan ik dat snappen, maar zodra je de bal verliest zoek je toch je tegenstander op. Zelden gezien dat ons middenveld zo vrij kon voetballen.quote:Op zondag 10 april 2016 20:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zoals altijd, alle ballen op Ziyech. Maar dat mislukte.
Er werd ze dan ook geen strobreed in de weg gelegd.quote:Op maandag 11 april 2016 07:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
In balbezit kan ik dat snappen, maar zodra je de bal verliest zoek je toch je tegenstander op. Zelden gezien dat ons middenveld zo vrij kon voetballen.
Je mmag het toch best kut vinden dat je gewisseld wordt en dat mag je dan toch ook best uitspreken als je ernaar gevraagd wordt?quote:Op zondag 10 april 2016 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kuyt moet z'n mondje houden. Man man
Precies. Niks mis met die mentaliteitquote:Op maandag 11 april 2016 08:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mmag het toch best kut vinden dat je gewisseld wordt en dat mag je dan toch ook best uitspreken als je ernaar gevraagd wordt?
Waarschijnlijk net als NAC vroeger veel moeten rennen.quote:Op maandag 11 april 2016 08:53 schreef Typisch het volgende:
Wacht, wat... Lees ik nu dat Twente-Feyenoord voor hunne de wedstrijd van het naar is?
Hoe dan.
Ja hoor, maar niet zoals het in het Telegraaf bericht stond.quote:Op maandag 11 april 2016 08:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mmag het toch best kut vinden dat je gewisseld wordt en dat mag je dan toch ook best uitspreken als je ernaar gevraagd wordt?
Het is ook niet dat ie er een groot probleem van maakt ofzo, als je dat interview zo hoort. Maar ja, Televaag hequote:Op maandag 11 april 2016 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Niks mis met die mentaliteit
Goeie troll, ik geef het een zesjequote:Op maandag 11 april 2016 09:33 schreef RijstNatie het volgende:
als ik Gio was zou ik kuyt de komende wedstrijd niet eens meer opstellen met zijn gedrag
wat een flapdrol...
Misschien omdat Munsterman altijd zo tegen ons op keek?quote:Op maandag 11 april 2016 08:53 schreef Typisch het volgende:
Wacht, wat... Lees ik nu dat Twente-Feyenoord voor hunne de wedstrijd van het naar is?
Hoe dan.
volgens mij omdat er ooit een twente supporter dood is gestoken door een kakkiequote:Op maandag 11 april 2016 10:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien omdat Munsterman altijd zo tegen ons op keek?
Er is een leuke strijd aan de gang inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2016 11:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Mooie graffiti in het viaduct onder de A20 bij Maassluis/Maasland.
Voor wie hier bekend is, dat is bij het molentje.
[ afbeelding ]
http://www.wos.nl/fc-utre(...)s/nieuws/item?809590
Leuk man.quote:Op maandag 11 april 2016 11:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is een leuke strijd aan de gang inderdaad.
Dat zei hij ook. Maar die krant waarvan het aantal abonnees achteruit holt, vond "Kuyt teleurgesteld over wissel" blijkbaar niet rellerig genoeg. Teleurstelling over de beslissing werd dus maar even verheven tot teleurstelling in de persoon.quote:Op maandag 11 april 2016 09:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kuyt had er natuurlijk nog graag eentje ingeprikt. Hij heeft nog maar vier wedstrijden om er minstens 4 te scoren, als we aannemen dat de rest niet scoort.
quote:Bij Feyenoord krijgt Jari Schuurman geen speelminuten. Het talent uit de jeugdopleiding hoopte zelf wat vaker te mogen spelen. Telegraaf-journalist Valentijn Driessen heeft nu een opvallende tip.
Volgens Driessen moet Ajax profiteren van het geld wat zij op de bank hebben staan. “Zoals PSV ooit shopte bij Feyenoord en Ajax”, aldus Driessen in het magazine van Voetbal Inside. “Dat ligt gevoelig, hoor je dan. Ja oké, maar je bent toch concurrenten van elkaar? Waarom zo terughoudend? Trek de stoute schoenen aan en probeer Luuk de Jong te halen. Of een topper uit de opleiding van Feyenoord, zoals Jari Schuurman.”
Ja, Feyenoord of PSV gaan natuurlijk echt iemand verkopen aan Ajax als zij ze zelf nog nodig hebben.quote:
Klopt, ik zie zoiets alleen gebeuren bij transfervrije spelers. Vilhena bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 april 2016 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord of PSV gaan natuurlijk echt iemand verkopen aan Ajax als zij ze zelf nog nodig hebben.
#TeamTonnyquote:Op maandag 11 april 2016 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, ik zie zoiets alleen gebeuren bij transfervrije spelers. Vilhena bijvoorbeeld
Ja, begint hij eindelijk eens echt goed te spelen, loopt z'n contract af...quote:Op maandag 11 april 2016 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop dat ie bijtekent..
quote:Dat Hakim Ziyech zondag na afloop van FC Twente – Feyenoord erkende dat hij ‘niet lekker in de wedstrijd zat’, was indirect een compliment aan het adres van Miquel Nelom. Als vleugelverdediger was Nelom in de Grolsch Veste de directe tegenstander van de Twentse sterspeler, door velen gezien als de beste speler van de Eredivisie van dit moment. Dat Ziyech zondag vrijwel alleen uit vrije trappen gevaar stichtte, kon dan ook voor een groot deel worden toegeschreven aan het uitstekende optreden van Feyenoords linksback. Die bleef zelf bescheiden over zijn eigen rol. ‘We hebben er als team voor gezorgd dat de tegenstander niet in hun spel kon komen’, zei Nelom.
Nelom had zich naar eigen niet speciaal ingesteld op de kwaliteiten van Ziyech. ‘Hij is heel belangrijk voor FC Twente, dat is dit seizoen al vaak gebleken. Daardoor wisten we dat als we hem goed zouden bespelen, dat veel verschil zou kunnen maken voor ons. Dat is gelukt, mede dankzij de inzet van de andere jongens. Als team stonden we heel compact en gaven we weinig weg. We hebben bovendien zelf prima gespeeld, alleen nagelaten om de score verder uit te breiden.’
Omdat Feyenoord na de openingstreffer van Michiel Kramer niet verder uit liep, bleef het tot de laatste minuut spannend in Enschede. Het thuispubliek schreeuwde in de slotfase om een penalty, toen Ziyech in het strafschopgebied naar de grond ging na een duel met Nelom. Scheidsrechter Serdar Gözübüyük legde de bal niet op de stip en volgens de verdediger was dat terecht. ‘Ziyech zocht mijn been op, terwijl ik mij bewust inhield. Ik keek wel direct naar de scheidsrechter, maar gelukkig liet hij doorspelen.’
Zo bleef het 0-1 en stapte Feyenoord voor de zesde keer op rij in de Eredivisie als winnaar van het veld. ‘Een heel lekkere overwinning, zeker omdat de concurrentie punten heeft verspeeld’, zei Nelom. ‘De komende weken moeten we laten zien dat we hebben geleerd van vorig jaar, toen we in de laatste wedstrijden ondanks een grote voorsprong de derde plaats verspeelden. Dit jaar mogen we onze voorsprong niet weggeven.’
Nee, stel je toch eens voor dat hij bij ons had getekend en ook altijd zo speelde.quote:Op maandag 11 april 2016 13:01 schreef Luni het volgende:
Die Ziyech is me nou nog niet echt opgevallen in de wedstrijden tegen Feyenoord sinds hij bij Twente speelt.
90'squote:Op maandag 11 april 2016 10:49 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
volgens mij omdat er ooit een twente supporter dood is gestoken door een kakkie
back in de 80's
Denk je lekker een biertje op het terras te gaan doen, zie je ineens 30 van die mompelende Laven op je afrennenquote:Supporters van Feyenoord en FC Twente dreigden vanmiddag met elkaar op de vuist te gaan in Hengelo. De politie heeft een confrontatie voorkomen.
Een groep van zo'n dertig supporters van FC Twente zat vanmiddag op het terras in de binnenstad van Hengelo, toen een busje met daarin acht Feyenoord-supporters langs kwam rijden.
Op het moment dat de Feyenoorders uitstapten, gingen volgens de politie de Twentefans direct in de aanval.
Politie grijpt in
Het groepje van acht sloeg op de vlucht en had geluk: in de buurt was al politie aanwezig vanwege de wedstrijd van vandaag.
De aanwezige agenten grepen in en wisten te voorkomen dat de supporters met elkaar op de vuist zouden gaan. Met een politiebusje zijn de Feyenoorders in veiligheid gebracht.
Strafbare feiten
Van de acht mochten er uiteindelijk vier hun weg naar het stadion vervolgen. De overige vier zijn naar huis gestuurd. Twee van hen bleken een seizoenskaart van FC Twente te hebben, de politie onderzoekt hoe ze daar aan gekomen zijn.
Ook bekijkt de politie of er sprake is geweest van strafbare feiten vanmiddag door leden van beide supportersgroepen. Het is niet duidelijk hoe het kan dat de supporters elkaar in Hengelo tegen het lijf liepen.
Bron: rtvoost.nl
Sterke pot. Maar toen was er vlak voor tijd toch weer een Nelompje. Gelukkig ging de bal niet op de stip.quote:
Dat vind ik wel meevallen, Ziyech zoekt hem daar echt op in de hoop een penal te versieren. Zegt ook wel genoeg over Twente en hun toppertje.quote:Op maandag 11 april 2016 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Sterke pot. Maar toen was er vlak voor tijd toch weer een Nelompje. Gelukkig ging de bal niet op de stip.
Die kaarten worden geleend van bekenden etc.quote:Op maandag 11 april 2016 14:08 schreef Elan het volgende:
Feyenoord-supporters in bezit van een seizoenkaart van FC Twente. Wat.
Zoiets doe je niet vrijwillig lijkt me. Ik vermoed dan ook opzet. Typisch Duitsers.
Gaat een collectors-item worden.quote:Op maandag 11 april 2016 14:08 schreef Elan het volgende:
Feyenoord-supporters in bezit van een seizoenkaart van FC Twente. Wat.
quote:
Nouja, hij zei eerst al iets van 'Hier gaan we het wel even over hebben ja', op zich voor sommige trainers al genoeg om je aardig op je flikker te geven.quote:Op maandag 11 april 2016 14:29 schreef Pascalus het volgende:
De Telegraaf doet net alsof Kuyt heel teleurgesteld was maar dat viel allemaal wel mee.
Het gaat om dit interview: http://www.dailymotion.co(...)sen-niet-benut_sport
quote:Op maandag 11 april 2016 14:49 schreef H.FR het volgende:
Bilal was trouwens wel van een triest niveau zeg.
Die voorzet/schot op doel/vul maar wat anders in als je wilquote:Op maandag 11 april 2016 14:49 schreef H.FR het volgende:
Wat hij nu beter doet dan vroegâh, is zijn snelheid gebruiken. Dan kom je in Nederland al een heel eind. Maar verder is het nog heel matig.quote:Op maandag 11 april 2016 15:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
[..]
Die voorzet/schot op doel/vul maar wat anders in als je wilVorige weken viel hij toch prima in.
volgens mij was dat ook gewoon een beetje pech hoor, hij vertrok wel gewoon scherp, liep het juiste gat in, maar zijn aanname was net niet goed genoeg waardoor hij net te laat bij de bal was om er iets goeds mee te kunnen doen. En de voorzet volgens mij via de keeper zijn voet, dat ie zo vreemd over iedereeen heen ging..quote:Op maandag 11 april 2016 15:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
[..]
Die voorzet/schot op donel/vul maar wat anders in als je wilVorige weken viel hij toch prima in.
Pech? Die bal werd perfect gegeven, aannemen en over de keeper heen lobben.quote:Op maandag 11 april 2016 15:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
volgens mij was dat ook gewoon een beetje pech hoor, hij vertrok wel gewoon scherp, liep het juiste gat in, maar zijn aanname was net niet goed genoeg waardoor hij net te laat bij de bal was om er iets goeds mee te kunnen doen. En de voorzet volgens mij via de keeper zijn voet, dat ie zo vreemd over iedereeen heen ging..
En nog heb ik liever hem dan dat Elia geval.quote:Op maandag 11 april 2016 14:49 schreef H.FR het volgende:
Die maakt zelfs geen gebruik meer van zijn snelheid inderdaad. Of zou die snelheid überhaupt weg zijn?quote:Op maandag 11 april 2016 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nog heb ik liever hem dan dat Elia geval.
Was een lekkere aanval inderdaad. Toornstra begint ook weer te draaien.quote:Op maandag 11 april 2016 15:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Pech? Die bal werd perfect gegeven, aannemen en over de keeper heen lobben.
Vind wel dat hij sinds december een buikje heeft. Daarvoor zag je hem ook gewoon sprintend ballen veroveren op de eigen achterlijn. Nu komt hij daar alleen, als er iemand zo'n xxl frikandel aan het eten is...quote:Op maandag 11 april 2016 15:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die maakt zelfs geen gebruik meer van zijn snelheid inderdaad. Of zou die snelheid überhaupt weg zijn?
Ja, verbazingwekkend genoeg. Blijkt dus gewoon beter op zijn plek hangend op rechts dan op het middenveld.quote:Op maandag 11 april 2016 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was een lekkere aanval inderdaad. Toornstra begint ook weer te draaien.
Zou dat het zijn? Zonde in ieder geval, want hij was erg snel. En als hij dat nog is/zou gebruiken, is hij makkelijk de beste buitenspeler van de competitie.quote:Op maandag 11 april 2016 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vind wel dat hij sinds december een buikje heeft. Daarvoor zag je hem ook gewoon sprintend ballen veroveren op de eigen achterlijn. Nu komt hij daar alleen, als er iemand zo'n xxl frikandel aan het eten is...
Tja, ook:quote:Op maandag 11 april 2016 15:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Zonde in ieder geval, want hij was erg snel. En als hij dat nog is/zou gebruiken, is hij makkelijk de beste buitenspeler van de competitie.
Tsja, de aanname was dus net niet goed genoeg, en toen had hij sowieso geen tijd meer voor de lob. hij probeerde nog te corrigeren door een voorzet te geven, maar dat redde hij dus ook niet.quote:Op maandag 11 april 2016 15:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Pech? Die bal werd perfect gegeven, aannemen en over de keeper heen lobben.
Speelt de laatste paar wedstrijden beter dan ooit. Hoe kan dat toch. Had 'm eigenlijk al afgeschreven.quote:Op maandag 11 april 2016 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Sterke pot. Maar toen was er vlak voor tijd toch weer een Nelompje. Gelukkig ging de bal niet op de stip.
quote:Richard Grootscholten treedt met ingang van het seizoen 2016-2017 aan als nieuwe hoofd jeugdopleiding van Feyenoord. De 51-jarige Naaldwijker is daarmee de opvolger van Damien Hertog, die vanaf komend seizoen aan de slag gaat als trainer/coach van Feyenoord Onder 19. De club heeft met Grootscholten overeenstemming bereikt over een contract voor twee jaar. Hoewel deze verbintenis officieel in gaat op 1 juli aanstaande, zal Grootscholten voor die tijd al op parttime-basis aan de slag gaan voor Feyenoord Academy.
Met Grootscholten krijgen Feyenoord en haar Academy de beschikking over iemand met internationale ervaring in de voetballerij. De afgelopen drie jaar bekleedde hij de functie van technisch manager bij Zaglebie Lubin FC uit Polen, met als hoofdtaak het opzetten van een professionele jeugdopleiding in Nederlandse stijl. Daarvoor was hij werkzaam bij het Russische Kuban Krasnodar (in 2013 tegenstander van Feyenoord in de Europa League) en Vancouver Whitecaps in Canada.
Ook was Grootscholten al eerder in Rotterdam actief. Hij vervulde van 2006 tot 2008 de functie van hoofd jeugdopleiding bij Sparta en was in de daaropvolgende twee jaar technisch directeur bij de club uit Rotterdam-West. In de jaren ervoor verrichtte hij werkzaamheden voor de KNVB, onder meer als docent.
Martin van Geel is uiterst content met het aantrekken van Grootscholten. ‘Met zijn kwalificaties en schat aan ervaring is Richard in onze ogen de juiste man voor deze functie’, stelt Feyenoords technisch directeur. ‘We hebben de afgelopen periode zeer goede gesprekken met elkaar gevoerd en we zijn van mening dat Richard met zijn expertise iets kan toevoegen aan onze Academy. Ik kijk uit naar de samenwerking.’
‘Ik ben een blij man’, vertelt Grootscholten in een eerste reactie op zijn aanstelling als hoofd jeugdopleiding. Ongeveer een maand geleden werd hij benaderd door de club. ‘Vanaf het eerste gesprek was het gevoel van beide kanten goed. Ik zie in deze nieuwe rol een grote uitdaging, die bovendien bij mij past. Feyenoord is een topclub met ambitieuze plannen voor onder meer de Academy, daar wil ik met mijn ervaring een bijdrage aan gaan leveren.’
De komende periode zal Grootscholten al veelvuldig op Varkenoord te vinden zijn. ‘Ik ga me allereerst richten op inhoudelijke zaken en het leren kennen van de mensen en de organisatie. Waar ik vooral naar uitkijk, is om samen met al die mensen die zich voor deze club inzetten iets te bereiken. Het streven moet zijn om in alles de beste te willen zijn.’
Echtquote:Grootscholten, die nooit betaald voetbal heeft gespeeld en als hoofdtrainer Excelsior Maassluis, Westlandia en Katwijk onder zijn hoede had, is een goede bekende van Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde. 'Maar wij hebben nog over niemand gesproken, hoor. Dat komt pas aan de orde als Stanley daadwerkelijk vertrekt en laat ik duidelijk zijn dat wij dat niet hopen', aldus Van Geel.
Toevallig een goede bekende van Gudde.quote:
Weet zich prima verstaanbaar te maken, dus lekker belangrijk.quote:
Oja dat wel hoorquote:Op maandag 11 april 2016 17:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Weet zich prima verstaanbaar te maken, dus lekker belangrijk.
Heel toevalligquote:Op maandag 11 april 2016 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toevallig een goede bekende van Gudde.
Maar goed, bij een voetballer kunnen we nog wel een poging wagen om in te schatten of ze er iets van kunnen. Voor een functie als dit hebben wij echt te weinig kennis om te beoordelen of zo een persoon dan een goede optie is.quote:Op maandag 11 april 2016 17:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heel toevallig.
Ook al zou het niet eens uit moeten maken of het nou wel of geen bekende is, juist door het verleden zou je alle schijn tegen moeten gaan. Wat doet Gudde: hoppa vriendje erbij!
Ik moet ernstig terug denken aan 2006/2007 etc met al die vriendjes politiek.
Eens.quote:Op maandag 11 april 2016 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar goed, bij een voetballer kunnen we nog wel een poging wagen om in te schatten of ze er iets van kunnen. Voor een functie als dit hebben wij echt te weinig kennis om te beoordelen of zo een persoon dan een goede optie is.
quote:Op maandag 11 april 2016 17:41 schreef MPC60 het volgende:
Ik krijg die foto niet gepost maar iemand die tattoo van die Utrecht supporter gezien? Gezet door een kind van drie volgens mij.
Lijkt Rasmussen wel.quote:Op maandag 11 april 2016 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meesterwerk
Lijkt net of er 'FC Zitrecht' staat
Hij probeert het inderdaad niet, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 11 april 2016 17:18 schreef Divje het volgende:
Oja dat wel hoor
Vind het altijd zo komisch klinken
JC Zitreontquote:Op maandag 11 april 2016 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meesterwerk
Lijkt net of er 'FC Zitrecht' staat
Nooit van gehoord inderdaad. Maar ze zijn gelukkig erg blij en tevreden.quote:Op maandag 11 april 2016 16:19 schreef Scrummie het volgende:
Serieus: wie is die man? Ben ik de enige die 'm niet kent? (niet dat ik 'm nou moet kennen, maar toch)
5 wedstrijden in het eerste.quote:Op maandag 11 april 2016 18:56 schreef nostra het volgende:
Ah, Brian Pinas om duiding te geven over Twente - Feyenoord
Je verwart dit topic met dat van SP AR TA.quote:Op maandag 11 april 2016 21:51 schreef Merkie het volgende:
Kampioen in eigen in huis in Rotterdam tegen Ajax.
is toch mooi man.quote:Op maandag 11 april 2016 21:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je verwart dit topic met dat van SP AR TA.
Als jij het zegt.quote:
Ik ken wel een paar Sparta-fans die ik het wel gun, zelf vind ik die club vooral aandoenlijk.quote:
Dat probleem heb ik niet, ik ken geen Sparta fans. Maat het is ze gegund hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 22:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar Sparta-fans die ik het wel gun, zelf vind ik die club vooral aandoenlijk.
Komend seizoen wel weer zes puntjes cadeau.quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Keyos het volgende:
Oh wat zullen de Spartanen na de zomer weer een grote mond hebben, heb er weinig sympathie mee. Natuurlijk, Sparta - Feyenoord en Feyenoord - Sparta is een mooiere wedstrijd dan spelen tegen een afvallig Limburgs clubje, maar dat voelt alleen maar zo lekker om ze dat "club van Rotterdam" gedoe de mond te snoeren.
Zou wel erg triest gesteld zijn met de stad als de club van de stad zou spelen op kunstgras.
De afkeer is dan ook vrijwel volledig van Spartanen tegen Feyenoord, maakt het voor Feyenoord extra belangrijk om niet van ze te verliezen. Ze krijgen altijd zo'n grote mond als ze tegen Feyenoord spelen, gun je ze alleen maar minder. Helpt ook niet dat Spartanen over het algemeen ook nog eens meer hebben met Ajax dan Feyenoord.quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Merkie het volgende:
Snap die afkeer niet zo mooi. Als Rotterdammer kan ik wel genieten van zo'n traditieclub als Sparta. Genoeg clubs in de eredivisie met minder traditie en sfeer.
Nou, ben twee keer naar Sparta -Feyenoord geweest, twee keer kut naar huis. Iets met Tomasson, Cissé en die geblesseerde gozert van AS Roma.quote:Op maandag 11 april 2016 22:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Komend seizoen wel weer zes puntjes cadeau.
Wijnaldum was wel een leuk cadeautje.quote:Op maandag 11 april 2016 22:36 schreef Typisch het volgende:
Heb niks met Sparta. Leiden ook voornamelijk op voor andere clubs.
Een extra derby is wel leuk.
Ken er een paar en dat zijn allemaal overlopers van andere clubs, gun ze helemaal Niksquote:Op maandag 11 april 2016 22:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar Sparta-fans die ik het wel gun, zelf vind ik die club vooral aandoenlijk.
Wie loopt er nou over naar een Jupiler League-club?quote:Op maandag 11 april 2016 22:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Ken er een paar en dat zijn allemaal overlopers van andere clubs, gun ze helemaal Niks
Moet je wel heel erg masochistisch zijn om dat te doen.quote:Op maandag 11 april 2016 22:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wie loopt er nou over naar een Jupiler League-club?
Dat was wel erg mooi ja.quote:Op maandag 11 april 2016 22:42 schreef Boma het volgende:
Zelden zo hard voor m'n tv staan juichen als toen die keer dat Fernandez ze in de laatste minuut richting de Juup schoot.![]()
Hautain gedoe altijd bij die club uit west.
Als Rotterdammer vind ik het ook mooi. Aan de wedstrijden als jeugdspeler op Nieuw-Vreelust ook alleen maar mooie herinneringen overgehouden. Ik gun het ze wel.quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Merkie het volgende:
Snap die afkeer niet zo mooi. Als Rotterdammer kan ik wel genieten van zo'n traditieclub als Sparta. Genoeg clubs in de eredivisie met minder traditie en sfeer.
Ik heb met Sparta een beetje het zelfde als met Oranje, als het goed gaat vind ik het wel leuk en als het slecht gaat ook.quote:Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef Haringkop het volgende:
Ach, tis een beetje haat-liefde. Ik vind het nu wel weer mooi dat ze er bij zijn.
En verder dit inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2016 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb met Sparta een beetje het zelfde als met Oranje, als het goed gaat vind ik het wel leuk en als het slecht gaat ook.
quote:Op maandag 11 april 2016 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb met Sparta een beetje het zelfde als met Oranje, als het goed gaat vind ik het wel leuk en als het slecht gaat ook.
Hahahaquote:Op maandag 11 april 2016 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een ervaring heeft deze manquote:Feyenoord heeft Richard Grootscholten aangesteld als nieuwe hoofdopleidingen, daarmee volgt hij Damien den Hertog op die volgend jaar de A1 van Feyenoord gaat trainen. De 51-jarige Naaldwijker die dezelfde functie bekleedde bij stadsgenoot Sparta en in het buitenland werkte bij Vancouver Whitecaps in Canada, Zaglebie Lubin FC in Polen en het Russische Koeban Krasnodar, wil zijn buitenlandse invloeden gebruiken om de jeugdopleiding van Feyenoord te versterken.
Wat een harde werker is deze manquote:Grootscholten staat te popelen om te beginnen. “Officieel begin ik op 1 juli, maar er is eigenlijk geen tijd om te wachten,'' zegt de nieuwe hoofdopleiding van Feyenoord in het Algemeen Dagblad. “De structuur binnen de opleiding gaat veranderen en er moeten diverse coördinatoren worden aangesteld. Bij dat proces wil ik nauw betrokken zijn.''
Wat een niet bestaande link is er toch niet tussen Gudde en Grootscholtenquote:Pas enkele weken geleden kwam Feyenoord uit bij Grootscholten. Grootscholten die in het verleden bij Excelsior Maassluis al samenwerkte met Eric Gudde, gaat nu dus weer met Gudde samen werken. “Maar de tijd dat onze paden zijn gekruist is al zo'n twintig jaar geleden,'' zegt Grootscholten.
"Wat goed is, moet je goed proberen te houden"quote:Grootscholten moet proberen de opleiding van Feyenoord weer terug te brengen naar het niveau waar het zat. Op de vraag of hij veel gaat veranderen is Grootscholten duidelijk. “Wat goed is, moet je goed proberen te houden,'' zegt Grootscholten. “Wat tegenvalt, gaan we in de plus zien te trekken. Feyenoord werkt met een aanzienlijk budget, er wordt vol ingezet op de jeugdopleiding. De Nederlandse opleiding is goed, maar ik heb in het buitenland facetten gezien waarbij we flink zijn ingehaald door andere landen. Daar gaan we aan werken.''
quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Typisch een Gudde opmerking. Wat goed is moet je nog beter maken, droplul. Dát is topsportklimaat.
Tja... Brard werd ook weggewuifd als 'vriendje van'. Ik herinner me nog leuzen als "en doet patty straks de spaghetti?" of iets dergelijks. Vooralsnog lijkt hij me iemand met de juiste kwalificaties.quote:Op maandag 11 april 2016 17:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heel toevallig.
Ook al zou het niet eens uit moeten maken of het nou wel of geen bekende is, juist door het verleden zou je alle schijn tegen moeten gaan. Wat doet Gudde: hoppa vriendje erbij!
Ik moet ernstig terug denken aan 2006/2007 etc met al die vriendjes politiek.
Kan je mij de specifieke kwaliteiten en verdiensten van Brard ten opzichte van onze jeugdopleiding vertellen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja... Brard werd ook weggewuifd als 'vriendje van'. Ik herinner me nog leuzen als "en doet patty straks de spaghetti?" of iets dergelijks. Vooralsnog lijkt hij me iemand met de juiste kwalificaties.
Als je alleen Sparta doelt, dan is dit een rare opmerking hafcfan.quote:Op maandag 11 april 2016 22:58 schreef hafcfan het volgende:
Eindelijk weer Rotterdams succes jongens.
quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Merkie het volgende:
Die schijtclub is al jaren een van de grootste opleiders van talent voor PSV en Ajax.quote:Op maandag 11 april 2016 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
De afkeer is dan ook vrijwel volledig van Spartanen tegen Feyenoord, maakt het voor Feyenoord extra belangrijk om niet van ze te verliezen. Ze krijgen altijd zo'n grote mond als ze tegen Feyenoord spelen, gun je ze alleen maar minder. Helpt ook niet dat Spartanen over het algemeen ook nog eens meer hebben met Ajax dan Feyenoord.
Waarschijnlijk omdat ze weten dat ze bij Ajax of PSV sneller naar de top kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die schijtclub is al jaren een van de grootste opleiders van talent voor PSV en Ajax.
Van mij mogen ze failliet.
Meeste Spartanen hebben niks met Ajax of PSV hoor. Gun Feyenoord van harte een kampioenschap/beker en heb ook af en toe wedstrijden in de kuip bekeken. Daarnaast had ik soms het idee in de kuip te zijn gisteren, hoe vaak ik wel niet kut/k*nker/tering Ajax/Neuzen/Joden heb gehoord gisteren...quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Merkie het volgende:
Fanatieke Spartanen komen niet eens in de Kuip als Sparta er speelt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:39 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Meeste Spartanen hebben niks met Ajax of PSV hoor. Gun Feyenoord van harte een kampioenschap/beker en heb ook af en toe wedstrijden in de kuip bekeken. Daarnaast had ik soms het idee in de kuip te zijn gisteren, hoe vaak ik wel niet kut/k*nker/tering Ajax/Neuzen/Joden heb gehoord gisteren...
Er zitten helaas idioten in beide supporters groepen. Ga gewoon je team steunen in welk stadion dan ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Fanatieke Spartanen komen niet eens in de Kuip als Sparta er speelt.
Flauwe vraag. Kun jij dat van welk willekeurig hoofd jeugdopleiding dan ook? Onder hem is de jeugdopleiding doorgegroeid tot jarenlang "de beste van Nederland". Wat exact zijn specifike kwaliteiten zijn? Geen idee, maar slecht heeft hij het toch blijkbaar bepaald niet gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je mij de specifieke kwaliteiten en verdiensten van Brard ten opzichte van onze jeugdopleiding vertellen?.
quote:Dirk Kuyt heeft in gesprek met RTV Utrecht benadrukt dat de 'ophef' rond zijn wissel in het duel met FC Twente een storm in een glas water is. De Feyenoord-routinier uitte zondag zijn onvrede nadat hij door trainer Giovanni van Bronckhorst naar de kant was gehaald.
De aanvoerder van de nummer drie van de Eredivisie vond het niet leuk dat zijn trainer hem wisselde. Kuyt zei daar iets over voor de camera van FOX Sports. Dat leverde vervolgens een relletje op, maar volgens de topscorer van Feyenoord is er niets aan de hand.
"Je weet hoe het werkt met de media in Nederland. Die maken van een klein iets vaak iets heel groots", vertelt hij aan sportprogramma Namen & Rugnummers. "Er is niets aan de hand. Ik ben een speler die alles wil spelen. Als je dan een keer gewisseld wordt, ben je niet blij", vervolgt de 35-jarige Kuyt. "Maar het hoort bij topsport."
Kuyt deed dit seizoen in 29 competitieduels mee bij de Rotterdamse grootmacht. De voormalig speler van onder meer Liverpool en Fenerbahçe scoorde in die wedstrijden achttien keer.
Hij profiteerde flink van het feit dat de jeugdopleiding de reddingsboei van de club was. Maar als je ziet hoe de club onder Hertog plots die award niet meer wint en hij vervolgens ook nog wordt teruggeschoven naar de A1, geeft dat wel aan dat Brard kwaliteiten bezat die Hertog blijkbaar niet heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Flauwe vraag. Kun jij dat van welk willekeurig hoofd jeugdopleiding dan ook? Onder hem is de jeugdopleiding doorgegroeid tot jarenlang "de beste van Nederland". Wat exact zijn specifike kwaliteiten zijn? Geen idee, maar slecht heeft hij het toch blijkbaar bepaald niet gedaan.
hiermee doe je fc eindhoven - psv toch wel tekortquote:Op maandag 11 april 2016 23:05 schreef Caland het volgende:
De enige échte derby van Nederland weer terug is wel mooi.
Ik zou eerder Van Beek wisselen dan Botteghin, die speelt erg sterk vind ik.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:43 schreef hhh38 het volgende:
Kongolo lijkt fit te raken voor de bekerfinale
Dilemma nu het zo goed gaat: moet ie erin voor Nelom of voor Botteghin?
Wat.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:14 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik zou eerder Van Beek wisselen dan Botteghin, die speelt erg sterk vind ik.
Van Beek speelt óók sterk, je kan echt zien dat ie z'n vertrouwen weer terug heeft. Hij krijgt van mij de voorkeur want #eigenjeugd.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:14 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik zou eerder Van Beek wisselen dan Botteghin, die speelt erg sterk vind ik.
Nelom lijkt de meest logische keuze verder.
Ik zou hem nog altijd het liefst als CV zien ontwikkelen en hem daarom op LCV erin brengen voor Botteghin (maar verwacht hem op de plaats van Nelom). Maar is wel een beetje afhankelijk van wanneer hij fit is. Als hij bij Heracles-uit (20e) zou kunnen spelen, zou ik hem wel terugzetten in de basis.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Beek speelt óók sterk, je kan echt zien dat ie z'n vertrouwen weer terug heeft. Hij krijgt van mij de voorkeur want #eigenjeugd.
Misschien moet je het wel gewoon laten staan en Kongolo op de bank laten bij gebrek aan wedstrijdritme.
dit inderdaad.. plus dat Nelom de laatste weken erg goed zijn plicht doet , erger me de laatste wedstrijden alleen nog maar aan onze "back-sloper" en ook een beetje aan de postbode-acties van Vilhenaquote:Op woensdag 13 april 2016 14:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou hem nog altijd het liefst als CV zien ontwikkelen en hem daarom op LCV erin brengen voor Botteghin (maar verwacht hem op de plaats van Nelom). Maar is wel een beetje afhankelijk van wanneer hij fit is. Als hij bij Heracles-uit (20e) zou kunnen spelen, zou ik hem wel terugzetten in de basis.
Ik zou Kongolo niet zijn rentree laten maken in de bekerfinale. Zeker niet mochten we die andere potjes ook nog gewonnen hebben. Uiteindelijk lijkt het nu wel een beetje te gaan draaien/op elkaar ingespeeld te geraken. Spelers uit je bassielf wisselen is dan toch altijd een extra risicootje..
Ik denk dat je nog beter Kongolo linksbuiten kan zetten. Heeft een betere voorzet dan Elia.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:41 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dit inderdaad.. plus dat Nelom de laatste weken erg goed zijn plicht doet , erger me de laatste wedstrijden alleen nog maar aan onze "back-sloper" en ook een beetje aan de postbode-acties van Vilhena
Geinig interview. Hij heeft Rutten ook al zo hoog zitten.quote:
Nelom natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:43 schreef hhh38 het volgende:
Kongolo lijkt fit te raken voor de bekerfinale
Dilemma nu het zo goed gaat: moet ie erin voor Nelom of voor Botteghin?
Leuk interview, niet het standaard geneuzel.quote:
Tada.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hier kun je twee mooie UI's van maken.
quote:Feyenoord, Sportclub Feyenoord en de gemeente Rotterdam hebben woensdagmiddag een samenwerkingsovereenkomst gesloten, met als belangrijkste doel een volledig gemoderniseerde en multifunctionele trainings- en wedstrijdaccommodatie in het Stadionpark voor zowel Feyenoord Academy als Sportclub Feyenoord. Daarnaast tekenden Feyenoord en de gemeente Rotterdam een intentieverklaring over een nieuwe trainingsaccommodatie voor Feyenoord 1, op het voormalige terrein van vv Hillesluis.
De nieuwe accommodatie van de jeugdopleiding en de amateurtak verschuift naar de westzijde van de Sportcampus en gaat bestaan uit vijf velden, een pupillenveld en een nieuw gebouw. In deze nieuwe situatie krijgen de jeugdspelers en amateurtak van Feyenoord een ‘state of the art’-accommodatie, die recht doet aan een sterke top- en breedtesportvoorziening. Betrokken partijen streven ernaar medio 2017 te starten met de bouw, waarna de verhuizing dan in 2018 zou kunnen plaatsvinden.
Wethouder Ronald Schneider, algemeen directeur Eric Gudde en Sportclub-voorzitter Wim Voots tekenden de samenwerkingsovereenkomst woensdagmiddag in de Boardroom van Stadion Feijenoord. Volgens Gudde is er sprake van een belangrijk formeel moment op weg naar verbetering van Feyenoords topsportfaciliteiten: ‘We zijn blij dat we na een lange voorbereidingsperiode nu dan zo ver zijn dat we echt stappen kunnen gaan zetten om een nieuwe accommodatie te realiseren die recht doet aan de ambities van de Sportclub, de BVO en de stad.’
Wethouder Ronald Schneider (stedelijke ontwikkeling en integratie) onderstreept de woorden van Feyenoords algemeen directeur: ‘Dit zijn de eerste duidelijk zichtbare stappen in de modernisering van de Sportcampus. Ook andere sporters, georganiseerd en ongeorganiseerd, krijgen hier straks de ruimte. Dit gebied wordt uitnodigend voor de bewoners van Zuid, maar ook voor de rest van de stad om te sporten en te recreëren. Het is daarmee een belangrijke bijdrage aan onze inspanningen om onze inwoners meer te laten bewegen.’
Parallel aan het proces voor een nieuwe accommodatie voor Feyenoord Academy en Sportclub Feyenoord zijn Feyenoord en de gemeente Rotterdam bezig om een nieuwe accommodatie voor het eerste elftal te realiseren, op het voormalige terrein van VV Hillesluis. De tijdschema’s van beide trajecten zullen zo veel mogelijk gelijk oplopen.
Dat werd ook eens tijd zeg. Noodzakelijker dan een nieuw stadion.quote:
Eindelijk eens positief nieuws.quote:
Je doet maarquote:Op woensdag 13 april 2016 17:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mogen wij nu ook zeuren over overheidssteun?
Slecht eigenlijk dat het me stiekem nog meevalt dat die huldiging op de Coolsingel er komt bij winst. Was allang van een willekeurige parkeerplaats net buiten Rotterdam uitgegaanquote:
2008 ging ook prima de dag er na. En zoveel gaan er niet die dag, denk 15.000 man ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:46 schreef Boma het volgende:
[..]
Slecht eigenlijk dat het me stiekem nog meevalt dat die huldiging op de Coolsingel er komt bij winst. Was allang van een willekeurige parkeerplaats net buiten Rotterdam uitgegaan
Dat denk ik niet, die zat een paar maanden geleden nog voor zijn lol met zn pa bij mij op t vak. Tenzij Geel het verkloot natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:58 schreef MPC60 het volgende:
Die vente is weg voor wij hem in het eerste zien spelen.
Waarom zou je dat doen? Het echte feest [als..] is zondag. Maandag nog ff gezellig in de ochtend een bescheiden feestje en dan is het toch mooi geweest?quote:Op woensdag 13 april 2016 20:14 schreef exile79 het volgende:
Maandag heb ik al vrij geregeld, winnen of verliezen, sowieso kater. Maar dinsdag vrij regelen, is dat vragen om ellende?
Dat stemt hoopvol.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, die zat een paar maanden geleden nog voor zijn lol met zn pa bij mij op t vak. Tenzij Geel het verkloot natuurlijk.
Ja, tot 2019.quote:
Er komt een nieuw stadion in Rotterdam omdat het renoveren van de Kuip te complex en financieel moeilijk is. Het stadion wordt met een capaciteit van 63.000 het grootste in Nederland, de oude Kuip krijgt een andere functie, bedrijven op de nieuwe locatie worden uitgekocht, er moet nog een businessplan worden gemaakt en Koolhaas gaat het allemaal uitwerken. De Rotterdamse gemeenteraad neemt deze maand een besluit.quote:Het einde van het seizoen nadert, dus de onvermijdelijke discussie gaat weer langzaam op gang komen
Het idee is simpel. En de uitvoering ook als ik het zo lees. Maar ik ben het wel met je eens. Iedere paashaas heeft tegenwoordig wel een ideetje. Dit is nummer 13 in een dozijn. Was er vorig jaar ook al niet een één of andere fluitketel die begon over het zakken van het veld?quote:Op donderdag 14 april 2016 08:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik geloof niet meer in renovatie eerlijk gezegd.
De laatste alinea beschrijft precies waarom er een nieuw stadion moet komen.quote:Op donderdag 14 april 2016 08:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik geloof niet meer in renovatie eerlijk gezegd.
Eens hoor, én dat het vies is hoe het gaat, én qua mensen ben ik ook van overtuigd. Maar los daar van denk ik wel dat je als club er meer op vooruit kán gaan met een nieuw stadion.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:01 schreef Happel het volgende:
[..]
De laatste alinea beschrijft precies waarom er een nieuw stadion moet komen.
Geloof dat dat zo'n pannenkoek was van de TU Delft. Zelfde als deze dus. Is het niet gewoon dezelfde?quote:Op donderdag 14 april 2016 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het idee is simpel. En de uitvoering ook als ik het zo lees. Maar ik ben het wel met je eens. Iedere paashaas heeft tegenwoordig wel een ideetje. Dit is nummer 13 in een dozijn. Was er vorig jaar ook al niet een één of andere fluitketel die begon over het zakken van het veld?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geloof dat dat zo'n pannenkoek was van de TU Delft. Zelfde als deze dus. Is het niet gewoon dezelfde?
Ik doel er meer op dat iedereen zijn eigen plan helemaal fantastisch vind en de rest kut. Lijken wel kleuters man. Volgens mij kijkt er niemand naar wat het beste is voor Feyenoord, alleen naar z'n eigen portomenee/bekendheid/vul maar in. Ook deze luchtballon weer.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:22 schreef Typisch het volgende:
Het is toch ook niet zo gek dat mensen die een nieuw stadion willen geen zin hebben om voor bijna geen (of veel minder) geld De Kuip te verbouwen?
Is niet meer dan logisch.
En dat vind je opvallend of raar?quote:Op donderdag 14 april 2016 09:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat iedereen zijn eigen plan helemaal fantastisch vind en de rest kut. Lijken wel kleuters man. Volgens mij kijkt er niemand naar wat het beste is voor Feyenoord, alleen naar z'n eigen portomenee/bekendheid/vul maar in. Ook deze luchtballon weer.
Nee, dat vind ik vervelend, dat iedereen alleen maar bezig is voor z'n eigen gewin en niet voor de club.quote:
Dat is niet aan die mensen. De verantwoordelijke binnen de club moeten daar rekening mee houden, niet de bedrijven die met ideeën komen.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik vervelend, dat iedereen alleen maar bezig is voor z'n eigen gewin en niet voor de club.
Maar dit proefballonetje toch ook, de tribunes achter het doel weghalen om er restaurants neer te zetten. Dan snap je het echt niet hoor.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is niet aan die mensen. De verantwoordelijke binnen de club moeten daar rekening mee houden, niet de bedrijven die met ideeën komen.
Klopt, maar pretendeer dan niet dat je het allerbeste met Feyenoord voor hebtquote:Op donderdag 14 april 2016 09:22 schreef Typisch het volgende:
Het is toch ook niet zo gek dat mensen die een nieuw stadion willen geen zin hebben om voor bijna geen (of veel minder) geld De Kuip te verbouwen?
Is niet meer dan logisch.
Want dat kan niet als je een andere visie hebt dan jij of ik? Deze man bijvoorbeeld is er misschien oprecht van overtuigd dat dit voor Feyenoord het beste is.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt, maar pretendeer dan niet dat je het allerbeste met Feyenoord voor hebt
Pff, echt een goede speler.. doodzonde dat hij weg gaatquote:Op donderdag 14 april 2016 00:14 schreef Caland het volgende:
Chong aan de basis van alle doelpunten.
Snap niet waarom ze hem nog opstellen dan.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Pff, echt een goede speler.. doodzonde dat hij weg gaat
Begrijp ik ook niets van. Bij het eerste kan ik me het nog voorstellen, maar in de jeugd..?quote:Op donderdag 14 april 2016 09:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze hem nog opstellen dan.
Laat dan een ander maar meedoen als hij weg gaat.
Bij het eerste zou het juist weer gek zijn om het niet te doen imo. Zie Vilhena.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niets van. Bij het eerste kan ik me het nog voorstellen, maar in de jeugd..?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij het eerste zou het juist weer gek zijn om het niet te doen imo. Zie Vilhena.
#TeamTonny
Mis je niks aan.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:39 schreef Vasion het volgende:
Jammer, ik moet een eventuele huldiging missen.
Leve het moderne voetbal waar kinderhandel is toegestaan.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:45 schreef satecl het volgende:
Pfff wat baal ik ervan dat die CHong weggaat. Die heeft alles om een topper te worden bij Feyenoord. Tevens Cultheld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |