Doet die niet om het spannend te houdenquote:
0-2 vind ik ook nog spannend hoor.quote:Op zondag 10 april 2016 17:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doet die niet om het spannend te houden
Nee joh, wij zijn heel goed in de voorsprong verdedigenquote:
quote:Op zondag 10 april 2016 17:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee joh, wij zijn heel goed in de voorsprong verdedigen
Nu hopen dat ze het de 2e helft ook vol weten te houden... De hele 2e helft dit keerquote:Op zondag 10 april 2016 17:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Zijn we ziek ofzo? Ik vermaak me zowaar.
Dat valt de laatste 10 minuten best mee..quote:Op zondag 10 april 2016 17:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Zijn we ziek ofzo? Ik vermaak me zowaar.
Elia een assist, daarna ook onzichtbaarquote:Op zondag 10 april 2016 17:31 schreef Haringkop het volgende:
Kramer heeft gescoord, die kan je wel wisselen nu toch?
#eigenjeugdquote:Op zondag 10 april 2016 17:31 schreef Oldground het volgende:
Nelom die Ziyech uit de wedstrijd speelt.
Mwoa, niet echt onzichtbaar, heb m vrij veel balverlies zien lijdenquote:Op zondag 10 april 2016 17:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Elia een assist, daarna ook onzichtbaar
Ja oke, ik bedoelde onzichtbaar als in 'niks nuttigs meer gedaan voor het team'quote:Op zondag 10 april 2016 17:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, niet echt onzichtbaar, heb m vrij veel balverlies zien lijden
Niet zoveel als Zyechquote:Op zondag 10 april 2016 17:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, niet echt onzichtbaar, heb m vrij veel balverlies zien lijden
Ja, ok t kan altijd ergerquote:
Kun je ondertussen wel gevoegelijk van uit gaan jaquote:Op zondag 10 april 2016 17:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Er worden zoveel kansen gemist dat de goal wel weer aan de andere kant zal vallen
Dominant middenveld, wel wat onzuiver, Feyenoord een stuk sterker op de laatste 10min na..quote:Op zondag 10 april 2016 18:10 schreef Divje het volgende:
Goffetomme verjaardag godver. Hoe spelen ze? Lekker doelpuntje? Zo maar ff een streampje aanslingeren.
Het 2-helften syndroom van dit seizoenquote:Op zondag 10 april 2016 18:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dominant middenveld, wel wat onzuiver, Feyenoord een stuk sterker op de laatste 10min na..
Hmm oke. Hopen dat ze wel stand houden dan dit laatste kwartier.quote:Op zondag 10 april 2016 18:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dominant middenveld, wel wat onzuiver, Feyenoord een stuk sterker op de laatste 10min na..
misschien dat ie toch wat vermoeider is op het eind van het seizoen met zijn leeftijd?quote:
Maar vorige week werd het spel ook een stuk slechter zonder hem. Nu ook weerquote:Op zondag 10 april 2016 18:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
misschien dat ie toch wat vermoeider is op het eind van het seizoen met zijn leeftijd?
Met het oog op de beker wellicht een beetje voorzichtigaan sparen en dan nu hem wisselen ipv Toornstra?
Speelde wel weer prima iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |