Niet als je verder komt dan jaar 1.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Gast jij doet lerarenopleiding (ik volgend jaar mss ook) dat kan net zo goed bij de mainstream kneuzen studies.
Zonder wiskunde waren we nergens.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wiskunde is het verschrikkelijkste dat er bestaat.
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wiskunde is het verschrikkelijkste dat er bestaat.
Abu Dhabi vind ik zelf leuker. Dubai is nogal overrated. Maar ja, ligt vlak bij elkaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
Ik vind de opleiding wel interessant ook weer eens wat anders dan standaard leraar worden of economie gaan doen, moet je ook 6 maanden (dacht ik) in het buitenland verblijven.
Dus mss naar murica of dubai toe. o;
Maar, engels is ook wel leuk tho.
Ghb kan je gewoon thuis makenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ok ik neem contact op via veilige kanalen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet als je verder komt dan jaar 1.
ja maar ik snap er gewoon niks vanquote:
Gefaald, of niet?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
Lerarenopleiding doenDat was de grootste fout in m'n leven.
teh fuck moet ik met ghbquote:
ruilen van studie dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
Neequote:
Gefaald dus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh, in december ermee gekapt. Was toch tweede studie, maar lag me niet.
Moet je nou echt bij alles een manier vinden om even te vermelden dat jij beter bent dan anderen?quote:
wow petje af hoor jimmy dat jij een hbo lerarenopleiding bijna hebt behaald, echt slimste van deze sc ben jij.quote:
Je wilde zeker biologieleraar worden?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je nou echt bij alles een manier vinden om even te vermelden dat jij beter bent dan anderen?
eh okequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
wow petje af hoor jimmy dat jij een hbo lerarenopleiding bijna hebt behaald, echt slimste van deze sc ben jij.
Aightquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
NeeMaar volg wel wiskunde modules erbij in mijn vrije tijd.
Precies zoals het er staat.quote:
nee dealen is stomquote:
Dat vind ik voor mezelf eigenlijk het belangrijkst in m'n leven. Zoveel mogelijk van de wereld zien en ik vind het ook leuk om terug te keren naar plekken waar ik ben geweest.quote:
Jij bent toch nog bezig?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
NeeMaar volg wel wiskunde modules erbij in mijn vrije tijd.
oke, nu ik de lerarenopleiding doe heb ik ontzettend veel vrije tijd, kun je me helpen dit te managen?quote:
hehehquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker alles zelf opgesnoven.
gewoon met Willoow onder 1 dak wonen, die weet ook niet wat hij met z'n tijd moet doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke, nu ik de lerarenopleiding doe heb ik ontzettend veel vrije tijd, kun je me helpen dit te managen?
Jahquote:
nou heb ik natuurlijk absoluut geen recht van spreken maar dat is behoorlijk grappig iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hahah doet Jimmy serieus hbo?____________!!!!!!!!!!!!!!!!
HAAR !!quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon met Willoow onder 1 dak wonen, die weet ook niet wat hij met z'n tijd moet doen
Ik heb ook uni gedaan alleen dat was kut.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hahah doet Jimmy serieus hbo?____________!!!!!!!!!!!!!!!!
gefaald dus?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook uni gedaan alleen dat was kut.
Hoezo is dat grappig dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou heb ik natuurlijk absoluut geen recht van spreken maar dat is behoorlijk grappig idd
Nee man, hbo is kutter.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hahaha hij volgt een fucking cursus en loopt hier popiejopie te doen hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou heb ik natuurlijk absoluut geen recht van spreken maar dat is behoorlijk grappig idd
Tik m aanquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ok, volgens mij is cocaine bijvoorbeeld ook niet moeilijk. Je moet alleen een goede plek hebben om dat te maken.quote:
Gefaald dus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
en cocaplanten en die groeien hier niet fatsoenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, volgens mij is cocaine bijvoorbeeld ook niet moeilijk. Je moet alleen een goede plek hebben om dat te maken.
Hahahahaha gewoon ja zeggen kun je niet hèquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Na een paar weken niet meer op komen dagen, dus ja.
coke maken?????quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, volgens mij is cocaine bijvoorbeeld ook niet moeilijk. Je moet alleen een goede plek hebben om dat te maken.
wel nog zo lang mogelijk stufi geleeched neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Na een paar weken niet meer op komen dagen, dus ja.
Oh jij bent zo'n figuur. Hoe moet ik anders docent worden dan via HBO lerarenopleiding dan? Zo'n uni master is waardeloos.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha hij volgt een fucking cursus en loopt hier popiejopie te doen haha
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat Guusje ver gaat komen als ie klaar is met middelbare school.
ey niet hatenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel nog zo lang mogelijk stufi geleeched neem ik aan?
Da's waar, dan maar papaverplantenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
en cocaplanten en die groeien hier niet fatsoenlijk
Tot februari.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel nog zo lang mogelijk stufi geleeched neem ik aan?
hbo schrijf je met kleine letters.. ga je gym geven ofzo ahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n figuur. Hoe moet ik anders docent worden dan via HBO lerarenopleiding dan? Zo'n uni master is waardeloos.
waarom zou ik hatenquote:
netjes ik ookquote:
Is geen wiskunde.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat moet je er dan wel bij zeggen.
Mwoah. Ik ben gekapt met hbo om hun werkwijze en wat je allemaal moet doen om miezerige 3 studiepuntjes te krijgen, en dat zoveel om aan 240 punten te komen. Op de uni heb je er zo 10 na een voldoende op je tentamen en heb je er maar 180 nodigquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De ene opleiding is de andere niet he.
Testen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou lijkt me duidelijk dat ik veel intelligenter ben dan deze cursist.
ja kweeniequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou ik haten
ik heb toch zelf ook half jaar stufi geleeched nadat ik na een week niet meer naar mbo shit ging
homohaat op het hbo?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah. Ik ben gekapt met hbo om hun werkwijze en wat je allemaal moet doen om miezerige 3 studiepuntjes te krijgen, en dat zoveel om aan 240 punten te komen. Op de uni heb je er zo 10 na een voldoende op je tentamen en heb je er maar 180 nodig
Ja precies, voor hbo moet je veel meer doen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah. Ik ben gekapt met hbo om hun werkwijze en wat je allemaal moet doen om miezerige 3 studiepuntjes te krijgen, en dat zoveel om aan 240 punten te komen. Op de uni heb je er zo 10 na een voldoende op je tentamen en heb je er maar 180 nodig
meth is makkelijker en verdien je meer geld meequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja jeetje, knap hoor...
Gewoon LSD labje maken dan...
Kijk hem proberen goed te pratenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja precies, voor hbo moet je veel meer doen.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof dat een graadmeter is... Wat studeer jij trouwens?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha pls, ga falen op de uni kerel
Jeetje wat doe je nou gemeen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gaat nooit opvallen, de hectaren
Maar het niveau stelt geen fuck voor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
niet echt, grondstoffen zijn niet verkrijgbaar ehquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meth is makkelijker en verdien je meer geld mee
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
pep danquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet echt, grondstoffen zijn niet verkrijgbaar eh
AHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof dat een graadmeter is... Wat studeer jij trouwens?
je denkt dat ik dat geld gespaard heb?quote:
Ik snap niet waarom hij niet gewoon kan accepteren dat hij niet speciaal is, net zoals ik accepteer dat ik best wel dom ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |