quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:14 schreef HPLC het volgende:
Gewoon scheikunde doen toch, is niet zo moeilijk
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat nou.. les krijgen van de belastingdienst en dan achteraf je meester drie dubbel naaien
quote:
kun jij druks maken ik vraag dit voor een vriendquote:
Bij mij heeft een leraar ooit uitgelegd hoe je het beste kan frauderen. Heb daardoor wel de stof goed onthouden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat nou.. les krijgen van de belastingdienst en dan achteraf je meester drie dubbel naaien
de letters zijn klein op mobielquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
dit is iemand die mad is jongens![]()
Ik denk dat het me wel zou lukken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun jij druks maken ik vraag dit voor een vriend
Dat moet je liggen. Voor mij is dat ook kinderspel, maar anderen hebben er juist heel veel moeite mee.quote:
Dat valt voor jou allemaal onder hetzelfde?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie
Sport en beweging
Communicatie
Administratie
Detailhandel
Heb alleen de laatste zin gelezenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
dit is iemand die mad is jongens![]()
Zijn allemaal kneuzenstudies.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat valt voor jou allemaal onder hetzelfde?
Oke bedankt, dan sla ik het over.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is sowieso niet zo interessant hoor.
Je weet dat je dat verblijf gewoon zelf mag betalen hé?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
Ik vind de opleiding wel interessant ook weer eens wat anders dan standaard leraar worden of economie gaan doen, moet je ook 6 maanden (dacht ik) in het buitenland verblijven.
Dus mss naar murica of dubai toe. o;
Maar, engels is ook wel leuk tho.
Wiskunde is prachtigquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat moet je liggen. Voor mij is dat ook kinderspel, maar anderen hebben er juist heel veel moeite mee.
Wat had jij ook alweer gedaan?quote:
Wiskunde is het verschrikkelijkste dat er bestaat.quote:
Gast jij doet lerarenopleiding (ik volgend jaar mss ook) dat kan net zo goed bij de mainstream kneuzen studies.quote:
Nee goh meen je nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je weet dat je dat verblijf gewoon zelf mag betalen hé?
ok ik neem contact op via veilige kanalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |