eheheh ;pquote:
Dit doe je maar bij anderen.quote:
Spreek vloeiend Arabisch en Engels hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lijkt me verstandig, iets studeren wat je niet kan
Je channelt gewoon je eigen rotkarakter hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
was grapje, wilde mn inner jimmy channelen
Ik heb geen rot karakter.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je channelt gewoon je eigen rotkarakter hoor.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik niet mss Oriëntaalse talen en communicatie ga studeren.
Crip is harstikke liefquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je channelt gewoon je eigen rotkarakter hoor.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
![]()
Gwn fiscaal recht en economie
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien vreemd, maar ik voel me veiliger in Mumbai dan in R'dam.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmm oké, geen idee ook verder, ben pas 1 keer in rotterdam geweest
Gewoon accountancyquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat nou.. les krijgen van de belastingdienst en dan achteraf je meester drie dubbel naaienquote:
Misschien was hitler ook heel lief, maar ik heb crip nog niet kunnen betrappen op ideeën om miljoenen mensen uit te roeien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zegt niks, Hitler was ook zogenaamd aardig, maar ondertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |