Vrouwelijke solo reizigers willen gewoon geneukt worden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat zal wel zo zijn indd. Ik heb me in ieder geval altijd veilig gevoeld in India. Vrouwelijke solo-reizigers nemen sowieso een risico, maar dat is eigenlijk overal.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrouwelijke solo reizigers willen gewoon geneukt worden.
Ja, in R'dam wil je ook niet dat je zus of buuv' alleen over straat loopt om 10u 'savonds.quote:
meant to bequote:Op zaterdag 9 april 2016 18:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Daar word ik ook altijd misselijk van, ja.
Niet van hem, maar van dat zinnetje.
oke jimmyquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrouwelijke solo reizigers willen gewoon geneukt worden.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrouwen willen gewoon geneukt worden.
Dat is ook weer een beetje overdreven denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, in R'dam wil je ook niet dat je zus of buuv' alleen over straat loopt om 10u 'savonds.
hee lekkerd, voortaan maar maxi pads gebruiken of nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
hee lekkerd, voortaan maar maxi pads gebruiken of niet
Pls meidquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Vind het zelf niet GameJolt-waardig, maar m'n docenten pushten me om het er op te zetten, omdat dit blijkbaar super goede kwaliteit was enz. Nou ja zal wel
.
Link in kwoot voor als ik onzeker word
BNW / 'Reddingsteam was dicht bij vermiste Kris en Lisanne in Panama'quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
Bestaat dat BNW topic nog over die twee vermiste meisjes in Panama ofzo toen?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik niet mss Oriëntaalse talen en communicatie ga studeren.
Kap met dit toneelstuk, srsquote:
Nou nee hoor. 20 jaar geleden al niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje overdreven denk ik.
ah, nieuwsquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
BNW / 'Reddingsteam was dicht bij vermiste Kris en Lisanne in Panama'
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik niet mss Oriëntaalse talen en communicatie ga studeren.
Hmm oké, geen idee ook verder, ben pas 1 keer in rotterdam geweestquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou nee hoor. 20 jaar geleden al niet.
lijkt me verstandig, iets studeren wat je niet kanquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |