Ja.quote:
Lekker wegens spionage 30 jaar in een strafkamp.quote:
Zou jou wel in een strafkamp willen zien, dan doe je tenminste eens wat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker wegens spionage 30 jaar in een strafkamp.
Plus alle familieledenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoeft Willoow zich niet te vervelen na z'n rondreis iig. Gewoon Noord-Korea als eindbestemming.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
wowowowowquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou jou wel in een strafkamp willen zien, dan doe je tenminste eens wat.
ik denk dat ik het nog geen week zou overlevenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is er weleens iemand van buitenaf de grens naar het arme deel over gegaan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje overdreven, je kan ook wachten tot zijn lange vloei op isquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet je wel wat een gezeur je krijgt? Het is geen Nederland.quote:
vast welquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is er weleens iemand van buitenaf de grens naar het arme deel over gegaan?
Vast wel, maar dan kom je niet levend terug.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
De VS is een tamelijk groot land, weet niet waar je precies zit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom je op bezoek? Je maakt toch al zoveel reisjes de laatste tijd.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Washington DC.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De VS is een tamelijk groot land, weet niet waar je precies zit.
Ik geef slaapzak de schuld, die gaat mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Weet je wel wat een gezeur je krijgt? Het is geen Nederland.
Vanaf China is dat makkelijker volgens mij dan vanaf Zuid-Koreaquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat bewaakt wordt en je niet naartoe mag als toerist. Waar de gewone mensen leven.quote:
Dat is toch geen een grens manquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat bewaakt wordt en je niet naartoe mag als toerist. Waar de gewone mensen leven.
Doe er maar lollig over. Ze zijn echt helemaal para daar voor wat betreft foto's maken en filmen in het openbaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geef slaapzak de schuld, die gaat mee.
in de propaganda van de vs trappenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
Er is niet echt een arm gedeelte in Noord-Korea, het hele land is arm, op een paar regeringsfunctionarissen na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |