ja in zijn hersensquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht altijd een excelsheet met onze gegevens
landen lukt wel, hoofdsteden niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, vaak als je op korte termijn alles er instampt dan vergeet je het, althans dat heb ik
Zullen we dat doen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker in het openbaar tongen met een man op het Arabisch schiereiland
Ik vind het sneu als je daar over gaat zeuren, volgens mij is dat gewoon kwaad willen zien in dingen waar niks mis mee is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, dat mag best. Veel mensen zullen het alleen niet zo tof vinden.
Kom je mee?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt mij ook fantastisch, jou daar
Netjes.Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap dat je al wat ouder wordt, maar dat vroeg je laatst ookal. Ik ga naar de VS/het buitenland voor 10 maanden en dan heb ik m'n bachelor. Dan de master nog.
Voor een advocaat ben je bij het verkeerde adres trouwens, maar als je ooit een notaris nodig hebt, ben ik er voor je.
dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het sneu als je daar over gaat zeuren, volgens mij is dat gewoon kwaad willen zien in dingen waar niks mis mee is.
Stukje standbeeld?quote:
Ik noteer t in m'n agendaquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als we allebei in 2022 nog vrijgezel zijn dan doen we het in Qatar op het WK
haha pussayquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
landen lukt wel, hoofdsteden niet meer
Zou wel stiekem dingen filmen daar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon iets, als je maar daarna zegt dat je t namens Amerika hebt gedaan.
echt t domste dat je kunt doenquote:
ramallahquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:52 schreef HPLC het volgende:
Wat is eigenlijk de hoofdstad van Palestina?
In zover het een land is: Jeruzalem (de jure), Ramallah (de facto)quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:52 schreef HPLC het volgende:
Wat is eigenlijk de hoofdstad van Palestina?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |