ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan echt genieten van totaal niks doen
196quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je er de tijd voor neemt en hier en daar wat langer overdoet/woont dan in 1 dag het hele land doorheen jagen, dan kom je op wat jaartjes.
Er zijn 280nogwat landen he
Oké 5 jaar dan. En daarna?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je er de tijd voor neemt en hier en daar wat langer overdoet/woont dan in 1 dag het hele land doorheen jagen, dan kom je op wat jaartjes.
Er zijn 280nogwat landen he
quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zou alles in een halve maand erdoorheen snuiven gek
Ik snap je punt niet, omdat volgens jou de NSB de prinsenvlag gebruikten mag je ineens niet langer die vlag gebruiken?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja er moet nog ergens het woordje 'hier' tussen, maar ik dacht dat dat wel duidelijk was
letterlijk of figuurlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is wel leuk.
Dat wijs doen zou ik niet doen, dan word je wel afgeschoten.
hij gebruikt zichzelf op onze leeftijd als referentiekaderquote:
Jawel, dat mag best. Veel mensen zullen het alleen niet zo tof vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet, omdat volgens jou de NSB de prinsenvlag gebruikten mag je ineens niet langer die vlag gebruiken?
lekker naar syriequote:Op zaterdag 9 april 2016 18:48 schreef Willoow het volgende:
En je gaat ook niet elk land bezoeken lijkt mij.
ik heb nog niet geblowd vandaag, ziek hequote:Op zaterdag 9 april 2016 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij gebruikt zichzelf op onze leeftijd als referentiekader
Letterlijk..quote:
Ben je hommo? Zo nee, geen zorgen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:48 schreef Willoow het volgende:
En je gaat ook niet elk land bezoeken lijkt mij.
toot heeft fotografisch geheugenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, vaak als je op korte termijn alles er instampt dan vergeet je het, althans dat heb ik
quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb nog niet geblowd vandaag, ziek he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |