chillen verveeldtddtdtdtdtdtd nooitquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:40 schreef Willoow het volgende:
Als je alles hebt in mooi huis enzo en nooit meer hoeven werken, wat voor doelen kan je dan nog hebben? Denk dat je je kapot gaat vervelen.
Geld is vergif. Als je genoeg hebt om van te leven, primaquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:39 schreef HPLC het volgende:
Ik ben wel liever een armoedzaaier dan dat ik alles heb
gewoon chillen en je ding doen, waarom per se moeten werken voor voldoeningquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:40 schreef Willoow het volgende:
Als je alles hebt in mooi huis enzo en nooit meer hoeven werken, wat voor doelen kan je dan nog hebben? Denk dat je je kapot gaat vervelen.
Reizen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:40 schreef Willoow het volgende:
Geen probleem hoor, werk toch alleen voor het geld.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:40 schreef Willoow het volgende:
Ik probeer het.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb max. 1 date per jaar. Volgend jaar wel op tijd zijn hè?
Niet per se werken, maar nog wel iets om te doen buiten chillen als doel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon chillen en je ding doen, waarom per se moeten werken voor voldoening
Ik snap dat je al wat ouder wordt, maar dat vroeg je laatst ookal. Ik ga naar de VS/het buitenland voor 10 maanden en dan heb ik m'n bachelor. Dan de master nog.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik probeer het.
Maar wanneer ben jij klaar? Dat moet zo ongeveer toch ook eens gebeuren, niet dat ik een advocaat nodig heb, maar toch.
ik kan prima leven zonder een doelquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet per se werken, maar nog wel iets om te doen buiten chillen als doel?
Zal wel aan mij liggen
Na een jaar ben je toch ook wel uitgereisd? En dan?quote:
zou vrijwilligerswerk doen. 1 dagje oudevandaagjes helpen en 1 dag in een katten of hondenasiel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet per se werken, maar nog wel iets om te doen buiten chillen als doel?
Zal wel aan mij liggen
ekt hequote:Op zaterdag 9 april 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
lijkt me echt oprecht kut als je niks anders kunt bedenken om je bezig te houden dan een baan
Als je er de tijd voor neemt en hier en daar wat langer overdoet/woont dan in 1 dag het hele land doorheen jagen, dan kom je op wat jaartjes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Na een jaar ben je toch ook wel uitgereisd? En dan?
Bij mij is het dat als ik te veel vrije tijd heb dan doe ik juist totaal niks, dan ben ik liever op mijn werk (en dan heb ik het over een paar maanden he, niet als ik een paar weekjes vrij ben)quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
lijkt me echt oprecht kut als je niks anders kunt bedenken om je bezig te houden dan een baan
jij zou alles in een halve maand erdoorheen snuiven gekquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou vrijwilligerswerk doen. 1 dagje oudevandaagjes helpen en 1 dag in een katten of hondenasiel.
Verder beetje wijs doen in het dorp met m'n dikke waggie enzo
Daar zijn ze in India ook gewoon mee doorgegaan hoor. Dit zijn recente foto's.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk deze nazi.
Zullen we ook maar weer gewoon swastika's gaan gebruiken?
ik kan echt genieten van totaal niks doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij mij is het dat als ik te veel vrije tijd heb dan doe ik juist totaal niks, dan ben ik liever op mijn werk (en dan heb ik het over een paar maanden he, niet als ik een paar weekjes vrij ben)
ja er moet nog ergens het woordje 'hier' tussen, maar ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar zijn ze in India ook gewoon mee doorgegaan hoor. Dit zijn recente foto's.
Dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou vrijwilligerswerk doen. 1 dagje oudevandaagjes helpen en 1 dag in een katten of hondenasiel.
Verder beetje wijs doen in het dorp met m'n dikke waggie enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |