Because? We wonen niet in Amerikaquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee als ik zoiets zou winnen, ik de week erop neergeschoten word ofzo.
En hoe gaat het trouwens met onze man van de rechten uit het hoge noorden?quote:
Weet niet, maar beter niks hebben, dan valt er ook niks te halen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Because? We wonen niet in Amerika
Zou het winnende lot wel echt met m'n leven bewaken
rtquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet niet, maar beter niks hebben, dan valt er ook niks te halen.
Beter alles hebben. Nooit meer werken, all day every day uitslapenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Goed hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En hoe gaat het trouwens met onze man van de rechten uit het hoge noorden?
niks mis meequote:
Dit zeggen alleen armoedzaaiersquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar ik wil wel werkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beter alles hebben. Nooit meer werken, all day every day uitslapen
Een date gehad. Nee, dat had ik niet meegekregen, maar zo te horen heb ik niets gemist.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed hoorHad je meegekregen dat ik vorige week een date had?
Niks geworden.
Daar?
gek mensquote:
Neh.quote:
Ik heb max. 1 date per jaar. Volgend jaar wel op tijd zijn hè?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een date gehad. Nee, dat had ik niet meegekregen, maar zo te horen heb ik niets gemist.
Alles zijn gangetje.
Zwollywoodquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb Almere en Lelystad gehad, nu Zwolle nog, dan kan ik rustig zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |