Neu, ik vind je een vervelende zeur.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja jij vindt dat wel weer stoer natuurlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:17 schreef HPLC het volgende:
Ah, de prinsenvlag, tijd voor een mooie cartoon:
[ afbeelding ]
Dat is geheel wederzijds.quote:
Dom varkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu, ik vind je een vervelende zeur.
[..]
smakeloosquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:17 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:17 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
vind je wel een schatje stiekemquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe zit het tussen ons dan?
Hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:18 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze NSB'ers eens varen dan.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:18 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan laat ik je lekker met dp knuffelenquote:
[ afbeelding ]
En het is de vlag van zuid-afrika tijdens de apartheid en die nog steeds door voorstanders van de apartheid wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar NSB heeft het wel gebruikt als hun vlag, derhalve is er een vies geurtje aan dit vlag
jonguh dat zijn hakenkruizen gek geen swatsiktas ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk deze nazi.
Zullen we ook maar weer gewoon swastika's gaan gebruiken?
die blik in zijn ogen is echt engquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
En het is de vlag van zuid-afrika tijdens de apartheid en die nog steeds door voorstanders van de apartheid wordt gebruikt.
Jasje van Dylan Rooff, degene die de zwarte kerk in Charleston overhoop schoot.
[ afbeelding ]
killersblikquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
En het is de vlag van zuid-afrika tijdens de apartheid en die nog steeds door voorstanders van de apartheid wordt gebruikt.
[ afbeelding ]
Hij lijkt op Tijs Bosmanquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat heet een swastika, gekquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jonguh dat zijn hakenkruizen gek geen swatsiktas ofzo
wtfquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk deze nazi.
Zullen we ook maar weer gewoon swastika's gaan gebruiken?
zo een weekje in de zomer lopen en dan helemaal scheren, heb je een mooie bruine swastika op je kopquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo een weekje in de zomer lopen en dan helemaal scheren, heb je een mooie bruine swastika op je kop
Gewoon ééntje maken met zonnebrand toch als je op het strand ligt?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo een weekje in de zomer lopen en dan helemaal scheren, heb je een mooie bruine swastika op je kop
kan ook, mogelijkheden zat dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon ééntje maken met zonnebrand toch als je op het strand ligt?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik drink niet meer zoveel hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent wel buitenstaander. Je bent blauw.
Voor jou nu ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan ook, mogelijkheden zat dus
ewaaquote:
Ik heb het niet eens over je alcoholgebruikquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik drink niet meer zoveel hoor.
het ging goed tot jouw post. Gaan we daar aan doen? Loop anders even mee naar buiten, lossen we het daar op als echte mannen.quote:
Daar word ik ook altijd misselijk van, ja.quote:
Bierdrinkwedstrijd?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het ging goed tot jouw post. Gaan we daar aan doen? Loop anders even mee naar buiten, lossen we
het daar op als echte mannen.
Lekker samen een blowtje roken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het ging goed tot jouw post. Gaan we daar aan doen? Loop anders even mee naar buiten, lossen we het daar op als echte mannen.
zou je kaartje sturen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Doet me toch altijd plezier, zo'n onthaal.
Zal aan jullie denken als ik de staatsloterij win
Ik heb altijd het idee als ik zoiets zou winnen, ik de week erop neergeschoten word ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Doet me toch altijd plezier, zo'n onthaal.
Zal aan jullie denken als ik de staatsloterij win
net als in dat liedje van alanis morissettequote:Op zaterdag 9 april 2016 18:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee als ik zoiets zou winnen, ik de week erop neergeschoten word ofzo.
Wowow zo actueelquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
net als in dat liedje van alanis morissette
Dat is dus wat ze bedoelde met date vanochtendquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
Aberella begint telkens over m'n erectie. Echt vervelend.
Nee we gaan zo naar huis grquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is dus wat ze bedoelde met date vanochtend![]()
Is ze nu naakt?
Nee het is te koud buiten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is dus wat ze bedoelde met date vanochtend![]()
Is ze nu naakt?
quote:
Because? We wonen niet in Amerikaquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee als ik zoiets zou winnen, ik de week erop neergeschoten word ofzo.
En hoe gaat het trouwens met onze man van de rechten uit het hoge noorden?quote:
Weet niet, maar beter niks hebben, dan valt er ook niks te halen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Because? We wonen niet in Amerika
Zou het winnende lot wel echt met m'n leven bewaken
rtquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet niet, maar beter niks hebben, dan valt er ook niks te halen.
Beter alles hebben. Nooit meer werken, all day every day uitslapenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Goed hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En hoe gaat het trouwens met onze man van de rechten uit het hoge noorden?
niks mis meequote:
Dit zeggen alleen armoedzaaiersquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar ik wil wel werkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beter alles hebben. Nooit meer werken, all day every day uitslapen
Een date gehad. Nee, dat had ik niet meegekregen, maar zo te horen heb ik niets gemist.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed hoorHad je meegekregen dat ik vorige week een date had?
Niks geworden.
Daar?
gek mensquote:
Neh.quote:
Ik heb max. 1 date per jaar. Volgend jaar wel op tijd zijn hè?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een date gehad. Nee, dat had ik niet meegekregen, maar zo te horen heb ik niets gemist.
Alles zijn gangetje.
Zwollywoodquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb Almere en Lelystad gehad, nu Zwolle nog, dan kan ik rustig zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |